een enkeltje röntgenkamer?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar ik moest al vanalles hoor, rare dag vandaag voor mijn dochter vooral
The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti.quote:
Als je hier wil posten, ff invullen graag:quote:Op donderdag 15 september 2005 21:10 schreef DonVincenzo het volgende:
The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti.
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Tis weekend ...voor mij althans ...duzzz ... klaar om ff te kroegen.:-)
Zondag al?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:19 schreef Toeps het volgende:
Morgenochtend nog school, en dan heb ik ook lekker weekend!Thank heavens!
(Kansje dat ik zondag naar Disney ga, het kriebelt!)
je plaatje werkt niet volgens mij?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je hier wil posten, ff invullen graag:
[afbeelding]
Ja, misschien wel. Gewoon dagje, vroeg op, Thalysje, etcetera. Helaas moet ik dan ook meteen een abo kopen en is dat ietswat duur, maar ik heb zo'n heimwee!quote:
ja, eigenlijk wel ...niet heengaan is makkeljkerquote:Op donderdag 15 september 2005 21:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Gewoon dagje, vroeg op, Thalysje, etcetera. Helaas moet ik dan ook meteen een abo kopen en is dat ietswat duur, maar ik heb zo'n heimwee!
Is dit niet wat omslachtig zo, btw?![]()
Hmm, even kijken:quote:Op donderdag 15 september 2005 21:24 schreef DonVincenzo het volgende:
Ga je dan een dag op en neer??? zit je meer in de trein dan dat je er bent denk ik?
Het is dat je erover begintquote:
klinkt als een kutdag peaquote:Op donderdag 15 september 2005 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is dat je erover begint
Ze mocht vandaag voor het eerst weer zelf naar school fietsen. dat is natuurlijkvoor mij. Helaas voor haar was het niet zo'n mooie dag. Dus toen ze in het tussenuur ff stiekum naar haar vriend ging, bood die heel galant een paraplu aan voor op de fiets
Zij dus met paraplu terug naar school. Paraplu uiteraard vķķr haar gezicht. Neemt een bocht te kort op een dubbel fietspad en KNAL...knotst zo tegen een tegenligger. Allebei op de grond, die gast zijn fiets helemaal krom. Gelukkig haar enkel niks, maar een dikke knie dit keer
En dat is nog niet eens alles van vandaag....
Tjeee ...je hebt soms van die dagen dan kun je beter in bed blijven liggenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze mocht vandaag voor het eerst weer zelf naar school fietsen. dat is natuurlijkvoor mij. Helaas voor haar was het niet zo'n mooie dag. Dus toen ze in het tussenuur ff stiekum naar haar vriend ging, bood die heel galant een paraplu aan voor op de fiets
Zij dus met paraplu terug naar school. Paraplu uiteraard vķķr haar gezicht. Neemt een bocht te kort op een dubbel fietspad en KNAL...knotst zo tegen een tegenligger. Allebei op de grond, die gast zijn fiets helemaal krom. Gelukkig haar enkel niks, maar een dikke knie dit keer
Hey pssst...zie laatste zin...je hoort dan te vragen, wat nog meer peaquote:Op donderdag 15 september 2005 21:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
klinkt als een kutdag pea![]()
Gquote:Op donderdag 15 september 2005 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
dat zou mn volgende post zijn;)quote:Op donderdag 15 september 2005 21:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey pssst...zie laatste zin...je hoort dan te vragen, wat nog meer pea![]()
Heimwee? is disneyland je thuis?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:23 schreef Toeps het volgende:
Ja, misschien wel. Gewoon dagje, vroeg op, Thalysje, etcetera. Helaas moet ik dan ook meteen een abo kopen en is dat ietswat duur, maar ik heb zo'n heimwee!
yup, goed hee?quote:Is dit niet wat omslachtig zo, btw?![]()
Wel met Mickey Mouse kleren, niet met tuttige.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:31 schreef DonVincenzo het volgende:
Jij liever dan ik toeps. Als je maar niet met van die tuttige mickey mosue kleren loopt heheh.
Ehm.. jawel, maar niet bij iedereen blijkbaar...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:21 schreef DonVincenzo het volgende:
je plaatje werkt niet volgens mij?
Hoezo? Mijn tieten staan er toch op?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf shirt toeps!Heb je daar geen full body shot van?
Mag ik in je koffer?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:41 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster2 in oktober 4dagen naar Orlando - Disney World gaatKaart voor 3 hele dagen en een hotel in het park
![]()
Geil hier maar op Fles:quote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf shirt toeps!Heb je daar geen full body shot van?
Het klinkt zeker niet erg mannelijk als ik zeg dat het me daar niet om gaat hč?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn tieten staan er toch op?![]()
ja, maar zijn oren blijven vlakquote:Op donderdag 15 september 2005 21:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn tieten staan er toch op?![]()
Jij snapt hetquote:Op donderdag 15 september 2005 21:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geil hier maar op Fles:
[afbeelding]
Omdat je zo aandringt...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat zou mn volgende post zijn;)
dus .... vertel!![]()
die mag je even uitleggen danquote:Op donderdag 15 september 2005 21:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
ja, maar zijn oren blijven vlak![]()
![]()
Ik print wel een foto van je en dan neem ik die wel mee..quote:Op donderdag 15 september 2005 21:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mag ik in je koffer?
*Zielig kijkt...*
Hahaha! Da's wel tof.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik print wel een foto van je en dan neem ik die wel mee..![]()
Neem ik ook wel een foto van de foto in het park![]()
Het is net alsof Mickey er naderhand met ps is opgezet. Althans ...zo kwam mij dat overquote:Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die mag je even uitleggen dan
Niks.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee??????????![]()
Haha, nee hoor, echt niet. Gewoon geprint op wit transferpapier, en gestreken.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het is net alsof Mickey er naderhand met ps is opgezet. Althans ...zo kwam mij dat over![]()
Bliksem vrouwquote:Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt...
<<eng verhaal>>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |