waren dit soort foto's niet verboden?quote:
En dat staat ook op de poster zelf al.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:42 schreef Diaan73 het volgende:
wereldtentoonstellng in Parijstoen is de Eiffeltoren toch gebouwd ter ere van die wereldtentoonstelling?
Est-ce que je m'appelle 'Trainheaumeau' ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef wyccie het volgende:
Hebben we er alweer een drugskoerier bij????![]()
Nou een beetje afwisseling zou wel wenselijk zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
waren dit soort foto's niet verboden?![]()
Onder referte aan mijn Familie Knots post.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat staat ook op de poster zelf al.
Tong, je bent weer vaag![]()
Blij dat je meedoet!![]()
Nog een cultureel bergbeekje, anyone ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou een beetje afwisseling zou wel wenselijk zijn![]()
Gebouw? Tochtig ding hoor..... Bouwwerk...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:52 schreef tong80 het volgende:
Eifeltoren is goed, ik dacht ik begin met een gemakkelijk gebouw.
Yepquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
Tinky Winky van de Teletubbies
Het niveau stijgt. Dat mogen we best als een bedreiging beschouwenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:58 schreef Treinhomo het volgende:
'Het-Gele-Teken'...'De-Paarse-Flessenopener'...waar gaat het heen met dit topic...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |