Da's dat beest die altijd achter Roadrunner aanzat en zichzelf dan weer eens opbliesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vraag was wie Wile E Coyote is
Waar? Wat?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aha; 'k heb al één lid voor de fanclub...![]()
Jammer dat-ie er niet als PI is...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee. Vermoedelijk is het daarom mijn favoriete smilie
![]()
Misschien kunnen we iets met Breuls regelenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jammer dat-ie er niet als PI is...
Achter 't fietsenhok.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:32 schreef pos het volgende:
Waar?
Alles wat maar in strijd is met de goede zeden...quote:Wat?
Kan-ie voor mij mooi meteen 'n tagje ertegenaan gooien...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kunnen we iets met Breuls regelen![]()
Wanneer?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Achter 't fietsenhok.
[..]
Alles wat maar in strijd is met de goede zeden...
Ik vind het goedquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aha; 'k heb al één lid voor de fanclub...![]()
3.14?...ach laat ook maar ...pfffquote:
Wat ben je toch een charmeurquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[Ondubbelzinnig dubbelzinnig]
Wanneer heb je 'n gaatje ?![]()
[/Ondubbelzinnig dubbelzinnig]
[Ondubbelzinnig dubbelzinnig]quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wanneer heb je 'n gaatje ?![]()
Ow moet ik ook nog contributie betalen?? Ik heb daar helemaal geen bericht van gekregen.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je hebt je contributie nog niet betaald...![]()
Laat pyl 't maar niet lezen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:40 schreef pos het volgende:
Morgen...maar dan zit ik geloof ik al vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |