hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
geen idee wie op dat plaatje staat ... maar ... hoi
Nope; ook tong weet niets meer dan wij...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:23 schreef pos het volgende:
Tong ook niet meer gesproken, of hij wat van foto vernomen heeft....
Hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ah het was een hint? Hihi.. nou ik heb nog niks gehoord van die excollega, dus ik vermoed dat ze nog op vakantie is, als ik na lowlands nog niks gehoord heb, zijn ze voor jou hoor!quote:
stukje taart had betrekking op Kermit denk ik....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah het was een hint? Hihi.. nou ik heb nog niks gehoord van die excollega, dus ik vermoed dat ze nog op vakantie is, als ik na lowlands nog niks gehoord heb, zijn ze voor jou hoor!
ben vandaag ziek thuis gebleven, dus zou kunnen dat ze inmiddels gereageerd heeft..
aha, voelt zich even heel dom nu...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik zei gewoon Piece of cake, maar dan in het Nederlands, snappie?
O ja...dat had je liever niet hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mooi; kunnen we 't weer over drugs gaan hebben...
Da's dan ook een voorwaarde om hier te mogen posten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:38 schreef peaceman het volgende:
aha, voelt zich even heel dom nu...![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's dan ook een voorwaarde om hier te mogen posten.
Goede avatarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Hebben we er alweer een drugskoerier bij????quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mooi; kunnen we 't weer over drugs gaan hebben...
Dan voldoe ik ruimschoots!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's dan ook een voorwaarde om hier te mogen posten.
waren dit soort foto's niet verboden?quote:
En dat staat ook op de poster zelf al.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:42 schreef Diaan73 het volgende:
wereldtentoonstellng in Parijstoen is de Eiffeltoren toch gebouwd ter ere van die wereldtentoonstelling?
Est-ce que je m'appelle 'Trainheaumeau' ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef wyccie het volgende:
Hebben we er alweer een drugskoerier bij????![]()
Nou een beetje afwisseling zou wel wenselijk zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
waren dit soort foto's niet verboden?![]()
Onder referte aan mijn Familie Knots post.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat staat ook op de poster zelf al.
Tong, je bent weer vaag![]()
Blij dat je meedoet!![]()
Nog een cultureel bergbeekje, anyone ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou een beetje afwisseling zou wel wenselijk zijn![]()
Gebouw? Tochtig ding hoor..... Bouwwerk...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:52 schreef tong80 het volgende:
Eifeltoren is goed, ik dacht ik begin met een gemakkelijk gebouw.
Yepquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
Tinky Winky van de Teletubbies
Het niveau stijgt. Dat mogen we best als een bedreiging beschouwenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:58 schreef Treinhomo het volgende:
'Het-Gele-Teken'...'De-Paarse-Flessenopener'...waar gaat het heen met dit topic...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |