Toch nog wat beweging vanavond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
O deze bips ploft zo weer neer hoor.
Hoi![]()
Trouwens, dat Fok! snel is, doet mij niet sneller lezen hoor...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef leonieke het volgende:
Alhoewel, de snelheid laat het momenteel wel redelijk toe![]()
quote:
Als er ook nog 'dom' stond zou het helemáál een feest van dubbelopismes geweest zijn.quote:
Het herladen van een nieuwe pagina in een topic toch wel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Trouwens, dat Fok! snel is, doet mij niet sneller lezen hoor...
O eindelijk zijn we even alleenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:50 schreef leonieke het volgende:
[..]ga je ook zo beginnen ja
Er is praktisch niemand, je mag best aardig zijn hoor nu tegen mij.. zo even.. voor de verandering. Kan misschien leuk zijn![]()
Ja maar... Da's wel een dillema. Tenzij het complete topic wordt volgespamd, is er wel een kans dat iemand dat gaat teruglezen. En daar wordt je dan tot in lengte van jaren mee geconfronteerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:50 schreef leonieke het volgende:ga je ook zo beginnen ja
Er is praktisch niemand, je mag best aardig zijn hoor nu tegen mij.. zo even.. voor de verandering. Kan misschien leuk zijn![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O eindelijk zijn we even alleen![]()
Leo, mijn vriendin!!
* In slow motion langs een strand richting Leo's opengesperde armen rent *
![]()
Als ik een topic wil lezen zet ik 'm altijd op 303 posts. Da's meestal genoeg om alles in één pagina bij te lezen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:52 schreef leonieke het volgende:
Het herladen van een nieuwe pagina in een topic toch wel?
Of je moet natuurlijk alle posts op 1 pagina staan hebben.. Kan ook
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar... Da's wel een dillema. Tenzij het complete topic wordt volgespamd, is er wel een kans dat iemand dat gaat teruglezen. En daar wordt je dan tot in lengte van jaren mee geconfronteerd.
"Jij vindt Belgen leuk hè", "Belgenknuffelaar!!!"... Nee, ik hoor ze al schreeuwen in de verte.
Yupsquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als ik een topic wil lezen zet ik 'm altijd op 303 posts. Da's meestal genoeg om alles in één pagina bij te lezen.
Niet zo hard!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
O eindelijk zijn we even alleen![]()
Leo, mijn vriendin!!
Is dat nou prettiger eigenlijk... Fitness in slow-motion?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
* In slow motion langs een strand richting Leo's opengesperde armen rent *
![]()
Dan heb ik altijd nog 3 posts aan speelruimte. 't Is lang geleden dat ik een topic tegen kwam dat langer was dan 303 posts.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:56 schreef leonieke het volgende:
YupsBehalve als die machtsgeile blauwe weer door slotjes heen gaan posten
Het zijn écht aasgieren hoor. Zodra ze je betrappen op iets aardigs, lig je eruitquote:
Ow.. daarom doen jullie dus altijd zo..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het zijn écht aasgieren hoor. Zodra ze je betrappen op iets aardigs, lig je eruit![]()
Like du'uhquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb snel geëdit, maar ze heeft me al gequote vrees ik
Ja, elke keer als we je de huid volschelden, je te kakken zetten voor andere users en Belgen in hun algemeenheid voor 'dom' uitmaken bedoelen we eigenlijk dat we hartstochtelijk veel van je houden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:04 schreef leonieke het volgende:
Ow.. daarom doen jullie dus altijd zo..
Dus eigenlijk vinden jullie mij allemaal gewoon lief en schattig en charmant maar kunnen of durven jullie het niet zeggen.
*haalt opgelucht adem
![]()
Nou... 't Is jammer dat je een post van een ander niet kan aanpassen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb snel geëdit, maar ze heeft me al gequote vrees ik
Wat een compleet gelulquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow.. daarom doen jullie dus altijd zo..
Dus eigenlijk vinden jullie mij allemaal gewoon lief en schattig en charmant maar kunnen of durven jullie het niet zeggen.
*haalt opgelucht adem
![]()
Ik probeer het te onthouden in het vervolg en neem het jullie niet meer kwalijk... Gewoon omdat jullie zo lief zijn hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, elke keer als we je de huid volschelden, je te kakken zetten voor andere users en Belgen in hun algemeenheid voor 'dom' uitmaken bedoelen we eigenlijk dat we hartstochtelijk veel van je houden.
Hmhm.Ècht.
Ja stel je voorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou... 't Is jammer dat je een post van een ander niet kan aanpassen.
Dàt zou nog eens wat wezen.
Fijn dat iedereen weer vriendjes is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef leonieke het volgende:
Ik probeer het te onthouden in het vervolg en neem het jullie niet meer kwalijk... Gewoon omdat jullie zo lief zijn hoor![]()
![]()
Oh ja sorry.. jullie kennen uiteraard geen beperkingen wat moed en durf betreftquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een compleet gelulEcht onzin van d'n bovenst'n planck!!
Durven wij namelijk heus wel te zeggen![]()
Je hebt toch niet in bepaalde topics al gevraagd of iemand 'm op slot kan gooien hè?quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Fijn dat iedereen weer vriendjes is.
Grouphug!!!
Gauw! Voordat er weer users binnenstrompelen.![]()
Neequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:05 schreef ArtyShock het volgende:
D'r zit hier geloof ik niet zoveel leven meer in eigenlijk.
Zeg Dude, die nachtdienst, hoe ga je dat doen? Over een paar uur pas je bed in en ergens om 17:00 opstaan?
Ik heb een topic report gemaakt hoor!! Jaha!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je hebt toch niet in bepaalde topics al gevraagd of iemand 'm op slot kan gooien hè?
Truste gekke mede-Europeaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
En nu ga ik toch echt wel met eenzalig
gevoel alles afsluiten en rustig gaan indommelen...
Slaapwel![]()
Da's waar ook. Dat zou morgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee
Morgenavond/-nacht gewoon doorhalen. Ik heb morgenmiddag nog een bezichtiging hier.
Och. 't Is niet dat we elk weekend wild uit de band springen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Het zal vooral zaterdag na-suffen zijn vrees ik.
Stoer! That's my girl!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een topic report gemaakt hoor!! Jaha!![]()
Een Belg die 'dom'melt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:13 schreef leonieke het volgende:
En nu ga ik toch echt wel met eenzalig
gevoel alles afsluiten en rustig gaan indommelen...
Slaapwel![]()
Ik ga ook maar eens pitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste gekke mede-Europeaan![]()
Slaap goed en tot snel weer hier!
Wellus toch....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:19 schreef ArtyShock het volgende:
\
Och. 't Is niet dat we elk weekend wild uit de band springen.
Tot nu toe elk weekend ja. Maar komend weekend dus niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Wellus toch....![]()
(denk aan mijn reputatie)
Mooie smiley man.quote:
Uur of drie als het vaderland in alle rust vertoeft. In geval van terrorisme-grappenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens pitten.
Oefen je bekakte accentje nog maar even voor morgenmiddag en veel sterkte voor 's nachts!
Ik zal héél zachtjes doen zaterdag.
Tot hoe laat moet je trouwens werken?
Oh, Valt nog mee. Als ik om twee uur aankom heb je d'r al zo'n acht uur slaap opzitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Uur of drie als het vaderland in alle rust vertoeft. In geval van terrorisme-grappenen anderszins nieuws vanden oproer ende kraai, ben ik rond vijven klaar, want dan zakt de krant hoe dan ook. Taxi en naar huis daarna
![]()
dank jequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste Arty
En ook een goede nacht aan qu
* Poef *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |