abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 11 augustus 2005 @ 00:02:31 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_29549999
Tong zegt trusten.......

Het niveau daalt met al die gebouwen.

Trusten jongens.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:03:03 #202
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29550011
scrut geen idee
wyccie Nick Cave?
pi_29550019
Jan Mulder ?
pi_29550027
Grappig trappenhuisje, maar geen herkenning....
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:05:19 #205
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29550040
Trusten Tong , Peaceman hier gaat ook pitten...
pi_29550052
Trusten Tong

Het was idd Nick Cave, snel gezien
pi_29550055
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:
Grappig trappenhuisje, maar geen herkenning....
Het staat in Groningen en is van Nederlandse architecten
pi_29550076
Peaceman ook trusten

Ik kom niet zo vaak in Groningen, ooit 2 keer geweest denk ik. En Nederlandse architecten ken ik niet, of is het die met de afkortingen?
pi_29550082
Trusten Tong en Peaceman . Ik blijf nog één sigaretje
pi_29550089
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:58 schreef Treinhomo het volgende:
'Het-Gele-Teken'...'De-Paarse-Flessenopener'...waar gaat het heen met dit topic...
Goede vraag, waar ik voorlopig niet onmiddelijk een antwoord voor heb. Ik heb de geschiedenis een beetje gevolgd en ik snap hoe en waarom dit topic in FOT terecht is gekomen.
De vragen die zich nu stellen:
* Heeft dit met Fotografie te maken? - Het zijn plaatjes, maar die van iemand anders dus niet echt ...
* Gaan users dit topic vinden als het in FOT staat? - Ik vermoed van niet, aangezien ik (gisteren, eergisteren) een reactie zag van: ah, dan moet ik FOT maar weer eens aan AT toevoegen.
* Vinden de FOT users dit topic niet erg verwarrend in FOT? - Aan een paar reacties te zien wel.
* Kan dit topic blijven bestaan in FOT? - Ik zie er vooralsnog geen erg in om dit topic hier te laten staan. Maw. we zullen wel zien.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_29550150
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:09 schreef wyccie het volgende:
Peaceman ook trusten

Ik kom niet zo vaak in Groningen, ooit 2 keer geweest denk ik. En Nederlandse architecten ken ik niet, of is het die met de afkortingen?
Ze noemen het geloof ik organische architectuur. Het gebouw is volledig opgetrokken uit vijfhoeken.

Zo ziet het er van buiten uit. In Amstelveen staat ook nog een gebouw van hen.
pi_29550158
We zijn asielzoekers
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:13:53 #213
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29550164
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:10 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Goede vraag, waar ik voorlopig niet onmiddelijk een antwoord voor heb. Ik heb de geschiedenis een beetje gevolgd en ik snap hoe en waarom dit topic in FOT terecht is gekomen.
* Heeft dit met Fotografie te maken? - Het zijn plaatjes, maar die van iemand anders dus niet echt ...
* Gaan users dit topic vinden als het in FOT staat? - Ik vermoed van niet, aangezien ik (gisteren, eergisteren) een reactie zag van: ah, dan moet ik FOT maar weer eens aan AT toevoegen.
* Vinden de FOT users dit topic niet erg verwarrend in FOT? - Aan een paar reacties te zien wel.
* Kan dit topic blijven bestaan in FOT? - Ik zie er vooralsnog geen erg in om dit topic hier te laten staan. Maw. we zullen wel zien.
Als je het mij vraagt gaat FOT over fotografie (het actief fotograferen), en niet om het raden van historische gebeurtenissen aan de hand van foto's.

my ¤ 0.02
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:14:30 #214
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29550175
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:13 schreef wyccie het volgende:
We zijn asielzoekers
Opvang in de eigen regio
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_29550176
quote:

Maw. we zullen wel zien.
Dat lijkt me een goed plan
pi_29550184
Oh dat gebouw, ja ken ik wel, maar weet niet waar het voor dient.
pi_29550214
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
Oh dat gebouw, ja ken ik wel, maar weet niet waar het voor dient.
Het is het Gasunie-gebouw. Helaas niet openbaar maar wel schitterend.

Volgende plaat!
pi_29550246
quote:
Da's 't verschil tussen de definitie van 'foto' in formele zin, en de definitie in materiële zin...
Kortom; bending the rules.
quote:
Ik vermoed van wel; aangezien RJPVD een vaste schare aanhangers heeft, die dit topic zeker zullen vinden. Dat van het toevoegen aan de AT was een opmerking van mijn hand. Dus in die zin heb je zeker al één zieltje gewonnen. Wie weet post ik in de toekomst wel 's wat in de reguliere topics. (heb ik in een ver, ver verleden ook al 's gedaan; kreeg het gevoel 'n beetje genegeerd te worden door de andere elite-posters...)
quote:
Wij RJPVD-ers proberen niemand in de weg te zitten.
quote:
Kijk; da's alvast een positieve grondhouding. Wij vragen slechts 'een eigen stukje land', waar wij ons eigen ding kunnen doen.
Met dien verstande dat onze deur ten allen tijde wagenwijd openstaat voor eenieder die zich geroepen voelt mee te doen...
pi_29550302
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:

Kijk; da's alvast een positieve grondhouding. Wij vragen slechts 'een eigen stukje land', waar wij ons eigen ding kunnen doen.
Hadden wij om een geitenwollensokken welzijnswerker gevraagd?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:23:11 #220
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29550324
- Privacy Matters
pi_29550343
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Hadden wij om een geitenwollensokken welzijswerker gevraagd?
Sssst.
Ik probeer crew te worden. Kan ik mooi m'n eigen tag regelen...

pi_29550357
quote:
Jij je blootplaatjes, wij deze topic-reeks...

Deal ?
pi_29550367
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:23 schreef Treinhomo het volgende:

[afbeelding]
Ik had op iets met tieten gehoopt
pi_29550392
Dan moet je wachten tot Chuckie's bruid voorbijkomt.
pi_29550405
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had op iets met tieten gehoopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')