Tot nu toe elk weekend ja. Maar komend weekend dus niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Wellus toch....![]()
(denk aan mijn reputatie)
Mooie smiley man.quote:
Uur of drie als het vaderland in alle rust vertoeft. In geval van terrorisme-grappenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens pitten.
Oefen je bekakte accentje nog maar even voor morgenmiddag en veel sterkte voor 's nachts!
Ik zal héél zachtjes doen zaterdag.
Tot hoe laat moet je trouwens werken?
Oh, Valt nog mee. Als ik om twee uur aankom heb je d'r al zo'n acht uur slaap opzitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Uur of drie als het vaderland in alle rust vertoeft. In geval van terrorisme-grappenen anderszins nieuws vanden oproer ende kraai, ben ik rond vijven klaar, want dan zakt de krant hoe dan ook. Taxi en naar huis daarna
![]()
dank jequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste Arty
En ook een goede nacht aan qu
* Poef *
het bierglasquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
in "het glas" ja vast wel. Spiegel? Lens? Zoeker? Filter? Welk glas?
Filter = check = 100% goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
in "het glas" ja vast wel. Spiegel? Lens? Zoeker? Filter? Welk glas?
huhquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe weet je dat je sensor niet los zit dan?
zal wel niet hoor, maar kan me voorstellen dat die sensor door die buts los kan raken. Maar dan zie je dat direct aan je foto'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |