abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg donderdag 11 augustus 2005 @ 17:56:07 #1
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29562900

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

Problemen met het installeren van de patch:

Misschien helpt dit.

Help, patch failed. Wat nu?

Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear & Lonewolf2003.

En zit er al een clan aan te komen?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z'n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

FOK! naam : Xfire naam

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    UnleashMitch   : Fjd
    NLboy          : Nlboy
    Sickert.nl     : Niveklaams
    Silver_Shark   : Foksilver
    Ash            : Leenart
    Jazza          : Rudycarell
    Escape_nl      : Escapenl
    Morpheus2002   : Morpheus211983
    BMH            : Bmh
    Kievit19       : Kievit1983
    Cyberrobin     : Cyberrobin
    Frenkyboy      : Sickmyduck76
    PirE           : Pejastojakovic
    Razorback      : Razorback5000
    Droopie        : Johan5324
    MarkXL         : Markvanholstein
    Fillipe        : FillipeNL
    Gunner         : nlgunner
    Molotov25      : molotov25
    domolanglekker : domo666
    jpjedi         : Jedi05071977
    N-E-R-D        : 3kmenace
    Lonewolf2003   : vaal

Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, fokjump, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

Teamspeak?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Die is er!!!! De server heeft volgend ip-adres: 84.244.130.114:16567
    Ofwel zoeken op de naam Band of Fok!kers

Wie is momenteel de beste van FOK!?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

Vorige delen:

01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18
    19 20
    21 22

De openingspost:

Die kan je hier vinden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jump op 11-08-2005 18:19:55 ]
  • Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
    &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_29562919
    Hoe kun je nou de Airborne-Ribbon krijgen? Er staat bij dat je 10 seconden in een parachute moet zitten
    pi_29562933
    heel hoog gaan vliegen en er dan uitspringen en je parachute uit gooien
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
      Lieve Belg donderdag 11 augustus 2005 @ 17:58:09 #4
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29562935
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 17:57 schreef sexylexy het volgende:
    Hoe kun je nou de Airborne-Ribbon krijgen? Er staat bij dat je 10 seconden in een parachute moet zitten
    Gewoon eens hoog vliegen en dan uitstappen en je parachute openen Ik heb zo'n 30 seconden in de lucht gehangen. Je krijgt die Ribbon pas als je land wel
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    pi_29562975
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 17:58 schreef Jump het volgende:

[..]

Gewoon eens hoog vliegen en dan uitstappen en je parachute openen Ik heb zo'n 30 seconden in de lucht gehangen. Je krijgt die Ribbon pas als je land wel
    jups helemaal waar !

trouwens wat gaan die topics hard zeg.. damn zowat elke dag een nieuwe !
    we halen straks alles in
    Narf!
    pi_29563081
    Geej, ik sta nog niet bij de GAME-namen bovenaan
    Plaats me er ergens tussen AUB

Net kwam ik trouwens niet op de fok server... connection problemen, en had een ping van 130, normaal 40 ofzo

----------

Maargoed, iemand tips voor 'GOED' schieten op mannetjes, net ook weer, ik knallen op een mannetje die me niet zag en ja hoor hij draait zich ff om en ik ben gelijk dood. Snap er niks van!!!
    Ik maak me al klein door te liggen op de grond en ik schiet toch echt raak ??
    Het lijkt wel ofdat ze een knopje hebben waarbij je richtingscursor van je geweer automatisch op iemand richt en vervolgens alleen nog maar hoeft te klikken!

Iemand tips voor mij, me K/D ratio word zo nooit hoger hé.
    Ook zo'n mannetje met een sniper die iedereen neerknald ZELFS A|LS ZE RENNEN!
    BF2: Diamond3d
      donderdag 11 augustus 2005 @ 18:12:21 #7
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29563138
    ff een ordinaire TVP posten
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_29563177
    `word er vanaaf nog geknald of niet?!! ik ben er iig rond 19:00
    Narf!
    pi_29563211
    Oh...jee..mijn naam staat er ook nog niet bij !
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
    pi_29563240
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 18:15 schreef Sickert het volgende:
    Als de server weer up is......
      Lieve Belg donderdag 11 augustus 2005 @ 18:20:48 #11
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29563251
    Ik weet niet wie er allemaal in dat lijstje mag Enkel BoF betalende members, of iedereen

Es moeten vragen aan mitch, of wie dan ook
      donderdag 11 augustus 2005 @ 18:20:52 #12
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29563254
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 18:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
    ff een ordinaire TVP posten

Life is a waste of time. Time is a waste of life.
    So let's get wasted and have the time of our lives.
      donderdag 11 augustus 2005 @ 18:21:39 #13
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_29563271
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 18:17 schreef Suikermais het volgende:
    Oh...jee..mijn naam staat er ook nog niet bij !
    Idem:

BF2: Nol.nl
    Xfire: skullworks
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      donderdag 11 augustus 2005 @ 18:26:17 #14
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29563325
    Vanavond ben ik er ook weer
      donderdag 11 augustus 2005 @ 18:30:42 #15
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29563377
    Server is down dus?
    Where law ends, tyrrany begins.
    pi_29563378
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 18:15 schreef Sickert het volgende:
    yep ik ben er ook bij vanavond.. Jij commander ??

Tering alle ranked servers liggen plat wereldwijd lees ik net... Tis toch niet te geloven.. Gamespy zou het probleem veroorzaken en het kan nog enkele uren duren..
    pi_29563403
    Van Battlefield2.nl :

Op dit moment stromen een hoop boze mails van de verschillende ranked server gamehosters naar de verschillende contactpersonen bij EA Games. EA Games geeft zelf aan dat het probleem bij GameSpy ligt en zij ook nog geen informatie hebben ontvangen. De oplossing kan nog wel enkele uren duren.
    Wordt vervolgd......

Denk niet dat 't vanavond wat wordt ...
      donderdag 11 augustus 2005 @ 18:34:00 #18
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29563433
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 18:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Geej, ik sta nog niet bij de GAME-namen bovenaan
    Plaats me er ergens tussen AUB

Net kwam ik trouwens niet op de fok server... connection problemen, en had een ping van 130, normaal 40 ofzo

----------

Maargoed, iemand tips voor 'GOED' schieten op mannetjes, net ook weer, ik knallen op een mannetje die me niet zag en ja hoor hij draait zich ff om en ik ben gelijk dood. Snap er niks van!!!
    Ik maak me al klein door te liggen op de grond en ik schiet toch echt raak ??
    Het lijkt wel ofdat ze een knopje hebben waarbij je richtingscursor van je geweer automatisch op iemand richt en vervolgens alleen nog maar hoeft te klikken!

Iemand tips voor mij, me K/D ratio word zo nooit hoger hé.
    Ook zo'n mannetje met een sniper die iedereen neerknald ZELFS A|LS ZE RENNEN!
    Het hangt van verschillende factoren af, zoals de nauwkeurigheid van je wapen, de krachtigheid van je wapen en natuurlijk de skills van de speler. Die laatste zijn gewoon het belangrijkste!
    Probeer niet iemand die ver weg loopt te schieten, maar zorg dat je eerst wat dichterbij bent en knal hem dan gecontrolleerd een lading kogels in zijn hoofd. Hou dus niet de muisknop 10 seconden in, aangezien je dan al snel je doel gaat missen. Gewoon 3a4 kogels per keer afvuren en na elke burst eventueel opnieuw mikken. Probeer altijd of geknield of liggend te schieten. Hoe vaker je het doet hoe sneller je op zijn hoofd mikt en hoe eerder hij dood is.
    Ik denk dat het voor jou het makkelijkste zal zijn om met een assault rifle te gaan rond lopen, deze zijn standaard vrij krachtig en accuraat. Ander voordeel is dat er een grenadelauncher aan zit. Schiet een grenade of en boom je kill/death gaat weer omhoog.
    Als je iemand aanvalt val dan aan vanuit een positie waar je je heel makkelijk kan terugtrekken om een hoekje, liefst geen dunne muurtjes, daar schieten ze gewoon doorheen.
    Situatie:
    Jij ziet iemand lopen.
    Je mikt en schiet mis of raakt hem maar niet dodelijk.
    Hij draait zich om.
    Jij gaat het hoekje om en gooit een granaat in zijn richting.

Ach het komt er gewoon op neer dat je moet oefenen, oefenen en nog eens oefenen en uiteindelijk kill je ze nog voor ze kunnen om draaien.
    Laatste tip: Zorg voordat je aanvalt je genoeg kogels hebt om hem af te maken, ga dus niet met nog 6 kogels in je clip aanvallen. Eerst herladen dan killen en eventueel weer herladen. Loop altijd met een zo vol mogelijke clip rond, je weet nooit wat er allemaal om de volgende hoek staat.

Ik begin een beetje op I-Spy24 te lijken

DON'T TEAMKILL YOUR COMMANDER!
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
      donderdag 11 augustus 2005 @ 18:34:31 #19
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29563443
    jk zat net nog op een ranked server anders....
    pi_29563546
    ja idd.. ik was pas commander en was toch best aan het meespelen.. maar af en toe moet je gewoon ff in een hoekje zitten en je scherm raadplegen. Nu al twee keer meegemaakt dat ik dan ge-TK-ed werd omdat iemand de moraalridder wil uithangen...
    pi_29563565
    Hebben meer mensen last van dat statistics niet worden geupdate?
    - Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
      donderdag 11 augustus 2005 @ 18:44:08 #22
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29563605
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef MrUber het volgende:
    Hebben meer mensen last van dat statistics niet worden geupdate?
    Alleen op websites ja.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_29563638
    Ja heeft iedereen last van.

PS wat is Kubra Dam toch een ontzettende kut map
    pi_29563655
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 18:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Het hangt van verschillende factoren af, zoals de nauwkeurigheid van je wapen, de krachtigheid van je wapen en natuurlijk de skills van de speler. Die laatste zijn gewoon het belangrijkste!
    Probeer niet iemand die ver weg loopt te schieten, maar zorg dat je eerst wat dichterbij bent en knal hem dan gecontrolleerd een lading kogels in zijn hoofd. Hou dus niet de muisknop 10 seconden in, aangezien je dan al snel je doel gaat missen. Gewoon 3a4 kogels per keer afvuren en na elke burst eventueel opnieuw mikken. Probeer altijd of geknield of liggend te schieten. Hoe vaker je het doet hoe sneller je op zijn hoofd mikt en hoe eerder hij dood is.
    Ik denk dat het voor jou het makkelijkste zal zijn om met een assault rifle te gaan rond lopen, deze zijn standaard vrij krachtig en accuraat. Ander voordeel is dat er een grenadelauncher aan zit. Schiet een grenade of en boom je kill/death gaat weer omhoog.
    Als je iemand aanvalt val dan aan vanuit een positie waar je je heel makkelijk kan terugtrekken om een hoekje, liefst geen dunne muurtjes, daar schieten ze gewoon doorheen.
    Situatie:
    Jij ziet iemand lopen.
    Je mikt en schiet mis of raakt hem maar niet dodelijk.
    Hij draait zich om.
    Jij gaat het hoekje om en gooit een granaat in zijn richting.

Ach het komt er gewoon op neer dat je moet oefenen, oefenen en nog eens oefenen en uiteindelijk kill je ze nog voor ze kunnen om draaien.
    Laatste tip: Zorg voordat je aanvalt je genoeg kogels hebt om hem af te maken, ga dus niet met nog 6 kogels in je clip aanvallen. Eerst herladen dan killen en eventueel weer herladen. Loop altijd met een zo vol mogelijke clip rond, je weet nooit wat er allemaal om de volgende hoek staat.

Ik begin een beetje op I-Spy24 te lijken

DON'T TEAMKILL YOUR COMMANDER!
    Thnx voor je uitleg, zal eens gaan oefenen met een assault rifle, nog nooit meegelopen eigenlijk.
      donderdag 11 augustus 2005 @ 18:49:34 #25
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29563706
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 18:45 schreef Fillipe het volgende:
    Ja heeft iedereen last van.

PS wat is Kubra Dam toch een ontzettende kut map
    Ja idd echt een kut map!
      donderdag 11 augustus 2005 @ 18:52:24 #26
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29563772
    BOF server word gereset
      donderdag 11 augustus 2005 @ 18:53:10 #27
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29563789
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Thnx voor je uitleg, zal eens gaan oefenen met een assault rifle, nog nooit meegelopen eigenlijk.
    Foei! Dat is eigenlijk de kit die ik het meest gebruik
      donderdag 11 augustus 2005 @ 18:57:16 #28
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_29563868
    Ik wil er ook wel even netjes bij.
    in bf heet ik [FOK]Fliepke
    en voor de rest gewoon Fliepke
    pi_29563920
    server doet nog steeds niks
    Narf!
      donderdag 11 augustus 2005 @ 19:00:55 #30
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29563929
    Klopt, ik weet niet wat er aan de hand is Zal i3d ff mailen...
    pi_29563937
    Helaas niet nee
      donderdag 11 augustus 2005 @ 19:02:20 #32
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29563956
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 18:52 schreef BMH het volgende:
    BOF server word gereset
    K denk niet dat het uit zal maken
    pi_29563981
    Update 2 (18:54):

Bij gamespy was het probleem nog onbekend. EA verzoekt alle ranked servers gamehosters te helpen met het vinden van de bug. Pikant feitje: alle mogelijke informatie (output stackdump en TCP dump) is al 30 minuten geleden verzonden naar EA.
    Wordt vervolgd......
      donderdag 11 augustus 2005 @ 19:03:36 #34
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29563985
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Klopt, ik weet niet wat er aan de hand is Zal i3d ff mailen...
    quote:
    Update 2 (18:54):

Bij gamespy was het probleem nog onbekend. EA verzoekt alle ranked servers gamehosters te helpen met het vinden van de bug. Pikant feitje: alle mogelijke informatie (output stackdump en TCP dump) is al 30 minuten geleden verzonden naar EA.
    Wordt vervolgd......
    pi_29564119
    Update 3 (19:09):

EA bevestigd dat GameSpy hard aan het werk is met het oplossen van dit grote probleem...
    pi_29564130
    Kunnen we nu dus vanavond knallen of niet?
    Before all else, be armed.
    pi_29564153
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 19:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Kunnen we nu dus vanavond knallen of niet?
    wel op unranked volgens mij. Dus als er iemand is met een vette verbinding en effe een servertje op wil zetten...graag
      donderdag 11 augustus 2005 @ 19:13:05 #38
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29564160
    Ik hoop het!
    pi_29564186
    Ja mannen: verzamelt allen hier, spreek een tijd af en dan op de ouderwetse manier via Xfire erin ...
    pi_29564212
    Net geoefend met helikopteren, ik bakte er net helemaal niks van maar nu kan ik al een beetje cirkelen en rondvliegen. Nog iemand tips?
      donderdag 11 augustus 2005 @ 19:16:58 #41
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29564239
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 19:15 schreef sexylexy het volgende:
    Net geoefend met helikopteren, ik bakte er net helemaal niks van maar nu kan ik al een beetje cirkelen en rondvliegen. Nog iemand tips?
    2 handen gebruiken.
    pi_29564277
    Xfire maar weer eens aangeslingerd...
      donderdag 11 augustus 2005 @ 19:18:51 #43
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29564279
    ik heb nog wel een 768kb upstream lijntje ... zou dat genoeg zijn
    pi_29564339
    zijn we al ergens anders aan spelen ?
    pi_29564438
    niet iemand hier op een uni of zo ?
    pi_29564459
    Zullen we ff een urban-maps-only server zoeken?
    pi_29564493
    is goed
      donderdag 11 augustus 2005 @ 19:27:37 #48
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29564502
    Ik moet zo toch nog ff langs weg en ben dan rond half 9 terug.
    Ik hoop dat dan de server het weer doet
    pi_29564516
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 19:15 schreef sexylexy het volgende:
    Loopings en wokkeltjes oefenen...

Gisteren met een paar boffers aan het stunten geweest maar de wokkel (lees: kurkentrekker) wil nog niet lukken met die blackhawk. Loopings gaan lekker met 6 man erin.. hehe
    pi_29564726
    Gvddddddddddddd haal ik eindelijk eens een hoge score, goed voor Zilver (1 punt na goud) zit ik op een UNRanked server. Ik las het woordje UN ervoor niet...

maargoed ik lees dat er problemen zijn met ranked servers dus die punten had hij sowieso niet bij me score opgeteld.

en @JMPoSTMaN: Die assault Rifle schiet wel wat lekkerder ja... heb nu eens 1 tegen 1 gevechten gehad die ik wel won!
      donderdag 11 augustus 2005 @ 19:40:21 #51
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29564746
    tvp-dingetje. Als de boel eruit ligt ga ik maar weer verder met FM2005
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_29564768
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 19:40 schreef PirE het volgende:
    tvp-dingetje. Als de boel eruit ligt ga ik maar weer verder met FM2005
    Ik met film(s) kijken vanavond, heb ik nu even tijd voor
      donderdag 11 augustus 2005 @ 19:46:19 #53
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29564878
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 19:41 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ik met film(s) kijken vanavond, heb ik nu even tijd voor
    Bijna vakantie . Morgen nog werken en dan heb ik ruim 2 weken om 3 films te kijken die ik nog moet zien (Interpreter, Fantastic Four & The Island).
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_29564999
    Ik heb i3d gemaild en kreeg de volgende mails terug:
    quote:
    Helaas kunnen wij aan remote niet veel doen, dat is iets wat wij officieel niet ondersteunen.
    Je kunt wellicht even een kijkje nemen op: www.bf2online.net
    en daarna:
    quote:
    Ik zie dat mijn collega een niet zo duidelijk antwoord gaf, vandaar dus deze mail.

In alle BF2 server versies zit momenteel een RCON bug. Die bug zorgt ervoor dat na een X aantal ronden RCON niet meer werkt van buiten de server. De enige manier om dan RCON commands te geven is via de console (ingame). De enige oplossing is tot nu toe de gameserver herstarten via het controlpanel. EA geeft zelf aan deze bug in versie 1.03 te hebben opgelost. Die patch komt over 15 dagen uit.

Ik weet niet of je je al geregistreerd had op ons forum: http://forum.i3d.nl en specifiek http://forum.i3d.nl/forumdisplay.php?f=9

Hier vind je enorm veel tips en trics om de server goed te beheren. Onder andere ook andere RCON tools met een betere interface. Helaas heeft elke tool dus momenteel last van de RCON bug.

Wat Jeroen verder bedoelde was dat wij BF2CC niet ondersteunen vanwege ernstige securiity issues.

Dan over disconnects van de server. Gisteren had EA problemen met de accountserver waardoor spelers disconnects kregen. Meer informatie hebben wij hier niet over gekregen, het zou nu wel opgelost moeten zijn.

Wij zijn momenteel het controlpanel verder aan het uitbreiden, je kan vanaf dit weekend onder andere de maplist aanpassen en nog wat andere kleine settings uit de config file.
    By the way, iemand nog een P4 kopen ?

-edit-
    Voor dat tooltje moeten dingen worden geinstalleerd op de server, daar kunnen wij niet bij. Daarnaast meen ik ergens gelezen te hebben dat het nog niet was toegestaan op ranked servers.

[ Bericht 6% gewijzigd door UnleashMitch op 11-08-2005 19:59:15 ]
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_29565190
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef Suikermais het volgende:

[..]

wel op unranked volgens mij. Dus als er iemand is met een vette verbinding en effe een servertje op wil zetten...graag
    Ik kan em wel op mn 10/2 mbit servertje gooien.

zal ik al beginnen met opzetten of hebben we geen zin?

[ Bericht 6% gewijzigd door MrUber op 11-08-2005 20:07:33 ]
    pi_29565242
    Waarom zo moeilijk ? Fight or Die heeft een unranked server liggen die naar eigen zeggen vaak erg leeg is.

Overigens zal ik niet meedoen, de inet verbinding is echt brak hier.
    pi_29565465
    Ferdi zegt:
    He Jorrit, het is toch geen probleem als er een stormloop aan BoF!fers op jullie server afkomt ? De account server ligt down, vandaar.
    Jorrit zegt:
    nee hoor laat maar komen
    pi_29565618
    Ik heb een unranked server draaien.. ik hoor wel waneer er gespeeld wil worden.
      donderdag 11 augustus 2005 @ 20:24:27 #59
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29565712
    Volgens mij werkt het weer. Ik zie genoeg BoFFers op de BoF-server
      Lieve Belg donderdag 11 augustus 2005 @ 20:28:37 #60
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29565802
    Ja, alles werkt weer zoals het ozu moeten
      donderdag 11 augustus 2005 @ 20:40:21 #61
    11449 Ash
    It's a trick. Get an axe!
    pi_29566036
    Iemand die misschien wat ruimte wilt maken op de server zodat ik er ook nog bij mag?
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
    pi_29567232
    Voor ruimte op de server graag per MSN of Xfire contact zoeken met een admin. Zeker in mijn geval, Fok! laden duurt een eeuwigheid dus ik ga niet steeds dit topic controleren.
    pi_29567484
    zal ik ff mijn gegegens posten
    Xfire: mastermido
    BF2: RussianStormtrooper
    pi_29568450
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 21:39 schreef MasterMido het volgende:
    zal ik ff mijn gegegens posten
    Xfire: mastermido
    BF2: RussianStormtrooper
    Volgensmij ben ik jou wel eens tegengekomen (ik TheLightning)
    Kep je aardig wat keer gefragged
      donderdag 11 augustus 2005 @ 22:31:03 #65
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29568859
    Lekker gespeelt maar net toch weer problemen met de verbinding, ga nu maar een filmpje kijken toch genoeg gespeelt
    pi_29569491
    net lekker gespeeld geen lag en had een ping van 9!!

alleen punten verzamelen ging niet echt..

en als commander helemaal niet met (niet fok!kers) die ook nog eens niet op de map kijken of naar ARTILLERY IN YOUR AREA luisteren

denk dat ik maar niet meer ga commanderen als er zoveel mensen in lopen die niet van fok! zijn

verder wel leuk en een badge gehaald!

Basic asault!
    Narf!
    pi_29569573
    Kan iemand mij effe een mailtje sturen over hoe te betalen voor de BF2-server ?. Draai nu sinds 't begin mee en wil graag mee betalen voor die server.
    pi_29569636
    * DING *

Zijn we weer, maar nu gelukkig in Europa, dus normale tijden om online te zijn en te gaan eten en slapen.
    Vanavond weer eens BF2 zitten spelen hier in het Hotel op een klein IBM computer-scherm
    van 14 inch . Verre van makkelijk spelen maar goed.We zijn niet thuis dus we doen het er
    maar mee.

Met ' sickert' gespeeld,in een helicopter mee gezeten(maar waarom crashte je nou eigenlijk? en waarom schreeuwde je nou aan het begin over " kijk eens naar je map noobs " want ik had je artillery-vuur wel gezien hoor dus begreep je uitbarsting niet echt tenzij het niet voor mij was bedoelt) en ik had vooral 'magere hein'? vanavond flink op de korrel als anti-tank weirdo(zoals altijd loop ik met die bazooka) aangezien hij mij
    vorige week flink te pakken had genomen.
    Dat iedere keer lekker hoog zitten in de helicopter is hiermee ook gelijk afgestraft.
    Ook een teamkill veroorzaakt( en een punish voor gekregen maar goed whatever) en dat terwijl diegene die ook door mij per ongeluk beschoten werd lekker bleef rondlopen op die vlaggenpost in de hoop iets bij te dragen(of wilde hij perse zijn kills halen?)terwijl ik al bezig was 4 van die Allahhh akbarr soldaatjes daar weg te houden die hem aanvielen.
    En in plaats dat m'n teamgenoot nu ff gewoon gat liggen en mij het werk laat doen of ergens achter kruipt en vandaaruit schiet, nee, blijftie rond/rennen terwijl ik driftig al in die richting schoot.
    Oh ja...'JMPoSTMaN' zat mij een maar keer aardig op de hielen.

samengevat: Ik heb me weer vermaakt.

[ Bericht 5% gewijzigd door i-spy24 op 11-08-2005 23:23:53 ]
      donderdag 11 augustus 2005 @ 23:01:03 #69
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29569797

Briljant
    pi_29569850
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 22:56 schreef i-spy24 het volgende:
    * DING *
    dingus
    Ik schreeuwde dat tegen de gasten die constant in mn arty liepen (jij en de andere bof!fers niet dus)

ik crashte omdat ik te chaotisch was en ik het Zboard heb (en daar nog niet aan gewend ben) waardoor ik perongelijk op change vieuw drukte en zo tijdens een laagvliegende manouvre ineens mn heli van boven afzag en dus crashte
    Narf!
    pi_29569954
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:01 schreef Gunner het volgende:
    [afbeelding]

Briljant

is wel iets voor Silver_shark A.K.A Misterfox
    Narf!
    pi_29569980
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef MrUber het volgende:

[..]

Volgensmij ben ik jou wel eens tegengekomen (ik TheLightning)
    Kep je aardig wat keer gefragged
    Naam komt me wel bekend voor

Kan best Ik ben nog niet zo goed. Ik heb een keer zilver en een keer brons gehaald verder nog niet echt
      Lieve Belg donderdag 11 augustus 2005 @ 23:09:56 #73
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29570083
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:01 schreef Gunner het volgende:
    [afbeelding]

Briljant
    Zo, morgen ga ik eens voor deze gaan
      donderdag 11 augustus 2005 @ 23:13:40 #74
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29570193
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef N-E-R-D het volgende:
    Lekker gespeelt maar net toch weer problemen met de verbinding, ga nu maar een filmpje kijken toch genoeg gespeelt
    Dat betekend dat de RCON niet meer werkt van buiten BF2. En als er dan mensen bij willen restarten ze de server. Lomp maar dat is nu de enige oplossing die ze zien.

Overigens net weer gespeeld en het was weer erg leuk. Ik werd helemaal gek van die "anti tank squad"
    Wel jammer dat Top Opponent en Top Victim niet goed werken, anders weet ik zeker dat ik een Fokker als Top Victim had staan. Ik heb een aantal Fokkers zeker vaker dan 3 keer gekilled (momenteel het aantal van mijn Top Victim)

FYI:
    De FoD-ers die vanavond hebben gespeeld waren:
    Matthijs[NL]
    Cardinal[NL]
    [FoD]-Ace
    [FoD]-PoSTMaN
    Wij zijn er zondag alle vier en er komen er misschien nog we wat is nog even afwachten.
    2de in de Tour de BoF!
      donderdag 11 augustus 2005 @ 23:14:31 #75
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29570210
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:09 schreef Jump het volgende:

[..]

Zo, morgen ga ik eens voor deze gaan
    Volgens mij doe je dat de hele tijd al
    pi_29570246
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 22:54 schreef Suikermais het volgende:
    Kan iemand mij effe een mailtje sturen over hoe te betalen voor de BF2-server ?. Draai nu sinds 't begin mee en wil graag mee betalen voor die server.
    Even spammen : Clan site

Direct Link

Voor iedereen die ook ziek wordt van de vele reboots vanwege falende remote admin tools. Met de nieuwe patch moet dit verholpen zijn, het is een bekende bug in BF2. Nog 15 dagen te gaan dus....
    pi_29570312
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Dat betekend dat de RCON niet meer werkt van buiten BF2. En als er dan mensen bij willen restarten ze de server. Lomp maar dat is nu de enige oplossing die ze zien.

Overigens net weer gespeeld en het was weer erg leuk. Ik werd helemaal gek van die "anti tank squad"
    Wel jammer dat Top Opponent en Top Victim niet goed werken, anders weet ik zeker dat ik een Fokker als Top Victim had staan. Ik heb een aantal Fokkers zeker vaker dan 3 keer gekilled (momenteel het aantal van mijn Top Victim)

FYI:
    De FoD-ers die vanavond hebben gespeeld waren:
    Matthijs[NL]
    Cardinal[NL]
    [FoD]-Ace
    [FoD]-PoSTMaN
    Wij zijn er zondag alle vier en er komen er misschien nog we wat is nog even afwachten.
    jij jij...!! met je tank!!!!

die mathijs had ik wel een paar keer lekker te pakken
    Narf!
      donderdag 11 augustus 2005 @ 23:21:20 #78
    12888 Skull-splitter
    pi_29570407
    Man, weer een dagje zitten spelen, maar ik erger me schraal aan de hick-ups van mijn systeem...

Binnenkort eerst maar eens alles back-the-fuck-uppen, alles kaal formateren en opnieuw installen, en als het dan nog niet over is dan moet er maar een nieuwe videokaart in... AGP alleen, wat de keus aanzienlijk beperkt...
      donderdag 11 augustus 2005 @ 23:21:31 #79
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29570415
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:17 schreef Sickert het volgende:

[..]

jij jij...!! met je tank!!!!

die mathijs had ik wel een paar keer lekker te pakken
    We hebben als FoD totaal niet samengespeeld
    Ik had jou inderdaad wel vaak
    Als ik jou niet killed dan was het wel Jedi05071977 (BoF?) of JafarX.
    Ik heb zelfs het genoegen gehad om I-Spy24 te killen (Hij mij daarna ook geloof ik)
    Op Mashuur City, heb ik heel wat BoF jeeps overhoop geschoten.
    Eerste rondje had ik een hele dikke goude plak, met 2x zoveel punten als de nummer 2 en maar 1 death
    2de in de Tour de BoF!
      donderdag 11 augustus 2005 @ 23:21:31 #80
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29570416
    Lekker gespeeld vanavond. Zelfs een paar medailles gehaald als medic zijnde . Niet echt veel frags maar wel veel revives in the line of fire
    pi_29570421
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:16 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Direct Link

Voor iedereen die ook ziek wordt van de vele reboots vanwege falende remote admin tools. Met de nieuwe patch moet dit verholpen zijn, het is een bekende bug in BF2. Nog 15 dagen te gaan dus....
    15 to go

vind dat het tot nu toe prima gaat alleen, jammer dat de admins er soms niet zijn maar ja je kan er natuurlijk niet heel de dag zijn
    Narf!
    pi_29570522
    Ach dat trekt wel weer weg op het moment dat de zomervakantie over is

Daarnaast krijgt Escape binnenkort tegen Kerstmis t blijft Chello z'n internetverbinding weer terug dus dat scheelt ook.
      Lieve Belg donderdag 11 augustus 2005 @ 23:28:19 #83
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29570592
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:14 schreef Gunner het volgende:

[..]

Volgens mij doe je dat de hele tijd al
    dank je
    pi_29570604
    Ja... ' JMPoSTMaN' je had die hits op je tank van mij en m'n trouwe bazooka.
    Enne ene 'Mathijs' ook met enige regelmaat tegengekomen want elke keer die bazooka hits op je tank
    of je helicopter maakte jullie volgens mij pissed off want op een bepaalt moment merkte ik dat jullie beiden
    maar opzoek gingen naar mij als enige FOK!ker die niet in een squad zat en los rondliep.
    (vluchte toen maar snel dat gebouw binnen en hield me stil totdat jullie weggingen.)

[ Bericht 16% gewijzigd door i-spy24 op 11-08-2005 23:52:37 ]
      donderdag 11 augustus 2005 @ 23:33:11 #85
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29570718
    Ik heb mijn tank wel zo vaak moeten repareren. En nog steeds heb ik die enigeer badge niet, ach... komt nog wel een keer.

Ik ga voor de vlag en iedereen die tussen mij en de vlag staat. Zodra de vlag van ons is ga ik helpen bij de volgende vlag. Vanavond alleen niet heel veel vlaggen gepakt, ik heb mijn k/d ratio maar eens opgekrikt.

[ Bericht 48% gewijzigd door JMPoSTMaN op 11-08-2005 23:38:28 ]
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29570801
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:25 schreef UnleashMitch het volgende:

binnenkort tegen Kerstmis t blijft Chello

Chello

sorry..
    Narf!
      donderdag 11 augustus 2005 @ 23:37:40 #87
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29570817
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Ik heb mijn tank wel zo vaak moeten repareren. En nog steeds heb ik die enigeer badge niet, ach... komt nog wel een keer.
    repairpunten krijg je alleen als er iemand in de tank zit als je hem repareert
      donderdag 11 augustus 2005 @ 23:39:22 #88
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29570864
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:37 schreef PirE het volgende:

[..]

repairpunten krijg je alleen als er iemand in de tank zit als je hem repareert
    Ah nu snap ik waarom ik soms wel kreeg en soms niet.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29570940
    Tering he

Die Postman is moeilijk te pakken met zijn tank...Was zowat ons squaddoel geworden (wat wil zeggen zoiets al je hield een heel squad bezig )

Was een mooie battle maar de medailles komen niet echt los...elke keer plek 4-5-6 zoiets das voor mijn doen wel oke maar toch net naast de top3. Komt verbetering in beloof ik u allen

hehe

Ps jedi is idd BOF, at your service.
      donderdag 11 augustus 2005 @ 23:45:22 #90
    12888 Skull-splitter
    pi_29570996
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:37 schreef Sickert het volgende:

[..]

Chello

sorry..
    Tjah, ach, soms moet je gewoon roeien met de riemen die je hebt... Als ik het kon betalen stond hier ook een veel te dikke set PC's, een dikke aansluiting aan ADSL etc. Maar dan zou ik ook groter wonen denk ik...

Bittere werkelijkheid is dat ik het per maand de afgelopen tijd steeds maar NET red kwa liquiditeit...
    pi_29571036
    Nou als de die-hards van FOK! meedoen met de clanwar dan is er een grote kans dat ze winnen met een makkie! Als ik met en tegen jullie speel (op de fok server) behaal ik vaak minder punten dan wanneer ik op een andere server zit... of het is toeval..
    pi_29571077
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Nou als de die-hards van FOK! meedoen met de clanwar dan is er een grote kans dat ze winnen met een makkie! Als ik met en tegen jullie speel (op de fok server) behaal ik vaak minder punten dan wanneer ik op een andere server zit... of het is toeval..
    Wij spelen nooit joh...(ff tellen..ruzie thuis, 3 cm stof, gazon op goothoogte....mwoaahh)
    pi_29571341
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:28 schreef i-spy24 het volgende:
    (vluchte toen maar snel dat gebouw binnen en hield me stil totdat jullie weggingen.)
    Hell To The Liars
    pi_29571367
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:49 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Wij spelen nooit joh...(ff tellen..ruzie thuis, 3 cm stof, gazon op goothoogte....mwoaahh)
    vriendin pissed,ouders pissed, stof in mn kamer... neuh... we gaan niet winnen
    Narf!
    pi_29571385
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 00:00 schreef Droopie het volgende:

[..]

hey johan! waar zatje.. heb je gemist man!
    Narf!
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:02:48 #96
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29571405
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
    He jij zat in mijn squad.
    Je hebt toch mooi mee geholpen om onze squad als beste Mec squad te laten eindigen

Gaat het al beter met het schieten?
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29571414
    Ik vond trouwens (even terugkomend op alles) dat er wel een soort FoD vs Fok vanavond was op de server..
    Waarom dat? Nou...ik zag op een bepaalt moment bij een van de squads een naam als in Fok!Elite
    (raffie etc..) en de fanatiekheid kwa spel bij vooral 'JMPoSTMaN' en 'Matthijs[NL]' om te winnen.

Hoop dat er zondag nog meer pit is,noem maar de tijd en plaats en hoe en wat.
    Ben er altijd voor in, zeker als het een goede generale is voor de 21st tegen Tweakers?
    pi_29571457
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 00:03 schreef i-spy24 het volgende:
    Ik vond trouwens (even terugkomend op alles) dat er wel een soort FoD vs Fok vanavond was op de server..
    Waarom dat? Nou...ik zag op een bepaalt moment bij een van de squads een naam als in [i] Fok!Elite[/] (raffie etc..) en de fanatiekheid kwa spel bij vooral 'JMPoSTMaN' en 'Matthijs[NL]'
    Ben er altijd voor in, zeker als het een goede generale is voor de 21st tegen Tweakers?
    ghehe dat was er idd die minderfijne jmppostman met zn tank
    Narf!
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:08:48 #99
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29571557
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 00:03 schreef i-spy24 het volgende:
    Waarom dat? Nou...ik zag op een bepaalt moment bij een van de squads een naam als in Fok!Elite
    (raffie etc..) en de fanatiekheid kwa spel bij vooral 'JMPoSTMaN' en 'Matthijs[NL]' om te winnen.

Ik wil altijd winnen, kan namelijk niet tegen mijn verlies.
    Als we zondag echt tot een Clanwar komt dan krijgen jullie het nog moeilijk
    Aangezien we dan ook gaan samenwerken. De enige keer dat ik echt samenwerkte met Matthijs was toen ik in zijn heli ging zitten als gunner om vervolgens door [FoD]-Ace met de stinger te worden opgeblazen
    Ik hoop dat er zondag nog een paar andere van de Clan komen. Wij zijn de meest actieve, maar de echte Die Hards hebben zich nog maar zelden vertoond
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29571599
    Knoppers 73 00:00:00 23 ms
    Graf_d 51 00:00:00 59 ms
    <TB>Dozer 50 00:00:00 56 ms
    DoMo[NL] 49 00:00:00 11 ms
    =[NTG]=Halifax 35 00:00:00 104 ms
    [PfT]-HITMAN 33 00:00:00 61 ms
    Jack_Scagnetti 25 00:00:00 15 ms
    visionred 22 00:00:00 47 ms
    [SEC]FreeMan 22 00:00:00 58 ms
    harrynator 20 00:00:00 33 ms
    Uppitycracker 20 00:00:00 111 ms
    wwwoody 19 00:00:00 36 ms
    [SEC]Morpheus 18 00:00:00 50 ms
    leadslinger420 18 00:00:00 102 ms
    [SEC]Xerl* 16 00:00:00 46 ms
    Name Score Duration Ping
    CRAZY_SOESTERBERG 15 00:00:00 11 ms
    *sgt-nl* 11 00:00:00 12 ms
    Proxy.BE 9 00:00:00 14 ms
    Kamuchi 9 00:00:00 10 ms
    neoga34 6 00:00:00 112 ms
    Mani0815 5 00:00:00 29 ms
    pellew 5 00:00:00 16 ms
    LikroM 5 00:00:00 96 ms
    spidi899990 3 00:00:00 62 ms
    stinkernder_Molch 1 00:00:00 53 ms
    cheewee 1 00:00:00 114 ms
    Janus177 1 00:00:00 14 ms
    lowlander23 0 00:00:00 17 ms
    Erdnuckel(GER)

gasten nu op de server

zie veel namen die ik al eerder heb gezien en volgens mij zie ik ook een paar tweakers....

en maar klagen en afzeiken maar wel profiteren
    Narf!
    pi_29571797
    Ik zit niet op de server dus kan er verder niks mee 'sickert' Maar 1 ding is duidelijk: Als er 'tweakers' op de server zitten is dat a: Om te spioneren hoe slecht we wel zijn en dat weer te verheerlijken op hun website en b: om stiekum te kijken hoe sterk/zwak we nu eigenlijk zijn en hoe we spelen.
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:28:36 #102
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_29571997
    zwaait even mee om te laten weten dat die jullie niet vergeet..

Oohja.. en de zwaai natuurlijk
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:34:45 #103
    11449 Ash
    pi_29572130
    Heb wat leuke potjes gespeeld met de BoFfers!
    Volgende keer weer!
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
    pi_29572171
    -----------
    Ik heb even een vraag. Ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt bij battlefield, dit omdat ik nu alles een beetje snap/kan etc. De andere was om in te komen.
    Maar als ik als kit 'Aanvaller' kiest dan kan dat wapen NIET op automatisch, alleen schieten per 1 of 3 kogels... Dit kon bij me oude account wel. Komt dit verderop als je meer punten hebt???

en oja, hoe ken je sneller,makkelijk zien of er vijanden in de lucht zijn?? Soms duurt het ff voordat er een blauwe of rode naam tevoorschijn komt en aangezien je in de lucht redelijk veel handelingen moet verrichten is dat best lastig wil je een tegenstander neerknallen... iemand tips ofzo?

Ja blauwe namen zie je overal en rode namen alleen als je op dat mannetje/voertuig mikt maar in de lucht is het vaak anders, of als je op de grond een tank ziet rijden is het nog maar de vraag of het een 'blauwe' of 'rode' is.

Iemand antwoord op deze 2vragen??

Mijn dank is groot
    pi_29572179
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 23:16 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Direct Link

Morgen lekker op vakantie en als ik terug kom werkt het weer perfect
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:38:24 #106
    12888 Skull-splitter
    pi_29572204
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 00:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
    -----------
    Ik heb even een vraag. Ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt bij battlefield, dit omdat ik nu alles een beetje snap/kan etc. De andere was om in te komen.
    Maar als ik als kit 'Aanvaller' kiest dan kan dat wapen NIET op automatisch, alleen schieten per 1 of 3 kogels... Dit kon bij me oude account wel. Komt dit verderop als je meer punten hebt???

en oja, hoe ken je sneller,makkelijk zien of er vijanden in de lucht zijn?? Soms duurt het ff voordat er een blauwe of rode naam tevoorschijn komt en aangezien je in de lucht redelijk veel handelingen moet verrichten is dat best lastig wil je een tegenstander neerknallen... iemand tips ofzo?

Ja blauwe namen zie je overal en rode namen alleen als je op dat mannetje/voertuig mikt maar in de lucht is het vaak anders, of als je op de grond een tank ziet rijden is het nog maar de vraag of het een 'blauwe' of 'rode' is.

Iemand antwoord op deze 2vragen??

Mijn dank is groot
    Hangt van je wapen af. Assault en Medic kunnen idd alleen burst of single fire doen, de rest kan wel full auto volgens mij...
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:39:45 #107
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29572228
    Op vrijdag 12 augustus 2005 00:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
    -----------

Dit kan volgens mij toch echt niet! Misschien verwart met een ander wapen?

Dat kan niet, dit is gewoon om het je lastiger te maken aangezien dat de vijanden zijn.
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:40:54 #108
    12888 Skull-splitter
    pi_29572250
    Ik vind wel dat de namen soms te vaag aangegeven zijn, en soms verdwijnen ze bij teamleden ook zomaar, zodat je teamkills tot en met hebt...
    pi_29572255
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hangt van je wapen af. Assault en Medic kunnen idd alleen burst of single fire doen, de rest kan wel full auto volgens mij...
    Maar met Assault had ik bij me vorige automatisch, en nu ken ik die optie niet kiezen???
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:42:37 #110
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29572280
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 00:41 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Maar met Assault had ik bij me vorige automatisch, en nu ken ik die optie niet kiezen???
    Moet je vergist hebben. Of je had de geunlockte G3...
    pi_29572359
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 00:42 schreef Blinker het volgende:

[..]

Moet je vergist hebben. Of je had de geunlockte G3...
    Nee... nu ga ik ff beide accounts checken ook ... dan weet ik meer brb
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:51:53 #112
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29572475
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Nee... nu ga ik ff beide accounts checken ook ... dan weet ik meer brb
    Owk, ben benieuwd
    pi_29572575
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 00:51 schreef Blinker het volgende:

[..]

Owk, ben benieuwd
    Dit wapen bedoel ik, nu staat hij wel op automatisch, maar zonet niet..

vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:09:01 #114
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29572785
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 00:57 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Dit wapen bedoel ik, nu staat hij wel op automatisch, maar zonet niet..

[[url=http://img226.imageshack.us/img226/6459/screen0009tt.th.jpg]afbeelding][/URL]
    Je bent door de war met het assault wapen van de USMC denk ik
    Die schiet burst in tegenstelling tot die van de MEC.
    pi_29572993
    Leuk avondje.. postman c4-en was wel weer aangenaam... maar heb t grote feest gemist Helaas net weer van de server afgekuikeld en toen zat ie weer vol
    pi_29573276
    @' diamondvoodoo':

Dat is gewoon het anti-tank wapen die bij de bazooka hoort.
    Beetje mijn standaard uitrusting tijdens het spel. Wat jij bedoelt is dat je wapen soms idd op single-shot gaat.
    Oplossing: even opnieuw je wapen kiezen ( dus even langs de anderen scrollen) en dan hoor je vanzelf als je het wapen opnieuw kiest een hele zachte klik. Als je dat hoort dan staat hij weer op vol automatisch.En dat check je dan weer even door heel even te schieten.

T.a.v. je vraag over de vijand:

Gewoon ff die toets M indrukken voor MAP en dan zie je vanzelf een rode spot.
    Is die in de buurt van je en verder helemaal geen enkele blauw/groene, dan is het dus de vijand
    en kun je er gerust al van verre op knallen.

[ Bericht 11% gewijzigd door i-spy24 op 12-08-2005 01:40:35 ]
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:00:24 #117
    12888 Skull-splitter
    pi_29573772
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:34 schreef i-spy24 het volgende:
    @' diamondvoodoo':

Beetje mijn standaard uitrusting tijdens het spel. Wat jij bedoelt is dat je wapen soms idd op single-shot gaat.
    Oplossing: even opnieuw je wapen kiezen ( dus even langs de anderen scrollen) en dan hoor je vanzelf als je het wapen opnieuw kiest een hele zachte klik. Als je dat hoort dan staat hij weer op vol automatisch.En dat check je dan weer even door heel even te schieten.
    gewoon nog eens op 3 rammen en hij schakeld van fire-mode
    pi_29575737
    Het is niet het wapen van de AT, maar van Assault... naja het zal allemaal, hij ken nu wel op automatisch en niet alleen op 1 of 3
    pi_29575762
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef Blinker het volgende:

[..]

Je bent door de war met het assault wapen van de USMC denk ik
    Die schiet burst in tegenstelling tot die van de MEC.
    Dat zal het zijn!!

Gezien deze 3 plaatjes -----> http://forums.gamespace.net.au/showthread.php?t=4271
    pi_29575923
    quote:
    @' diamondvoodoo':

Is die in de buurt van je en verder helemaal geen enkele blauw/groene, dan is het dus de vijand
    Ja dat eerste wist ik, dat met dat vliegen zal ik onthouden, thnx

Ik ben naar de bruiloft van me zus, tot morgenmiddag ergens
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:09:56 #121
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29576615
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:19 schreef domolanglekker het volgende:
    Leuk avondje.. postman c4-en was wel weer aangenaam... maar heb t grote feest gemist Helaas net weer van de server afgekuikeld en toen zat ie weer vol
    De eerste keer C4 was 1 grote verrassing: "He dat deden ze net nog niet, oh Domo is erbij gekomen."
    De tweede keer precies op dezelfde locatie kreeg ik van Matthijs te horen dat er iemand achter me stond, ik als een gek in de achteruit, maar door de TS vertraging was ik te laat en stond er weer in beeld: DoMo[NL] C4 [FoD]PoSTMaN

Met de C4 is riskant, maar zeker als je met een groepje bent het makkelijkste om te gebruiken, de tank is afgeleid en zoekt naar de mensen met anti tank, waarvan hij weet dat ze voor hem zitten. De SpecOps loopt om plakt er 2 pakketjes C4 op en daar gaat de tank

Volgende keer neem ik wel een Gunner mee die kan mooi mijn achterkant in de gaten houden, voor het geval Domo weer opduikt
    2de in de Tour de BoF!
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:10:10 #122
    11449 Ash
    pi_29576625
    LOL was vergeten dat ik dit gisteren nog zag gebeuren:

Een blackhawk stort neer met dit mannetje die er uitvliegt en zo landt:

Volgens mij is het Stoja, en stond Jedi naast me het ook te bewonderen.
    My DVD Collection
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:35:30 #123
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29577039
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 09:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Volgende keer neem ik wel een Gunner mee die kan mooi mijn achterkant in de gaten houden, voor het geval Domo weer opduikt
    Ik zal er zijn
    pi_29577291
    Was gister wel weer lachen met Jedi, Sickert, Raffie, Stoja en wie nog meer om die 'irritante' Postman te pakken te krijgen. Man, je hield ons wel bezig zeg ...
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:26:04 #125
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29577869
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 09:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Was gister wel weer lachen met Jedi, Sickert, Raffie, Stoja en wie nog meer om die 'irritante' Postman te pakken te krijgen. Man, je hield ons wel bezig zeg ...
    Ben jij JafarX?
    Jullie hielden mij anders ook steeds bezig
    Ik kon elke keer weer naar de kust om die vlag over te nemen en 99 van de 100 kwam ik jullie daar weer tegen en was het weer aanpoten. Steeds maar weer kijken waar jullie zaten en dan snel weer terugtrekken om te repareren (als ik op tijd was)
    Best een vervelende plek, jullie kunnen echt overal staan en ik maar zoeken, Mashuur City is dan toch iets gemakkelijker.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29577905
    vanavonnd weer ff
    pi_29578048
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ben jij JafarX?
    Jullie hielden mij anders ook steeds bezig
    Ik kon elke keer weer naar de kust om die vlag over te nemen en 99 van de 100 kwam ik jullie daar weer tegen en was het weer aanpoten. Steeds maar weer kijken waar jullie zaten en dan snel weer terugtrekken om te repareren (als ik op tijd was)
    Best een vervelende plek, jullie kunnen echt overal staan en ik maar zoeken, Mashuur City is dan toch iets gemakkelijker.
    Ja, dat ben ik ja Op een gegeven moment ben ik speciaal anti-tank gaan spelen, speciaal voor jou ... Maar waren goeie potjes idd ...
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:54:23 #128
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_29578280
    JM, wanneer gaan we weer eens vliegen??????????
    Great to be flying with u....
    Goede piloot, goede gunner, die af en toe ook nog eens repaired... ja... was een lekker team!
    -- ViPeRII --
    pi_29578675
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 10:28 schreef jazza het volgende:
    vanavonnd weer ff [afbeelding]
    Ik ben er bij uiteraard..Ik ben wel bij jou want als je tegen me bent dan kom ik voor geen meer uit de verf zoals van de week...

Ben er vanaf 20-21 uur

[ Bericht 1% gewijzigd door jpjedi op 12-08-2005 12:01:44 ]
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:40:00 #130
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29578769
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 10:54 schreef ViPeRII het volgende:
    JM, wanneer gaan we weer eens vliegen??????????
    Great to be flying with u....
    Goede piloot, goede gunner, die af en toe ook nog eens repaired... ja... was een lekker team!
    Vanavond kan ik niet, ik heb een zakendiner, lekker Teppan Yaki
    Zondag ga ik weer online, dus misschien kan het dan.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29578818
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 11:26 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik ben er bij uiteraard..Ik ben wel bij jou want als je tegen me bent dan kom ik voor geen meer uit de verf zoals van de week...

Ben er vanaf 20-21 uur

is goed... ik ben er klaar voor
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:54:06 #132
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29578893
    Ben er vanavond niet

[ Bericht 6% gewijzigd door Blinker op 12-08-2005 14:26:44 ]
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:32:44 #133
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29579243
    Ik ben er niet. Moet werken in Discotheek.
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:43:28 #134
    11449 Ash
    pi_29579345
    Heb me net effe bezig gehouden met BattleRecorder,
    maar dat is gaaf zeg! hopelijk wordt de BoF!
    server er ook mee uitgerust kunnen we nog leuke BoF! Filmpjes maken!
    My DVD Collection
    pi_29579694
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 18:41 schreef jpjedi het volgende:
    ja idd.. ik was pas commander en was toch best aan het meespelen.. maar af en toe moet je gewoon ff in een hoekje zitten en je scherm raadplegen. Nu al twee keer meegemaakt dat ik dan ge-TK-ed werd omdat iemand de moraalridder wil uithangen...
    \
    ??
    Als ik Commander ben ga ik juist ergens hiden en kijk ik vooral op mijn command scherm en loop bijna niet rond...je gaat me toch niet vertellen dat dat 'not done' is online??? Lijkt mij juist het doel van een commander, toch?
    Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt (Acda en De Munnik)
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:43:21 #136
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29580129
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 13:10 schreef kalli het volgende:

[..]

\
    ??
    Als ik Commander ben ga ik juist ergens hiden en kijk ik vooral op mijn command scherm en loop bijna niet rond...je gaat me toch niet vertellen dat dat 'not done' is online??? Lijkt mij juist het doel van een commander, toch?
    Er zijn een aantal spelers, ik ga natuurlijk geen namen noemen aangezien bijna iedereen weet wie, die vinden dat je dat niet kunt doen. Ik vind juist dat een commander niets te zoeken heeft op het battlefield en juist ergens in een hoekje veilig UAV, supply drops en Artilery moet gooien. Je hebt gewoon bijna geen tijd om mee te vechten. De UAV is bijna altijd beschikbaar en dus moet je hem ook direct gebruiken als het kan. Hetzelfde geldt voor de Scan, die mag ook niet ongebruikt blijven.
    2de in de Tour de BoF!
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:43:56 #137
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29580143
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 07:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Het is niet het wapen van de AT, maar van Assault... naja het zal allemaal, hij ken nu wel op automatisch en niet alleen op 1 of 3
    Bij US is medic en assualt burst en semi bij mec en de chinezen semi en automatic,
    pi_29580191
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 13:10 schreef kalli het volgende:

[..]

\
    ??
    Helaas is dat idd not done...Je wordt geacht toch wel een bovengemiddelde speler te zijn die niet alleen de punten meepikt maar ook meeknokt. Ik speel het beste commander als ik heel de ronde in een hoekje kan liggen maar steeds vaker komt het voor dat emand je komt zoeken en TK-en.

Het is wel ff moeilijk en je moet duizendpoot zijn maar na wat oefenen kun je best een rondje knokken en als je meerijdt of zo is er wel een mogelijk heid om snel even je commandscreen te raadplegen.. Maar af en toe moet ik ook even gaan liggen en de boel goed opzetten.

Ik speel niet zo graag commander omdat ik liever in de BOF elite speel..

[ Bericht 6% gewijzigd door jpjedi op 12-08-2005 14:01:41 ]
    pi_29580284
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 13:47 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Helaas is dat idd not done...Je wordt geacht toch wel een bovengemiddelde speler te zijn die niet alleen de punten meepikt maar ook meeknokt.

Het is wel ff moeilijk en je moet duizendpoot zijn maar na wat oefenen kun je best een rondje knokken en als je meerijdt of zo is er wel een mogelijk heid om snel even je commandscreen te raadplegen.. Maar af en toe moet ik ook even gaan liggen en de boel goed opzetten.

vanaaf ook weer de BOF elite? Lock hem dan niet net als vorige keer, moest echt voor iemand zijn neus gaan staan, voorsat ze doorhadden dat ik erbij wilde... wel al tig keer gevraagd met teksten maarja...
    pi_29580363
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 13:47 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Helaas is dat idd not done...Je wordt geacht toch wel een bovengemiddelde speler te zijn die niet alleen de punten meepikt maar ook meeknokt.

Weet niet hoor maar een commander hoort vooral beschikbaar te zijn en zijn troepen te commanderen. ok hij kan meevliegen in een blackhawk maar meevechten is imho not done. Als je neergepaft word kan je meteen 10 sec de rol niet meer vervullen van commander en in die 10 seconden kan de hele situatie 180 graden draaien. Bedoel als ik commander speel repair en bewaak ik mijn spullen. Maar de meeste tijd ben ik bezig met scannen en dan UAV's plaatsen waar de mannen het nodig hebben.
    pi_29580400
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 13:53 schreef jazza het volgende:

[..]

vanaaf ook weer de BOF elite? Lock hem dan niet net als vorige keer, moest echt voor iemand zijn neus gaan staan, voorsat ze doorhadden dat ik erbij wilde... wel al tig keer gevraagd met teksten maarja...
    Ach in de nieuwe patch krijgt de squad leader een bericht voor zijn neus als je op join drukt
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:00:25 #142
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29580424
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 13:56 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Weet niet hoor maar een commander hoort vooral beschikbaar te zijn en zijn troepen te commanderen. ok hij kan meevliegen in een blackhawk maar meevechten is imho not done. Als je neergepaft word kan je meteen 10 sec de rol niet meer vervullen van commander en in die 10 seconden kan de hele situatie 180 graden draaien. Bedoel als ik commander speel repair en bewaak ik mijn spullen. Maar de meeste tijd ben ik bezig met scannen en dan UAV's plaatsen waar de mannen het nodig hebben.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29580549
    Ja of de squadnaam: "BOF only!"

Als commander is het idd wijs om als engineer rond te lopen lijkt me.. Enneh dat weet ook niet iedereen volgens mij maar je kan supplies op je kapotte artil dumpen..

Ze zullen we over een paar maanden is een LAN party doen? Lijkt me wel lachen met iedereen roepend en scheldend in 1 ruimte zonder teamspeak. hehe

Mensen voor de duidelijkheid: In mijn beericht stond helaas.. ik bedoelde dus ook dat een commander op zijn minst de tijd moet hebben om veel in een hoekje te kruipen..Denk dat we hier allen dezelfde mening hebben..
    pi_29580641
    Ik ben er ook paar dagen niet bij! Tot snel iig!

Enne servertekst staat al in het engels of niet?
    pi_29580777
    Wie wilt er zo spelen, het regent en ik heb een vrije dag.
    Hell To The Liars
    pi_29580879
    Ben vanavond ook weer van de partij...lekker wokkels maken
    Eerst naar de supermarkt snacks halen voor als ik zit te gamen...
    En kan iemand mij eens een keer die commander uitleggen. Nog nooit gedaan en wil wel eens weten hoe dat werkt.
    pi_29581103
    * DING * MIDDAG allemaal

Allereerst: Wat een pleuris weer hier in Zwitserland! God ik kan merken dat ik weer in Europa ben ivg met waar ik eerst zat (DownUnder)

Ten tweede:

Over dat een commander niet ergens alleen maar moet gaan liggen was * IK *.
    Ik ben zelf met m'n vorige account ook met regelmaat commander geweest en ik vind dat een commander geen generaal is en maar gewoon een kapitein van een eenheid en dus gewoon mee moet doen tijdens het vechten. Ik bedoel dan niet dus helemaal vooraan lopen ,tuurlijk niet, maar wel zo aanwezig zijn dat hij altijd! bereikbaar is voor zijn troepen. Er is tenslotte een gezegde: " Goede leiders geven altijd het voorbeeld "
    Ik had al mijn duidelijke mening indertijd gegeven in DEZE THREAD en sta er nog steeds achter. Die weinige keren dat ik zelf met m'n nieuwe account even commandant was,bleef ik ook niet als een mongool lekker achter een schuurtje liggen maar was ik aanwezig op het slagveld vlakbij mijn eenheden en mobiel. Ja..mobiel omdat je natuurlijk voor de vijandelijke commandant ook een heerlijke schietschijf bent als je maar lekker op 1 plaats blijft zitten als "commandantje" van de tegenparty.

Dus een goeie commandant is altijd in de buurt van zijn eenheden en ondersteunt ze zo goed als kwaad met datgeen ze vragen .

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 12-08-2005 14:38:53 ]
    pi_29581141
    pi_29581290
    als ik commander ben, ben ik spec-ops. ben je nl niet te zien met scan en uav is mij verteld
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:44:41 #150
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29581344
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 14:33 schreef i-spy24 het volgende:
    * DING * MIDDAG allemaal

Allereerst: Wat een pleuris weer hier in Zwitserland! God ik kan merken dat ik weer in Europa ben ivg met waar ik eerst zat (DownUnder)

Ten tweede:

Ik ben zelf met m'n vorige account ook met regelmaat commander geweest en ik vind dat een commander geen generaal is en maar gewoon een kapitein van een eenheid en dus gewoon mee moet doen tijdens het vechten. Ik bedoel dan niet dus helemaal vooraan lopen ,tuurlijk niet, maar wel zo aanwezig zijn dat hij altijd! bereikbaar is voor zijn troepen. Er is tenslotte een gezegde: " Goede leiders geven altijd het voorbeeld "
    Ik al mijn duidelijk mening indertijd gegeven in DEZE THREAD en sta er nog steeds achter. Die weinige keren dat ik zelf met m'n nieuwe account even commandant was,bleef ik ook niet als een mongool lekker achter een schuurtje liggen maar was ik aanwezig op het slagveld vlakbij mijn eenheden en mobiel. Ja..mobiel omdat je natuurlijk voor de vijnandelijk commandant ook een heerlijke schietschijf bent als je maar lekker op 1 plaats blijft zitten als "commandantje" van de tegenparty.

Dus een goeie commandant is altijd in de buurt van zijn eenheden en ondersteunt ze zo goed als kwaad met datgeen ze vragen .
    Ik snap je standpunt, echter wat jij uitlegt lijkt meer de rol van de squadleader.
    Hoe kan een commander nu vlak bij zijn troepen zijn, als zijn troepen (misschien wel 31 spelers) verdeeld zijn over de gehele map?

In een prefecte wereld zou het zou moeten zijn dat de commander via voice commando's geeft aan de squad leaders. Hij kan ze vervolgens ook nog bij staan met zijn hulpmiddelen, maar bijvoorbeeld ook door gewoon in zijn commander scherm van bovenaf met een squad "mee te gaan". Hij kan dan de Squad leader waarschuwen over vijandelijke troepen. Deze manier van spelen zul je niet zo snel public vinden, aangezien de squads zelden luisteren naar hun commander en andersom.
    In Clan matches zul je wel clans tegenkomen die zo spelen.

Goed mijn vakantie is nu officeel begonnen
    Beetje jammer dat ik pas zondag kan gaan BF2en, overigens zijn er volgens de laatste gegevens 6-7 FoD-ers online, da's 1-2 squad(s) en 1 commander.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29581358
    zullen we dat dan even snel uitproberen 'jazza' ? Ben je gelijk wakker

[ Bericht 5% gewijzigd door i-spy24 op 12-08-2005 14:53:16 ]
    pi_29581407
    Goedemorgen,

Zo ik zit hier in Noord Korea en heb een ping van 3. Lekker in een internethutje BF te spelen op een oude AT..Lekker zonnetje hier en de hond was lekker deze middag.
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 14:42 schreef jazza het volgende:
    als ik commander ben, ben ik spec-ops. ben je nl niet te zien met scan en uav is mij verteld
    Is dat zo Rudy??
    Nooit geweten zeg....Wat weet ik nog meer niet?
    pi_29581467
    @'JMPoSTMaN':

Ik denk dat we even langs elkaar heenpraten. Ik zorg natuurlijk dat ik niet direct op het slagveld ben(anders weten jullie mij te vinden volgende keer als ik commandant ben) maar wel zo aanwezig, dat ik desnoods ondersteuning in hoogste nood kan geven en zelfs zonder radar een deel kan overzien.
    pi_29581591
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 14:33 schreef i-spy24 het volgende:
    * DING * MIDDAG allemaal

Ten tweede:

Ik had al mijn duidelijke mening indertijd gegeven in DEZE THREAD en sta er nog steeds achter. Die weinige keren dat ik zelf met m'n nieuwe account even commandant was,bleef ik ook niet als een mongool lekker achter een schuurtje liggen maar was ik aanwezig op het slagveld vlakbij mijn eenheden en mobiel. Ja..mobiel omdat je natuurlijk voor de vijandelijke commandant ook een heerlijke schietschijf bent als je maar lekker op 1 plaats blijft zitten als "commandantje" van de tegenparty.

1. Als je drie squad heb en ze doen precies wat je zegt, heb je geen tijd om effe lekker
    te gaan knallen, ik probeer wel vaker in een goede helicopter mee te vliegen, zonder dat
    je veel dood gaat door crashes.
    Maar als ik ga meevechten ben vaak zo druk bezig om
    te kijken wie ik moet afschieten, dan heeft bijna niemand tijd om je overige squads goed
    te begeleiden als ze goede hit, capture en run tactiek uitvoeren. De Rpv is om de 60 seconden
    beschikbaar dus voor optimaal gebruik kan je niet full action gaan.
    Als jij namelijk effe niet oplet op het slagveld, kan in jouw geval de tank genadeloos toeslaan,
    terwijl je soldaten op het slagveld een Anti-tank actie verwachten.
    Als je team niet luistert, heb je inderdaad meer tijd dan om alleen een beetje te nietsen.
    Ik rook soms stiekem een blowtje, zonder dat iemand het merkt, maar sta dan wel op de apc, in de schuttersposition een vlag te verdedigen, wel een rustige maar je kan snel ingrijpen.
    Een goed plan is om is om de bevelhebber met een squadleader mee te laten gaan in een medic/ support combinatie.
    De squad leader kan dmv. stevige supportfire, de bevelhebber verdedigen als hij met het commanderscreen bezig is. En is die niet bezig kan die healen.
    Hell To The Liars
    pi_29582060
    Nog even op de nieuwe pagina:

Wat denken jullie van een LAN party over een paar maanden??

Zaaltje - bier/cola - chips - battlefield etc..
    pi_29582063
    Nog even op de nieuwe pagina:

Wat denken jullie van een BOF-LAN party over een paar maanden??

Zaaltje - bier/cola - chips - battlefield etc..
    pi_29582321
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 14:45 schreef i-spy24 het volgende:
    zullen we dat dan even snel uitproberen 'jazza' ? Ben je gelijk wakker
    ik maak hieruit op dat dit dus niet zo is en vanavond rond 20.00 wil ik het wel proberen...
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:22:48 #158
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29583069
    Officieel: Zondag 4 september [BOF] Clanwar
    quote:
    Match: European Tactical Battlefield Forces versus Band of Fok!kers
    Status: Challenge accepted by Band of Fok!kers
    Date: Sunday 4 September 19:00 (19:00 , 19:00 )
    Levels: Strike at Karkand - 16/Gulf of Oman - 16
    Server: Yours
    Players: 8 x 8
    Ladder: BF2 CON - 16
    Rules: Commander mode?: Allowed
    Global weapon unlocks?: Not allowed

Notes: 3 round game.
    Meer informatie
    pi_29583504
    3 rounds, vreemd gebeurt nooit
    Verder nice maps, tips nodig voor tactics kom maar langs
    #dutchsupercows ( @ quakenet )
    pi_29583893
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:22 schreef 'BMH' het volgende:
    [b]Officieel: Zondag 4 september [BOF] Clanwar
    YESSSS...count me in!
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:42:25 #161
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29584297
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:22 schreef BMH het volgende:
    Officieel: Zondag 4 september [BOF] Clanwar
    [..]

Meer informatie
    Ik wil ook wel mee doen
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_29584614
    Zo weer lekker bijgelezen Op dit moment weer op een zwaar zuigende internetverbinding en met nog veels te veel dingen om te regelen voor t feest van morgen. Vandaar dat ik dit weekend erg weinig online zal zijn. Ook de komende week zal je mij niet ontzettend veel online zien en als ik er wel ben dan kan de reactie wat traag zijn. Mocht je dus een kick of een server restart nodig hebben, roep Escape, Morpheus of Ursel er even bij. Vooral Morpheus is erg veel aanwezig en ik denk Escape ook weer vanaf t moment dat z'n verbinding weer werkt.

Het weekend daarna ben ik waarschijnlijk m'n oude PC aan het verkopen en m'n nieuwe AMD 3500+ aan het inbouwen
    pi_29584777
    Vanavond rond 19:30 weer lekker knallen, mannen??
    pi_29584793
    quote:
    @' diamondvoodoo':

je kan ook het nummer even opnieuw indrukken de 3 dus dan hoor je die klik ook!
    Narf!
    pi_29584834
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 13:53 schreef jazza het volgende:

[..]

dat is het gemis van TS...
    Narf!
    pi_29585079
    Ik stel voor een squad te maken met teamspeakers en een squad zonder.
    BoF Elite zal voor mensen zonder zijn.
    De Vlaaisquad is speaking and spanking.
    Hell To The Liars
    pi_29585233
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 18:34 schreef Droopie het volgende:
    Ik stel voor een squad te maken met teamspeakers en een squad zonder.
    BoF Elite zal voor mensen zonder zijn.
    De Vlaaisquad is speaking and spanking.
    gewoon een Bof squad en een Bof Ts squad

hoe laat zijn jullie er?
    Narf!
    pi_29585260
    Ik ben er om 19.00
    Hell To The Liars
    pi_29585273
    das mooi ik ook ga ik nu ff douchen
    Narf!
    pi_29585610
    join allen 84.244.130.114 !!!!
    Narf!
    pi_29585690
    Server reboot ivm het niet kunnen connecten met remote admin.
    pi_29585703
    Enig idee waarom mijn beeld hapert als ik bepaalde richtingen opkijk? Framerate is okay, maar als ik een klein tikje naar links of rechts bij draai bijvoorbeeld, daalt de framerate dramatisch. Wat de hel?
    pi_29585810
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 19:14 schreef Disorder het volgende:
    Enig idee waarom mijn beeld hapert als ik bepaalde richtingen opkijk? Framerate is okay, maar als ik een klein tikje naar links of rechts bij draai bijvoorbeeld, daalt de framerate dramatisch. Wat de hel?
    Als ik op 1600x1200 met 4x AA stil sta is het beeld ook wel goed maar als ik dan draai of er komt een mannetje in beeld happert ie

Niet zo heel gek, je instellingen staan vrees ik gewoon te hoog. Voor AA kost een hoop.

Server is weer up by the way
    pi_29585877
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 19:20 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Als ik op 1600x1200 met 4x AA stil sta is het beeld ook wel goed maar als ik dan draai of er komt een mannetje in beeld happert ie

Niet zo heel gek, je instellingen staan vrees ik gewoon te hoog. Voor AA kost een hoop.
    Je begrijpt me niet. Ik speel constant op een soepele framerate, ook als ik vlieg, ren, of wat dan ook doe. Maar als ik in een bepaalde richting kijk, daalt de framerate enorm. Dat is gewoon erg vreemd.

En ik heb AA uit.
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:55:18 #175
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29586343
    Zo, eindelijk vakantie , misschien zo nog even BF2-en maar eerst even de boel opruimen hier (was wel nodig ). Nu hoef ik tenminste niet meer op tijd te stoppen omdat ik vroeg uit bed moet .
    pi_29586734
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 19:24 schreef Disorder het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet. Ik speel constant op een soepele framerate, ook als ik vlieg, ren, of wat dan ook doe. Maar als ik in een bepaalde richting kijk, daalt de framerate enorm. Dat is gewoon erg vreemd.

En ik heb AA uit.
    Mijn instelling staan allemaal op Medium met AA uit en resolutie op 1024 x nog wat en het draait al schokkerig, laat staan met AA aan op 2x.

VGA zal het niet liggen is een ATI Readon 9600 XT met 128 mb maar denk aan mijn geheugen (512 mb). Ik kan nu wel 512 erbij kopen maar denk liever dat ik wacht op wat meer geld voor 1 gb ram erbij en dan zal het beter moeten lopen.

Laatste tijd speel ik ook niet zo veel BF2 meer.
    Denk dat ik morgen/vanavond maar is even full time ga spelen om wat puntjes in te halen
    pi_29587149
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 19:24 schreef Disorder het volgende:

En ik heb AA uit.
    Dan begreep ik je inderdaad verkeerd Gaat dat ook na enige tijd weer weg of blijft het dan tot je reboot ? Verder, kan je het happeren zelf generen of, dus gebeurt het op steeds dezelfde plaatsen ?
    pi_29587381
    Het gehaper gebeurd op dezelfde plaatsen. Ik heb geen flauw idee waarom.
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:17:39 #179
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29588147
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 20:14 schreef Razorback het volgende:

[..]

Mijn instelling staan allemaal op Medium met AA uit en resolutie op 1024 x nog wat en het draait al schokkerig, laat staan met AA aan op 2x.

VGA zal het niet liggen is een ATI Readon 9600 XT met 128 mb maar denk aan mijn geheugen (512 mb). Ik kan nu wel 512 erbij kopen maar denk liever dat ik wacht op wat meer geld voor 1 gb ram erbij en dan zal het beter moeten lopen.

Laatste tijd speel ik ook niet zo veel BF2 meer.
    Denk dat ik morgen/vanavond maar is even full time ga spelen om wat puntjes in te halen
    ik heb zelfde videokaart, maar dan een gig hyperx geheugen,
    en zelfde instellingen , alleen bij mij hapert ie niet, ik zal eens rustig aan mijn instellingen omhoog zetten (heb trouwens een athlon 3400+ ) dus ik neem aan dat ie wel wat beter kan
    Cause all I ever do
    pi_29589108
    zo daarnet gespeeld op die geile server van ons en G**verdomme wat ging het lekker
    eerst 58 in dailan plant... daarna...

101 in dailan

en toen in karkand

141!
    Niet 1 x dood
    Dat allemaal als commander

ging lekker vanavond dus.. en ik denk dat ik zondag ook als commander ga als niemand bezwaar heeft

dan kicken we ass!!

want mannen het ging lekker of niet

Johan wat was je trouwens stil?!

LoL @ Jedi ghehe wat kan jij lekker mopperen met je brabantse accent

Rest het was weer gezellig

Zondag gaan we slachten en morgen kom ik mischien nog wel ff oefenen tenzij ik iets met mn girly ga doen! grts to all

[ Bericht 3% gewijzigd door Sickert op 12-08-2005 22:28:09 ]
    Narf!
    pi_29590068
    Defibrillator 1h 10m 00s 0 128 0:128 57%

0 kills 128 keer dood maar wel een accuracy van 57%
    Narf!
    pi_29590814
    Was weer leuk mannen. En morgen weer een dag ...
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:03:40 #183
    49091 MasterMido
    ja das lekker
    pi_29590841
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 19:14 schreef Disorder het volgende:
    hehe hier het zelfde. Dan kan je bij mij 320 graden goed zien en 40 graden schokt hapert hij. Vet raar. Dit is niet altijd maar soms. Snap er zelf ook niks van.

Specs:
    P4 3ghz
    1gig dual
    Asus 6800gt 256mb
    pi_29590942
    ik heb echt nergens last van

en heb de AA op 2x
    en alleen de light dinges en de shades op medium
    en de rest op high

met een P4 2,6
    1 gig (2x 256 + 512)
    Geforce 6600 256 mb
    Narf!
    pi_29591174
    bij mij draait het op "high" settings met 4x AA gewoon goed.. waneer ik die 2 opties die op Medium staan hoger zet dan loopt het trager.

specs:
    AMD 3000+
    1gb RAM
    GF 6800 128mb

maar morgen hoop ik mn Raptor binnen te krijgen gaan laadtijden wat naar beneden
    pi_29591245
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 23:18 schreef MrUber het volgende:
    bij mij draait het op "high" settings met 4x AA gewoon goed.. waneer ik die 2 opties die op Medium staan hoger zet dan loopt het trager.

specs:
    AMD 3000+
    1gb RAM
    GF 6800 128mb

maar morgen hoop ik mn Raptor binnen te krijgen gaan laadtijden wat naar beneden
    dat had ik dus ook en die aa heb ik niet op 4 omdat ik het verschil niet zie
    Narf!
    pi_29591376
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 23:21 schreef Sickert het volgende:

[..]

dat had ik dus ook en die aa heb ik niet op 4 omdat ik het verschil niet zie
    Ik heb het verschil nog niet bekeken maar de performance is niet slecht dus ik zie niet waarom ik heb op 2x zou moeten zetten.

Let wel op dat ik een 6800 heb en jij een 6600

edit: en een "400Mhz" snellere CPU
    pi_29591391
    Is mijn accent echt zo erg Sickert?? Hehe kan ook nog versterkt worden omdat ik in Brussel werk...

Maar lekker gespeeld mannen! Beetje vast squad met Dickie (plus nog wat 3-en in zijn naam ), Sickert, Jafarx, Johan...leuk cluppie

Zover gepolst zien de meeste een LAN party wel zitten in de regio Breda/Rotterdam. Voor dickie is al slaapplaats geregeld . (Er kan bij mij 2 man slapen die van verder moeten komen)
    Ik d8 ergens aan November dan hebben we nog wat tijd om te plannen zeker ivm met ruimte. Ruimte zal de grootste hindernis worden. Zover ik kan inschatten is het wel zo leuk dat we 10 mensen minimaal hebben en 35 maximaal. Wat we verder nodig hebben is een ruimte met tafels en stoelen en een goede internetverbinding. Netwerkapparatuur lijkt me geen probleem, ik kan redelijk wat regelen en er zijn vast veel wizkids hier die het voor hun werk doen..

Aanmeldingen:
    Jedi
    Sickert
    Dickie
    Jafarx (?)
    Johan (?)
    BMH (?)

Verder wil ik de groep aanvullen met een aantal fanatieke bf2ers van een lanclubje hier uit de buurt welke nog 4-6 personen zijn.

Ik lanceer het idee nu en ik zou graag wat reacties horen hoe en wat. Als er genoeg animo is gaan we brainstormen over lokatie en datum.

BOF!FERS laat u allen horen..hoe meer hoe leuker... bier-games(bf2)-lol-kennismaken-etc...
    pi_29591418
    Wie is er aan het spelen op het moment? ik heb wel zin om ff een squadje te vormen..
    pi_29591663
    Ik ga zo nog wel heel eventjes spelen.
    pi_29591690
    Hé..jedi04739271..of zoiets
    Ik meld mij maar vast officieel aan voor die lan-party......Als er bier en chips is kan 't voor mij niet meer stuk
    pi_29591934
    Zo...zijn we ook weerrrr

Vanavond een team gevormd met of all people 'RudyCarell' aka FOK's 'jazza'.
    Erg leuk gehad en lekker relaxed na verloop van tijd gespeeld. In het begin tot 2x toe door 'sickert' achter elkaar gekilled wat me eerst bevreemde totdat ik door had dat hij MEC was en nog wel commandant.
    M.a.w. ff weer wakker worden en opnieuw beginnen zeker toen ik als squadleader ff mijn squad informeerde om gelijk nadat een vlag was veroverd onmiddelijk snel weg te rijden want 'sickert' kennende gooit hij er gelijk artillery op om zoveel mogelijk kills weer te maken.
    En ja hoor mijn squad(groen) luisterde braaf en vertrok en we waren net bezig weg te rijden of de blauwe squad die nog lekker bleef 'picknicken' bij die vlag(het zwembad dus) kreeg de volle laag van commandant 'sickert'.
    Daarna met 'RudyCarell' rondgereden en wat vuurtjes her en der geprobeert te doven toen onze posten onder vuur kwamen te liggen en dat zonder dat we een commandant hadden.
    Veel later in het spel werd 'RudyCarell' commandant en kreeg ik vreemd genoeg van anderen een munity-vote te zien tegen hem voor redenen die ik raar vond want hij deed prima werk EN we wonnen de maps.
    Dus gewoon tegen gestemd.

@ 'RudyCarell': Waarom schreeuwde je om de haverklap toen ik "brandjes ging blussen" als squadleader dat artillery en UAV voor mij beschikbaar waren? Bedoel ik weet heus wel op tijd wanneer ik iets nodig heb hoor.

Kortom: Was weer gezwellige boel zo onderling.

[ Bericht 6% gewijzigd door i-spy24 op 13-08-2005 00:06:44 ]
    pi_29591964
    hmm dus t spel is afgelopen, geen wonder dat ik niet in kom

als ik andere servers join he is de server-ip ook die voor teamspeak ??
    "Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
    pi_29592111
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 23:37 schreef Suikermais het volgende:
    Hé..jedi04739271..of zoiets
    Ik meld mij maar vast officieel aan voor die lan-party......Als er bier en chips is kan 't voor mij niet meer stuk
    hehe leuke naam he? nou ik werd zo geirriteerd na 3 pogingen om een account aan te maken dat ik er eentje heb genomen die zeker niemand heeft. en dat werkte vandaar..
    pi_29592132
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 23:07 schreef Sickert het volgende:
    ik heb echt nergens last van

en heb de AA op 2x
    en alleen de light dinges en de shades op medium
    en de rest op high

met een P4 2,6
    1 gig (2x 256 + 512)
    Geforce 6600 256 mb
    Als ik binnenkort 512 Mb-ram erbij koop of 1 Gb (kheb nu 512 mb) zou ik die settings die jij hebt dan ook halen maar dan met een AMD Athlon XP 2,8 en ATI Readon 9600 XT 128 Mb want nadat ik heb gespeeld met AA aan op 2x vindt ik zonder AA het spel best lelijk maar met AA loopt het spel traag.

Vandaag ook beetje lopen te kloten met de settings en dan zie ik ineens het geluid op LOW
    Kzet het op HIGH... Tering groot verschil

En hoelang duurt het ongeveer bij jullie dat "Loading Complete. "Moeilijk woord" data..." want dat begint met de dag bij mij ook steeds langer te duren
    pi_29592293
    Spel op zich is redelijk snel geladen bij mij...maar dan begint 't met verifying client data. dat duurt net iets meer dan een minuut bij mij. Denk dat ik voordat ik in een spel zit toch wel 1.5 minuut onderweg ben..
    pi_29592321
    Ik heb een AMD 64+ 3400+, Geforce 6800 GT , 1024 RAM en ik heb alles op high en 1024 x 768 en 2x AA aan, ik heb zelfs nog last van dat die even moet laden als de map verschijnt. Voor de rest heb ik niets te klagen, heb laatst met 4x AA gespeeld maar je werkt toch dat het iets slomer reageert.
    pi_29592367
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 23:59 schreef Suikermais het volgende:
    Spel op zich is redelijk snel geladen bij mij...maar dan begint 't met verifying client data. dat duurt net iets meer dan een minuut bij mij. Denk dat ik voordat ik in een spel zit toch wel 1.5 minuut onderweg ben..
    Dat probleem heb ik juist ook.
    Laden dat is in now time gedaan en als het achtergrond muziekje is afgelopen kan ik beginnen maar sinds kort begint het achtergrond muziekje opnieuw en dan is hij nog niet klaar
    pi_29592703
    ja duurt echt steeds langer..verifying client data...Wat doet hij dan eigenlijk.? Echt controleren lijkt me sterk want ik ken een hoop mensen die met een 1-op-1 kopie al sinds de eerste dag op alle servers kunnen spelen met een keygeneratortje van internet..
    pi_29594049
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 23:26 schreef 'jpjedi 'het volgende:

Ik lanceer het idee nu en ik zou graag wat reacties horen hoe en wat. Als er genoeg animo is gaan we brainstormen over lokatie en datum.
    Zomaar een idee hoor maarre.... in Rotterdam kan ik me herrineren is een game-center,een hele grote met allemaal AMD Ahtlon 64 computers met alle games erop w.o BF2.
    Van wat ik nog weet hebben ze alles daar. Computers, eten,relaxte stoelen e.d.
    Mischien kun je contact leggen en iets regelen want ik hoorde van iemand dat ze weleens van die avonden organiseren waarbij ze van 12:00 uur in de middag tot de volgende dag 06:00 uur openblijven mits voldoende animo.
    Ik maakte er indertijd ook een thread over die je hier kunt nalezen.
    kijk maar ff als het de moeite waard is.
    pi_29594135
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 23:53 schreef Razorback het volgende:

[..]

Als ik binnenkort 512 Mb-ram erbij koop of 1 Gb (kheb nu 512 mb) zou ik die settings die jij hebt dan ook halen maar dan met een AMD Athlon XP 2,8 en ATI Readon 9600 XT 128 Mb want nadat ik heb gespeeld met AA aan op 2x vindt ik zonder AA het spel best lelijk maar met AA loopt het spel traag.

Vandaag ook beetje lopen te kloten met de settings en dan zie ik ineens het geluid op LOW

En hoelang duurt het ongeveer bij jullie dat "Loading Complete. "Moeilijk woord" data..." want dat begint met de dag bij mij ook steeds langer te duren
    Je kan het vergeten met je ATi kaart hoor....
    pi_29596011
    ik nok er mee voor nu, het ging kut... haat commandermode maar ik moet dat stinklintje hebben, 40 puntjes maar

en @i-spy, waarom rudycarell off all people?

[ Bericht 28% gewijzigd door jazza op 13-08-2005 02:47:25 ]
    pi_29596203
    Omdat wij eerder aardig wat discussies meen ik met elkaar hadden die nou niet dicht bij elkaar lagen.
    Maar het ging verder prima de samenwerking. Ik lanterflanterde zoals gewoonlijk lekker wat en we vulden elkaar aan tijdens het spel. Ging prima toch?
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 03:03:36 #204
    79435 matjas
    pi_29596356
    omdat ik nu op countrike uit ben gekeken en ik nog moet wachten op quake 4 ga ik morgen maar eens dit spel halen verheug me er nu al op

een beetje laat maarja....
    pi_29596625
    Zo na het werk thuisgekomen nog even wat ownage laten zien eindelijk me basic repair badge en laatste ronde als commander nog de staff officer ribbon binnengesleept.
    pi_29596645
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 02:39 schreef jazza het volgende:
    ik nok er mee voor nu, het ging kut... haat commandermode maar ik moet dat stinklintje hebben, 40 puntjes maar

en @i-spy, waarom rudycarell off all people?
    het lintje is 45 punten geloof ik :| kreeg hem net toen ik 45 haalde. (staff officer bedoel je toch?)
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 05:59:47 #207
    13036 Frenkyboy
    Medium Pimping Unfortunately
    pi_29597392
    Hee, I-Spy ben je je eigen clan begonnen zie ik?
    http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=1001051
    aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
    pi_29597397
    Yep...ga de komende tijd eerst even rustig 'winkelen'
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 06:09:30 #209
    13036 Frenkyboy
    Medium Pimping Unfortunately
    pi_29597407
    Hmm, zes uur en nog/al wakker... Jetlag?
    Mijne begint over twee dagen helaas...

[ Bericht 1% gewijzigd door Frenkyboy op 13-08-2005 06:38:52 ]
    aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
    pi_29597995
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 03:26 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

het lintje is 45 punten geloof ik :| kreeg hem net toen ik 45 haalde. (staff officer bedoel je toch?)
    50 punten en een bepaalde tijd (~28 minuten dacht ik) als commander spelen in 1 ronde was het.

[ Bericht 16% gewijzigd door Razorback op 13-08-2005 09:53:51 ]
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 09:57:43 #211
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29598108
    Ik speel gewoon; als ik voor lintjes speel dan is dat behoorlijk frustrerend.

Gaat om de fun toch?
    pi_29598167
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 09:57 schreef Gunner het volgende:
    Ik speel gewoon; als ik voor lintjes speel dan is dat behoorlijk frustrerend.

Gaat om de fun toch?
    IK kijk gewoon wat ik voor een lintje, badge, medal moet doen en dan probeer ik dat in een ronde te halen maar ik ga niet speciaal voor die ribbon spelen
    pi_29598187
    Weet iemand trouwens waar die intro filmpje staan,
    Kan ik ze eruit slopen want ik heb ze wel vaak genoeg gezien
    pi_29598453
    Zo gisteren een bruiloft gehad van me zus.... Kater lallalalaaaaaaaaa. Denk dat het verstandig is om vandaag niet te spelen
    Dalijk maar ff wegdrinken met water (hoop ik)
    pi_29598529
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 01:09 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Zomaar een idee hoor maarre.... in Rotterdam kan ik me herrineren is een game-center,een hele grote met allemaal AMD Ahtlon 64 computers met alle games erop w.o BF2.
    Van wat ik nog weet hebben ze alles daar. Computers, eten,relaxte stoelen e.d.
    Mischien kun je contact leggen en iets regelen want ik hoorde van iemand dat ze weleens van die avonden organiseren waarbij ze van 12:00 uur in de middag tot de volgende dag 06:00 uur openblijven mits voldoende animo.
    Ik maakte er indertijd ook een thread over die je hier kunt nalezen.
    kijk maar ff als het de moeite waard is.
    lijkt me interessant...ik check het even..

Kan ik nog mensen in de lijt zetten die willen komen??

Edit: WOW ideaal das precies wat we zoeken. We kunnen aantal plaatsen van te voren reserveren. Ik ben voor.

Nu is het zaak om een leuke club bij elkaar te krijgen! Wie wie wie??
    pi_29598640
    Ik weet niet of ik wel zin heb om vele uren achter elkaar BF2 te spelen. Ik bedoel, meer dan 4 of 5 uur ... Nou, laat me weten wanneer en maybe doe ik dan ook wel mee ...
    pi_29599309
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 10:06 schreef Razorback het volgende:
    Weet iemand trouwens waar die intro filmpje staan,
    Kan ik ze eruit slopen want ik heb ze wel vaak genoeg gezien
    De intro filmpjes staan in de map: x:\BattleField 2\mods\bf2\movies\
    Je kunt onderstaande genoemde bestanden verwijderen of verplaatsen naar een andere map:
    demo_bf2legal.bik
    demo_bf2release.bik
    demo_demolegaltext.bik
    demo_locknload.bik
    dice.bik
    EA.bik
    Nvidia_logo.bik
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:55:15 #218
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29599838
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 10:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Ik weet niet of ik wel zin heb om vele uren achter elkaar BF2 te spelen. Ik bedoel, meer dan 4 of 5 uur ... Nou, laat me weten wanneer en maybe doe ik dan ook wel mee ...
    Same here . Ik ben het meestal na een paar uur gewoon zat. Dan moet ik gewoon even een paar uur wat anders doen voordat ik weer zin heb in BF2.
    pi_29600075
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 23:53 schreef Razorback het volgende:

[..]

poeh... dat zou ik zo 1 2 3 niet durven zeggen

ik had dan eerst 512 en toen moest alles op medium...
    met 512 erbij kon alles zoals het nu staat..
    maar ik denk dat je vid kaart het niet trekt.. die van mij is namelijk een stukkie zwaarder

maar ik denk dat als je er enkel 512 bij gooit je al erg ver komt ik denk dat 1 gig erbij niet nodig is en niks zal uitmaken

succes ermee

[ Bericht 2% gewijzigd door Sickert op 13-08-2005 12:16:21 ]
    Narf!
    pi_29600152
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 10:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
    ik ook wel alleen dat zal dan morgen middag zijn

hoelaat was die warr ook al weer BMH?
    Narf!
    pi_29600171
    je hoeft natuurlijk niet hel de avond bf2 te spelen toch??
    pi_29600252
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 12:10 schreef jpjedi het volgende:
    je hoeft natuurlijk niet hel de avond bf2 te spelen toch??
    Gast.... wat wil je anders doen
    Narf!
    pi_29600368
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 11:26 schreef Suikermais het volgende:

[..]

De intro filmpjes staan in de map: x:\BattleField 2\mods\bf2\movies\
    Je kunt onderstaande genoemde bestanden verwijderen of verplaatsen naar een andere map:
    demo_bf2legal.bik
    demo_bf2release.bik
    demo_demolegaltext.bik
    demo_locknload.bik
    dice.bik
    EA.bik
    Nvidia_logo.bik
    Als ik het goed begrijp zijn die van Demo van de Demo versie want die kan ik niet vinden en die van Nvidia_logo.bik zie ik ook nergens staan.

De rest Shifgt+Del en weg ermee
    pi_29600494
    Hoe laat en waar morgen?? Gaan we nog oefenen van te voren en wie doen er mee?
    pi_29600620
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 12:14 schreef Sickert het volgende:

[..]

Gast.... wat wil je anders doen
    Ik? de hele avond bf2... doe ik nu ook hehe

MAar er kan van alles gespeeld worden en men kan ook relexen en drinken oid...

Maar Mensen: ik heb aanmeldingen nodig en ik kan helemaal niks met ik kijk wel...ja of nee anders weet ik echt niet wat en hoe ik moet reserveren als het er van komt..FF duidelijk iedereen:

Ja ik wil deelnemen aan de lanparty
    pi_29600626
    dubbel
    pi_29600863
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 12:34 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik? de hele avond bf2... doe ik nu ook hehe

MAar er kan van alles gespeeld worden en men kan ook relexen en drinken oid...

Maar Mensen: ik heb aanmeldingen nodig en ik kan helemaal niks met ik kijk wel...ja of nee anders weet ik echt niet wat en hoe ik moet reserveren als het er van komt..FF duidelijk iedereen:

waar wanneer wat en hoe dan pas kan ik dat zeggen
    Narf!
    pi_29601210
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 02:52 schreef i-spy24 het volgende:
    Omdat wij eerder aardig wat discussies meen ik met elkaar hadden die nou niet dicht bij elkaar lagen.
    Maar het ging verder prima de samenwerking. Ik lanterflanterde zoals gewoonlijk lekker wat en we vulden elkaar aan tijdens het spel. Ging prima toch?
    o dat ja idd, maar gelukkig zijn gamen en meningen hebben 2 dingen. he no-offense man
    pi_29601224
    dat double assault vindt ik btw geen leuke mode, meer mensen met dit idee
    pi_29602040
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 12:34 schreef 'jpjedi' het volgende:

Maar er kan van alles gespeeld worden en men kan ook relexen en drinken oid...

Dat bedoel ik. Van wat ik nog weet hoef je niet alleen maar BF2 te spelen.
    Bedoel gaar wordt je toch na verloop van tijd, en dan kun je gewoon even opstaan en rond gaan lopen of wat tosti's of chips eten of desnoods wat drinken.
    Desnoods ga je op de PS2 een ander spel spelen. Of ipv BF2 op je PC ga je even wat internetten of MSN'n of C&C zero-hour/BF vietnam/Counterstrike resources/World of WarCraft of noemnogmaareenspel proberen voor de afleiding.
    Ze hebben daar praktisch alle spellen op voorrraad en vooraf geinstalleerd.

Nou...wie meldt zich aan zodat 'jpjedi' kan beginnen met turven.

[ Bericht 2% gewijzigd door i-spy24 op 13-08-2005 14:43:47 ]
    pi_29602372
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 13:53 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Nou...wie meldt zich aan zodat 'jpjedi' kan beginnen met turven.
    Juist! allemaal ff aanmelden.. als ik een lijstje heb met mensen die zeggen: Dat lijkt me wel wat mits datum gaat passen dan heb ik zeg maar 15 man totaal...dan reserveer ik hiervoor onder voorbehoud en afvallers `no offence`

@ I-spy, zeg maar Jedi
    pi_29602440
    Aanmeldingen:
    Jedi
    Sickert
    Dickie
    BMH
    Ash
    I-Spy
    Stojacovic
    Rudy Carell (?)
    Jafarx (?)
    Johan (?)

plus nog andere BF2-ers:
    MrWheels
    Timminater
    drBravo
    Voske (?)
    DunTinnus(?)

Ik stel voor dat aanmelden kan voor volgende week zondag 21-08-2005...Dan stel ik vast hoeveel animo er is en kunnen we gaan brainstormen over de datum. Aanmelden kan daarna ook nog wel natuurlijk maar volgende week zondag is de peildatum..

Ik heb dit ook in het forum op de BOF site gepost en wellicht mag het in het `home` scherm om meer aandacht te verkrijgen..

[ Bericht 22% gewijzigd door jpjedi op 13-08-2005 17:36:00 ]
    pi_29602979
    UPDATE:

Van wat ik nog weet zul je het echt minstens een maand vantevoren moeten aangeven zodat de eigenaar ruim vantevoren tijd heeft om een avondvergunning aan te vragen zodat je de hele nacht kunt doorspelen.
    Bij die ene BF2 avond herriner ik me ook dat je de man +/- ¤ 20,- moest betalen voor de hele dag spelen op alle computers/consoles en dat er 42 computers beschikbaar waren en dat de deur na 18:00 uur voor diegenen die gereserveerd hadden op slot ging zodat er niet meer mensen/vreemden bij konden komen en je dus het game-center (op het personeel na) helemaal voor jezelf had.(+ de wc's )
    Oh ja... sommige mensen die gaar waren na het spelen gingen even een potje schaken of op de banken liggen maffen..
    pi_29603867
    Kunnen de admins van de server misschien (bijvoorbeeld) Admin in hun naam zetten van Xfire zodat je niet elke keer op hoef te gaan zoeken wie admin is.
    pi_29604435
    ADMIN!!!!!
    pi_29604467
    Iemand tips hoe je met een helikopter stil kan hangen in de lucht.... ?? Ik krijg dat nooit mooi voor elkaar, evenals het landen met zo'n ding.
    pi_29604755
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 15:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Iemand tips hoe je met een helikopter stil kan hangen in de lucht.... ?? Ik krijg dat nooit mooi voor elkaar, evenals het landen met zo'n ding.
    gewoon toetsen loslaten en met je muis balanceren

waneer je merk dat je zakt geef je gewoon even een tikje op de W
    pi_29604929
    1-1-1-1-1 speelt ook BF2

Al een tijdje meegelurkt in de topics, maar ik ga nu maar eens wat posten
    Ook ik speel BF2, alleen werkt hij niet op mijn PC dus kan ik alleen op die van mijn broertje....maar die is vaak door hem bezet
    Dus daarom speel ik het niet zo vaak....
    Ik zal binnenkort weleens op jullie server komen om me daar af te laten knallen

[ Bericht 2% gewijzigd door 1-1-1-1-1 op 13-08-2005 20:14:37 ]
    pi_29605174
    Ik weet dat in een vorig topic iets werd uitgelegt over het hernoemen van je account

Iemand meer info hier over?

Heb al wel zitten zoeken in de topics maar kan hem niet vinden
    pi_29605346
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 14:13 schreef jpjedi het volgende:
    Aanmeldingen:
    Jedi
    Sickert
    Dickie
    BMH
    Ash
    Rudy Carell
    I-Spy
    Jafarx (?)
    Johan (?)

plus nog andere BF2-ers:
    MrWheels
    Timminater
    drBravo
    Voske (?)
    DunTinnus(?)

Ik stel voor dat aanmelden kan voor volgende week zondag 21-08-2005...Dan stel ik vast hoeveel animo er is en kunnen we gaan brainstormen over de datum. Aanmelden kan daarna ook nog wel natuurlijk maar volgende week zondag is de peildatum..

Ik heb dit ook in het forum op de BOF site gepost en wellicht mag het in het `home` scherm om meer aandacht te verkrijgen..
    waar heb ik me voor aangemeld? weet van niets...
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:53:19 #241
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29605913
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef MrUber het volgende:

[..]

gewoon toetsen loslaten en met je muis balanceren

waneer je merk dat je zakt geef je gewoon even een tikje op de W
    Ik doe het met de pijltjestoetsen vind ik toch makkelijker, gewoon oefenen op eigen server ik land nu zelfs met vliegtuig zonder problemen
    pi_29606208
    Zo ff wat luchtigs tussen het strijden door...

http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?2.117

/ vraag en aanbod / Hoe Ziet jouw Bureau er uit tijdens Battlefield 2

[ Bericht 25% gewijzigd door Sickert op 13-08-2005 17:24:41 ]
    Narf!
    pi_29606332
    Vanavond weer knallen mannen?? Ik heb t dan met name over de 'die-hards'
    pi_29606397
    hmm ik denk niet dat ik mee doe, morgen wel !

Band of Fok!kers Clanwar: Fight or Die
    When:: Sunday 14 August 2005 - 14:00 Ends: Sunday 14 August 2005 - 17:00
    Day of Annihilation kreeg het helaas niet rond waardoor we nog een poging gaan wagen om tegen Fight or Die te spelen. Aangezien FoD op zondag vooral s middags speelt hebben we het tijdstip verschoven naar 14:00. Hopelijk tot zondag allemaal !

Alle boffers minimaal een half uur vantevoren aanwezig op Teamspeak ivm met taktiek en als welke functie je gaat... zodat we niet met allemaal anti-tank mannetjes lopen of een squad vol medics
    ik wil als niemand het erg vind wel de commander zijn (zie paar topics terug) en ik denk dat niemand dat erg vind

en voor de niet TS'rs graag op Xfire(niveklaams) of anders Msn Kefchen @ Hotmail

maar het liefst op TS

[ Bericht 51% gewijzigd door Sickert op 13-08-2005 17:21:23 (dus weer wat vergeten :D) ]
    Narf!
    pi_29606747
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 16:26 schreef jazza het volgende:

[..]

waar heb ik me voor aangemeld? weet van niets...
    Ging er vanuit vanwege je opmerking dat het afhing van de datum.. Aangezien de aanmelding altijd onder voorbehoud is van datum voor iedereen heb ik je erbij gezet.. schrappen dan maar??
    pi_29607229
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Vanavond weer knallen mannen?? Ik heb t dan met name over de 'die-hards'
    Deze die-hard is er morgen weer de hele dag bij!

Behalve voor de war, dat red ik niet dan lig ik nog brak in m'n bed.
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:55:59 #247
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29607244
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef Sickert het volgende:

Day of Annihilation kreeg het helaas niet rond waardoor we nog een poging gaan wagen om tegen Fight or Die te spelen. Aangezien FoD op zondag vooral s middags speelt hebben we het tijdstip verschoven naar 14:00. Hopelijk tot zondag allemaal !

Alle boffers minimaal een half uur vantevoren aanwezig op Teamspeak ivm met taktiek en als welke functie je gaat... zodat we niet met allemaal anti-tank mannetjes lopen of een squad vol medics
    ik wil als niemand het erg vind wel de commander zijn (zie paar topics terug) en ik denk dat niemand dat erg vind

en voor de niet TS'rs graag op Xfire(niveklaams) of anders Msn Kefchen @ Hotmail

maar het liefst op TS
    Potverdorie, dan moet ik mijn wekker nog gaan zetten om op tijd te komen.......
    pi_29607368
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 17:55 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Deze die-hard is er morgen weer de hele dag bij!

Behalve voor de war, dat red ik niet dan lig ik nog brak in m'n bed.
    Hoor ik hier bij ?

hehe
    pi_29607463
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 18:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hoor ik hier bij ?

hehe
    Nou ik speel meer 's nachts en dan liggen de meeste kinders van u al te slapen (behalve domo)
    pi_29607578
    Lekker servertje hoor bevalt prima
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
    pi_29607713
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Nou ik speel meer 's nachts en dan liggen de meeste kinders van u al te slapen (behalve domo)
    ik speels soms ook wel 's nacht alleen in het weekend
    Narf!
    pi_29607728
    Een vraagje over BF 2, hoe zit dan met die Nvidia Gforce 4 kaarten? Doet BF 2 het daar nu wel op of niet?
    West Ham supporters, check: Dutchirons
    Dutch Football Manager Site!
    Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
    pi_29607874
    Ging net wel lekker totdat ik moest eten
    Dacht van alle potjes dat ik commander ben geweest maar 1 keer geen medaille gehaald.
    en ook bijna niemand die leuk denkt te zijn en in mijn artillery te lopen.
    Wel een paar team kills gemaakt omdat ik dacht dat die mensen toch dood zouden zijn als mijn artillery aankomt maar dat bleek dus niet zo te zijn.

Maar ik werd wel gepunished terwijl ik dacht dat je niet meer kon punishen

ff gammo kijken en dan kom ik ook wel weer commandertje uithangen als die plek vrij is
    pi_29607950
    * DING *

Ga er nu even op.
    pi_29608029
    Hey gaat de server morgen tijdens de war eigenlijk op slot zodat er alleen BOF! en FOD mensen in kunnen? zoja komt er dan een pass op of niet? (pass hier niet posten want er lezen ook mensen mee)
    Narf!
    pi_29608253
    Lekker.. ik was net met ruim 10 punten 1e. Klapt die server eruit
    zou mn eerste goude medaille worden..

Nog opzoek naar leden?
    pi_29608641
    Server klapte er uit vanwege een reboot. Weer werkten die $#$#admin tooltjes niet, nog twee weken tot de patch...

Morgen gaat de server zelf niet op slot, dat is immers niet mogelijk. Hoe het een en ander zit met de warserver weet ik niet dat zou iemand even aan i3d moeten vragen.
    pi_29608976
    woeii voor het eerst promotie gemaakt
    pi_29609160
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 18:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hoor ik hier bij ?

hehe
    Onder andere wel ja vanavond weer??
    pi_29609628
    kan ik nog steeds betalen voor een slot? ik word gek van die volle en trage servers
    pi_29609703
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 19:25 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Onder andere wel ja vanavond weer??
    HeHe

Lekker ploegje hebben we zo he?

Ik ga vanavond naar de de Bios in Antwerpen en dan nog ff stappen... zal wel laat zijn maar denk niet dat ik naar bed ga zonder nog wat potjes te knallen.. Als er vannacht nietmand meer is dan zijn er vast wel weer veel amerikanen.

Over Amerikanen trouwens. Vanmorgen zat ik op een westkust server en daar was een hele ploeg aan het pointfarmen.. de flikkers.. Ik vind dat echt ZOOOO zielig. Die BBQ4U ploeg die was gisteren zelfs op onze server bezig met hetzelfde truukje. Ze hadden op Dalian plant wel 80 punten terwijl er maar 10 man in het spel zaten. We konden geen tegestander vinden en hadden alle vlaggen binnen no time en niet meer afgegeven..Hoe kom je dan aan zoveel punten? Spel was zo voorbij en we hadden hooguit 12 punten ofzo..

Maarrrrrrrrrrrrrrrrr de wokkeltjes lukken aardig! 4-voudige wokkel is mijn record met de apache.
    pi_29609734
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 18:39 schreef Sickert het volgende:
    Hey gaat de server morgen tijdens de war eigenlijk op slot zodat er alleen BOF! en FOD mensen in kunnen? zoja komt er dan een pass op of niet? (pass hier niet posten want er lezen ook mensen mee)
    Admin online die continu kicked dan??
    pi_29610331
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 19:51 schreef jpjedi het volgende:

[..]

HeHe

Lekker ploegje hebben we zo he?

Ik ga vanavond naar de de Bios in Antwerpen en dan nog ff stappen... zal wel laat zijn maar denk niet dat ik naar bed ga zonder nog wat potjes te knallen.. Als er vannacht nietmand meer is dan zijn er vast wel weer veel amerikanen.

Over Amerikanen trouwens. Vanmorgen zat ik op een westkust server en daar was een hele ploeg aan het pointfarmen.. de flikkers.. Ik vind dat echt ZOOOO zielig. Die BBQ4U ploeg die was gisteren zelfs op onze server bezig met hetzelfde truukje. Ze hadden op Dalian plant wel 80 punten terwijl er maar 10 man in het spel zaten. We konden geen tegestander vinden en hadden alle vlaggen binnen no time en niet meer afgegeven..Hoe kom je dan aan zoveel punten? Spel was zo voorbij en we hadden hooguit 12 punten ofzo..

Maarrrrrrrrrrrrrrrrr de wokkeltjes lukken aardig! 4-voudige wokkel is mijn record met de apache.
    Misschiebn ben ik een beetje naief. Maar ik denk dat ze gisteren aan zoveel punten kwamen door heel onze zooi af te raggen vanuit de helikopter. Een persoon had namelijk veel doden en de rest heel veel teampunten. En persoonlijk werd ik zo vaak afgeslacht dat ze niet
    eens tijd hadden om te pointfarmen.
    Ook toen de Admin hem kickte zonder opgaaf van reden, vroegen de mensen waarom je hij
    gekickt werd, en toen zeiden ze dat de admin wel gefrustreerd was omdat Rainmaker.BBQ4U
    zo goed was.

Verder heb ik hoofdpijn van de drank en wiet van vanmiddag, maar was ontzettend lachen.
    GO FFWD DANCE PARADE
    Hell To The Liars
    pi_29610931
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 20:14 schreef Droopie het volgende:

[..]

Misschiebn ben ik een beetje naief. Maar ik denk dat ze gisteren aan zoveel punten kwamen door heel onze zooi af te raggen vanuit de helikopter. Een persoon had namelijk veel doden en de rest heel veel teampunten. En persoonlijk werd ik zo vaak afgeslacht dat ze niet
    eens tijd hadden om te pointfarmen.
    Ook toen de Admin hem kickte zonder opgaaf van reden, vroegen de mensen waarom je hij
    gekickt werd, en toen zeiden ze dat de admin wel gefrustreerd was omdat Rainmaker.BBQ4U
    zo goed was.

Verder heb ik hoofdpijn van de drank en wiet van vanmiddag, maar was ontzettend lachen.
    GO FFWD DANCE PARADE
    mmm vreemd.. wij hadden toch alle vlaggen? Ik heb echt bijna geen tegenstander gezien...ze zaten bij MEC toch?
    pi_29611732
    in de helikopter, maar ik denk dat rainmaker iedereen killde en de rest hulpscore vanuit een voertuig.
    maar ik ben soms nog wel eens naief.
    Hell To The Liars
    pi_29612608
    * DING *

Zijn we weer even.Heel kort en even op de server gespeeld die verbazend genoeg vrij leeg was.
    Alleen 'Markxxx' en ik liepen daar rond en we hebben ons even vermaakt met gelummel.
    Niet lang daarna was de server gevuld en konden we tekeer gaan en besloot ik maar weer eens de oude functie als chinese commandant te vervullen aangezien het voor geen kant liep met de squads van onze zijde.
    Einde van het verhaal? we wonnen en daar ging het om.

Oh over die 'Rainmaker/BBQ4U': Ik weet niks van een afslachting want ik heb hem een paar keer gepakt hoor met die altijd aanwezige bazooka.

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 13-08-2005 22:01:42 ]
    pi_29613075
    Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal.... gewoon nieuwsgierig

Wat me trouwens wel leuk leek is een map in het donker ofzo, met wat straatverlichting of iets dergelijks, of regen... tenzij het gaat 'hinderen'
    pi_29613325
    VRAAG ALGEMEEN :

Kan iemand in deze en de volgende thread even het tijdstip neerzetten van morgenmiddag? dat er tegen GoT? wordt gespeeld en wie allemaal de deelnemers van FOK tot nu toe zijn?
    Graag ook of de server op slot gaat als het spelen begint en of wat zoal de regels zijn danwel
    afspraken,danwel met hoeveel teams er wordt gespeeld en bestaande uit hoeveel man.

Dank!
    pi_29614069
    I-Spy ik moet eerlijk zijn, ik heb je nu een stuk of 10 keer zien spelen en alle 10 keer was je,
    naar mijn persoonlijke mening, BAGGER. Maar gisteren ging je wel lekker of niet. En wat bleek
    je punten gingen ook gelijk omhoog.
    Hell To The Liars
    pi_29614325
    Ja en?Ik heb volgens mij al eerder uitgelegd waarom ik zo speel en verander dat niet.
    Ik speel allang niet meer voor de meeste kills,sedert mijn nieuwe account,en lummel liever
    wat aan en help hier en daar een beetje zonder voor eigen glorie te gaan en de medailles.

Gisteren was een uitzondering omdat ik een persoonlijke weddenschap had met iemand die dacht
    ff stoer te zijn met zijn medals en zichzelf als de beste te omschrijven.Nou wat is mooier als je iemand de indruk geeft dat je een total loser bent die er helemaal niks van kan.Niet kan commanderen,niet kan schieten,niet kan rennen.
    Laat hem kijken naar je stats, en hij denkt dat hij de oorlog al bij voorbaat heeft gewonnen.
    Niet dus, dan ga ik je opzoeken en help ik je gelijk uit de droom. Vandaar ook een iets andere score gisteren.

[ Bericht 12% gewijzigd door i-spy24 op 13-08-2005 22:55:03 ]
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:49:00 #271
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29614716
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 21:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal.... gewoon nieuwsgierig

Wat me trouwens wel leuk leek is een map in het donker ofzo, met wat straatverlichting of iets dergelijks, of regen... tenzij het gaat 'hinderen'
    Indoor is al verschrikkelijk donker hier :\. Ik kan amper iets zien. Met een donkere map zou je met nachtkijkers moeten spelen, dat maakt het eigenlijk alleen maar makkelijker
    pi_29614927
    LOL net weer een lintje...
    pi_29614976
    Zo dat was ook weer een leuke avond mensen neerhalen.
    Elke ronde bijna wel commander geweest en bijna ook elke ronde dat ik commander was een mooie medaille binnengehaald

Maar toch weer 1 gassie die in een artillery moet lopen en dan denkt hij er nog grappig over te doen ook door te zeggen dat het een "Rambo actie" was.
    Kwou nog graag een "Rambo actie" voor zijn auto laten zien maar ben hem niet tegen gekomen in een auto

Morgen verjaardag maar ik wens jullie allen succes met de de war
    pi_29615014
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef i-spy24 het volgende:
    Ja en?Ik heb volgens mij al eerder uitgelegd waarom ik zo speel en verander dat niet.
    Ik speel allang niet meer voor de meeste kills,sedert mijn nieuwe account,en lummel liever
    wat aan en help hier en daar een beetje zonder voor eigen glorie te gaan en de medailles.

Gisteren was een uitzondering omdat ik een persoonlijke weddenschap had met iemand die dacht
    ff stoer te zijn met zijn medals en de beste te zijn. Nou wat is mooier als je iemand de indruk geeft dat je een total loser bent die er helemaal niks van kan. Niet kan commanderen,niet kan schieten, niet kan rennen.
    Laat hem kijken naar je statts en hij denkt dat hij de oorlog al heeft gewonnen.
    Niet dus, dan ga ik je opzoeken en help je gelijk uit de droom. Vandaar ook een iets andere score gisteren.
    don't get me wrong, maar hoe kan je in godsnaam mensen helpen als je er geen punten voor krijgt.
    volgens mij ben je vaak anti-tank, dan blijven je punten laag, maar als je killed krijg je punten als
    je helpt krijg je punten, als je artillery gooit krijg je punten, overal krijg je punten voor??
    dus wat versta jij onder helpen? de enigste manier om te winnen is om je tegenstander te killen
    en vlaggen te veroveren. daar krijg je punten voor. dus wat doe je dan???

verder hoop ik dat je morgen ook weer veel puntjes mag halen door veel tegenstanders te vermoorden. nu ga ik voetbal op Talpa kijken.
    Hell To The Liars
    pi_29615051
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
    Zo dat was ook weer een leuke avond mensen neerhalen.
    Elke ronde bijna wel commander geweest en bijna ook elke ronde dat ik commander was een mooie medaille binnengehaald

Maar toch weer 1 gassie die in een artillery moet lopen en dan denkt hij er nog grappig over te doen ook door te zeggen dat het een "Rambo actie" was.
    Kwou nog graag een "Rambo actie" voor zijn auto laten zien maar ben hem niet tegen gekomen in een auto

Morgen verjaardag maar ik wens jullie allen succes met de de war
    zelf jarig?
    pi_29615165
    Ik ben morgen vrij dus mochten jullie te weinig man hebben, dan hoor ik het wel. Beter iets dan niets Maar neem aan dat er genoeg mensen zullen zijn
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:05:51 #277
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29615169
    Ik werd trouwens nog even het slachtoffer van een pointfarm actie op de BoF-server. Voordat ik kon disconnecten was ik al 4x killed en revived :\.

Misschien tijd voor meer admins ?
    pi_29615233
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef Droopie het volgende:

[..]

don't get me wrong, maar hoe kan je in godsnaam mensen helpen als je er geen punten voor krijgt.
    volgens mij ben je vaak anti-tank, dan blijven je punten laag, maar als je killed krijg je punten als
    je helpt krijg je punten, als je artillery gooit krijg je punten, overal krijg je punten voor??
    dus wat versta jij onder helpen? de enigste manier om te winnen is om je tegenstander te killen
    en vlaggen te veroveren. daar krijg je punten voor. dus wat doe je dan???

verder hoop ik dat je morgen ook weer veel puntjes mag halen door veel tegenstanders te vermoorden. nu ga ik voetbal op Talpa kijken.
    Hij leidt de tegenstander af zodat de andere ze neer kunnen knallen??
    Wel ff wennen ... voetbal op talpa
    pi_29615626
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 23:01 schreef jazza het volgende:

[..]

zelf jarig?
    Zelf jarig zijn duurt nog wel even
    Maar er is nog tijd voor wat puntjes denk ik voordat mijn ouders beginnen te zeuren dat ik naar bed moet
    En dit is inmiddels mijn laatste dag dat ik nog zo lang door kan gaan want maandag moet ik weer vroeg werken
    pi_29615790
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 23:24 schreef Razorback het volgende:

[..]

Zelf jarig zijn duurt nog wel even
    Maar er is nog tijd voor wat puntjes denk ik voordat mijn ouders beginnen te zeuren dat ik naar bed moet
    En dit is inmiddels mijn laatste dag dat ik nog zo lang door kan gaan want maandag moet ik weer vroeg werken
    Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
    pi_29615959
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 23:29 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

idd
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:39:05 #282
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29616044
    quote:

[..]

Zijn profiel zegt 16
      Lieve Belg zondag 14 augustus 2005 @ 00:07:42 #283
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29616915
    BF2 speelt opeens vééél beter met nieuwe pC
    pi_29617131
    ik ga ook maar een nieuwe 3700+ aanschaffen
    pi_29617179
    quote:

[..]

Zoals Pire zegt "zijn profiel zegt 16"
    pi_29617192
    Ik las vandaag dat een japanner zijn computer overclockt had naar
    Pentium 7.13 GhZ. met 3gb aan RAM zal die laadtijd wel teruggelopen
    naar 5 seconden.
    Hell To The Liars
    pi_29617207
    Toch weer een leuk potje als commander gespeeld en je zou het bijna al kunnen raden
    Weer een medaille erbij
      Lieve Belg zondag 14 augustus 2005 @ 00:21:02 #288
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29617252
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 00:19 schreef Razorback het volgende:
    Toch weer een leuk potje als commander gespeeld en je zou het bijna al kunnen raden
    Weer een medaille erbij
    Ik eventjes 15 revives en 10 health punten in dat potje gescoord
    pi_29617283
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 00:18 schreef Droopie het volgende:
    Ik las vandaag dat een japanner zijn computer overclockt had naar
    Pentium 7.13 GhZ. met 3gb aan RAM zal die laadtijd wel teruggelopen
    naar 5 seconden.
    Wat voor een koeling zit er dan op die CPU want dat wordt behoorlijk warm zo ver overclocken
    pi_29617387
    Die Jap zal die overklokking wel gebruiken om zijn WORD documenten sneller te kunnen openen met zo een wintelbak
    pi_29617727
    A Japanese overclocker has managed to overclock Intel Pentium 4 670 microprocessor to 7.132GHz and even run certain benchmarks on the system that was cooled down by liquid nitrogen.

In order to accomplish the extreme overclocking Japanese enthusiast Memesana, who published his results at XtremeSystems web-site, used ASUS P5WD2 Premium mainboard based on Intel’s i955X core-logic, Corsair PC2-5400UL 512MB memory modules as well as Intel Pentium 4 670 processor with stock speed of 3.80GHz. The processor system bus was overclocked to 1520MHz; processor’s voltage was pumped up to 1.70V, significantly higher than default setting; memory latency settings were CL4 3-3-4, memory voltage was set to 2.3V.

According to the posted statement, the system managed to calculate π (pi) number to 1 million decimal places in 18.516 seconds, which is currently the world’s record.

Earlier this year another overclocker has managed to push hit Intel Pentium 4 570J chip to 7.22GHz, but at that clock-speed the PC could function only in BIOS. The maximum speed at which he could boot Windows XP operating system and perform memory testing was 6.60GHz
    Hell To The Liars
    pi_29617842
    Na het berekenen van (pi) ging de Japanner Battlefield spelen, maar dat stukkie kon ik niet terugvinden. Maar hoelaat aanwezig morgen, en gebruiken voor ATC voor de tactics jajaja.
    Hell To The Liars
    pi_29618053
    * DING DING *

VRAAG ALGEMEEN :

Kan iemand in deze en de volgende thread even het tijdstip neerzetten van morgenmiddag? dat er tegen FoD? wordt gespeeld en wie allemaal de deelnemers van FOK tot nu toe zijn?
    Graag ook of de server op slot gaat als het spelen begint en of wat zoal de regels zijn danwel
    afspraken,danwel met hoeveel teams er wordt gespeeld en bestaande uit hoeveel man.

Dank!
    pi_29618784
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 00:47 schreef i-spy24 het volgende:
    * DING DING *

VRAAG ALGEMEEN :

Kan iemand in deze en de volgende thread even het tijdstip neerzetten van morgenmiddag? dat er tegen FoD? wordt gespeeld en wie allemaal de deelnemers van FOK tot nu toe zijn?

Dank!
    @ johan en Ispy.. als je 1 of 2 pagina's terug leest zou je het kunnen zien ik heb het nmlk gepost

en op Fanboy.nl (BOF! site staat het ook)

nog ff voor de herhaling dan...

14:00! tot 17:00

13:30 online (Teamspeak Xfire anders Msn (kefchen@hotm... voor evt tactiek etc 13:30 dus!

en wie er allemaal mee doen dat weet ik niet want het is geen officiele war...

wel hoop ik dat er enkele admins online zijn om te kicken (mitch,morpheus, en BMH (laatste deed geloof ik zelf ook mee dus dat zit wel goed )
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef Sickert het volgende:

ik wil als niemand het erg vind wel de commander zijn (zie paar topics terugposts) en ik denk dat niemand dat erg vind

maar het liefst op TS
    Narf!
    pi_29618954
    trouwens ik vind... dat er meer mensen op de Bof! site moeten komen/zijn

er is zowat in dagen niet gepost of geupdate... zou leuk zijn als we zo af entoe plaatjes filmpjes etc posten daar op het forum... of weet ik veel wat want dit is zonde van de site
    Narf!
    pi_29619316
    'Doing'

zag zojuist in de ''chatbox'' van de Bof! site een berichtje van ispy:
    quote:
    i-spy24 hier:

Hoelaat is dat die 'generale'nou vanmiddag?(zondah 13 augustus) tegen FoD???
    Nergens staat op deze website of op FOK forum in de BF2 thread een duidelijke aanwijzing!Dat moet echt beter want zo worden we niks wijzer he!
    en daar ben ik het wel mee eens!

dus ik poste dit

sickert.nl
    Hey ispy check het topic op fok!
    en wat je zegt het moet beter
    ondanks mn post op het forum heeft er amper iemand op gereageerd.. en op deze site komt ook al amper iemand volgens mij...
    Er moet meer gepost worden mensen.... anders wil ik wel samen met iemand (BMH b.v) zorgen voor het nieuws rond de clan... bv dat iemand van ons mij mailt en dat ik daar een soort nieuws berichtje van maak op het forum van deze site en op fok!.. ik heb wel zin in een beetje verantwoording

dus mensjes (admins) doe hier iets mee

want het lukt allemaal wel en komt allemaal goed maar het moet wel wat beter

overigens stond er wel een duidelijke thread en een post op fok! hoor ispy24 maar het is al laat (ik moest op de site ook zoeken...)
    Narf!
    pi_29620101
    @ 'sickert':

Kijk dat is meer duidelijkheid.
    Trouwens goed voorstel van je om eventueel de boel zelf ter hand te nemen want de aangemaakte
    website lijkt nu steeds meer een verlaten spookstad te worden.
    Eerst iedereen enthousiast springen dat e.e.a. wordt opgezet,w.o. dus de website,en nu het er staat
    komen ze niet meer langs laat staan posten ze er niet op.

Nog wat:

Ik heb je inmiddels tijdelijk(omdat ik niet thuis ben en nog op vakantie ben) via MSN toegevoegd zodat ik
    indien nodig snel met je e.e.a. kan kortsluiten.
    idem ditto trouwens met Fer..

[ Bericht 82% gewijzigd door i-spy24 op 14-08-2005 02:28:38 ]
    pi_29622804
    dat is goed had zelf al geprobeerd je toe te voegen alleen lukte niet

naja ben nu nog bij mn vriendin maar ga zo naar huis en dan ben ik wel online met msn/xfire en teamspeak

groettels
    en tot zometeen
    Narf!
    pi_29622868
    btw straks gaan we dik ownen want ik ben een beetje frusti.... namelijk de uitslag van mn toelatings examen gehad en kom net 1 punt te kort zodat ik niet toegelaten word

dus die gasten gaan eraan!
    Narf!
    pi_29623150
    zo zo we zijn allemaal wel wakker he

of heb ik gewoon geen leven
    Narf!
      zondag 14 augustus 2005 @ 11:16:52 #301
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29623292
    ik ben ook wakker
    maar nog half aan het dood zijn, ben al een uur geleden uit mijn coma geraakt
    Cause all I ever do
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')