abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29571797
Ik zit niet op de server dus kan er verder niks mee 'sickert' Maar 1 ding is duidelijk: Als er 'tweakers' op de server zitten is dat a: Om te spioneren hoe slecht we wel zijn en dat weer te verheerlijken op hun website en b: om stiekum te kijken hoe sterk/zwak we nu eigenlijk zijn en hoe we spelen.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:28:36 #102
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_29571997
zwaait even mee om te laten weten dat die jullie niet vergeet..

Oohja.. en de zwaai natuurlijk
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:34:45 #103
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_29572130
Heb wat leuke potjes gespeeld met de BoFfers!
Volgende keer weer!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_29572171
-----------
Ik heb even een vraag. Ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt bij battlefield, dit omdat ik nu alles een beetje snap/kan etc. De andere was om in te komen.
Maar als ik als kit 'Aanvaller' kiest dan kan dat wapen NIET op automatisch, alleen schieten per 1 of 3 kogels... Dit kon bij me oude account wel. Komt dit verderop als je meer punten hebt???

en oja, hoe ken je sneller,makkelijk zien of er vijanden in de lucht zijn?? Soms duurt het ff voordat er een blauwe of rode naam tevoorschijn komt en aangezien je in de lucht redelijk veel handelingen moet verrichten is dat best lastig wil je een tegenstander neerknallen... iemand tips ofzo?

Ja blauwe namen zie je overal en rode namen alleen als je op dat mannetje/voertuig mikt maar in de lucht is het vaak anders, of als je op de grond een tank ziet rijden is het nog maar de vraag of het een 'blauwe' of 'rode' is.

Iemand antwoord op deze 2vragen??

Mijn dank is groot
BF2: Diamond3d
pi_29572179
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:16 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Even spammen : Clan site

Direct Link

Voor iedereen die ook ziek wordt van de vele reboots vanwege falende remote admin tools. Met de nieuwe patch moet dit verholpen zijn, het is een bekende bug in BF2. Nog 15 dagen te gaan dus....
Morgen lekker op vakantie en als ik terug kom werkt het weer perfect
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:38:24 #106
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_29572204
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
-----------
Ik heb even een vraag. Ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt bij battlefield, dit omdat ik nu alles een beetje snap/kan etc. De andere was om in te komen.
Maar als ik als kit 'Aanvaller' kiest dan kan dat wapen NIET op automatisch, alleen schieten per 1 of 3 kogels... Dit kon bij me oude account wel. Komt dit verderop als je meer punten hebt???

en oja, hoe ken je sneller,makkelijk zien of er vijanden in de lucht zijn?? Soms duurt het ff voordat er een blauwe of rode naam tevoorschijn komt en aangezien je in de lucht redelijk veel handelingen moet verrichten is dat best lastig wil je een tegenstander neerknallen... iemand tips ofzo?

Ja blauwe namen zie je overal en rode namen alleen als je op dat mannetje/voertuig mikt maar in de lucht is het vaak anders, of als je op de grond een tank ziet rijden is het nog maar de vraag of het een 'blauwe' of 'rode' is.

Iemand antwoord op deze 2vragen??

Mijn dank is groot
Hangt van je wapen af. Assault en Medic kunnen idd alleen burst of single fire doen, de rest kan wel full auto volgens mij...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:39:45 #107
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29572228
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
-----------

Dit kan volgens mij toch echt niet! Misschien verwart met een ander wapen?

Dat kan niet, dit is gewoon om het je lastiger te maken aangezien dat de vijanden zijn.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:40:54 #108
12888 Skull-splitter
pi_29572250
Ik vind wel dat de namen soms te vaag aangegeven zijn, en soms verdwijnen ze bij teamleden ook zomaar, zodat je teamkills tot en met hebt...
pi_29572255
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hangt van je wapen af. Assault en Medic kunnen idd alleen burst of single fire doen, de rest kan wel full auto volgens mij...
Maar met Assault had ik bij me vorige automatisch, en nu ken ik die optie niet kiezen???
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:42:37 #110
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29572280
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:41 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Maar met Assault had ik bij me vorige automatisch, en nu ken ik die optie niet kiezen???
Moet je vergist hebben. Of je had de geunlockte G3...
pi_29572359
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:42 schreef Blinker het volgende:

[..]

Moet je vergist hebben. Of je had de geunlockte G3...
Nee... nu ga ik ff beide accounts checken ook ... dan weet ik meer brb
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:51:53 #112
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29572475
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Nee... nu ga ik ff beide accounts checken ook ... dan weet ik meer brb
Owk, ben benieuwd
pi_29572575
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:51 schreef Blinker het volgende:

[..]

Owk, ben benieuwd
Dit wapen bedoel ik, nu staat hij wel op automatisch, maar zonet niet..

vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:09:01 #114
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29572785
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:57 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Dit wapen bedoel ik, nu staat hij wel op automatisch, maar zonet niet..

[[url=http://img226.imageshack.us/img226/6459/screen0009tt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je bent door de war met het assault wapen van de USMC denk ik
Die schiet burst in tegenstelling tot die van de MEC.
pi_29572993
Leuk avondje.. postman c4-en was wel weer aangenaam... maar heb t grote feest gemist Helaas net weer van de server afgekuikeld en toen zat ie weer vol
pi_29573276
@' diamondvoodoo':

Dat is gewoon het anti-tank wapen die bij de bazooka hoort.
Beetje mijn standaard uitrusting tijdens het spel. Wat jij bedoelt is dat je wapen soms idd op single-shot gaat.
Oplossing: even opnieuw je wapen kiezen ( dus even langs de anderen scrollen) en dan hoor je vanzelf als je het wapen opnieuw kiest een hele zachte klik. Als je dat hoort dan staat hij weer op vol automatisch.En dat check je dan weer even door heel even te schieten.

T.a.v. je vraag over de vijand:

Gewoon ff die toets M indrukken voor MAP en dan zie je vanzelf een rode spot.
Is die in de buurt van je en verder helemaal geen enkele blauw/groene, dan is het dus de vijand
en kun je er gerust al van verre op knallen.

[ Bericht 11% gewijzigd door i-spy24 op 12-08-2005 01:40:35 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:00:24 #117
12888 Skull-splitter
pi_29573772
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:34 schreef i-spy24 het volgende:
@' diamondvoodoo':

Beetje mijn standaard uitrusting tijdens het spel. Wat jij bedoelt is dat je wapen soms idd op single-shot gaat.
Oplossing: even opnieuw je wapen kiezen ( dus even langs de anderen scrollen) en dan hoor je vanzelf als je het wapen opnieuw kiest een hele zachte klik. Als je dat hoort dan staat hij weer op vol automatisch.En dat check je dan weer even door heel even te schieten.
gewoon nog eens op 3 rammen en hij schakeld van fire-mode
pi_29575737
Het is niet het wapen van de AT, maar van Assault... naja het zal allemaal, hij ken nu wel op automatisch en niet alleen op 1 of 3
pi_29575762
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef Blinker het volgende:

[..]

Je bent door de war met het assault wapen van de USMC denk ik
Die schiet burst in tegenstelling tot die van de MEC.
Dat zal het zijn!!

Gezien deze 3 plaatjes -----> http://forums.gamespace.net.au/showthread.php?t=4271
pi_29575923
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:34 schreef i-spy24 het volgende:
@' diamondvoodoo':

T.a.v. je vraag over de vijand:

Gewoon ff die toets M indrukken voor MAP en dan zie je vanzelf een rode spot.
Is die in de buurt van je en verder helemaal geen enkele blauw/groene, dan is het dus de vijand
en kun je er gerust al van verre op knallen.
Ja dat eerste wist ik, dat met dat vliegen zal ik onthouden, thnx

Ik ben naar de bruiloft van me zus, tot morgenmiddag ergens
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:09:56 #121
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29576615
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:19 schreef domolanglekker het volgende:
Leuk avondje.. postman c4-en was wel weer aangenaam... maar heb t grote feest gemist Helaas net weer van de server afgekuikeld en toen zat ie weer vol
De eerste keer C4 was 1 grote verrassing: "He dat deden ze net nog niet, oh Domo is erbij gekomen."
De tweede keer precies op dezelfde locatie kreeg ik van Matthijs te horen dat er iemand achter me stond, ik als een gek in de achteruit, maar door de TS vertraging was ik te laat en stond er weer in beeld: DoMo[NL] C4 [FoD]PoSTMaN

Met de C4 is riskant, maar zeker als je met een groepje bent het makkelijkste om te gebruiken, de tank is afgeleid en zoekt naar de mensen met anti tank, waarvan hij weet dat ze voor hem zitten. De SpecOps loopt om plakt er 2 pakketjes C4 op en daar gaat de tank

Volgende keer neem ik wel een Gunner mee die kan mooi mijn achterkant in de gaten houden, voor het geval Domo weer opduikt
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:10:10 #122
11449 Ash
pi_29576625
LOL was vergeten dat ik dit gisteren nog zag gebeuren:

Een blackhawk stort neer met dit mannetje die er uitvliegt en zo landt:

Volgens mij is het Stoja, en stond Jedi naast me het ook te bewonderen.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:35:30 #123
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29577039
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgende keer neem ik wel een Gunner mee die kan mooi mijn achterkant in de gaten houden, voor het geval Domo weer opduikt
Ik zal er zijn
Where law ends, tyrrany begins.
pi_29577291
Was gister wel weer lachen met Jedi, Sickert, Raffie, Stoja en wie nog meer om die 'irritante' Postman te pakken te krijgen. Man, je hield ons wel bezig zeg ...
Before all else, be armed.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:26:04 #125
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29577869
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
Was gister wel weer lachen met Jedi, Sickert, Raffie, Stoja en wie nog meer om die 'irritante' Postman te pakken te krijgen. Man, je hield ons wel bezig zeg ...
Ben jij JafarX?
Jullie hielden mij anders ook steeds bezig
Ik kon elke keer weer naar de kust om die vlag over te nemen en 99 van de 100 kwam ik jullie daar weer tegen en was het weer aanpoten. Steeds maar weer kijken waar jullie zaten en dan snel weer terugtrekken om te repareren (als ik op tijd was)
Best een vervelende plek, jullie kunnen echt overal staan en ik maar zoeken, Mashuur City is dan toch iets gemakkelijker.
2de in de Tour de BoF!
pi_29577905
vanavonnd weer ff
pi_29578048
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ben jij JafarX?
Jullie hielden mij anders ook steeds bezig
Ik kon elke keer weer naar de kust om die vlag over te nemen en 99 van de 100 kwam ik jullie daar weer tegen en was het weer aanpoten. Steeds maar weer kijken waar jullie zaten en dan snel weer terugtrekken om te repareren (als ik op tijd was)
Best een vervelende plek, jullie kunnen echt overal staan en ik maar zoeken, Mashuur City is dan toch iets gemakkelijker.
Ja, dat ben ik ja Op een gegeven moment ben ik speciaal anti-tank gaan spelen, speciaal voor jou ... Maar waren goeie potjes idd ...
Before all else, be armed.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:54:23 #128
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_29578280
JM, wanneer gaan we weer eens vliegen??????????
Great to be flying with u....
Goede piloot, goede gunner, die af en toe ook nog eens repaired... ja... was een lekker team!
-- ViPeRII --
pi_29578675
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:28 schreef jazza het volgende:
vanavonnd weer ff [afbeelding]
Ik ben er bij uiteraard..Ik ben wel bij jou want als je tegen me bent dan kom ik voor geen meer uit de verf zoals van de week...

Ben er vanaf 20-21 uur

[ Bericht 1% gewijzigd door jpjedi op 12-08-2005 12:01:44 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:40:00 #130
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29578769
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:54 schreef ViPeRII het volgende:
JM, wanneer gaan we weer eens vliegen??????????
Great to be flying with u....
Goede piloot, goede gunner, die af en toe ook nog eens repaired... ja... was een lekker team!
Vanavond kan ik niet, ik heb een zakendiner, lekker Teppan Yaki
Zondag ga ik weer online, dus misschien kan het dan.
2de in de Tour de BoF!
pi_29578818
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:26 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik ben er bij uiteraard..Ik ben wel bij jou want als je tegen me bent dan kom ik voor geen meer uit de verf zoals van de week...

Ben er vanaf 20-21 uur

is goed... ik ben er klaar voor
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:54:06 #132
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29578893
Ben er vanavond niet

[ Bericht 6% gewijzigd door Blinker op 12-08-2005 14:26:44 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:32:44 #133
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29579243
Ik ben er niet. Moet werken in Discotheek.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:43:28 #134
11449 Ash
pi_29579345
Heb me net effe bezig gehouden met BattleRecorder,
maar dat is gaaf zeg! hopelijk wordt de BoF!
server er ook mee uitgerust kunnen we nog leuke BoF! Filmpjes maken!
My DVD Collection
pi_29579694
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:41 schreef jpjedi het volgende:
ja idd.. ik was pas commander en was toch best aan het meespelen.. maar af en toe moet je gewoon ff in een hoekje zitten en je scherm raadplegen. Nu al twee keer meegemaakt dat ik dan ge-TK-ed werd omdat iemand de moraalridder wil uithangen...
\
??
Als ik Commander ben ga ik juist ergens hiden en kijk ik vooral op mijn command scherm en loop bijna niet rond...je gaat me toch niet vertellen dat dat 'not done' is online??? Lijkt mij juist het doel van een commander, toch?
Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt (Acda en De Munnik)
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:43:21 #136
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29580129
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:10 schreef kalli het volgende:

[..]

\
??
Als ik Commander ben ga ik juist ergens hiden en kijk ik vooral op mijn command scherm en loop bijna niet rond...je gaat me toch niet vertellen dat dat 'not done' is online??? Lijkt mij juist het doel van een commander, toch?
Er zijn een aantal spelers, ik ga natuurlijk geen namen noemen aangezien bijna iedereen weet wie, die vinden dat je dat niet kunt doen. Ik vind juist dat een commander niets te zoeken heeft op het battlefield en juist ergens in een hoekje veilig UAV, supply drops en Artilery moet gooien. Je hebt gewoon bijna geen tijd om mee te vechten. De UAV is bijna altijd beschikbaar en dus moet je hem ook direct gebruiken als het kan. Hetzelfde geldt voor de Scan, die mag ook niet ongebruikt blijven.
2de in de Tour de BoF!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:43:56 #137
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_29580143
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 07:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is niet het wapen van de AT, maar van Assault... naja het zal allemaal, hij ken nu wel op automatisch en niet alleen op 1 of 3
Bij US is medic en assualt burst en semi bij mec en de chinezen semi en automatic,
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_29580191
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:10 schreef kalli het volgende:

[..]

\
??
Helaas is dat idd not done...Je wordt geacht toch wel een bovengemiddelde speler te zijn die niet alleen de punten meepikt maar ook meeknokt. Ik speel het beste commander als ik heel de ronde in een hoekje kan liggen maar steeds vaker komt het voor dat emand je komt zoeken en TK-en.

Het is wel ff moeilijk en je moet duizendpoot zijn maar na wat oefenen kun je best een rondje knokken en als je meerijdt of zo is er wel een mogelijk heid om snel even je commandscreen te raadplegen.. Maar af en toe moet ik ook even gaan liggen en de boel goed opzetten.

Ik speel niet zo graag commander omdat ik liever in de BOF elite speel..

[ Bericht 6% gewijzigd door jpjedi op 12-08-2005 14:01:41 ]
pi_29580284
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:47 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Helaas is dat idd not done...Je wordt geacht toch wel een bovengemiddelde speler te zijn die niet alleen de punten meepikt maar ook meeknokt.

Het is wel ff moeilijk en je moet duizendpoot zijn maar na wat oefenen kun je best een rondje knokken en als je meerijdt of zo is er wel een mogelijk heid om snel even je commandscreen te raadplegen.. Maar af en toe moet ik ook even gaan liggen en de boel goed opzetten.

vanaaf ook weer de BOF elite? Lock hem dan niet net als vorige keer, moest echt voor iemand zijn neus gaan staan, voorsat ze doorhadden dat ik erbij wilde... wel al tig keer gevraagd met teksten maarja...
pi_29580363
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:47 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Helaas is dat idd not done...Je wordt geacht toch wel een bovengemiddelde speler te zijn die niet alleen de punten meepikt maar ook meeknokt.

Weet niet hoor maar een commander hoort vooral beschikbaar te zijn en zijn troepen te commanderen. ok hij kan meevliegen in een blackhawk maar meevechten is imho not done. Als je neergepaft word kan je meteen 10 sec de rol niet meer vervullen van commander en in die 10 seconden kan de hele situatie 180 graden draaien. Bedoel als ik commander speel repair en bewaak ik mijn spullen. Maar de meeste tijd ben ik bezig met scannen en dan UAV's plaatsen waar de mannen het nodig hebben.
pi_29580400
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:53 schreef jazza het volgende:

[..]

vanaaf ook weer de BOF elite? Lock hem dan niet net als vorige keer, moest echt voor iemand zijn neus gaan staan, voorsat ze doorhadden dat ik erbij wilde... wel al tig keer gevraagd met teksten maarja...
Ach in de nieuwe patch krijgt de squad leader een bericht voor zijn neus als je op join drukt
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:00:25 #142
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29580424
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:56 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Weet niet hoor maar een commander hoort vooral beschikbaar te zijn en zijn troepen te commanderen. ok hij kan meevliegen in een blackhawk maar meevechten is imho not done. Als je neergepaft word kan je meteen 10 sec de rol niet meer vervullen van commander en in die 10 seconden kan de hele situatie 180 graden draaien. Bedoel als ik commander speel repair en bewaak ik mijn spullen. Maar de meeste tijd ben ik bezig met scannen en dan UAV's plaatsen waar de mannen het nodig hebben.
2de in de Tour de BoF!
pi_29580549
Ja of de squadnaam: "BOF only!"

Als commander is het idd wijs om als engineer rond te lopen lijkt me.. Enneh dat weet ook niet iedereen volgens mij maar je kan supplies op je kapotte artil dumpen..

Ze zullen we over een paar maanden is een LAN party doen? Lijkt me wel lachen met iedereen roepend en scheldend in 1 ruimte zonder teamspeak. hehe

Mensen voor de duidelijkheid: In mijn beericht stond helaas.. ik bedoelde dus ook dat een commander op zijn minst de tijd moet hebben om veel in een hoekje te kruipen..Denk dat we hier allen dezelfde mening hebben..
pi_29580641
Ik ben er ook paar dagen niet bij! Tot snel iig!

Enne servertekst staat al in het engels of niet?
pi_29580777
Wie wilt er zo spelen, het regent en ik heb een vrije dag.
Hell To The Liars
pi_29580879
Ben vanavond ook weer van de partij...lekker wokkels maken
Eerst naar de supermarkt snacks halen voor als ik zit te gamen...
En kan iemand mij eens een keer die commander uitleggen. Nog nooit gedaan en wil wel eens weten hoe dat werkt.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_29581103
* DING * MIDDAG allemaal

Allereerst: Wat een pleuris weer hier in Zwitserland! God ik kan merken dat ik weer in Europa ben ivg met waar ik eerst zat (DownUnder)

Ten tweede:

Over dat een commander niet ergens alleen maar moet gaan liggen was * IK *.
Ik ben zelf met m'n vorige account ook met regelmaat commander geweest en ik vind dat een commander geen generaal is en maar gewoon een kapitein van een eenheid en dus gewoon mee moet doen tijdens het vechten. Ik bedoel dan niet dus helemaal vooraan lopen ,tuurlijk niet, maar wel zo aanwezig zijn dat hij altijd! bereikbaar is voor zijn troepen. Er is tenslotte een gezegde: " Goede leiders geven altijd het voorbeeld "
Ik had al mijn duidelijke mening indertijd gegeven in DEZE THREAD en sta er nog steeds achter. Die weinige keren dat ik zelf met m'n nieuwe account even commandant was,bleef ik ook niet als een mongool lekker achter een schuurtje liggen maar was ik aanwezig op het slagveld vlakbij mijn eenheden en mobiel. Ja..mobiel omdat je natuurlijk voor de vijandelijke commandant ook een heerlijke schietschijf bent als je maar lekker op 1 plaats blijft zitten als "commandantje" van de tegenparty.

Dus een goeie commandant is altijd in de buurt van zijn eenheden en ondersteunt ze zo goed als kwaad met datgeen ze vragen .

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 12-08-2005 14:38:53 ]
pi_29581141
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
pi_29581290
als ik commander ben, ben ik spec-ops. ben je nl niet te zien met scan en uav is mij verteld
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:44:41 #150
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29581344
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:33 schreef i-spy24 het volgende:
* DING * MIDDAG allemaal

Allereerst: Wat een pleuris weer hier in Zwitserland! God ik kan merken dat ik weer in Europa ben ivg met waar ik eerst zat (DownUnder)

Ten tweede:

Over dat een commander niet ergens alleen maar moet gaan liggen was * IK *.
Ik ben zelf met m'n vorige account ook met regelmaat commander geweest en ik vind dat een commander geen generaal is en maar gewoon een kapitein van een eenheid en dus gewoon mee moet doen tijdens het vechten. Ik bedoel dan niet dus helemaal vooraan lopen ,tuurlijk niet, maar wel zo aanwezig zijn dat hij altijd! bereikbaar is voor zijn troepen. Er is tenslotte een gezegde: " Goede leiders geven altijd het voorbeeld "
Ik al mijn duidelijk mening indertijd gegeven in DEZE THREAD en sta er nog steeds achter. Die weinige keren dat ik zelf met m'n nieuwe account even commandant was,bleef ik ook niet als een mongool lekker achter een schuurtje liggen maar was ik aanwezig op het slagveld vlakbij mijn eenheden en mobiel. Ja..mobiel omdat je natuurlijk voor de vijnandelijk commandant ook een heerlijke schietschijf bent als je maar lekker op 1 plaats blijft zitten als "commandantje" van de tegenparty.

Dus een goeie commandant is altijd in de buurt van zijn eenheden en ondersteunt ze zo goed als kwaad met datgeen ze vragen .
Ik snap je standpunt, echter wat jij uitlegt lijkt meer de rol van de squadleader.
Hoe kan een commander nu vlak bij zijn troepen zijn, als zijn troepen (misschien wel 31 spelers) verdeeld zijn over de gehele map?

In een prefecte wereld zou het zou moeten zijn dat de commander via voice commando's geeft aan de squad leaders. Hij kan ze vervolgens ook nog bij staan met zijn hulpmiddelen, maar bijvoorbeeld ook door gewoon in zijn commander scherm van bovenaf met een squad "mee te gaan". Hij kan dan de Squad leader waarschuwen over vijandelijke troepen. Deze manier van spelen zul je niet zo snel public vinden, aangezien de squads zelden luisteren naar hun commander en andersom.
In Clan matches zul je wel clans tegenkomen die zo spelen.

Goed mijn vakantie is nu officeel begonnen
Beetje jammer dat ik pas zondag kan gaan BF2en, overigens zijn er volgens de laatste gegevens 6-7 FoD-ers online, da's 1-2 squad(s) en 1 commander.
2de in de Tour de BoF!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')