ik heb je aangestokenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
En daar is Cuckie's bruid
Ik ga slapen, ik heb koorts verdomme
Trusten
strak planquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:33 schreef Treinhomo het volgende:
Als ze ons hier nou niet willen hebben, kunnen we altijd nog gaan subforum-hoppen...
Ieder nieuw topic in een ander subforum, en tegen de tijd dat ze ons aldaar in de gaten hebben... -hop- ...zijn we weer weg...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:33 schreef Treinhomo het volgende:
Als ze ons hier nou niet willen hebben, kunnen we altijd nog gaan subforum-hoppen...
Ieder nieuw topic in een ander subforum, en tegen de tijd dat ze ons aldaar in de gaten hebben... -hop- ...zijn we weer weg...
Beter idee: Wij actief fotograferen, jullie fijn terug naar waar jullie horenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij je blootplaatjes, wij deze topic-reeks...
Deal ?
En waar, oh waar, zitten wij jullie [fot]-users (en jou in het bijzonder) dan zo in de weg ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:36 schreef RonaldV het volgende:
Beter idee: Wij actief fotograferen, jullie fijn terug naar waar jullie horen
Sorry, imho zijn jullie hier off topic. Als de FAs jullie hier wel on topic vinden, kun je net zo goed alle plaatjes topics naar hier gaan halen, en dan beperk ik me niet tot BH en US. PTA kan hier gelijk bijgeschoven worden, defensietopic uit C&H, en de rest van de spelletjes uit C&H, om er maar een paar te noemen.
FOT moet niet het afvoerputje gaan worden van Fok!, onder het motto: ik weet niet wat ik ermee moet, maar er staan plaatjes in dus pleur ik het maar in FOT neer. Wat dat betreft vind ik het terecht dat Fotoloog hier zijn mod-schap heeft verloren, want op die manier werkte hij daar wel naartoe (al betwijfel ik of dat bewust was). Of de "straf" wel of niet te zwaar was, daar kun je over redetwisten.
Niet mij in het bijzonder, de rest slaapt. Morgen om deze tijd mag je die beschuldiging nog eens doen). Blijft de vraag over of de rest van de plaatjes topics dan ook maar naar FOT gehaald moet worden. Als je consequent bent wel. Als je FOT ziet als plaats voor mensen die actief de fotografie-hobby beoefenen echter niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En waar, oh waar, zitten wij jullie [fot]-users (en jou in het bijzonder) dan zo in de weg ?
Als je de vraag in de openingspost gelezen had dan had je gezien dat ik vroeg naar foto's uit archieven van users. Kenmerk van privé archieven is dat ze niet op Google te vinden zijn.quote:Oh ja; en voor dit soort topics: Even een snelle vraag: hebben ze http://images.google.com uitgevonden...
Misplaatst uit de hoogte doen kan ik minstens net zo goed als jij...
Welke beschuldiging ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:52 schreef RonaldV het volgende:
Niet mij in het bijzonder, de rest slaapt. Morgen om deze tijd mag je die beschuldiging nog eens doen). Blijft de vraag over of de rest van de plaatjes topics dan ook maar naar FOT gehaald moet worden. Als je consequent bent wel. Als je FOT ziet als plaats voor mensen die actief de fotografie-hobby beoefenen echter niet.
Je bent 4 jaar ouder dan ik..Als jij meent dat dat jou 't recht geeft mij met 'knul' aan te spreken, maak ik me oprecht zorgen omtrent jouw perceptie van omgangsvormen, en hoe daarmee om te gaan...quote:Welterusten knul.![]()
"jou in het bijzonder"quote:
What goes around, comes around.quote:[..]
Je bent 4 jaar ouder dan ik..Als jij meent dat dat jou 't recht geeft mij met 'knul' aan te spreken, maak ik me oprecht zorgen omtrent jouw perceptie van omgangsvormen, en hoe daarmee om te gaan...![]()
En wij maar denken van het gezeik af te zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jullie topic, hoe leuk het ook is voor de gebruikers, valt niet onder die beschrijving.![]()
Het gaat in FOT vooral om de foto, in mindere mate om wat er opstaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
[q]
Da's 't verschil tussen de definitie van 'foto' in formele zin, en de definitie in materiële zin...
Kortom; bending the rules.
Ik hoop dat het elitaire er een beetje uit is, toegegeven FOT was een tijd lang op een hoger niveau zodat het nieuwe users afschrok. Een beetje zoals met het "raad je plaatje" voor zover ik kon volgen.quote:Ik vermoed van wel; aangezien RJPVD een vaste schare aanhangers heeft, die dit topic zeker zullen vinden. Dat van het toevoegen aan de AT was een opmerking van mijn hand. Dus in die zin heb je zeker al één zieltje gewonnen. Wie weet post ik in de toekomst wel 's wat in de reguliere topics. (heb ik in een ver, ver verleden ook al 's gedaan; kreeg het gevoel 'n beetje genegeerd te worden door de andere elite-posters...)
Ik snap dat het voor jou ook niet uitmaakt waar dit topic staat, dat gaf je (of een andere reg user) ook al aan. Je wil niemand tot last zijn, en dat geld wel voor iedere rjpvd 'r neem ik aan, en daar heb ik wel begrip voor. Je kan er ook niets aan doen dat dit topic in FOT terecht kwam.quote:Wij RJPVD-ers proberen niemand in de weg te zitten.
Kijk; da's alvast een positieve grondhouding. Wij vragen slechts 'een eigen stukje land', waar wij ons eigen ding kunnen doen.
Met dien verstande dat onze deur ten allen tijde wagenwijd openstaat voor eenieder die zich geroepen voelt mee te doen...
Ach yvonne...allemaal gezeur en narigheid...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:28 schreef yvonne het volgende:
Raad de plaat?
Wat was er mis met de bestaande titel die al jaren bestaat en door seborik en mij is gestart in het net geopende C&H?
Waar is het mooie intro gebleven
Dat heb ik nagelezen ja, maar waarom dan een andere naam?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:31 schreef pos het volgende:
[..]
Ach yvonne...allemaal gezeur en narigheid...![]()
Ja zeker wel, weet ook zeker dat iedereen de oude naam wil behouden, maar toen deze naam is ontstaan stond het oude topic RJPvD nog open in C&H.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb ik nagelezen ja, maar waarom dan een andere naam?
Hecht men niet meer aan tradities
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |