Oei dat klinkt niet erg positief....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
Laatste woorden van Foto op mijn MSN :
'Het ga je goed herman.'
SCH (die stiekeme lurker) weet dat vast wel...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:12 schreef peaceman het volgende:
The coyote... maar hoe die precies heet....
Gotverquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
'Het ga je goed herman.'
Kan je hem niet even bellen ofzo tong?...of doen jullie dat nooit?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
'Het ga je goed herman.'
Zal wel loslopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
'Het ga je goed herman.'
En dat heb je ook heel lang volgehouden volgens mij, zelfs onze actie en topicnaam vernoemen, heeft in 1e instantie niet geholpen....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zal wel loslopen.
'k heb toch ook wel 's tegen jou gezegd dat ik hier nooit meer zou komen ?
Enig diva-gedrag is mij niet vreemd...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
En dat heb je ook heel lang volgehouden volgens mij, zelfs onze actie en topicnaam vernoemen, heeft in 1e instantie niet geholpen....![]()
Treinhomo is natuurlijk wel een pimp hè? Hij moet wel cool blijvenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dat heb je ook heel lang volgehouden volgens mij, zelfs onze actie en topicnaam vernoemen, heeft in 1e instantie niet geholpen....![]()
Vanavond zullen we er toch wel een paar bijgekregen hebben, denk je niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh ja; dat zouden we hier niet meer doen...op straffe van een miljoen notes.
Hoogmoed komt voor de valquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Enig diva-gedrag is mij niet vreemd...![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Enig diva-gedrag is mij niet vreemd...![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Treinhomo is natuurlijk wel een pimp hè? Hij moet wel cool blijven![]()
'k mag 't hopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond zullen we er toch wel een paar bijgekregen hebben, denk je niet?![]()
De vraag was wie Wile E Coyote isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:28 schreef peaceman het volgende:
Wat was de vraag ook al weer? Ben t kwijt..![]()
Wat wi; dat eland eigenlijk zeggen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanavond zullen we er toch wel een paar bijgekregen hebben, denk je niet?![]()
Da's dat beest die altijd achter Roadrunner aanzat en zichzelf dan weer eens opbliesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vraag was wie Wile E Coyote is
Waar? Wat?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aha; 'k heb al één lid voor de fanclub...![]()
Jammer dat-ie er niet als PI is...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee. Vermoedelijk is het daarom mijn favoriete smilie
![]()
Misschien kunnen we iets met Breuls regelenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jammer dat-ie er niet als PI is...
Achter 't fietsenhok.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:32 schreef pos het volgende:
Waar?
Alles wat maar in strijd is met de goede zeden...quote:Wat?
Kan-ie voor mij mooi meteen 'n tagje ertegenaan gooien...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kunnen we iets met Breuls regelen![]()
Wanneer?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Achter 't fietsenhok.
[..]
Alles wat maar in strijd is met de goede zeden...
Ik vind het goedquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aha; 'k heb al één lid voor de fanclub...![]()
3.14?...ach laat ook maar ...pfffquote:
Wat ben je toch een charmeurquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[Ondubbelzinnig dubbelzinnig]
Wanneer heb je 'n gaatje ?![]()
[/Ondubbelzinnig dubbelzinnig]
[Ondubbelzinnig dubbelzinnig]quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wanneer heb je 'n gaatje ?![]()
Ow moet ik ook nog contributie betalen?? Ik heb daar helemaal geen bericht van gekregen.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je hebt je contributie nog niet betaald...![]()
Laat pyl 't maar niet lezen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:40 schreef pos het volgende:
Morgen...maar dan zit ik geloof ik al vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |