Hoezo? Mijn tieten staan er toch op?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf shirt toeps!Heb je daar geen full body shot van?
Mag ik in je koffer?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:41 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster2 in oktober 4dagen naar Orlando - Disney World gaatKaart voor 3 hele dagen en een hotel in het park
![]()
Geil hier maar op Fles:quote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf shirt toeps!Heb je daar geen full body shot van?
Het klinkt zeker niet erg mannelijk als ik zeg dat het me daar niet om gaat hč?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn tieten staan er toch op?![]()
ja, maar zijn oren blijven vlakquote:Op donderdag 15 september 2005 21:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn tieten staan er toch op?![]()
Jij snapt hetquote:Op donderdag 15 september 2005 21:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geil hier maar op Fles:
[afbeelding]
Omdat je zo aandringt...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat zou mn volgende post zijn;)
dus .... vertel!![]()
die mag je even uitleggen danquote:Op donderdag 15 september 2005 21:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
ja, maar zijn oren blijven vlak![]()
![]()
Ik print wel een foto van je en dan neem ik die wel mee..quote:Op donderdag 15 september 2005 21:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mag ik in je koffer?
*Zielig kijkt...*
Hahaha! Da's wel tof.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik print wel een foto van je en dan neem ik die wel mee..![]()
Neem ik ook wel een foto van de foto in het park![]()
Het is net alsof Mickey er naderhand met ps is opgezet. Althans ...zo kwam mij dat overquote:Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die mag je even uitleggen dan
Niks.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee??????????![]()
Haha, nee hoor, echt niet. Gewoon geprint op wit transferpapier, en gestreken.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het is net alsof Mickey er naderhand met ps is opgezet. Althans ...zo kwam mij dat over![]()
Bliksem vrouwquote:Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt...
<<eng verhaal>>
Mag die van Shark van hier boven???? Met die lollie?? Want die is gaaf..quote:
onhandig bij het zoenen, pijnlijk bij het pijpenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee??????????![]()
Omdat die oren zo vlak lijken, in tegenstelling tot het model ...vandaar de naam Piequote:Op donderdag 15 september 2005 21:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, echt niet. Gewoon geprint op wit transferpapier, en gestreken.
wat een stelletje zielepoten zijn dat toch altijd gatverdammequote:Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt...
Ik word dus gebeld door de vader van die jongen die ze aan gereden heeft, nog voordat ze uit school is. Ik wist nergens van...of ik die schade bij de verzekering op wil geven. Dus ikke zo van huh? Hij het hele verhaal uitgelegd, ik zeggen dat ik terug bel als ik weet of ze het echt geweest is.
Word ik een tijdje later door mijn dochter gebeld, ik hoor buitengeluiden dus ze zit duidelijk op de fiets. Ik denk dus die wil me alvast voorbereiden. Ik begin dus al te zeggen dat ik het al weet, maar dan hoor ik haar stem trillen. Ik vraag wat er is....
Is ze zich kapot geschrokken, ze heeft een potloodventer gezien en is bang dat ie nu achter haar aankomt. Ik vraag waar ze is en of er meer mensen zijn. Is ze precies midden in het bos waar ze altijd doorfietst. Ik probeer haar gerust te stellen dat het meestal mensen zijn die meteen vluchten, maar trek ondertussen mijn jas aan en pak de fiets. Ik zeg haar dat ik eraan kom, en zo terug bel, maar dat ik ff moet bellen. Ik bel de politie en vertel het verhaal kort terwijl ik op de fiets zit. Ze zeggen een auto te sturen. Ik bel dochter weer waar ze nu is en of ze iets ziet. Ze klinkt overstuur, maar de man is nergens meer te zien...dan zie ik haar al. Samen fietsen we naar huis, waar iemand aangifte op komt nemen....
Dank je...nou durft ze niet meer daarlangs te fietsen, en moet een paar kilometer om naar school...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bliksem vrouwDa's nie niks
Knuffel voor C (en ook voor jou natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |