abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29550471
En daar is Cuckie's bruid

Ik ga slapen, ik heb koorts verdomme

Trusten
pi_29550492
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
pi_29550496
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:

Ik ga slapen, ik heb koorts verdomme

Trusten
ik heb je aangestoken
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29550528

Truste
Ik ga ook maar eens. Doei!
pi_29550529
Als ze ons hier nou niet willen hebben, kunnen we altijd nog gaan subforum-hoppen...
Ieder nieuw topic in een ander subforum, en tegen de tijd dat ze ons aldaar in de gaten hebben... -hop- ...zijn we weer weg...
pi_29550548
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:33 schreef Treinhomo het volgende:
Als ze ons hier nou niet willen hebben, kunnen we altijd nog gaan subforum-hoppen...
Ieder nieuw topic in een ander subforum, en tegen de tijd dat ze ons aldaar in de gaten hebben... -hop- ...zijn we weer weg...
strak plan
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29550549
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:33 schreef Treinhomo het volgende:

Ik ga liever shoppen.
pi_29550558
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:34 schreef wyccie het volgende:

Ik ga liever shoppen.
Gaat niet meevallen; even over half één...des nachts.
pi_29550579
In mijn dromen/nachtmerries dan hopelijk.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:36:43 #235
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29550586
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:24 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Jij je blootplaatjes, wij deze topic-reeks...

Deal ?
Beter idee: Wij actief fotograferen, jullie fijn terug naar waar jullie horen

Sorry, imho zijn jullie hier off topic. Als de FAs jullie hier wel on topic vinden, kun je net zo goed alle plaatjes topics naar hier gaan halen, en dan beperk ik me niet tot BH en US. PTA kan hier gelijk bijgeschoven worden, defensietopic uit C&H, en de rest van de spelletjes uit C&H, om er maar een paar te noemen.

FOT moet niet het afvoerputje gaan worden van Fok!, onder het motto: ik weet niet wat ik ermee moet, maar er staan plaatjes in dus pleur ik het maar in FOT neer. Wat dat betreft vind ik het terecht dat Fotoloog hier zijn mod-schap heeft verloren, want op die manier werkte hij daar wel naartoe (al betwijfel ik of dat bewust was). Of de "straf" wel of niet te zwaar was, daar kun je over redetwisten.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_29550587
weltruste wyccie
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29550792
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:36 schreef RonaldV het volgende:
Beter idee: Wij actief fotograferen, jullie fijn terug naar waar jullie horen

Sorry, imho zijn jullie hier off topic. Als de FAs jullie hier wel on topic vinden, kun je net zo goed alle plaatjes topics naar hier gaan halen, en dan beperk ik me niet tot BH en US. PTA kan hier gelijk bijgeschoven worden, defensietopic uit C&H, en de rest van de spelletjes uit C&H, om er maar een paar te noemen.

FOT moet niet het afvoerputje gaan worden van Fok!, onder het motto: ik weet niet wat ik ermee moet, maar er staan plaatjes in dus pleur ik het maar in FOT neer. Wat dat betreft vind ik het terecht dat Fotoloog hier zijn mod-schap heeft verloren, want op die manier werkte hij daar wel naartoe (al betwijfel ik of dat bewust was). Of de "straf" wel of niet te zwaar was, daar kun je over redetwisten.
En waar, oh waar, zitten wij jullie [fot]-users (en jou in het bijzonder) dan zo in de weg ?

Oh ja; en voor dit soort topics: Even een snelle vraag: hebben ze http://images.google.com uitgevonden...
Misplaatst uit de hoogte doen kan ik minstens net zo goed als jij...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2005 00:48:48 ]
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:52:15 #238
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29550954
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:45 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

En waar, oh waar, zitten wij jullie [fot]-users (en jou in het bijzonder) dan zo in de weg ?
Niet mij in het bijzonder, de rest slaapt. Morgen om deze tijd mag je die beschuldiging nog eens doen). Blijft de vraag over of de rest van de plaatjes topics dan ook maar naar FOT gehaald moet worden. Als je consequent bent wel. Als je FOT ziet als plaats voor mensen die actief de fotografie-hobby beoefenen echter niet.
quote:
Oh ja; en voor dit soort topics: Even een snelle vraag: hebben ze http://images.google.com uitgevonden...
Misplaatst uit de hoogte doen kan ik minstens net zo goed als jij...
Als je de vraag in de openingspost gelezen had dan had je gezien dat ik vroeg naar foto's uit archieven van users. Kenmerk van privé archieven is dat ze niet op Google te vinden zijn.

Truste knul.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_29551262
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:52 schreef RonaldV het volgende:
Niet mij in het bijzonder, de rest slaapt. Morgen om deze tijd mag je die beschuldiging nog eens doen). Blijft de vraag over of de rest van de plaatjes topics dan ook maar naar FOT gehaald moet worden. Als je consequent bent wel. Als je FOT ziet als plaats voor mensen die actief de fotografie-hobby beoefenen echter niet.
Welke beschuldiging ?
quote:
Welterusten knul.
Je bent 4 jaar ouder dan ik..Als jij meent dat dat jou 't recht geeft mij met 'knul' aan te spreken, maak ik me oprecht zorgen omtrent jouw perceptie van omgangsvormen, en hoe daarmee om te gaan...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:15:54 #240
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29551480
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 01:04 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Welke beschuldiging ?
"jou in het bijzonder"
quote:
[..]

Je bent 4 jaar ouder dan ik..Als jij meent dat dat jou 't recht geeft mij met 'knul' aan te spreken, maak ik me oprecht zorgen omtrent jouw perceptie van omgangsvormen, en hoe daarmee om te gaan...
What goes around, comes around.

Lief overigens dat je je zorgen maakt, maar om eerlijk te zijn: het zal me jeuken.

Ik maakte een punt over het al dan niet juist zijn van het verplaatsen van jullie topic naar hier, zonder dat er in FOT iets over gevraagd of meegedeeld is. Vreemd genoeg is het jullie in C&H wel gevraagd. Je gaat me toch niet vertellen dat het je oprecht verbaast dat één of meer regulars uit FOT daar vraagtekens bij zetten?

Fot is, en ik quote even uit de index:
"Voor fotografie, beeldbewerking en aanverwante zaken."

Jullie topic, hoe leuk het ook is voor de gebruikers, valt niet onder die beschrijving.
- Privacy Matters
pi_29552019
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 01:15 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Jullie topic, hoe leuk het ook is voor de gebruikers, valt niet onder die beschrijving.
En wij maar denken van het gezeik af te zijn

pi_29552033
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:

[q]

Da's 't verschil tussen de definitie van 'foto' in formele zin, en de definitie in materiële zin...
Kortom; bending the rules.
Het gaat in FOT vooral om de foto, in mindere mate om wat er opstaat.
quote:
Ik vermoed van wel; aangezien RJPVD een vaste schare aanhangers heeft, die dit topic zeker zullen vinden. Dat van het toevoegen aan de AT was een opmerking van mijn hand. Dus in die zin heb je zeker al één zieltje gewonnen. Wie weet post ik in de toekomst wel 's wat in de reguliere topics. (heb ik in een ver, ver verleden ook al 's gedaan; kreeg het gevoel 'n beetje genegeerd te worden door de andere elite-posters...)
Ik hoop dat het elitaire er een beetje uit is, toegegeven FOT was een tijd lang op een hoger niveau zodat het nieuwe users afschrok. Een beetje zoals met het "raad je plaatje" voor zover ik kon volgen.
quote:
Wij RJPVD-ers proberen niemand in de weg te zitten.

Kijk; da's alvast een positieve grondhouding. Wij vragen slechts 'een eigen stukje land', waar wij ons eigen ding kunnen doen.
Met dien verstande dat onze deur ten allen tijde wagenwijd openstaat voor eenieder die zich geroepen voelt mee te doen...
Ik snap dat het voor jou ook niet uitmaakt waar dit topic staat, dat gaf je (of een andere reg user) ook al aan. Je wil niemand tot last zijn, en dat geld wel voor iedere rjpvd 'r neem ik aan, en daar heb ik wel begrip voor. Je kan er ook niets aan doen dat dit topic in FOT terecht kwam.
Of het er hoort ... niet echt zoals ik al zei, en we zullen dus wel zien.
Dit topic is nog een heet hangijzer en ik vermoed dat het laatste woord er nog niet over is gevallen. Ik neem aan dat er naar een plaats gezocht kan worden waar dit topic meer bestaansrecht heeft, zoniet dan kaart ik dit nog wel aan. Ik heb niets liever dan dat jullie het leuk vinden op Fok en in dit (zeer goed lopende) topic, maar er zijn plaatsen waar dit beter tot z'n recht zou komen dan in FOT.
Voorlopig blijft het hier, tot er een oplossing voor komt waar iedereen, al dan niet met een beetje water bij de wijn te doen, tevreden over kan zijn.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_29553617
Benieuwd waar dit topic vanavond staat
pi_29553646
Mogguh Scrut
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29553663
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 08:17 schreef pos het volgende:
Mogguh Scrut
Mogguh Pos, tot vanavond
  Admin donderdag 11 augustus 2005 @ 08:28:52 #246
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29553737
Raad de plaat?
Wat was er mis met de bestaande titel die al jaren bestaat en door seborik en mij is gestart in het net geopende C&H?
Waar is het mooie intro gebleven
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_29553753
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 08:28 schreef yvonne het volgende:
Raad de plaat?
Wat was er mis met de bestaande titel die al jaren bestaat en door seborik en mij is gestart in het net geopende C&H?
Waar is het mooie intro gebleven
Ach yvonne...allemaal gezeur en narigheid...
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  Admin donderdag 11 augustus 2005 @ 08:33:34 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29553772
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 08:31 schreef pos het volgende:

[..]

Ach yvonne...allemaal gezeur en narigheid...
Dat heb ik nagelezen ja, maar waarom dan een andere naam?
Hecht men niet meer aan tradities
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_29553807
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 08:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat heb ik nagelezen ja, maar waarom dan een andere naam?
Hecht men niet meer aan tradities
Ja zeker wel, weet ook zeker dat iedereen de oude naam wil behouden, maar toen deze naam is ontstaan stond het oude topic RJPvD nog open in C&H.
Komt vast allemaal wel weer goed, alleen voelen we ons nu wel een beetje outcast...niemand wil ons hebben
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 09:10:09 #250
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29554126
Goedemorgen

Ow jee, het is al weer losgebarsten.....
Nou dan zal ik het nog maar weer eens proberen duidelijk uit te leggen: Wij willen niemand tot last zijn. Ja, we zijn laagdrempelig en nee, niet elitair. Als FOT elitair is, dan zullen we hier wel weg gehaald worden. De vraag is echter waarom sommige FOT-users zich ergeren aan het bestaan van dit topic in FOT. Ik begrijp best dat het niet helemaal aansluit bij de insteek van FOT.
Aangezien ik vrees dat sommige users hier hier een 'gevecht' van gaan maken, wil ik de mods vragen om een oplossing te zoeken. Het lijkt mij niet de bedoeling dat we wekelijks meerdere keren van plaats gaan wisselen.
Zo langzamerhand voelen we ons wel buitenbeentjes. Iedereen schijnt een mening over ons topic te hebben. Wij willen niks anders dan doorgaan zoals we gingen. Terug naar C&H lijkt me geen optie, zoals ik gister al aangaf. Mede komt dit door de starheid van de mods daar. Nog steeds heb ik geen opmerking gezien waarin er ook fouten van hun kant werden toegegeven. Het is gebleven bij opmerkingen over ongelukkig formuleren en dat dit allemaal niet bedoeling was. En dat terwijl ik toch echt vrede wilde sluiten...
Kortom teruggaan is geen optie. Wat dan wel? Een simpele verhuizing naar een sectie in FOK waar we wel gewenst zijn en ook nog enigszins aansluiten bij de insteek van de sectie. (misschien is van te voren peilen een optie, zodat we niet blijven verhuizen)
Tot die tijd wil ik de FOT-users en mod bedanken voor het 'asiel' wat we hier krijgen.
Ik neem verder toch aan dat niemand aanstoot kan nemen aan deze post en ik hoop dat er snel een oplossing komt.
Vrede op aarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')