Het staat in Groningen en is van Nederlandse architectenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:
Grappig trappenhuisje, maar geen herkenning....
Goede vraag, waar ik voorlopig niet onmiddelijk een antwoord voor heb. Ik heb de geschiedenis een beetje gevolgd en ik snap hoe en waarom dit topic in FOT terecht is gekomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:58 schreef Treinhomo het volgende:
'Het-Gele-Teken'...'De-Paarse-Flessenopener'...waar gaat het heen met dit topic...![]()
Ze noemen het geloof ik organische architectuur. Het gebouw is volledig opgetrokken uit vijfhoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:09 schreef wyccie het volgende:
Peaceman ook trusten
Ik kom niet zo vaak in Groningen, ooit 2 keer geweest denk ik. En Nederlandse architecten ken ik niet, of is het die met de afkortingen?
Als je het mij vraagt gaat FOT over fotografie (het actief fotograferen), en niet om het raden van historische gebeurtenissen aan de hand van foto's.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:10 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Goede vraag, waar ik voorlopig niet onmiddelijk een antwoord voor heb. Ik heb de geschiedenis een beetje gevolgd en ik snap hoe en waarom dit topic in FOT terecht is gekomen.
De vragen die zich nu stellen:
* Heeft dit met Fotografie te maken? - Het zijn plaatjes, maar die van iemand anders dus niet echt ...
* Gaan users dit topic vinden als het in FOT staat? - Ik vermoed van niet, aangezien ik (gisteren, eergisteren) een reactie zag van: ah, dan moet ik FOT maar weer eens aan AT toevoegen.
* Vinden de FOT users dit topic niet erg verwarrend in FOT? - Aan een paar reacties te zien wel.
* Kan dit topic blijven bestaan in FOT? - Ik zie er vooralsnog geen erg in om dit topic hier te laten staan. Maw. we zullen wel zien.
Opvang in de eigen regioquote:
Het is het Gasunie-gebouw. Helaas niet openbaar maar wel schitterend.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
Oh dat gebouw, ja ken ik wel, maar weet niet waar het voor dient.
Da's 't verschil tussen de definitie van 'foto' in formele zin, en de definitie in materiële zin...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:10 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Goede vraag, waar ik voorlopig niet onmiddelijk een antwoord voor heb. Ik heb de geschiedenis een beetje gevolgd en ik snap hoe en waarom dit topic in FOT terecht is gekomen.
De vragen die zich nu stellen:
* Heeft dit met Fotografie te maken? - Het zijn plaatjes, maar die van iemand anders dus niet echt ...
Ik vermoed van wel; aangezien RJPVD een vaste schare aanhangers heeft, die dit topic zeker zullen vinden. Dat van het toevoegen aan de AT was een opmerking van mijn hand. Dus in die zin heb je zeker al één zieltje gewonnen. Wie weet post ik in de toekomst wel 's wat in de reguliere topics. (heb ik in een ver, ver verleden ook al 's gedaan; kreeg het gevoel 'n beetje genegeerd te worden door de andere elite-posters...)quote:* Gaan users dit topic vinden als het in FOT staat? - Ik vermoed van niet, aangezien ik (gisteren, eergisteren) een reactie zag van: ah, dan moet ik FOT maar weer eens aan AT toevoegen.
Wij RJPVD-ers proberen niemand in de weg te zitten.quote:* Vinden de FOT users dit topic niet erg verwarrend in FOT? - Aan een paar reacties te zien wel.
Kijk; da's alvast een positieve grondhouding. Wij vragen slechts 'een eigen stukje land', waar wij ons eigen ding kunnen doen.quote:* Kan dit topic blijven bestaan in FOT? - Ik zie er vooralsnog geen erg in om dit topic hier te laten staan. Maw. we zullen wel zien.
Hadden wij om een geitenwollensokken welzijnswerker gevraagd?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
Kijk; da's alvast een positieve grondhouding. Wij vragen slechts 'een eigen stukje land', waar wij ons eigen ding kunnen doen.
Sssst.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Hadden wij om een geitenwollensokken welzijswerker gevraagd?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had op iets met tieten gehoopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |