Paupercheck.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:14 schreef -Mo- het volgende:
Pauper meld zich
Wat een verkapte fipo mên....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:14 schreef Chanandler het volgende:
Wat doe je aarsch, die andere is nog open
Maar mijn verwarming kon de klap van mijn hoofd gelukkig doorstaan ja. Pweh
Nu al? Nu loopt fok tenminste, nu kan er dus gepost worden.quote:
Wat is er op dan? Wytske?quote:
Wytske doet die belspelletjes op SBS6 's nachts en af en toe overdag.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wie is Wytske?
Ik geef je één tip:
***spel
deur***
oor***
Het is die Johnnie....is Wytske de alom bekende met haar donkere haren?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wytske doet die belspelletjes op SBS6 's nachts en af en toe overdag.
Knop?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wie is Wytske?
Ik geef je één tip:
***spel
deur***
oor***
Wytske is blond.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het is die Johnnie....is Wytske de alom bekende met haar donkere haren?
Of is het de iets minder bekende blonde?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vind dat blondje best leuk eigenlijk![]()
qua uiterlijk dan
bel-spel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:26 schreef -Mo- het volgende:
Toen die opgave nog niet in beeld stond, zei die Johnnie 'welk 3 letter woord zoek ik?...kijk om je heen'. Op de een of andere manier kwam 'bel' in me op (geen flauw idee waarom)
kwam die opgave in beeld, blijkt het ook bel te zijn ook
Ik kan d'r wel overheen anders.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:28 schreef -Mo- het volgende:
Wat moet zei op een FHM 100 Sexiest Vrouwen party
Het zal wel aan het tijdstip liggen dat ze er geen "moeilijke" woorden als oor-knop uit kunnen stampen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat een gevoel voor ironie hebben ze bij SBS toch
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:28 schreef -Mo- het volgende:
Wat moet zei zij op een FHM 100 Sexiest Vrouwen party
Normaal wel dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het zal wel aan het tijdstip liggen dat ze er geen "moeilijke" woorden als oor-knop uit kunnen stampen.![]()
Soms vind ik ze nog aardig pittig hoor.quote:
*fap* *fap* *fap*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:26 schreef Duncan-Death het volgende:
Er staan breezers in de OP.
WAT DE DROOGNEUKENDE HEL?
Inderdaad het drankje ja...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
*fap* *fap* *fap*
ow je bedoelt et drankje.. lama dan![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:33 schreef Chanandler het volgende:
Mensen ik ga slapen met mijn herschenschudding. Moet ik nog beterschap wensen aan de verwarming?
Ja ik post ook alleen s'nachts, allen ik ben nu echt fokeed ypquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu al? Nu loopt fok tenminste, nu kan er dus gepost worden.
* Jaguarized gaat vanaf nu alleen 's nachts posten.![]()
Er is iemand die die zware taak op zich moet nemen. Gelukkig ben je niet zo erg als Bob.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat ik jouw kutverbeteringen voor ben
Tuurlijk., dat ding heeft zitten lijden hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:33 schreef Chanandler het volgende:
Mensen ik ga slapen met mijn herschenschudding. Moet ik nog beterschap wensen aan de verwarming?
Maar ze zijn wel allemaal al van tevoren getest op smaakquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:34 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Inderdaad het drankje ja...
Een andere breezer zal nooit ongeopend blijven...
1 keer op z'n minst.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel allemaal al van tevoren getest op smaak![]()
Wow... dit betekent heel veel voor mijquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er is iemand die die zware taak op zich moet nemen. Gelukkig ben je niet zo erg als Bob.![]()
[..]
Trustequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:39 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ook slapen, 7.30 gaat de wekker weer. Welterusten en tot morgen!
Iets tegen breezers boy ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:26 schreef Duncan-Death het volgende:
Er staan breezers in de OP.
WAT DE DROOGNEUKENDE HEL?
Hey ik maak nooid taalfouten ja!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er is iemand die die zware taak op zich moet nemen. Gelukkig ben je niet zo erg als Bob.![]()
[..]
Tuurlijk., dat ding heeft zitten lijden hoor.![]()
Of voor de gevorderde drinker die wat een fris wilquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:50 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zoete kutrommel voor beginnende drinkers.
Klinkt goed vinikquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:50 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zoete kutrommel voor beginnende drinkers.
whehequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:55 schreef Gabry het volgende:
hahaha kvond dit nummer net weer... geweldige tijde..![]()
De hele buurt feeste en de straat op toen...![]()
Trustequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:16 schreef -Mo- het volgende:
Goed nieuws!
Ik ben weg! Slapen!
Trusten!!
niet veel geloof ikquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:20 schreef freiss het volgende:
Wie zijn er nog allemaal?
Over je niet geplande zoen pratenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef paultjuhhh het volgende:
hihi wat doe ik hier
posten hihiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef paultjuhhh het volgende:
hihi wat doe ik hier
Weltrusten !!quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:27 schreef Brechtje het volgende:
Hallo, ik ben een draaimolen.
Moge wij een ritje?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:27 schreef Brechtje het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:27 schreef Brechtje het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:49 schreef Brechtje het volgende:
Ja je mag een ritje Gabry![]()
Rabrynil.
Ik las het en dacht meteen hetzelfdequote:
Had je weer teveel gezopen johquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:27 schreef Brechtje het volgende:
Nee joh ze wil gewoon iedereen een ritje laten maken voor 2,- euroquote:
Zo scoor je idd dikke puntenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:03 schreef DaMook het volgende:
Whehe, vandaag worden hier de kliko's geleegd. Komt de vuilniswagen hier de straat in en tegelijkertijd komt mijn moeder helemaal histerisch de trap af dat de kliko nog niet buiten staat. Uiteraard had ik die (zo goed als ik ben) net al buitengezet toen ik van mijn werk afkwam omdat ie nog niet buiten stond terwijl iedereen verder hem wel buiten had staan
. Moeder is trots op mij weer naar bed gegaan
.
Zo scoor je punten bij je ouders
Bij de AH hebben ze lekkere (magnetron) hotdogs en cheeseburgersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zo scoor je idd dikke punten![]()
Zo ff douchen en dan naar de lidl ( pauper I know ) voor wat sauzijcenbroodjes
Lekker heet zoietsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:04 schreef MMaRsu het volgende:
Mja bij de edah ook wel, maar dat is me toch iets te vet
Dat zegt ze elke dag johquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:16 schreef joupee het volgende:
goeiemorgen....
zou imberr vandaag niet vroeg gaan slapen?
slecht... van 4 tot 6 oid... en heel het laken onder bloed natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:29 schreef hollander76 het volgende:
Ik ben er joupee
Hoe heb je geslapen?
goed hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:37 schreef MMaRsu het volgende:
Net ff m'n iPod headphones omgeruilt ( rechter was stuk) zonder bonnetje bij de Dixons
![]()
laken? bloed?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:34 schreef joupee het volgende:
[..]
slecht... van 4 tot 6 oid... en heel het laken onder bloed natuurlijk![]()
goeiemorgen.. koffie?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:33 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
laken? daar waar je je dekbed instopt om onder te slapen![]()
bloed? dat kwam uit mijn arm.. ongelukje gehad![]()
Môge trouwens
heb ik al op, als ik nog meer drink ga ik stuiteren.quote:
Wie koopt er nou een PC bij de mediamarkt?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:09 schreef -Mo- het volgende:
Rond 4 uur mijn nieuwe computer kopen
Mits ze um nu wél binnen hebben bij de MM
Jezus dat duurde lang zeg.quote:
Fok rulezz....vooral 's nachts als het nog langzamer gaat dan de treinen van de NS.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:28 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
* cyberrobin geeft de schuld aan dat 'snelle' forum..
![]()
En dat niet een of 2 dagen, nee we gaan nu al de tweede week in waarin het niet vooruit te branden isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fok rulezz....vooral 's nachts als het nog langzamer gaat dan de treinen van de NS.
hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:31 schreef Imberr het volgende:
goeiemiddag iedereen!
@joupee: ik ben vroeg gaan slapen maar toen kreeg ik nachtmerrie en ben ik tijdje achter de pc gaan zitten..
ik werd achternagezeten door trollenquote:
aaaahhh.. hoe zit het dan met het, "in je ritme komen voor vrijdag"?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:31 schreef Imberr het volgende:
goeiemiddag iedereen!
@joupee: ik ben vroeg gaan slapen maar toen kreeg ik nachtmerrie en ben ik tijdje achter de pc gaan zitten..
Mediamarktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:07 schreef -Mo- het volgende:
Ik koop een pc bij MM omdat ze een goede aanbieding hebben, en die wankers bij MM hebben alleen de pc nóg niet binnen![]()
![]()
![]()
Zolang ik maar een goede pc voor weinig geld hebquote:
Zelfbouw is áááááltijd goedkoper.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zolang ik maar een goede pc voor weinig geld heb![]()
Had zelf ook niet verwacht dat ik 'm bij MM zou halen, aangezien ze vrij duur zijn...maar ze waren nou eenmaal de eerste, sinds ik het geld rond heb, met een goede aanbieding die precies bij mij past
In't centrum, A2?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:37 schreef Eix het volgende:
Khoor net op t nieuws dat bij Maastricht de verkeerslichten kapot zijn op de autobaan daar.
Zou leuke situaties geven.
True...true...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zelfbouw is áááááltijd goedkoper.![]()
luiheid heerschtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:48 schreef -Mo- het volgende:
[..]
True...true...
Wat vrienden boden ook aan om samen een pc te bouwen, maar ik heb geen zin in gekut en mogelijke complicaties. Ben ook nog es erg'
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:49 schreef -Mo- het volgende:
Jag, jouw Xbox is niet omgebouwd he?
Tis ook net een operatie he.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:48 schreef -Mo- het volgende:
[..]
True...true...
Wat vrienden boden ook aan om samen een pc te bouwen, maar ik heb geen zin in gekut en mogelijke complicaties. Ben ook nog es erg lui
Oh, gewoon...wilde ik ff wetenquote:
Nope, niet gezien althans. Waarom heb je hem omgebouwd dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, gewoon...wilde ik ff weten![]()
Is er trouwens al een (centraal) console topic in PUB?
Edit: Mijn doos is trouwens wel omgebouwd.
Een vriend had er één gekocht met het idee om 'm om te bouwen. Ik volgde.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nope, niet gezien althans. Waarom heb je hem omgebouwd dan?
Ah zo, ja dan is het wel makkelijk. Volgens mij kan je er namelijk geen gebrande meuk op afspelen, dus ook geen dvd's.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een vriend had er één gekocht met het idee om 'm om te bouwen. Ik volgde.
Aangezien ik zo'n brakke pc heb, waar ik geen films op kan afspelen, speelde ik alles af op een omgebouwde Xbox. En zo heb je nog veel meer mogelijkheden.![]()
En natuurlijk gratis spellen![]()
Ah jij gaat je ook richten op het posten van topics met een bijzonder hoog niveau?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:05 schreef -Mo- het volgende:
Heb maar ff een topic erover aangemaakt:
[Centraal] Consoles!
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah jij gaat je ook richten op het posten van topics met een bijzonder hoog niveau?![]()
quote:
Dat ligt in de aard van de Mohammeds.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat ligt in de aard van de Mohammeds.
quote:
Scherp en alert, 4 uur Cup-A-Soup gehad?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef joupee het volgende:
fok is snel..ik ben nog steeds stomverbaasd
![]()
nee.. weinig slaapquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Scherp en alert, 4 uur Cup-A-Soup gehad?
Ach zo, vanaf vanmiddag was het alweer op het oude niveau.quote:
100%? Dus je hebt ook nog nooit getongzoend?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jij weet onderhand toch ook wel dat 100% van wat ik zeg bullshit is?
Okay....99%quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
100%? Dus je hebt ook nog nooit getongzoend?![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
100%? Dus je hebt ook nog nooit getongzoend?![]()
Heyquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:38 schreef Casparovvv het volgende:
'Avond mensen
* Casparovvv heeft ook een box! niet omgebouwd...
Succes Joep!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:58 schreef joupee het volgende:
hey mo.. vandaag ewl prijsje denk ik
sta nu 97e
97e waarmee?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:58 schreef joupee het volgende:
hey mo.. vandaag ewl prijsje denk ik
sta nu 97e
En nu leest ze je berichtjequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:03 schreef Jaguarized het volgende:
Om de een of andere reden mis ik Imberr eigenlijk niet
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:03 schreef Jaguarized het volgende:
Om de een of andere reden mis ik Imberr eigenlijk niet
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:09 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Zonder Imberr is dit topic dood, wie boeit nu wat gebazel over Xboxen.
Wij willen Imberr. [afbeelding]
Eenschquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:09 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Zonder Imberr is dit topic dood, wie boeit nu wat gebazel over Xboxen.
Wij willen Imberr. [afbeelding]
quote:
Moderaatster is naar mijn mening de vrouwelijke vorm van Moderator.quote:
tog wel goed idee.. ik bedoel, hijs er altijd...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat dan? Toch niet zoiets stoms als Jag voor mod ofzo?
Het idee alleen al.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat dan? Toch niet zoiets stoms als Jag voor mod ofzo?
Kijk, wij kunnen praten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef spenky het volgende:
[..]
tog wel goed idee.. ik bedoel, hijs er altijd...
Eixie, je bent toch niet boos op me omdat ik Eindhoven niet zo'n goed idee vind?quote:
anders ik wel.. utreg is rotend reizen.. ik stem voor bredaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eixie, je bent toch niet boos op me omdat ik Eindhoven niet zo'n goed idee vind?![]()
Terneuzen is niet zo moeilijk. Vraag je ouders of die je naar Dordrecht kunnen brengen, dan kan je Brechtje eens lief aankijken en vragen of die met je mee kan pendelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:33 schreef joupee het volgende:
heb het al gemeld in het meeting topic... kan het me niet veroorloven.. OV is duur
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eixie, je bent toch niet boos op me omdat ik Eindhoven niet zo'n goed idee vind?![]()
Is er ook al een IRC kanaal van dan?quote:
mijn ouders brengen mij nergens meer heen als ik terug ben van renessequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Terneuzen is niet zo moeilijk. Vraag je ouders of die je naar Dordrecht kunnen brengen, dan kan je Brechtje eens lief aankijken en vragen of die met je mee kan pendelen.![]()
Sittard - Eindhoven = 47 minutenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Goed, ik snap t.. Groningen-Eindhoven is drie uur en n kwartier reizen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sittard - Eindhoven = 47 minuten
Groningen - Utrecht Centraal = 1 uur 55 minuten / 2 uur 4 minuten
Sittard - Utrecht Centraal = 1 uur 43 minuten
En ik moet dus nog verder ook...![]()
Als ik gebruik ga maken van stoptreinen ben ik er de volgende dag nog niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:41 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik reis veel langer, ik maak namelijk uitsluitend gebruik van stoptreinen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:41 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik reis veel langer, ik maak namelijk uitsluitend gebruik van stoptreinen.
Dan vertrek je maar een dag eerder.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik gebruik ga maken van stoptreinen ben ik er de volgende dag nog niet.
Ik denk dat ik wel ga, als ik een datum en alles weet kan ik er pas zeker van zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:31 schreef Brechtje het volgende:
En wie gaat er hier allemaal mee naar de meeting?
goes - utrecht = 2 uur 39 minuten..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sittard - Eindhoven = 47 minuten
Groningen - Utrecht Centraal = 1 uur 55 minuten / 2 uur 4 minuten
Sittard - Utrecht Centraal = 1 uur 43 minuten
En ik moet dus nog verder ook...![]()
Das de stilte voor de bash-storm op mn 's-Hertogenbosch voorstel.quote:
nou..1 iemand vind t al een goed ideequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Das de stilte voor de bash-storm op mn 's-Hertogenbosch voorstel.
Uit een ander topique..quote:
neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:06 schreef cyberrobin het volgende:
Mensen mensen mensen.. blijf nou niet zeuren..er is toch al besloten dat het Utrecht word..
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
Hoeveel kost dat lasergamen en waar is t?
Trouwes, mss stom idee maar is 's-Hertogenbosch geen idee?
(w8 op bash reactie).
7,50 voor 20 minuten, hier in de stad, misschien goedkoper + langer als we met een grote groep zijn (groepsarrangement)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
ik zeg.. kom volgende week allemaal nar renessequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
Trouwes, mss stom idee maar is 's-Hertogenbosch geen idee?
(w8 op bash reactie).
Ja daag, met lasergamen vul je dus niet eens de hele dag.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:08 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
7,50 voor 20 minuten, hier in de stad, misschien goedkoper + langer als we met een grote groep zijn (groepsarrangement)
Je vroeg het toch zelf..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja daag, met lasergamen vul je dus niet eens de hele dag.![]()
quote:
Paintballen in Beusichem (nabij Culemborg en de A2 (25 minuten ten zuiden van Utrecht)) bij Paintball Power kost:quote:pakket ROYALE ¤ 30,- p.p.
Inclusief:
• 4 uur the Paintball Game
• Begeleiding door vakbekwame instructeurs
• Overall, masker en paintball wapen
• 50 paint-ballen
Kost wel iets meer, maar erg leuk! (tis maar een ideetje?)quote:Gedurende 2 uur (voor grotere groepen wordt minimaal 3 uur uitgetrokken) worden er verschillende sessies gespeeld met iedere keer een wisselende opdracht..... uiteraard kunt u gebruik maken van een complete uitrusting, die bestaat uit;
* Camouflage overall
* Masker om het gezicht te beschermen
* Tippmann semi-automatisch wapen
* co2 fles,
* 100 paintballs in koker
* Schoonmaak art.
paintballquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:16 schreef cyberrobin het volgende:
Paintballen kan btw ook hier:
Paintballen in Amersfoort bij The Paintball Game kost:
[..]
Paintballen in Beusichem (nabij Culemborg en de A2 (25 minuten ten zuiden van Utrecht)) bij Paintball Power kost:
Vrijdag en zaterdag ¤ 27,50 per persoon
[..]
Kost wel iets meer, maar erg leuk! (tis maar een ideetje?)
moet ik mezelf gaan quoten om antwoord te krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:09 schreef Imberr het volgende:
wat valt er in Utrecht allemaal te doen dan?
van gedachte veranderdquote:
We kunnen naar de camping gaan waar de FOK!meet 2004 gehouden isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik mezelf gaan quoten om antwoord te krijgen
Imberr is ook zóó uitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik mezelf gaan quoten om antwoord te krijgen
jongenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:54 schreef freiss het volgende:
Hoi iedereen!
dan pas ik zoiezo...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:38 schreef Eix het volgende:
Of we kunnen met zn allen naar Lowlands gaan.
(daar trek ik wel de beurs voor).
huhe jongen. vakantie 14.gif. Mijn moeder vond het trouwens raar van mijn vaders schatting dat we met zijn 3en totaal 7 kratten doorheen jagenquote:
hoe lang ga je?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:57 schreef freiss het volgende:
[..]
huhe jongen. vakantie 14.gif. Mijn moeder vond het trouwens raar van mijn vaders schatting dat we met zijn 3en totaal 7 kratten doorheen jagen
mijn ma vind me al alcoholist als ik 4+ biertjes drinkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:04 schreef freiss het volgende:
een week met zijn 3en, tja... mijn moeder..
hehe, precies hetzelfde hierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:11 schreef joupee het volgende:
[..]
mijn ma vind me al alcoholist als ik 4+ biertjes drink![]()
Dude, gebruik wat meer interpunctie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:58 schreef B_BOY het volgende:
nou jongens. net druk bezig geweest met meet-topic dus ik ben er nu pas weer. jullie komen toch ook allemaal word gezellig. (hoop ik tenminste)
net nog hard gewerkt ik dan.
ik moest me al inhoudenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dude, gebruik wat meer interpunctie.
Iedereen zit in het topic over de meet aangezien men daar nogal vol van is. Oh en we hebben ook ge-IRC-ed trouwens.quote:
Waar kan je je aanmelden?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:54 schreef joupee het volgende:
zalk eens wat zeggen...
heb al 11 dollar bij elkaar..
Jag.. hoor je het.. 11 dollar![]()
ik doe het op mrbookmakerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:23 schreef BaggerUser het volgende:
pacific poker ofzo is goed
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:19 schreef justme_Jur het volgende:
zoo imberr vroeg slapen? nee dat kan niet...
Dat is een goed idee. Ik wil morgen nog wat zien van mijn reis. Dus, verwijder me niet uit de OP willen jullie, en tot over een kleine 2 weken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:18 schreef Imberr het volgende:
Hitchen ik ga zo slapen.. morgen drukke dag
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:24 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Ik wil morgen nog wat zien van mijn reis. Dus, verwijder me niet uit de OP willen jullie, en tot over een kleine 2 weken.Voor Imberr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |