Oké,een mens is nooit te oud om te leren.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:05 schreef Natalie het volgende:
Fotoloog, het zou vriendelijk zijn geweest als je de C&H mods ook even op de hoogte had gesteld.
Amen..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:50 schreef Treinhomo het volgende:
De heer en dame C&H moderator hebben zelfs Breuls voor hun karretje gespannen in de RJPvD-soap.
Jullie mogen jezelf apetrots op de borst kloppen dat jullie een goedlopend topic (waar werkelijk waar nog nóóit een C&H moderator voet over de drempel heeft gezet) waar veel users plezier (aan) beleefden de nek om hebben weten te draaien...
Ongezien de Tyfus...
Ach Scrut,it's over and outquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
En nu gooit Natalie ook al slotjes op topics in FOT. Zou kun je toch niet met de mods van FOT omgaan?
Het is godgeklaagd foto, laat je niet kisten door die overijverige regelneukertjes hoor. Mensen die de Scrutinizer regeltjes willen opleggen moeten dat altijd bezuren.quote:
Niet zo sip hoor....dat is het niet waard...en...je hebt ons toch nogquote:
Meet you,somewhere in time ....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:29 schreef pos het volgende:
[..]
Niet zo sip hoor....dat is het niet waard...en...je hebt ons toch nog![]()
![]()
Kijk hier even Feedback C&H ...het komt allemaal goedquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Meet you,somewhere in time ....![]()
We zijn aan het onderhandelen met Breuls over een verplaatsing naar FOT. Ik vertel hem pas later dat we ook een vluchtauto nodig hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Meet you,somewhere in time ....![]()
Spannenddddd....het heeft wel wat allemaalquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
... Ik vertel hem pas later dat we ook een vluchtauto nodig hebben.
WHZquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Fotoloog is niet meer blauwKutzooi
Ach. ik zit er niet mee,als het de willekeur van ene peter breuls betreft.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:25 schreef pos het volgende:
Wel gewoon blijven posten hoor Foto...dan maar als "gewone" user, als dat tenminste is wat je wil!!??
Users zijn veel leuker dan moderatorsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:29 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ach. ik zit er niet mee,als het de willekeur van ene peter breuls betreft.....
Kom je wel weer bij ons buiten spelen ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:29 schreef fotoloog het volgende:
Ach. ik zit er niet mee,als het de willekeur van ene peter breuls betreft.....
En ik draai dr dan gezellig één foto....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kom je wel weer bij ons buiten spelen ?
'k heb zelfs bier gehaald...
Ik geef om mijn buren, ook zonder dat ik de deur bij ze plat loopquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:55 schreef fotoloog het volgende:
Parabola,
En waar maak jij je druk om, we zien je niet of nauwelijks in RJPvD,
Een klein verschil van inzicht, de verplaatsing was op initiatief van de users, waarvan er 1 toevallig ook mod is/was van een ander subforum. Het eerste verbaast me hooguit, het tweede stuit me tegen de borst.quote:nu wordt het verplaatst naar een ander subforum,
Dat doe ik zeker niet. Ik heb vanmiddag met stijgende verbazing het hele gebeuren gevolgd. Er was eigenlijk helemaal niets aan de hand, behalve wat beroerde communicatie en geknakte ego's. En dat, laat dat duidelijk zijn, aan beide zijden. Zoals wel vaker vaker bij ruzies, liepen de emoties hoog op zonder dat men nog weet waarom ook weer (probeer het maar eens in drie zinnen objectief uit te leggen aan een buitenstaander, je loopt geheid vast). Het resultaat: gebande users, een ontblauwde fotoloog en een topic dat in het verkeerde subforum staat. En dat was allemaal niet nodig geweest. Daarom meng(de) ik mij in de discussie. Moord en brand zal je mij niet horen schreeuwen, daar ben ik veel te stoffig voor.quote:en ben jij degene die moord en brand schreewt
Ja dat bedacht ik ook idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:33 schreef RonaldV het volgende:
Misschien een domme vraag: als dat fotospelletje naar FOT verplaatst wordt, waarom komen dan ook niet gelijk alle andere topics met foto's naar hier? BH en US zitten ook vol met plaatjes!
Is er inmiddels al nieuws van het spelletjesfront?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:33 schreef RonaldV het volgende:
Misschien een domme vraag: als dat fotospelletje naar FOT verplaatst wordt, waarom komen dan ook niet gelijk alle andere topics met foto's naar hier? BH en US zitten ook vol met plaatjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |