Turbo B. van Snap ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een rapmeneer
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Laat pyl 't maar niet lezen... [afbeelding]
Had je de kleine lettertjes maar moeten lezen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ow moet ik ook nog contributie betalen?? Ik heb daar helemaal geen bericht van gekregen.....![]()
er staat anders ergens een fotootje.... en slowchat is toegestaan volgens de niet geschreven regels...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT IS DIT VOOR BAGGER SLOWCHAT MOETEN WE NOG WAT RADEN OF HOE ZIT DAT!!!
Dit is RJPVD.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT IS DIT VOOR BAGGER SLOWCHAT
Ja; die rapneger die geen Ice Cube is.quote:MOETEN WE NOG WAT RADEN
Weet ik veel ?quote:OF HOE ZIT DAT!!!
Staat zelfs in 't grote boek der ongeschreven regels...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:48 schreef peaceman het volgende:
er staat anders ergens een fotootje.... en slowchat is toegestaan volgens de niet geschreven regels...![]()
Ik heb nooit iets ontvangenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Had je de kleine lettertjes maar moeten lezen...![]()
We hebben dringend een openinspost nodig. Dus met een week of wat weet je waarvoor dit topic bedoeld is en waarom het in FOT staat.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT IS DIT VOOR BAGGER SLOWCHAT MOETEN WE NOG WAT RADEN OF HOE ZIT DAT!!!
En toch is het 'm nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
BA schijnt anders ook wel eens een plaatje gemaakt te hebben. Laatst had iemand in Trivia een linkje gezet, was wel geinig...
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:51 schreef Treinhomo het volgende:
Africa bambaataa ?
Had ik om een psycholoog gevraagd ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat denk je zelf?
Ik heb je een vijandige neger gegevenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Had ik om een psycholoog gevraagd ?![]()
Neuh...pyl komt morgen thuisquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wou jij nog achter 't fietsenhok ?![]()
Veel vijandiger dan B.A. (Bad attitude) wordt 't niet...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb je een vijandige neger gegeven![]()
Dan had ik het zeker goed gerekendquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:06 schreef peaceman het volgende:
of had ik MrT moeten zeggen ipv BA?
Wat zit je nou weer te zeveren ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Treinhomo, het is je misschien ontgaan, maar tong80 is al unbanned. Of neem je alvast een voorschotje op z'n volgende ban?
Het is goed met je, Cuckiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer te zeveren ?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit Natalie nu hier ook plaatjes weg te halen?
Tong ook niet meer gesproken, of hij wat van foto vernomen heeft....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |