Dat zegt ze elke dag johquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:16 schreef joupee het volgende:
goeiemorgen....
zou imberr vandaag niet vroeg gaan slapen?
slecht... van 4 tot 6 oid... en heel het laken onder bloed natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:29 schreef hollander76 het volgende:
Ik ben er joupee
Hoe heb je geslapen?
goed hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:37 schreef MMaRsu het volgende:
Net ff m'n iPod headphones omgeruilt ( rechter was stuk) zonder bonnetje bij de Dixons
![]()
laken? bloed?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:34 schreef joupee het volgende:
[..]
slecht... van 4 tot 6 oid... en heel het laken onder bloed natuurlijk![]()
goeiemorgen.. koffie?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:33 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
laken? daar waar je je dekbed instopt om onder te slapen![]()
bloed? dat kwam uit mijn arm.. ongelukje gehad![]()
Môge trouwens
heb ik al op, als ik nog meer drink ga ik stuiteren.quote:
Wie koopt er nou een PC bij de mediamarkt?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:09 schreef -Mo- het volgende:
Rond 4 uur mijn nieuwe computer kopen
Mits ze um nu wél binnen hebben bij de MM
Jezus dat duurde lang zeg.quote:
Fok rulezz....vooral 's nachts als het nog langzamer gaat dan de treinen van de NS.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:28 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
* cyberrobin geeft de schuld aan dat 'snelle' forum..
![]()
En dat niet een of 2 dagen, nee we gaan nu al de tweede week in waarin het niet vooruit te branden isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fok rulezz....vooral 's nachts als het nog langzamer gaat dan de treinen van de NS.
hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:31 schreef Imberr het volgende:
goeiemiddag iedereen!
@joupee: ik ben vroeg gaan slapen maar toen kreeg ik nachtmerrie en ben ik tijdje achter de pc gaan zitten..
ik werd achternagezeten door trollenquote:
aaaahhh.. hoe zit het dan met het, "in je ritme komen voor vrijdag"?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:31 schreef Imberr het volgende:
goeiemiddag iedereen!
@joupee: ik ben vroeg gaan slapen maar toen kreeg ik nachtmerrie en ben ik tijdje achter de pc gaan zitten..
Mediamarktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:07 schreef -Mo- het volgende:
Ik koop een pc bij MM omdat ze een goede aanbieding hebben, en die wankers bij MM hebben alleen de pc nóg niet binnen![]()
![]()
![]()
Zolang ik maar een goede pc voor weinig geld hebquote:
Zelfbouw is áááááltijd goedkoper.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zolang ik maar een goede pc voor weinig geld heb![]()
Had zelf ook niet verwacht dat ik 'm bij MM zou halen, aangezien ze vrij duur zijn...maar ze waren nou eenmaal de eerste, sinds ik het geld rond heb, met een goede aanbieding die precies bij mij past
In't centrum, A2?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:37 schreef Eix het volgende:
Khoor net op t nieuws dat bij Maastricht de verkeerslichten kapot zijn op de autobaan daar.
Zou leuke situaties geven.
True...true...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zelfbouw is áááááltijd goedkoper.![]()
luiheid heerschtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:48 schreef -Mo- het volgende:
[..]
True...true...
Wat vrienden boden ook aan om samen een pc te bouwen, maar ik heb geen zin in gekut en mogelijke complicaties. Ben ook nog es erg'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |