Zou ook een goede moderator voor C&H zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:28 schreef Treinhomo het volgende:
Vadertje Stalin...
Jozef had tenminste nog 't fatsoen dissidenten een showproces te geven...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou ook een goede moderator voor C&H zijn![]()
gebanned Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar is tong?
Bertolt Brecht ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:34 schreef peaceman het volgende:
Mijn plaatje betrof een schrijver, duits...
quote:
Ow ja natuurlijk hahaha domquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Raad de plaat....
Maar geef 't een topic of wat en dan is 't weer gewoon RJPvD.
Precies.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Raad de plaat....
Maar geef 't een topic of wat en dan is 't weer gewoon RJPvD.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Hermann Hesse was dat toch?
Ja; die was vermomd als Calimero...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan me alleen Douwe Dabbert herinneren
waar is foto nou?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; die was vermomd als Calimero...
WIequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En die was weer familie van Roadrunner, en zo zijn we bij jouw plaatje aanbelandquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij 's ook niet online op MSN...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:03 schreef pos het volgende:
waar is foto nou?
Oh ja; die stond ook nog open...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
En die was weer familie van Roadrunner, en zo zijn we bij jouw plaatje aanbeland![]()
Hij komt wel weer, tenminste dat hoop en verwacht ik wel. Ik kan me ook voorstellen dat hij er nu even geen zin meer in heeft.quote:
verdorrie...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij 's ook niet online op MSN...![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij komt wel weer, tenminste dat hoop en verwacht ik wel. Ik kan me ook voorstellen dat hij er nu even geen zin meer in heeft.
Ik had een banquote:
Nou; de chaos is in ieder geval weer ouderwets...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
Douwe Dabbert... dat heb je zelf gezegd!!![]()
Ja die ken ik wel, maar wie is Calimero?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Douwe Dabbert... dat heb je zelf gezegd!!![]()
Oei dat klinkt niet erg positief....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
Laatste woorden van Foto op mijn MSN :
'Het ga je goed herman.'
SCH (die stiekeme lurker) weet dat vast wel...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:12 schreef peaceman het volgende:
The coyote... maar hoe die precies heet....
Gotverquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
'Het ga je goed herman.'
Kan je hem niet even bellen ofzo tong?...of doen jullie dat nooit?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
'Het ga je goed herman.'
Zal wel loslopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
'Het ga je goed herman.'
En dat heb je ook heel lang volgehouden volgens mij, zelfs onze actie en topicnaam vernoemen, heeft in 1e instantie niet geholpen....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zal wel loslopen.
'k heb toch ook wel 's tegen jou gezegd dat ik hier nooit meer zou komen ?
Enig diva-gedrag is mij niet vreemd...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
En dat heb je ook heel lang volgehouden volgens mij, zelfs onze actie en topicnaam vernoemen, heeft in 1e instantie niet geholpen....![]()
Treinhomo is natuurlijk wel een pimp hè? Hij moet wel cool blijvenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dat heb je ook heel lang volgehouden volgens mij, zelfs onze actie en topicnaam vernoemen, heeft in 1e instantie niet geholpen....![]()
Vanavond zullen we er toch wel een paar bijgekregen hebben, denk je niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh ja; dat zouden we hier niet meer doen...op straffe van een miljoen notes.
Hoogmoed komt voor de valquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Enig diva-gedrag is mij niet vreemd...![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Enig diva-gedrag is mij niet vreemd...![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Treinhomo is natuurlijk wel een pimp hè? Hij moet wel cool blijven![]()
'k mag 't hopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond zullen we er toch wel een paar bijgekregen hebben, denk je niet?![]()
De vraag was wie Wile E Coyote isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:28 schreef peaceman het volgende:
Wat was de vraag ook al weer? Ben t kwijt..![]()
Wat wi; dat eland eigenlijk zeggen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanavond zullen we er toch wel een paar bijgekregen hebben, denk je niet?![]()
Da's dat beest die altijd achter Roadrunner aanzat en zichzelf dan weer eens opbliesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vraag was wie Wile E Coyote is
Waar? Wat?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aha; 'k heb al één lid voor de fanclub...![]()
Jammer dat-ie er niet als PI is...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee. Vermoedelijk is het daarom mijn favoriete smilie
![]()
Misschien kunnen we iets met Breuls regelenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jammer dat-ie er niet als PI is...
Achter 't fietsenhok.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:32 schreef pos het volgende:
Waar?
Alles wat maar in strijd is met de goede zeden...quote:Wat?
Kan-ie voor mij mooi meteen 'n tagje ertegenaan gooien...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kunnen we iets met Breuls regelen![]()
Wanneer?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Achter 't fietsenhok.
[..]
Alles wat maar in strijd is met de goede zeden...
Ik vind het goedquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aha; 'k heb al één lid voor de fanclub...![]()
3.14?...ach laat ook maar ...pfffquote:
Wat ben je toch een charmeurquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[Ondubbelzinnig dubbelzinnig]
Wanneer heb je 'n gaatje ?![]()
[/Ondubbelzinnig dubbelzinnig]
[Ondubbelzinnig dubbelzinnig]quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wanneer heb je 'n gaatje ?![]()
Ow moet ik ook nog contributie betalen?? Ik heb daar helemaal geen bericht van gekregen.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je hebt je contributie nog niet betaald...![]()
Laat pyl 't maar niet lezen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:40 schreef pos het volgende:
Morgen...maar dan zit ik geloof ik al vol.
Turbo B. van Snap ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een rapmeneer
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Laat pyl 't maar niet lezen... [afbeelding]
Had je de kleine lettertjes maar moeten lezen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ow moet ik ook nog contributie betalen?? Ik heb daar helemaal geen bericht van gekregen.....![]()
er staat anders ergens een fotootje.... en slowchat is toegestaan volgens de niet geschreven regels...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT IS DIT VOOR BAGGER SLOWCHAT MOETEN WE NOG WAT RADEN OF HOE ZIT DAT!!!
Dit is RJPVD.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT IS DIT VOOR BAGGER SLOWCHAT
Ja; die rapneger die geen Ice Cube is.quote:MOETEN WE NOG WAT RADEN
Weet ik veel ?quote:OF HOE ZIT DAT!!!
Staat zelfs in 't grote boek der ongeschreven regels...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:48 schreef peaceman het volgende:
er staat anders ergens een fotootje.... en slowchat is toegestaan volgens de niet geschreven regels...![]()
Ik heb nooit iets ontvangenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Had je de kleine lettertjes maar moeten lezen...![]()
We hebben dringend een openinspost nodig. Dus met een week of wat weet je waarvoor dit topic bedoeld is en waarom het in FOT staat.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT IS DIT VOOR BAGGER SLOWCHAT MOETEN WE NOG WAT RADEN OF HOE ZIT DAT!!!
En toch is het 'm nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
BA schijnt anders ook wel eens een plaatje gemaakt te hebben. Laatst had iemand in Trivia een linkje gezet, was wel geinig...
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:51 schreef Treinhomo het volgende:
Africa bambaataa ?
Had ik om een psycholoog gevraagd ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat denk je zelf?
Ik heb je een vijandige neger gegevenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Had ik om een psycholoog gevraagd ?![]()
Neuh...pyl komt morgen thuisquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wou jij nog achter 't fietsenhok ?![]()
Veel vijandiger dan B.A. (Bad attitude) wordt 't niet...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb je een vijandige neger gegeven![]()
Dan had ik het zeker goed gerekendquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:06 schreef peaceman het volgende:
of had ik MrT moeten zeggen ipv BA?
Wat zit je nou weer te zeveren ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Treinhomo, het is je misschien ontgaan, maar tong80 is al unbanned. Of neem je alvast een voorschotje op z'n volgende ban?
Het is goed met je, Cuckiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer te zeveren ?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit Natalie nu hier ook plaatjes weg te halen?
Tong ook niet meer gesproken, of hij wat van foto vernomen heeft....quote:
hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
geen idee wie op dat plaatje staat ... maar ... hoi
Nope; ook tong weet niets meer dan wij...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:23 schreef pos het volgende:
Tong ook niet meer gesproken, of hij wat van foto vernomen heeft....
Hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ah het was een hint? Hihi.. nou ik heb nog niks gehoord van die excollega, dus ik vermoed dat ze nog op vakantie is, als ik na lowlands nog niks gehoord heb, zijn ze voor jou hoor!quote:
stukje taart had betrekking op Kermit denk ik....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah het was een hint? Hihi.. nou ik heb nog niks gehoord van die excollega, dus ik vermoed dat ze nog op vakantie is, als ik na lowlands nog niks gehoord heb, zijn ze voor jou hoor!
ben vandaag ziek thuis gebleven, dus zou kunnen dat ze inmiddels gereageerd heeft..
aha, voelt zich even heel dom nu...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik zei gewoon Piece of cake, maar dan in het Nederlands, snappie?
O ja...dat had je liever niet hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mooi; kunnen we 't weer over drugs gaan hebben...
Da's dan ook een voorwaarde om hier te mogen posten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:38 schreef peaceman het volgende:
aha, voelt zich even heel dom nu...![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's dan ook een voorwaarde om hier te mogen posten.
Goede avatarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Hebben we er alweer een drugskoerier bij????quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mooi; kunnen we 't weer over drugs gaan hebben...
Dan voldoe ik ruimschoots!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's dan ook een voorwaarde om hier te mogen posten.
waren dit soort foto's niet verboden?quote:
En dat staat ook op de poster zelf al.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:42 schreef Diaan73 het volgende:
wereldtentoonstellng in Parijstoen is de Eiffeltoren toch gebouwd ter ere van die wereldtentoonstelling?
Est-ce que je m'appelle 'Trainheaumeau' ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef wyccie het volgende:
Hebben we er alweer een drugskoerier bij????![]()
Nou een beetje afwisseling zou wel wenselijk zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
waren dit soort foto's niet verboden?![]()
Onder referte aan mijn Familie Knots post.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat staat ook op de poster zelf al.
Tong, je bent weer vaag![]()
Blij dat je meedoet!![]()
Nog een cultureel bergbeekje, anyone ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou een beetje afwisseling zou wel wenselijk zijn![]()
Gebouw? Tochtig ding hoor..... Bouwwerk...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:52 schreef tong80 het volgende:
Eifeltoren is goed, ik dacht ik begin met een gemakkelijk gebouw.
Yepquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
Tinky Winky van de Teletubbies
Het niveau stijgt. Dat mogen we best als een bedreiging beschouwenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:58 schreef Treinhomo het volgende:
'Het-Gele-Teken'...'De-Paarse-Flessenopener'...waar gaat het heen met dit topic...![]()
Het staat in Groningen en is van Nederlandse architectenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:
Grappig trappenhuisje, maar geen herkenning....
Goede vraag, waar ik voorlopig niet onmiddelijk een antwoord voor heb. Ik heb de geschiedenis een beetje gevolgd en ik snap hoe en waarom dit topic in FOT terecht is gekomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:58 schreef Treinhomo het volgende:
'Het-Gele-Teken'...'De-Paarse-Flessenopener'...waar gaat het heen met dit topic...![]()
Ze noemen het geloof ik organische architectuur. Het gebouw is volledig opgetrokken uit vijfhoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:09 schreef wyccie het volgende:
Peaceman ook trusten
Ik kom niet zo vaak in Groningen, ooit 2 keer geweest denk ik. En Nederlandse architecten ken ik niet, of is het die met de afkortingen?
Als je het mij vraagt gaat FOT over fotografie (het actief fotograferen), en niet om het raden van historische gebeurtenissen aan de hand van foto's.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:10 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Goede vraag, waar ik voorlopig niet onmiddelijk een antwoord voor heb. Ik heb de geschiedenis een beetje gevolgd en ik snap hoe en waarom dit topic in FOT terecht is gekomen.
De vragen die zich nu stellen:
* Heeft dit met Fotografie te maken? - Het zijn plaatjes, maar die van iemand anders dus niet echt ...
* Gaan users dit topic vinden als het in FOT staat? - Ik vermoed van niet, aangezien ik (gisteren, eergisteren) een reactie zag van: ah, dan moet ik FOT maar weer eens aan AT toevoegen.
* Vinden de FOT users dit topic niet erg verwarrend in FOT? - Aan een paar reacties te zien wel.
* Kan dit topic blijven bestaan in FOT? - Ik zie er vooralsnog geen erg in om dit topic hier te laten staan. Maw. we zullen wel zien.
Opvang in de eigen regioquote:
Het is het Gasunie-gebouw. Helaas niet openbaar maar wel schitterend.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
Oh dat gebouw, ja ken ik wel, maar weet niet waar het voor dient.
Da's 't verschil tussen de definitie van 'foto' in formele zin, en de definitie in materiële zin...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:10 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Goede vraag, waar ik voorlopig niet onmiddelijk een antwoord voor heb. Ik heb de geschiedenis een beetje gevolgd en ik snap hoe en waarom dit topic in FOT terecht is gekomen.
De vragen die zich nu stellen:
* Heeft dit met Fotografie te maken? - Het zijn plaatjes, maar die van iemand anders dus niet echt ...
Ik vermoed van wel; aangezien RJPVD een vaste schare aanhangers heeft, die dit topic zeker zullen vinden. Dat van het toevoegen aan de AT was een opmerking van mijn hand. Dus in die zin heb je zeker al één zieltje gewonnen. Wie weet post ik in de toekomst wel 's wat in de reguliere topics. (heb ik in een ver, ver verleden ook al 's gedaan; kreeg het gevoel 'n beetje genegeerd te worden door de andere elite-posters...)quote:* Gaan users dit topic vinden als het in FOT staat? - Ik vermoed van niet, aangezien ik (gisteren, eergisteren) een reactie zag van: ah, dan moet ik FOT maar weer eens aan AT toevoegen.
Wij RJPVD-ers proberen niemand in de weg te zitten.quote:* Vinden de FOT users dit topic niet erg verwarrend in FOT? - Aan een paar reacties te zien wel.
Kijk; da's alvast een positieve grondhouding. Wij vragen slechts 'een eigen stukje land', waar wij ons eigen ding kunnen doen.quote:* Kan dit topic blijven bestaan in FOT? - Ik zie er vooralsnog geen erg in om dit topic hier te laten staan. Maw. we zullen wel zien.
Hadden wij om een geitenwollensokken welzijnswerker gevraagd?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
Kijk; da's alvast een positieve grondhouding. Wij vragen slechts 'een eigen stukje land', waar wij ons eigen ding kunnen doen.
Sssst.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Hadden wij om een geitenwollensokken welzijswerker gevraagd?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had op iets met tieten gehoopt
ik heb je aangestokenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
En daar is Cuckie's bruid
Ik ga slapen, ik heb koorts verdomme
Trusten
strak planquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:33 schreef Treinhomo het volgende:
Als ze ons hier nou niet willen hebben, kunnen we altijd nog gaan subforum-hoppen...
Ieder nieuw topic in een ander subforum, en tegen de tijd dat ze ons aldaar in de gaten hebben... -hop- ...zijn we weer weg...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:33 schreef Treinhomo het volgende:
Als ze ons hier nou niet willen hebben, kunnen we altijd nog gaan subforum-hoppen...
Ieder nieuw topic in een ander subforum, en tegen de tijd dat ze ons aldaar in de gaten hebben... -hop- ...zijn we weer weg...
Beter idee: Wij actief fotograferen, jullie fijn terug naar waar jullie horenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij je blootplaatjes, wij deze topic-reeks...
Deal ?
En waar, oh waar, zitten wij jullie [fot]-users (en jou in het bijzonder) dan zo in de weg ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:36 schreef RonaldV het volgende:
Beter idee: Wij actief fotograferen, jullie fijn terug naar waar jullie horen
Sorry, imho zijn jullie hier off topic. Als de FAs jullie hier wel on topic vinden, kun je net zo goed alle plaatjes topics naar hier gaan halen, en dan beperk ik me niet tot BH en US. PTA kan hier gelijk bijgeschoven worden, defensietopic uit C&H, en de rest van de spelletjes uit C&H, om er maar een paar te noemen.
FOT moet niet het afvoerputje gaan worden van Fok!, onder het motto: ik weet niet wat ik ermee moet, maar er staan plaatjes in dus pleur ik het maar in FOT neer. Wat dat betreft vind ik het terecht dat Fotoloog hier zijn mod-schap heeft verloren, want op die manier werkte hij daar wel naartoe (al betwijfel ik of dat bewust was). Of de "straf" wel of niet te zwaar was, daar kun je over redetwisten.
Niet mij in het bijzonder, de rest slaapt. Morgen om deze tijd mag je die beschuldiging nog eens doen). Blijft de vraag over of de rest van de plaatjes topics dan ook maar naar FOT gehaald moet worden. Als je consequent bent wel. Als je FOT ziet als plaats voor mensen die actief de fotografie-hobby beoefenen echter niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En waar, oh waar, zitten wij jullie [fot]-users (en jou in het bijzonder) dan zo in de weg ?
Als je de vraag in de openingspost gelezen had dan had je gezien dat ik vroeg naar foto's uit archieven van users. Kenmerk van privé archieven is dat ze niet op Google te vinden zijn.quote:Oh ja; en voor dit soort topics: Even een snelle vraag: hebben ze http://images.google.com uitgevonden...
Misplaatst uit de hoogte doen kan ik minstens net zo goed als jij...
Welke beschuldiging ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:52 schreef RonaldV het volgende:
Niet mij in het bijzonder, de rest slaapt. Morgen om deze tijd mag je die beschuldiging nog eens doen). Blijft de vraag over of de rest van de plaatjes topics dan ook maar naar FOT gehaald moet worden. Als je consequent bent wel. Als je FOT ziet als plaats voor mensen die actief de fotografie-hobby beoefenen echter niet.
Je bent 4 jaar ouder dan ik..Als jij meent dat dat jou 't recht geeft mij met 'knul' aan te spreken, maak ik me oprecht zorgen omtrent jouw perceptie van omgangsvormen, en hoe daarmee om te gaan...quote:Welterusten knul.![]()
"jou in het bijzonder"quote:
What goes around, comes around.quote:[..]
Je bent 4 jaar ouder dan ik..Als jij meent dat dat jou 't recht geeft mij met 'knul' aan te spreken, maak ik me oprecht zorgen omtrent jouw perceptie van omgangsvormen, en hoe daarmee om te gaan...![]()
En wij maar denken van het gezeik af te zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jullie topic, hoe leuk het ook is voor de gebruikers, valt niet onder die beschrijving.![]()
Het gaat in FOT vooral om de foto, in mindere mate om wat er opstaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
[q]
Da's 't verschil tussen de definitie van 'foto' in formele zin, en de definitie in materiële zin...
Kortom; bending the rules.
Ik hoop dat het elitaire er een beetje uit is, toegegeven FOT was een tijd lang op een hoger niveau zodat het nieuwe users afschrok. Een beetje zoals met het "raad je plaatje" voor zover ik kon volgen.quote:Ik vermoed van wel; aangezien RJPVD een vaste schare aanhangers heeft, die dit topic zeker zullen vinden. Dat van het toevoegen aan de AT was een opmerking van mijn hand. Dus in die zin heb je zeker al één zieltje gewonnen. Wie weet post ik in de toekomst wel 's wat in de reguliere topics. (heb ik in een ver, ver verleden ook al 's gedaan; kreeg het gevoel 'n beetje genegeerd te worden door de andere elite-posters...)
Ik snap dat het voor jou ook niet uitmaakt waar dit topic staat, dat gaf je (of een andere reg user) ook al aan. Je wil niemand tot last zijn, en dat geld wel voor iedere rjpvd 'r neem ik aan, en daar heb ik wel begrip voor. Je kan er ook niets aan doen dat dit topic in FOT terecht kwam.quote:Wij RJPVD-ers proberen niemand in de weg te zitten.
Kijk; da's alvast een positieve grondhouding. Wij vragen slechts 'een eigen stukje land', waar wij ons eigen ding kunnen doen.
Met dien verstande dat onze deur ten allen tijde wagenwijd openstaat voor eenieder die zich geroepen voelt mee te doen...
Ach yvonne...allemaal gezeur en narigheid...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:28 schreef yvonne het volgende:
Raad de plaat?
Wat was er mis met de bestaande titel die al jaren bestaat en door seborik en mij is gestart in het net geopende C&H?
Waar is het mooie intro gebleven
Dat heb ik nagelezen ja, maar waarom dan een andere naam?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:31 schreef pos het volgende:
[..]
Ach yvonne...allemaal gezeur en narigheid...![]()
Ja zeker wel, weet ook zeker dat iedereen de oude naam wil behouden, maar toen deze naam is ontstaan stond het oude topic RJPvD nog open in C&H.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb ik nagelezen ja, maar waarom dan een andere naam?
Hecht men niet meer aan tradities
Raad je plaatje voor Dummiesquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:19 schreef Z het volgende:
Ik vind het ook geen goede titel, het lijkt te veel op de gewone 'Raad Je Paaltje'. Volgende topic er gewoon weer 'Raad Je Plaatje Voor Dummies', of misschien 'Voor Fotografen' van maken, en de oude OP?
Heb jij geen woning voor ons?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Raad je plaatje voor Dummiesen de originele OP
![]()
Donequote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:28 schreef Z het volgende:
Hé pssst Yvonne, wil je die v nog ff in een f veranderen in je quote
mogguh Diaanquote:
is prima hoor!!! geeft niet, gisteren was ook een hectische dagquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:45 schreef pos het volgende:
[..]
mogguh Diaan
je krijgt vandaag de foto's en de mail hoor, gister was ik het vergeten...
Ik vind R & B zowiezo vreselijk...dus ken dr vast nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:50 schreef Z het volgende:
Geen Tracey, mevrouw zingt (vreselijke) R&B.
Echt wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:52 schreef pos het volgende:
[..]
Ik vind R & B zowiezo vreselijk...dus ken dr vast niet
Ok...ik zal dr naam wel kennen maar vind dr muziek waarschijnlijk vreselijkquote:
The Beatles ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:58 schreef Z het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
lijkt me wel ja!quote:
Paul McCartney is zo te herkennenquote:
Is t btw Britney Spearsquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:13 schreef Z het volgende:
Keunegin Emma?
Ik begon idd net al te twijfelenquote:
Wie was dan Otje ook al weerquote:
Die kon toch met dieren praten ? En haar vader verpeste alle banen die hij kreeg ? En ze reden in een busje. Zo iets kan ik me herinneren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |