1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | UnleashMitch : Fjd NLboy : Nlboy Sickert.nl : Niveklaams Silver_Shark : Foksilver Ash : Leenart Jazza : Rudycarell Escape_nl : Escapenl Morpheus2002 : Morpheus211983 BMH : Bmh Kievit19 : Kievit1983 Cyberrobin : Cyberrobin Frenkyboy : Sickmyduck76 PirE : Pejastojakovic Razorback : Razorback5000 Droopie : Johan5324 MarkXL : Markvanholstein Fillipe : FillipeNL Gunner : nlgunner Molotov25 : molotov25 domolanglekker : domo666 jpjedi : Jedi05071977 N-E-R-D : 3kmenace Lonewolf2003 : vaal |
Gewoon eens hoog vliegen en dan uitstappen en je parachute openenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:57 schreef sexylexy het volgende:
Hoe kun je nou de Airborne-Ribbon krijgen? Er staat bij dat je 10 seconden in een parachute moet zitten![]()
jups helemaal waar !quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Gewoon eens hoog vliegen en dan uitstappen en je parachute openenIk heb zo'n 30 seconden in de lucht gehangen. Je krijgt die Ribbon pas als je land wel
Als de server weer up is......quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:15 schreef Sickert het volgende:
`word er vanaaf nog geknald of niet?!! ik ben er iig rond 19:00
quote:
Idem:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:17 schreef Suikermais het volgende:
Oh...jee..mijn naam staat er ook nog niet bij !
yep ik ben er ook bij vanavond.. Jij commander ??quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:15 schreef Sickert het volgende:
`word er vanaaf nog geknald of niet?!! ik ben er iig rond 19:00
Het hangt van verschillende factoren af, zoals de nauwkeurigheid van je wapen, de krachtigheid van je wapen en natuurlijk de skills van de speler. Die laatste zijn gewoon het belangrijkste!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Geej, ik sta nog niet bij de GAME-namen bovenaan![]()
Plaats me er ergens tussen AUB![]()
Net kwam ik trouwens niet op de fok server... connection problemen, en had een ping van 130, normaal 40 ofzo![]()
----------
Maargoed, iemand tips voor 'GOED' schieten op mannetjes, net ook weer, ik knallen op een mannetje die me niet zag en ja hoor hij draait zich ff om en ik ben gelijk dood. Snap er niks van!!!
Ik maak me al klein door te liggen op de grond en ik schiet toch echt raak ??
Het lijkt wel ofdat ze een knopje hebben waarbij je richtingscursor van je geweer automatisch op iemand richt en vervolgens alleen nog maar hoeft te klikken!![]()
Iemand tips voor mij, me K/D ratio word zo nooit hoger hé.
Ook zo'n mannetje met een sniper die iedereen neerknald ZELFS A|LS ZE RENNEN!
Alleen op websites ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef MrUber het volgende:
Hebben meer mensen last van dat statistics niet worden geupdate?
Thnx voor je uitleg, zal eens gaan oefenen met een assault rifle, nog nooit meegelopen eigenlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het hangt van verschillende factoren af, zoals de nauwkeurigheid van je wapen, de krachtigheid van je wapen en natuurlijk de skills van de speler. Die laatste zijn gewoon het belangrijkste!
Probeer niet iemand die ver weg loopt te schieten, maar zorg dat je eerst wat dichterbij bent en knal hem dan gecontrolleerd een lading kogels in zijn hoofd. Hou dus niet de muisknop 10 seconden in, aangezien je dan al snel je doel gaat missen. Gewoon 3a4 kogels per keer afvuren en na elke burst eventueel opnieuw mikken. Probeer altijd of geknield of liggend te schieten. Hoe vaker je het doet hoe sneller je op zijn hoofd mikt en hoe eerder hij dood is.
Ik denk dat het voor jou het makkelijkste zal zijn om met een assault rifle te gaan rond lopen, deze zijn standaard vrij krachtig en accuraat. Ander voordeel is dat er een grenadelauncher aan zit. Schiet een grenade of en boom je kill/death gaat weer omhoog.
Als je iemand aanvalt val dan aan vanuit een positie waar je je heel makkelijk kan terugtrekken om een hoekje, liefst geen dunne muurtjes, daar schieten ze gewoon doorheen.
Situatie:
Jij ziet iemand lopen.
Je mikt en schiet mis of raakt hem maar niet dodelijk.
Hij draait zich om.
Jij gaat het hoekje om en gooit een granaat in zijn richting.
Ach het komt er gewoon op neer dat je moet oefenen, oefenen en nog eens oefenen en uiteindelijk kill je ze nog voor ze kunnen om draaien.
Laatste tip: Zorg voordat je aanvalt je genoeg kogels hebt om hem af te maken, ga dus niet met nog 6 kogels in je clip aanvallen. Eerst herladen dan killen en eventueel weer herladen. Loop altijd met een zo vol mogelijke clip rond, je weet nooit wat er allemaal om de volgende hoek staat.
Ik begin een beetje op I-Spy24 te lijken![]()
DON'T TEAMKILL YOUR COMMANDER!
Ja idd echt een kut map!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:45 schreef Fillipe het volgende:
Ja heeft iedereen last van.
PS wat is Kubra Dam toch een ontzettende kut map
Foei! Dat is eigenlijk de kit die ik het meest gebruikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Thnx voor je uitleg, zal eens gaan oefenen met een assault rifle, nog nooit meegelopen eigenlijk.
K denk niet dat het uit zal makenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:52 schreef BMH het volgende:
BOF server word gereset
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt, ik weet niet wat er aan de hand isZal i3d ff mailen...
quote:Update 2 (18:54):
Bij gamespy was het probleem nog onbekend. EA verzoekt alle ranked servers gamehosters te helpen met het vinden van de bug. Pikant feitje: alle mogelijke informatie (output stackdump en TCP dump) is al 30 minuten geleden verzonden naar EA.
Wordt vervolgd......
wel op unranked volgens mij. Dus als er iemand is met een vette verbinding en effe een servertje op wil zetten...graagquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Kunnen we nu dus vanavond knallen of niet?
2 handen gebruiken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:15 schreef sexylexy het volgende:
Net geoefend met helikopteren, ik bakte er net helemaal niks van maar nu kan ik al een beetje cirkelen en rondvliegen. Nog iemand tips?
Loopings en wokkeltjes oefenen...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:15 schreef sexylexy het volgende:
Net geoefend met helikopteren, ik bakte er net helemaal niks van maar nu kan ik al een beetje cirkelen en rondvliegen. Nog iemand tips?
Ik met film(s) kijken vanavond, heb ik nu even tijd voorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:40 schreef PirE het volgende:
tvp-dingetje. Als de boel eruit ligt ga ik maar weer verder met FM2005
Bijna vakantiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik met film(s) kijken vanavond, heb ik nu even tijd voor![]()
en daarna:quote:Helaas kunnen wij aan remote niet veel doen, dat is iets wat wij officieel niet ondersteunen.
Je kunt wellicht even een kijkje nemen op: www.bf2online.net
By the way, iemand nog een P4 kopen ?quote:Ik zie dat mijn collega een niet zo duidelijk antwoord gaf, vandaar dus deze mail.
In alle BF2 server versies zit momenteel een RCON bug. Die bug zorgt ervoor dat na een X aantal ronden RCON niet meer werkt van buiten de server. De enige manier om dan RCON commands te geven is via de console (ingame). De enige oplossing is tot nu toe de gameserver herstarten via het controlpanel. EA geeft zelf aan deze bug in versie 1.03 te hebben opgelost. Die patch komt over 15 dagen uit.
Ik weet niet of je je al geregistreerd had op ons forum: http://forum.i3d.nl en specifiek http://forum.i3d.nl/forumdisplay.php?f=9
Hier vind je enorm veel tips en trics om de server goed te beheren. Onder andere ook andere RCON tools met een betere interface. Helaas heeft elke tool dus momenteel last van de RCON bug.
Wat Jeroen verder bedoelde was dat wij BF2CC niet ondersteunen vanwege ernstige securiity issues.
Dan over disconnects van de server. Gisteren had EA problemen met de accountserver waardoor spelers disconnects kregen. Meer informatie hebben wij hier niet over gekregen, het zou nu wel opgelost moeten zijn.
Wij zijn momenteel het controlpanel verder aan het uitbreiden, je kan vanaf dit weekend onder andere de maplist aanpassen en nog wat andere kleine settings uit de config file.
Ik kan em wel op mn 10/2 mbit servertje gooien.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef Suikermais het volgende:
[..]
wel op unranked volgens mij. Dus als er iemand is met een vette verbinding en effe een servertje op wil zetten...graag
Volgensmij ben ik jou wel eens tegengekomen (ik TheLightning)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:39 schreef MasterMido het volgende:
zal ik ff mijn gegegens posten
Xfire: mastermido
BF2: RussianStormtrooper
Ik schreeuwde dat tegen de gasten die constant in mn arty liepen (jij en de andere bof!fers niet dus)quote:
Naam komt me wel bekend voorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef MrUber het volgende:
[..]
Volgensmij ben ik jou wel eens tegengekomen (ik TheLightning)
Kep je aardig wat keer gefragged
Zo, morgen ga ik eens voor deze gaanquote:
Dat betekend dat de RCON niet meer werkt van buiten BF2. En als er dan mensen bij willen restarten ze de server. Lomp maar dat is nu de enige oplossing die ze zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef N-E-R-D het volgende:
Lekker gespeelt maar net toch weer problemen met de verbinding, ga nu maar een filmpje kijken toch genoeg gespeelt
Volgens mij doe je dat de hele tijd alquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Zo, morgen ga ik eens voor deze gaan
Even spammen : Clan sitequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:54 schreef Suikermais het volgende:
Kan iemand mij effe een mailtje sturen over hoe te betalen voor de BF2-server ?. Draai nu sinds 't begin mee en wil graag mee betalen voor die server.
jij jij...!! met je tank!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat betekend dat de RCON niet meer werkt van buiten BF2. En als er dan mensen bij willen restarten ze de server. Lomp maar dat is nu de enige oplossing die ze zien.
Overigens net weer gespeeld en het was weer erg leuk. Ik werd helemaal gek van die "anti tank squad"![]()
Wel jammer dat Top Opponent en Top Victim niet goed werken, anders weet ik zeker dat ik een Fokker als Top Victim had staan. Ik heb een aantal Fokkers zeker vaker dan 3 keer gekilled (momenteel het aantal van mijn Top Victim)
FYI:
De FoD-ers die vanavond hebben gespeeld waren:
Matthijs[NL]
Cardinal[NL]
[FoD]-Ace
[FoD]-PoSTMaN
Wij zijn er zondag alle vier en er komen er misschien nog we wat is nog even afwachten.
We hebben als FoD totaal niet samengespeeldquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij jij...!! met je tank!!!!![]()
![]()
![]()
die mathijs had ik wel een paar keer lekker te pakken![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Even spammen : Clan site
Direct Link
Voor iedereen die ook ziek wordt van de vele reboots vanwege falende remote admin tools. Met de nieuwe patch moet dit verholpen zijn, het is een bekende bug in BF2. Nog 15 dagen te gaan dus....
dank jequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:14 schreef Gunner het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat de hele tijd al![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:25 schreef UnleashMitch het volgende:
binnenkort tegen Kerstmis t blijft Chello
repairpunten krijg je alleen als er iemand in de tank zit als je hem repareertquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb mijn tank wel zo vaak moeten repareren. En nog steeds heb ik die enigeer badge niet, ach... komt nog wel een keer.
Ah nu snap ik waarom ik soms wel kreeg en soms niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:37 schreef PirE het volgende:
[..]
repairpunten krijg je alleen als er iemand in de tank zit als je hem repareert
Tjah, ach, soms moet je gewoon roeien met de riemen die je hebt... Als ik het kon betalen stond hier ook een veel te dikke set PC's, een dikke aansluiting aan ADSL etc. Maar dan zou ik ook groter wonen denk ik...quote:
Wij spelen nooit joh...(ff tellen..ruzie thuis, 3 cm stof, gazon op goothoogte....mwoaahh)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou als de die-hards van FOK! meedoen met de clanwar dan is er een grote kans dat ze winnen met een makkie! Als ik met en tegen jullie speel (op de fok server) behaal ik vaak minder punten dan wanneer ik op een andere server zit... of het is toeval..![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:28 schreef i-spy24 het volgende:
(vluchte toen maar snel dat gebouw binnen en hield me stil totdat jullie weggingen.)![]()
vriendin pissed,ouders pissed, stof in mn kamer... neuh... we gaan niet winnenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wij spelen nooit joh...(ff tellen..ruzie thuis, 3 cm stof, gazon op goothoogte....mwoaahh)![]()
He jij zat in mijn squad.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou als de die-hards van FOK! meedoen met de clanwar dan is er een grote kans dat ze winnen met een makkie! Als ik met en tegen jullie speel (op de fok server) behaal ik vaak minder punten dan wanneer ik op een andere server zit... of het is toeval..![]()
ghehe dat was er idd die minderfijne jmppostman met zn tankquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:03 schreef i-spy24 het volgende:
Ik vond trouwens (even terugkomend op alles) dat er wel een soort FoD vs Fok vanavond was op de server..
Waarom dat? Nou...ik zag op een bepaalt moment bij een van de squads een naam als in [i] Fok!Elite[/] (raffie etc..) en de fanatiekheid kwa spel bij vooral 'JMPoSTMaN' en 'Matthijs[NL]'
Hoop dat er zondag nog meer pit is,noem maar de tijd en plaats en hoe en wat.
Ben er altijd voor in, zeker als het een goede generale is voor de 21st tegen Tweakers?![]()
Ik wil altijd winnen, kan namelijk niet tegen mijn verlies.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:03 schreef i-spy24 het volgende:
Ik vond trouwens (even terugkomend op alles) dat er wel een soort FoD vs Fok vanavond was op de server..
Waarom dat? Nou...ik zag op een bepaalt moment bij een van de squads een naam als in Fok!Elite![]()
(raffie etc..) en de fanatiekheid kwa spel bij vooral 'JMPoSTMaN' en 'Matthijs[NL]' om te winnen.
Hoop dat er zondag nog meer pit is,noem maar de tijd en plaats en hoe en wat.
Ben er altijd voor in, zeker als het een goede generale is voor de 21st tegen Tweakers?![]()
Morgen lekker op vakantie en als ik terug kom werkt het weer perfectquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Even spammen : Clan site
Direct Link
Voor iedereen die ook ziek wordt van de vele reboots vanwege falende remote admin tools. Met de nieuwe patch moet dit verholpen zijn, het is een bekende bug in BF2. Nog 15 dagen te gaan dus....
Hangt van je wapen af. Assault en Medic kunnen idd alleen burst of single fire doen, de rest kan wel full auto volgens mij...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
-----------
Ik heb even een vraag. Ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt bij battlefield, dit omdat ik nu alles een beetje snap/kan etc. De andere was om in te komen.
Maar als ik als kit 'Aanvaller' kiest dan kan dat wapen NIET op automatisch, alleen schieten per 1 of 3 kogels...Dit kon bij me oude account wel. Komt dit verderop als je meer punten hebt???
en oja, hoe ken je sneller,makkelijk zien of er vijanden in de lucht zijn?? Soms duurt het ff voordat er een blauwe of rode naam tevoorschijn komt en aangezien je in de lucht redelijk veel handelingen moet verrichten is dat best lastig wil je een tegenstander neerknallen... iemand tips ofzo?
Ja blauwe namen zie je overal en rode namen alleen als je op dat mannetje/voertuig mikt maar in de lucht is het vaak anders, of als je op de grond een tank ziet rijden is het nog maar de vraag of het een 'blauwe' of 'rode' is.![]()
Iemand antwoord op deze 2vragen??
Mijn dank is groot![]()
![]()
Maar met Assault had ik bij me vorige automatisch, en nu ken ik die optie niet kiezen???quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hangt van je wapen af. Assault en Medic kunnen idd alleen burst of single fire doen, de rest kan wel full auto volgens mij...
Moet je vergist hebben. Of je had de geunlockte G3...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar met Assault had ik bij me vorige automatisch, en nu ken ik die optie niet kiezen???![]()
Nee... nu ga ik ff beide accounts checken ook ... dan weet ik meerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Moet je vergist hebben. Of je had de geunlockte G3...
Owk, ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee... nu ga ik ff beide accounts checken ook ... dan weet ik meerbrb
Je bent door de war met het assault wapen van de USMC denk ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dit wapen bedoel ik, nu staat hij wel op automatisch, maar zonet niet..
[[url=http://img226.imageshack.us/img226/6459/screen0009tt.th.jpg]afbeelding][/URL]
gewoon nog eens op 3 rammen en hij schakeld van fire-modequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:34 schreef i-spy24 het volgende:
@' diamondvoodoo':
Dat is gewoon het anti-tank wapen die bij de bazooka hoort.
Beetje mijn standaard uitrusting tijdens het spel. Wat jij bedoelt is dat je wapen soms idd op single-shot gaat.
Oplossing: even opnieuw je wapen kiezen ( dus even langs de anderen scrollen) en dan hoor je vanzelf als je het wapen opnieuw kiest een hele zachte klik. Als je dat hoort dan staat hij weer op vol automatisch.En dat check je dan weer even door heel even te schieten.
Dat zal het zijn!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je bent door de war met het assault wapen van de USMC denk ik
Die schiet burst in tegenstelling tot die van de MEC.
Ja dat eerste wist ik, dat met dat vliegen zal ik onthouden, thnxquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:34 schreef i-spy24 het volgende:
@' diamondvoodoo':
Beetje mijn standaard uitrusting tijdens het spel. Wat jij bedoelt is dat je wapen soms idd op single-shot gaat.
Oplossing: even opnieuw je wapen kiezen ( dus even langs de anderen scrollen) en dan hoor je vanzelf als je het wapen opnieuw kiest een hele zachte klik. Als je dat hoort dan staat hij weer op vol automatisch.En dat check je dan weer even door heel even te schieten.
T.a.v. je vraag over de vijand:
Gewoon ff die toets M indrukken voor MAP en dan zie je vanzelf een rode spot.
Is die in de buurt van je en verder helemaal geen enkele blauw/groene, dan is het dus de vijand
en kun je er gerust al van verre op knallen.
De eerste keer C4 was 1 grote verrassing: "He dat deden ze net nog niet, oh Domo is erbij gekomen."quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:19 schreef domolanglekker het volgende:
Leuk avondje.. postman c4-en was wel weer aangenaam... maar heb t grote feest gemistHelaas net weer van de server afgekuikeld en toen zat ie weer vol
Ik zal er zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgende keer neem ik wel een Gunner mee die kan mooi mijn achterkant in de gaten houden, voor het geval Domo weer opduikt![]()
Ben jij JafarX?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
Was gister wel weer lachen met Jedi, Sickert, Raffie, Stoja en wie nog meer om die 'irritante' Postman te pakken te krijgen. Man, je hield ons wel bezig zeg ...![]()
Ja, dat ben ik jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben jij JafarX?
Jullie hielden mij anders ook steeds bezig![]()
Ik kon elke keer weer naar de kust om die vlag over te nemen en 99 van de 100 kwam ik jullie daar weer tegen en was het weer aanpoten. Steeds maar weer kijken waar jullie zaten en dan snel weer terugtrekken om te repareren (als ik op tijd was)
Best een vervelende plek, jullie kunnen echt overal staan en ik maar zoeken, Mashuur City is dan toch iets gemakkelijker.
Ik ben er bij uiteraard..Ik ben wel bij jou want als je tegen me bent dan kom ik voor geen meer uit de verf zoals van de week...quote:
Vanavond kan ik niet, ik heb een zakendiner, lekker Teppan Yakiquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:54 schreef ViPeRII het volgende:
JM, wanneer gaan we weer eens vliegen??????????
Great to be flying with u....
Goede piloot, goede gunner, die af en toe ook nog eens repaired... ja... was een lekker team!
is goed... ik ben er klaar voorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben er bij uiteraard..Ik ben wel bij jou want als je tegen me bent dan kom ik voor geen meer uit de verf zoals van de week...![]()
Ben er vanaf 20-21 uur
![]()
\quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:41 schreef jpjedi het volgende:
ja idd.. ik was pas commander en was toch best aan het meespelen.. maar af en toe moet je gewoon ff in een hoekje zitten en je scherm raadplegen. Nu al twee keer meegemaakt dat ik dan ge-TK-ed werd omdat iemand de moraalridder wil uithangen...
Er zijn een aantal spelers, ik ga natuurlijk geen namen noemen aangezien bijna iedereen weet wie, die vinden dat je dat niet kunt doen. Ik vind juist dat een commander niets te zoeken heeft op het battlefield en juist ergens in een hoekje veilig UAV, supply drops en Artilery moet gooien. Je hebt gewoon bijna geen tijd om mee te vechten. De UAV is bijna altijd beschikbaar en dus moet je hem ook direct gebruiken als het kan. Hetzelfde geldt voor de Scan, die mag ook niet ongebruikt blijven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:10 schreef kalli het volgende:
[..]
\
??
Als ik Commander ben ga ik juist ergens hiden en kijk ik vooral op mijn command scherm en loop bijna niet rond...je gaat me toch niet vertellen dat dat 'not done' is online??? Lijkt mij juist het doel van een commander, toch?
Bij US is medic en assualt burst en semi bij mec en de chinezen semi en automatic,quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is niet het wapen van de AT, maar van Assault... naja het zal allemaal, hij ken nu wel op automatisch en niet alleen op 1 of 3![]()
Helaas is dat idd not done...Je wordt geacht toch wel een bovengemiddelde speler te zijn die niet alleen de punten meepikt maar ook meeknokt. Ik speel het beste commander als ik heel de ronde in een hoekje kan liggen maar steeds vaker komt het voor dat emand je komt zoeken en TK-en.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:10 schreef kalli het volgende:
[..]
\
??
Als ik Commander ben ga ik juist ergens hiden en kijk ik vooral op mijn command scherm en loop bijna niet rond...je gaat me toch niet vertellen dat dat 'not done' is online??? Lijkt mij juist het doel van een commander, toch?
vanaaf ook weer de BOF elite? Lock hem dan niet net als vorige keer, moest echt voor iemand zijn neus gaan staan, voorsat ze doorhadden dat ik erbij wilde... wel al tig keer gevraagd met teksten maarja...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Helaas is dat idd not done...Je wordt geacht toch wel een bovengemiddelde speler te zijn die niet alleen de punten meepikt maar ook meeknokt.
Het is wel ff moeilijk en je moet duizendpoot zijn maar na wat oefenen kun je best een rondje knokken en als je meerijdt of zo is er wel een mogelijk heid om snel even je commandscreen te raadplegen.. Maar af en toe moet ik ook even gaan liggen en de boel goed opzetten.
Ik speel niet zo graag commander omdat ik liever in de BOF elite speel..![]()
Weet niet hoor maar een commander hoort vooral beschikbaar te zijn en zijn troepen te commanderen. ok hij kan meevliegen in een blackhawk maar meevechten is imho not done. Als je neergepaft word kan je meteen 10 sec de rol niet meer vervullen van commander en in die 10 seconden kan de hele situatie 180 graden draaien. Bedoel als ik commander speel repair en bewaak ik mijn spullen. Maar de meeste tijd ben ik bezig met scannen en dan UAV's plaatsen waar de mannen het nodig hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Helaas is dat idd not done...Je wordt geacht toch wel een bovengemiddelde speler te zijn die niet alleen de punten meepikt maar ook meeknokt.
Het is wel ff moeilijk en je moet duizendpoot zijn maar na wat oefenen kun je best een rondje knokken en als je meerijdt of zo is er wel een mogelijk heid om snel even je commandscreen te raadplegen.. Maar af en toe moet ik ook even gaan liggen en de boel goed opzetten.
Ik speel niet zo graag commander omdat ik liever in de BOF elite speel..![]()
Ach in de nieuwe patch krijgt de squad leader een bericht voor zijn neus als je op join druktquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:53 schreef jazza het volgende:
[..]
vanaaf ook weer de BOF elite? Lock hem dan niet net als vorige keer, moest echt voor iemand zijn neus gaan staan, voorsat ze doorhadden dat ik erbij wilde... wel al tig keer gevraagd met teksten maarja...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:56 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Weet niet hoor maar een commander hoort vooral beschikbaar te zijn en zijn troepen te commanderen. ok hij kan meevliegen in een blackhawk maar meevechten is imho not done. Als je neergepaft word kan je meteen 10 sec de rol niet meer vervullen van commander en in die 10 seconden kan de hele situatie 180 graden draaien. Bedoel als ik commander speel repair en bewaak ik mijn spullen. Maar de meeste tijd ben ik bezig met scannen en dan UAV's plaatsen waar de mannen het nodig hebben.
Ik snap je standpunt, echter wat jij uitlegt lijkt meer de rol van de squadleader.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:33 schreef i-spy24 het volgende:
* DING * MIDDAG allemaal
Allereerst: Wat een pleuris weer hier in Zwitserland!God ik kan merken dat ik weer in Europa ben ivg met waar ik eerst zat (DownUnder)
Ten tweede:
Over dat een commander niet ergens alleen maar moet gaan liggen was * IK *.
Ik ben zelf met m'n vorige account ook met regelmaat commander geweest en ik vind dat een commander geen generaal is en maar gewoon een kapitein van een eenheid en dus gewoon mee moet doen tijdens het vechten. Ik bedoel dan niet dus helemaal vooraan lopen ,tuurlijk niet, maar wel zo aanwezig zijn dat hij altijd! bereikbaar is voor zijn troepen. Er is tenslotte een gezegde: " Goede leiders geven altijd het voorbeeld "
Ik al mijn duidelijk mening indertijd gegeven in DEZE THREAD en sta er nog steeds achter. Die weinige keren dat ik zelf met m'n nieuwe account even commandant was,bleef ik ook niet als een mongool lekker achter een schuurtje liggen maar was ik aanwezig op het slagveld vlakbij mijn eenheden en mobiel. Ja..mobiel omdat je natuurlijk voor de vijnandelijk commandant ook een heerlijke schietschijf bent als je maar lekker op 1 plaats blijft zitten als "commandantje" van de tegenparty.
Dus een goeie commandant is altijd in de buurt van zijn eenheden en ondersteunt ze zo goed als kwaad met datgeen ze vragen .
Is dat zo Rudy??quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:42 schreef jazza het volgende:
als ik commander ben, ben ik spec-ops. ben je nl niet te zien met scan en uav is mij verteld
1. Als je drie squad heb en ze doen precies wat je zegt, heb je geen tijd om effe lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:33 schreef i-spy24 het volgende:
* DING * MIDDAG allemaal
Allereerst: Wat een pleuris weer hier in Zwitserland!God ik kan merken dat ik weer in Europa ben ivg met waar ik eerst zat (DownUnder)
Ten tweede:
Over dat een commander niet ergens alleen maar moet gaan liggen was * IK *.
Ik ben zelf met m'n vorige account ook met regelmaat commander geweest en ik vind dat een commander geen generaal is en maar gewoon een kapitein van een eenheid en dus gewoon mee moet doen tijdens het vechten. Ik bedoel dan niet dus helemaal vooraan lopen ,tuurlijk niet, maar wel zo aanwezig zijn dat hij altijd! bereikbaar is voor zijn troepen. Er is tenslotte een gezegde: " Goede leiders geven altijd het voorbeeld "
Ik had al mijn duidelijke mening indertijd gegeven in DEZE THREAD en sta er nog steeds achter. Die weinige keren dat ik zelf met m'n nieuwe account even commandant was,bleef ik ook niet als een mongool lekker achter een schuurtje liggen maar was ik aanwezig op het slagveld vlakbij mijn eenheden en mobiel. Ja..mobiel omdat je natuurlijk voor de vijandelijke commandant ook een heerlijke schietschijf bent als je maar lekker op 1 plaats blijft zitten als "commandantje" van de tegenparty.
Dus een goeie commandant is altijd in de buurt van zijn eenheden en ondersteunt ze zo goed als kwaad met datgeen ze vragen .
ik maak hieruit op dat dit dus niet zo isquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:45 schreef i-spy24 het volgende:
zullen we dat dan even snel uitproberen 'jazza' ?
Ben je gelijk wakker
![]()
Meer informatiequote:Match: European Tactical Battlefield Forces versus Band of Fok!kers
Status: Challenge accepted by Band of Fok!kers
Date: Sunday 4 September 19:00 (19:00 , 19:00 )
Levels: Strike at Karkand - 16/Gulf of Oman - 16
Server: Yours
Players: 8 x 8
Ladder: BF2 CON - 16
Rules: Commander mode?: Allowed
Global weapon unlocks?: Not allowed
Notes: 3 round game.
YESSSS...count me in!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:22 schreef 'BMH' het volgende:
[b]Officieel: Zondag 4 september [BOF] Clanwar
Ik wil ook wel mee doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:22 schreef BMH het volgende:
Officieel: Zondag 4 september [BOF] Clanwar
[..]
Meer informatie
je kan ook het nummer even opnieuw indrukken de 3 dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:34 schreef i-spy24 het volgende:
@' diamondvoodoo':
T.a.v. je vraag over de vijand:
Gewoon ff die toets M indrukken voor MAP en dan zie je vanzelf een rode spot.
Is die in de buurt van je en verder helemaal geen enkele blauw/groene, dan is het dus de vijand
en kun je er gerust al van verre op knallen.
dat is het gemis van TS...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:53 schreef jazza het volgende:
[..]
vanaaf ook weer de BOF elite? Lock hem dan niet net als vorige keer, moest echt voor iemand zijn neus gaan staan, voorsat ze doorhadden dat ik erbij wilde... wel al tig keer gevraagd met teksten maarja...
gewoon een Bof squad en een Bof Ts squadquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:34 schreef Droopie het volgende:
Ik stel voor een squad te maken met teamspeakers en een squad zonder.
BoF Elite zal voor mensen zonder zijn.
De Vlaaisquad is speaking and spanking.
Als ik op 1600x1200 met 4x AA stil sta is het beeld ook wel goed maar als ik dan draai of er komt een mannetje in beeld happert iequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:14 schreef Disorder het volgende:
Enig idee waarom mijn beeld hapert als ik bepaalde richtingen opkijk? Framerate is okay, maar als ik een klein tikje naar links of rechts bij draai bijvoorbeeld, daalt de framerate dramatisch. Wat de hel?
Je begrijpt me niet. Ik speel constant op een soepele framerate, ook als ik vlieg, ren, of wat dan ook doe. Maar als ik in een bepaalde richting kijk, daalt de framerate enorm. Dat is gewoon erg vreemd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als ik op 1600x1200 met 4x AA stil sta is het beeld ook wel goed maar als ik dan draai of er komt een mannetje in beeld happert ie![]()
Niet zo heel gek, je instellingen staan vrees ik gewoon te hoog. Voor AA kost een hoop.
Mijn instelling staan allemaal op Medium met AA uit en resolutie op 1024 x nog wat en het draait al schokkerig, laat staan met AA aan op 2x.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:24 schreef Disorder het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Ik speel constant op een soepele framerate, ook als ik vlieg, ren, of wat dan ook doe. Maar als ik in een bepaalde richting kijk, daalt de framerate enorm. Dat is gewoon erg vreemd.
En ik heb AA uit.
Dan begreep ik je inderdaad verkeerdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:24 schreef Disorder het volgende:
Je begrijpt me niet. Ik speel constant op een soepele framerate, ook als ik vlieg, ren, of wat dan ook doe. Maar als ik in een bepaalde richting kijk, daalt de framerate enorm. Dat is gewoon erg vreemd.
En ik heb AA uit.
ik heb zelfde videokaart, maar dan een gig hyperx geheugen,quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:14 schreef Razorback het volgende:
[..]
Mijn instelling staan allemaal op Medium met AA uit en resolutie op 1024 x nog wat en het draait al schokkerig, laat staan met AA aan op 2x.
VGA zal het niet liggen is een ATI Readon 9600 XT met 128 mb maar denk aan mijn geheugen (512 mb). Ik kan nu wel 512 erbij kopen maar denk liever dat ik wacht op wat meer geld voor 1 gb ram erbij en dan zal het beter moeten lopen.
Laatste tijd speel ik ook niet zo veel BF2 meer.
Denk dat ik morgen/vanavond maar is even full time ga spelen om wat puntjes in te halen![]()
hehe hier het zelfde. Dan kan je bij mij 320 graden goed zien en 40 gradenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:14 schreef Disorder het volgende:
Enig idee waarom mijn beeld hapert als ik bepaalde richtingen opkijk? Framerate is okay, maar als ik een klein tikje naar links of rechts bij draai bijvoorbeeld, daalt de framerate dramatisch. Wat de hel?
dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:18 schreef MrUber het volgende:
bij mij draait het op "high" settings met 4x AA gewoon goed.. waneer ik die 2 opties die op Medium staan hoger zet dan loopt het trager.
specs:
AMD 3000+
1gb RAM
GF 6800 128mb
maar morgen hoop ik mn Raptor binnen te krijgengaan laadtijden wat naar beneden
![]()
Ik heb het verschil nog niet bekeken maar de performance is niet slecht dus ik zie niet waarom ik heb op 2x zou moeten zetten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat had ik dus ooken die aa heb ik niet op 4 omdat ik het verschil niet zie
![]()
hehe leuke naam he? nou ik werd zo geirriteerd na 3 pogingen om een account aan te maken dat ik er eentje heb genomen die zeker niemand heeft. en dat werkte vandaar..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:37 schreef Suikermais het volgende:
Hé..jedi04739271..of zoiets
Ik meld mij maar vast officieel aan voor die lan-party......Als er bier en chips is kan 't voor mij niet meer stuk
Als ik binnenkort 512 Mb-ram erbij koop of 1 Gb (kheb nu 512 mb) zou ik die settings die jij hebt dan ook halen maar dan met een AMD Athlon XP 2,8 en ATI Readon 9600 XT 128 Mb want nadat ik heb gespeeld met AA aan op 2x vindt ik zonder AA het spel best lelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:07 schreef Sickert het volgende:
ik heb echt nergens last van
en heb de AA op 2x
en alleen de light dinges en de shades op medium
en de rest op high
met een P4 2,6
1 gig (2x 256 + 512)
Geforce 6600 256 mb
Dat probleem heb ik juist ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:59 schreef Suikermais het volgende:
Spel op zich is redelijk snel geladen bij mij...maar dan begint 't met verifying client data. dat duurt net iets meer dan een minuut bij mij. Denk dat ik voordat ik in een spel zit toch wel 1.5 minuut onderweg ben..
Zomaar een idee hoor maarre.... in Rotterdam kan ik me herrineren is een game-center,een hele grote met allemaal AMD Ahtlon 64 computers met alle games erop w.o BF2.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:26 schreef 'jpjedi 'het volgende:
Ik lanceer het idee nu en ik zou graag wat reacties horen hoe en wat. Als er genoeg animo is gaan we brainstormen over lokatie en datum.
Je kan het vergeten met je ATi kaart hoor....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:53 schreef Razorback het volgende:
[..]
Als ik binnenkort 512 Mb-ram erbij koop of 1 Gb (kheb nu 512 mb) zou ik die settings die jij hebt dan ook halen maar dan met een AMD Athlon XP 2,8 en ATI Readon 9600 XT 128 Mb want nadat ik heb gespeeld met AA aan op 2x vindt ik zonder AA het spel best lelijkmaar met AA loopt het spel traag.
Vandaag ook beetje lopen te kloten met de settings en dan zie ik ineens het geluid op LOW
Kzet het op HIGH... Tering groot verschil
En hoelang duurt het ongeveer bij jullie dat "Loading Complete. "Moeilijk woord" data..." want dat begint met de dag bij mij ook steeds langer te duren
het lintje is 45 punten geloof ik :| kreeg hem net toen ik 45 haalde. (staff officer bedoel je toch?)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:39 schreef jazza het volgende:
ik nok er mee voor nu, het ging kut... haat commandermode maar ik moet dat stinklintje hebben, 40 puntjes maar![]()
en @i-spy, waarom rudycarell off all people?
50 punten en een bepaalde tijd (~28 minuten dacht ik) als commander spelen in 1 ronde was het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:26 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
het lintje is 45 punten geloof ik :| kreeg hem net toen ik 45 haalde. (staff officer bedoel je toch?)
IK kijk gewoon wat ik voor een lintje, badge, medal moet doen en dan probeer ik dat in een ronde te halen maar ik ga niet speciaal voor die ribbon spelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:57 schreef Gunner het volgende:
Ik speel gewoon; als ik voor lintjes speel dan is dat behoorlijk frustrerend.
Gaat om de fun toch?
lijkt me interessant...ik check het even..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:09 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Zomaar een idee hoor maarre.... in Rotterdam kan ik me herrineren is een game-center,een hele grote met allemaal AMD Ahtlon 64 computers met alle games erop w.o BF2.
Van wat ik nog weet hebben ze alles daar. Computers, eten,relaxte stoelen e.d.
Mischien kun je contact leggen en iets regelen want ik hoorde van iemand dat ze weleens van die avonden organiseren waarbij ze van 12:00 uur in de middag tot de volgende dag 06:00 uur openblijven mits voldoende animo.
Ik maakte er indertijd ook een thread over die je hier kunt nalezen.
kijk maar ff als het de moeite waard is.
De intro filmpjes staan in de map: x:\BattleField 2\mods\bf2\movies\quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:06 schreef Razorback het volgende:
Weet iemand trouwens waar die intro filmpje staan,
Kan ik ze eruit slopen want ik heb ze wel vaak genoeg gezien
Same herequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik weet niet of ik wel zin heb om vele uren achter elkaar BF2 te spelen. Ik bedoel, meer dan 4 of 5 uur ...Nou, laat me weten wanneer en maybe doe ik dan ook wel mee ...
poeh... dat zou ik zo 1 2 3 niet durven zeggenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:53 schreef Razorback het volgende:
[..]
Als ik binnenkort 512 Mb-ram erbij koop of 1 Gb (kheb nu 512 mb) zou ik die settings die jij hebt dan ook halen maar dan met een AMD Athlon XP 2,8 en ATI Readon 9600 XT 128 Mb want nadat ik heb gespeeld met AA aan op 2x vindt ik zonder AA het spel best lelijkmaar met AA loopt het spel traag.
Vandaag ook beetje lopen te kloten met de settings en dan zie ik ineens het geluid op LOW
Kzet het op HIGH... Tering groot verschil
En hoelang duurt het ongeveer bij jullie dat "Loading Complete. "Moeilijk woord" data..." want dat begint met de dag bij mij ook steeds langer te duren
ik ook wel alleen dat zal dan morgen middag zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik weet niet of ik wel zin heb om vele uren achter elkaar BF2 te spelen. Ik bedoel, meer dan 4 of 5 uur ...Nou, laat me weten wanneer en maybe doe ik dan ook wel mee ...
Gast.... wat wil je anders doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:10 schreef jpjedi het volgende:
je hoeft natuurlijk niet hel de avond bf2 te spelen toch??
Als ik het goed begrijp zijn die van Demo van de Demo versie want die kan ik niet vinden en die van Nvidia_logo.bik zie ik ook nergens staan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:26 schreef Suikermais het volgende:
[..]
De intro filmpjes staan in de map: x:\BattleField 2\mods\bf2\movies\
Je kunt onderstaande genoemde bestanden verwijderen of verplaatsen naar een andere map:
demo_bf2legal.bik
demo_bf2release.bik
demo_demolegaltext.bik
demo_locknload.bik
dice.bik
EA.bik
Nvidia_logo.bik
Ik? de hele avond bf2... doe ik nu ook hehequote:
waar wanneer wat en hoequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik? de hele avond bf2... doe ik nu ook hehe![]()
MAar er kan van alles gespeeld worden en men kan ook relexen en drinken oid...
Maar Mensen: ik heb aanmeldingen nodig en ik kan helemaal niks met ik kijk wel...ja of nee anders weet ik echt niet wat en hoe ik moet reserveren als het er van komt..FF duidelijk iedereen:
Ja ik wil deelnemen aan de lanparty
o dat ja idd, maar gelukkig zijn gamen en meningen hebben 2 dingen. he no-offense manquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:52 schreef i-spy24 het volgende:
Omdat wij eerder aardig wat discussies meen ik met elkaar hadden die nou niet dicht bij elkaar lagen.
Maar het ging verder prima de samenwerking. Ik lanterflanterde zoals gewoonlijk lekker wat en we vulden elkaar aan tijdens het spel. Ging prima toch?
Dat bedoel ik. Van wat ik nog weet hoef je niet alleen maar BF2 te spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:34 schreef 'jpjedi' het volgende:
Maar er kan van alles gespeeld worden en men kan ook relexen en drinken oid...
Maar Mensen: ik heb aanmeldingen nodig en ik kan helemaal niks met ik kijk wel...ja of nee anders weet ik echt niet wat en hoe ik moet reserveren als het er van komt..FF duidelijk iedereen:
Ja ik wil deelnemen aan de lanparty
Juist! allemaal ff aanmelden.. als ik een lijstje heb met mensen die zeggen: Dat lijkt me wel wat mits datum gaat passen dan heb ik zeg maar 15 man totaal...dan reserveer ik hiervoor onder voorbehoud en afvallers `no offence`quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:53 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Nou...wie meldt zich aan zodat 'jpjedi' kan beginnen met turven.
gewoon toetsen loslaten en met je muis balancerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Iemand tips hoe je met een helikopter stil kan hangen in de lucht.... ?? Ik krijg dat nooit mooi voor elkaar, evenals het landen met zo'n ding.
waar heb ik me voor aangemeld?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:13 schreef jpjedi het volgende:
Aanmeldingen:
Jedi
Sickert
Dickie
BMH
Ash
Rudy Carell
I-Spy
Jafarx (?)
Johan (?)
plus nog andere BF2-ers:
MrWheels
Timminater
drBravo
Voske (?)
DunTinnus(?)
Ik stel voor dat aanmelden kan voor volgende week zondag 21-08-2005...Dan stel ik vast hoeveel animo er is en kunnen we gaan brainstormen over de datum. Aanmelden kan daarna ook nog wel natuurlijk maar volgende week zondag is de peildatum..
Ik heb dit ook in het forum op de BOF site gepost en wellicht mag het in het `home` scherm om meer aandacht te verkrijgen..![]()
Ik doe het met de pijltjestoetsen vind ik toch makkelijker, gewoon oefenen op eigen server ik land nu zelfs met vliegtuig zonder problemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef MrUber het volgende:
[..]
gewoon toetsen loslaten en met je muis balanceren
waneer je merk dat je zakt geef je gewoon even een tikje op de W
Ging er vanuit vanwege je opmerking dat het afhing van de datum.. Aangezien de aanmelding altijd onder voorbehoud is van datum voor iedereen heb ik je erbij gezet.. schrappen dan maar??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:26 schreef jazza het volgende:
[..]
waar heb ik me voor aangemeld?weet van niets...
Deze die-hard is er morgen weer de hele dag bij!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Vanavond weer knallen mannen?? Ik heb t dan met name over de 'die-hards'![]()
Potverdorie, dan moet ik mijn wekker nog gaan zetten om op tijd te komen.......quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef Sickert het volgende:
hmm ik denk niet dat ik mee doe, morgen wel !
Band of Fok!kers Clanwar: Fight or Die
When:: Sunday 14 August 2005 - 14:00 Ends: Sunday 14 August 2005 - 17:00
Day of Annihilation kreeg het helaas niet rond waardoor we nog een poging gaan wagen om tegen Fight or Die te spelen. Aangezien FoD op zondag vooral s middags speelt hebben we het tijdstip verschoven naar 14:00. Hopelijk tot zondag allemaal !
Alle boffers minimaal een half uur vantevoren aanwezig op Teamspeak ivm met taktiek en als welke functie je gaat... zodat we niet met allemaal anti-tank mannetjes lopen of een squad vol medics![]()
ik wil als niemand het erg vind wel de commander zijn(zie paar topics terug) en ik denk dat niemand dat erg vind
en voor de niet TS'rs graag op Xfire(niveklaams) of anders Msn Kefchen @ Hotmail
maar het liefst op TS
Hoor ik hier bij ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:55 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Deze die-hard is er morgen weer de hele dag bij!
Behalve voor de war, dat red ik niet dan lig ik nog brak in m'n bed.
Nou ik speel meer 's nachts en dan liggen de meeste kinders van u al te slapen (behalve domo)quote:
ik speels soms ook wel 's nacht alleen in het weekendquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nou ik speel meer 's nachts en dan liggen de meeste kinders van u al te slapen (behalve domo)
HeHequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:25 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Onder andere wel javanavond weer??
![]()
Admin online die continu kicked dan??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:39 schreef Sickert het volgende:
Hey gaat de server morgen tijdens de war eigenlijk op slot zodat er alleen BOF! en FOD mensen in kunnen? zoja komt er dan een pass op of niet? (pass hier niet posten want er lezen ook mensen mee)
Misschiebn ben ik een beetje naief. Maar ik denk dat ze gisteren aan zoveel punten kwamen door heel onze zooi af te raggen vanuit de helikopter. Een persoon had namelijk veel doden en de rest heel veel teampunten. En persoonlijk werd ik zo vaak afgeslacht dat ze nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
HeHe
Lekker ploegje hebben we zo he?
Ik ga vanavond naar de de Bios in Antwerpen en dan nog ff stappen... zal wel laat zijn maar denk niet dat ik naar bed ga zonder nog wat potjes te knallen.. Als er vannacht nietmand meer is dan zijn er vast wel weer veel amerikanen.
Over Amerikanen trouwens. Vanmorgen zat ik op een westkust server en daar was een hele ploeg aan het pointfarmen.. de flikkers.. Ik vind dat echt ZOOOO zielig. Die BBQ4U ploeg die was gisteren zelfs op onze server bezig met hetzelfde truukje. Ze hadden op Dalian plant wel 80 punten terwijl er maar 10 man in het spel zaten. We konden geen tegestander vinden en hadden alle vlaggen binnen no time en niet meer afgegeven..Hoe kom je dan aan zoveel punten? Spel was zo voorbij en we hadden hooguit 12 punten ofzo..
Maarrrrrrrrrrrrrrrrr de wokkeltjes lukken aardig! 4-voudige wokkel is mijn record met de apache.![]()
mmm vreemd.. wij hadden toch alle vlaggen? Ik heb echt bijna geen tegenstander gezien...ze zaten bij MEC toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschiebn ben ik een beetje naief. Maar ik denk dat ze gisteren aan zoveel punten kwamen door heel onze zooi af te raggen vanuit de helikopter. Een persoon had namelijk veel doden en de rest heel veel teampunten. En persoonlijk werd ik zo vaak afgeslacht dat ze niet
eens tijd hadden om te pointfarmen.
Ook toen de Admin hem kickte zonder opgaaf van reden, vroegen de mensen waarom je hij
gekickt werd, en toen zeiden ze dat de admin wel gefrustreerd was omdat Rainmaker.BBQ4U
zo goed was.
Verder heb ik hoofdpijn van de drank en wiet van vanmiddag, maar was ontzettend lachen.
GO FFWD DANCE PARADE
Indoor is al verschrikkelijk donker hier :\. Ik kan amper iets zien. Met een donkere map zou je met nachtkijkers moeten spelen, dat maakt het eigenlijk alleen maar makkelijkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal.... gewoon nieuwsgierig
Wat me trouwens wel leuk leek is een map in het donker ofzo, met wat straatverlichting of iets dergelijks, of regen... tenzij het gaat 'hinderen'
don't get me wrong, maar hoe kan je in godsnaam mensen helpen als je er geen punten voor krijgt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef i-spy24 het volgende:
Ja en?Ik heb volgens mij al eerder uitgelegd waarom ik zo speel en verander dat niet.
Ik speel allang niet meer voor de meeste kills,sedert mijn nieuwe account,en lummel liever
wat aan en help hier en daar een beetje zonder voor eigen glorie te gaan en de medailles.
Gisteren was een uitzondering omdat ik een persoonlijke weddenschap had met iemand die dacht
ff stoer te zijn met zijn medals en de beste te zijn. Nou wat is mooier als je iemand de indruk geeft dat je een total loser bent die er helemaal niks van kan. Niet kan commanderen,niet kan schieten, niet kan rennen.
Laat hem kijken naar je statts en hij denkt dat hij de oorlog al heeft gewonnen.
Niet dus, dan ga ik je opzoeken en help je gelijk uit de droom. Vandaar ook een iets andere score gisteren.
zelf jarig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
Zo dat was ook weer een leuke avond mensen neerhalen.
Elke ronde bijna wel commander geweest en bijna ook elke ronde dat ik commander was een mooie medaille binnengehaald
Maar toch weer 1 gassie die in een artillery moet lopen en dan denkt hij er nog grappig over te doen ook door te zeggen dat het een "Rambo actie" was.
Kwou nog graag een "Rambo actie" voor zijn auto laten zien maar ben hem niet tegen gekomen in een auto
Morgen verjaardag maar ik wens jullie allen succes met de de war![]()
Hij leidt de tegenstander af zodat de andere ze neer kunnen knallen??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
don't get me wrong, maar hoe kan je in godsnaam mensen helpen als je er geen punten voor krijgt.
volgens mij ben je vaak anti-tank, dan blijven je punten laag, maar als je killed krijg je punten als
je helpt krijg je punten, als je artillery gooit krijg je punten, overal krijg je punten voor??
dus wat versta jij onder helpen? de enigste manier om te winnen is om je tegenstander te killen
en vlaggen te veroveren. daar krijg je punten voor. dus wat doe je dan???
verder hoop ik dat je morgen ook weer veel puntjes mag halen door veel tegenstanders te vermoorden. nu ga ik voetbal op Talpa kijken.
Zelf jarig zijn duurt nog wel evenquote:
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:24 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zelf jarig zijn duurt nog wel even
Maar er is nog tijd voor wat puntjes denk ik voordat mijn ouders beginnen te zeuren dat ik naar bed moet
En dit is inmiddels mijn laatste dag dat ik nog zo lang door kan gaan want maandag moet ik weer vroeg werken
iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Zijn profiel zegt 16quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zoals Pire zegt "zijn profiel zegt 16"quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik eventjes 15 revives en 10 health punten in dat potje gescoordquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:19 schreef Razorback het volgende:
Toch weer een leuk potje als commander gespeeld en je zou het bijna al kunnen raden
Weer een medaille erbij
Wat voor een koeling zit er dan op die CPUquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:18 schreef Droopie het volgende:
Ik las vandaag dat een japanner zijn computer overclockt had naar
Pentium 7.13 GhZ. met 3gb aan RAM zal die laadtijd wel teruggelopen
naar 5 seconden.
@ johan en Ispy.. als je 1 of 2 pagina's terug leest zou je het kunnen zien ik heb het nmlk gepostquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:47 schreef i-spy24 het volgende:
* DING DING *
VRAAG ALGEMEEN :
Kan iemand in deze en de volgende thread even het tijdstip neerzetten van morgenmiddag? dat er tegen FoD? wordt gespeeld en wie allemaal de deelnemers van FOK tot nu toe zijn?
Graag ook of de server op slot gaat als het spelen begint en of wat zoal de regels zijn danwel
afspraken,danwel met hoeveel teams er wordt gespeeld en bestaande uit hoeveel man.
Dank!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef Sickert het volgende:
hmm ik denk niet dat ik mee doe, morgen wel !
Band of Fok!kers Clanwar: Fight or Die
When:: Sunday 14 August 2005 - 14:00 Ends: Sunday 14 August 2005 - 17:00
Day of Annihilation kreeg het helaas niet rond waardoor we nog een poging gaan wagen om tegen Fight or Die te spelen. Aangezien FoD op zondag vooral s middags speelt hebben we het tijdstip verschoven naar 14:00. Hopelijk tot zondag allemaal !
Alle boffers minimaal een half uur vantevoren aanwezig op Teamspeak ivm met taktiek en als welke functie je gaat... zodat we niet met allemaal anti-tank mannetjes lopen of een squad vol medics![]()
ik wil als niemand het erg vind wel de commander zijn(zie paar topics terugposts) en ik denk dat niemand dat erg vind
en voor de niet TS'rs graag op Xfire(niveklaams) of anders Msn Kefchen @ Hotmail
maar het liefst op TS
en daar ben ik het wel mee eens!quote:i-spy24 hier:
Hoelaat is dat die 'generale'nou vanmiddag?(zondah 13 augustus) tegen FoD???
Nergens staat op deze website of op FOK forum in de BF2 thread een duidelijke aanwijzing!Dat moet echt beter want zo worden we niks wijzer he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |