En ik draai dr dan gezellig één foto....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kom je wel weer bij ons buiten spelen ?
'k heb zelfs bier gehaald...
Ik geef om mijn buren, ook zonder dat ik de deur bij ze plat loopquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:55 schreef fotoloog het volgende:
Parabola,
En waar maak jij je druk om, we zien je niet of nauwelijks in RJPvD,
Een klein verschil van inzicht, de verplaatsing was op initiatief van de users, waarvan er 1 toevallig ook mod is/was van een ander subforum. Het eerste verbaast me hooguit, het tweede stuit me tegen de borst.quote:nu wordt het verplaatst naar een ander subforum,
Dat doe ik zeker niet. Ik heb vanmiddag met stijgende verbazing het hele gebeuren gevolgd. Er was eigenlijk helemaal niets aan de hand, behalve wat beroerde communicatie en geknakte ego's. En dat, laat dat duidelijk zijn, aan beide zijden. Zoals wel vaker vaker bij ruzies, liepen de emoties hoog op zonder dat men nog weet waarom ook weer (probeer het maar eens in drie zinnen objectief uit te leggen aan een buitenstaander, je loopt geheid vast). Het resultaat: gebande users, een ontblauwde fotoloog en een topic dat in het verkeerde subforum staat. En dat was allemaal niet nodig geweest. Daarom meng(de) ik mij in de discussie. Moord en brand zal je mij niet horen schreeuwen, daar ben ik veel te stoffig voor.quote:en ben jij degene die moord en brand schreewt
Ja dat bedacht ik ook idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:33 schreef RonaldV het volgende:
Misschien een domme vraag: als dat fotospelletje naar FOT verplaatst wordt, waarom komen dan ook niet gelijk alle andere topics met foto's naar hier? BH en US zitten ook vol met plaatjes!
Is er inmiddels al nieuws van het spelletjesfront?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:33 schreef RonaldV het volgende:
Misschien een domme vraag: als dat fotospelletje naar FOT verplaatst wordt, waarom komen dan ook niet gelijk alle andere topics met foto's naar hier? BH en US zitten ook vol met plaatjes!
neequote:Op zondag 14 augustus 2005 17:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is er inmiddels al nieuws van het spelletjesfront?
µquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Zou in: Raad je plaatje # 321 The Revenge of The Pos! #231 veranderd kunnen worden in 321?
Bijvoorbaat dank.![]()
Nogmaals bedankt.quote:
Hey! Je hebt mijn cola en chips weggehaald!quote:
Zoute natuurlijk! Paprika isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:48 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
* Het-Gele-Teken geeft Ronald weer cola en chips !
Paprika?
Dat zei ik toch? Mijn cola!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je hebt de OT-posts voor het gemak ook maar even in de prullenbak gekieperd![]()
Die bedoelde ik ook, en dan nog wat gewauwel van users over lichtval, camerstandpunt en uitgebeten luchtenquote:
Owjajoh...?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook, en dan nog wat gewauwel van users over lichtval, camerstandpunt en uitgebeten luchten
Volgende keer haal ik alleen die weg en laat ik de rotzooi staan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je hebt de OT-posts voor het gemak ook maar even in de prullenbak gekieperd![]()
net zo ongepast als een opmerking van A_N over een zelfmoord fotograferenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef k_man het volgende:
[SC] wedstrijd september...lekker spelen met jezelf
Ik vind dit een behoorlijk ongepaste opmerking.
Jeetje hé, wat toevallig dat je dat zegt. Exact diezelfde opmerking had ik zelf namelijk ook al gemaakt.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
Mensen weten dat gewoon niet, mensen kunnen ook niet weten dat je net van een uitvaart kwam hoor.
Waarschijnlijk wel, maar kijken ze alleen naar de serieuze problemenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Jeetje hé, wat toevallig dat je dat zegt. Exact diezelfde opmerking had ik zelf namelijk ook al gemaakt.![]()
Ik vind het hoe dan ook een opmerking van Dr Flash die van weinig beschaving getuigt.
Komt hier trouwens eigenlijk nog wel eens een modje?
Dat klinkt haast als een vrijbrief om alles te mogen zeggen. De ander moet dan maar de zelfbeheersing opbrengen om er niet op in te gaan. Beetje té gemakkelijk hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Wat moet ik dan zeggen: "Ja het is erg!" ?
Je hebt'm zelf gequote, reageer er dan gewoon niet op.
je subtiliteit spreekt weer boekdelenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:41 schreef k_man het volgende:
Is ook wel zo en Dr Flash maakt toch al niet de indruk veel meer na te denken dan strikt noodzakelijk is, maar deze opmerking schoot me toch net in het verkeerde keelgat.
Maar goed, laat dan maar zitten verder.
Ja, we zijn hier allemaal zo lekker subtiel tegenwoordig. Gezellig.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef Re het volgende:
[..]
je subtiliteit spreekt weer boekdelen
Anders had ik het ook niet geweten he?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Jeetje hé, wat toevallig dat je dat zegt. Exact diezelfde opmerking had ik zelf namelijk ook al gemaakt.![]()
Too funny.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Er was niet gespecifieerd wat voor trein, en of ie al dan niet reed.
Met je hoofd tegen een stilstaande trein aanbonken is niet perse dodelijk toch?
Er stond ook "kop een trein met je regels" en niet "kop een trein, met je regels". Dus als het al dodelijk zou zijn, dan is dat voor de regels.
kan je ook een link geven, want dat heb'k gemist?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:17 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik keeg ook al meteen een grote bek van die dr flash. Ik zag bij de wedstrijd dat jullie nieuwe mensen willen en dan komt zo'n dr flash tegen mij zeggen van wat kom je hier doen, je bent nieuw, rot maar lekker weer op. nou dan voel je je niet welkom hier.
onderaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:53 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik weet niet helemaal hoe dat werkt met linkjes hier maar het was gister avond in het topic "altijd gezellig".
Dit schept mss enige duidelijkheid: Fotografie FAQ! (laatste update: 06-09-2005)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |