Eixie, je bent toch niet boos op me omdat ik Eindhoven niet zo'n goed idee vind?quote:
anders ik wel.. utreg is rotend reizen.. ik stem voor bredaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eixie, je bent toch niet boos op me omdat ik Eindhoven niet zo'n goed idee vind?![]()
Terneuzen is niet zo moeilijk. Vraag je ouders of die je naar Dordrecht kunnen brengen, dan kan je Brechtje eens lief aankijken en vragen of die met je mee kan pendelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:33 schreef joupee het volgende:
heb het al gemeld in het meeting topic... kan het me niet veroorloven.. OV is duur
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eixie, je bent toch niet boos op me omdat ik Eindhoven niet zo'n goed idee vind?![]()
Is er ook al een IRC kanaal van dan?quote:
mijn ouders brengen mij nergens meer heen als ik terug ben van renessequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Terneuzen is niet zo moeilijk. Vraag je ouders of die je naar Dordrecht kunnen brengen, dan kan je Brechtje eens lief aankijken en vragen of die met je mee kan pendelen.![]()
Sittard - Eindhoven = 47 minutenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Goed, ik snap t.. Groningen-Eindhoven is drie uur en n kwartier reizen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sittard - Eindhoven = 47 minuten
Groningen - Utrecht Centraal = 1 uur 55 minuten / 2 uur 4 minuten
Sittard - Utrecht Centraal = 1 uur 43 minuten
En ik moet dus nog verder ook...![]()
Als ik gebruik ga maken van stoptreinen ben ik er de volgende dag nog niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:41 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik reis veel langer, ik maak namelijk uitsluitend gebruik van stoptreinen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:41 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik reis veel langer, ik maak namelijk uitsluitend gebruik van stoptreinen.
Dan vertrek je maar een dag eerder.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik gebruik ga maken van stoptreinen ben ik er de volgende dag nog niet.
Ik denk dat ik wel ga, als ik een datum en alles weet kan ik er pas zeker van zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:31 schreef Brechtje het volgende:
En wie gaat er hier allemaal mee naar de meeting?
goes - utrecht = 2 uur 39 minuten..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sittard - Eindhoven = 47 minuten
Groningen - Utrecht Centraal = 1 uur 55 minuten / 2 uur 4 minuten
Sittard - Utrecht Centraal = 1 uur 43 minuten
En ik moet dus nog verder ook...![]()
Das de stilte voor de bash-storm op mn 's-Hertogenbosch voorstel.quote:
nou..1 iemand vind t al een goed ideequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Das de stilte voor de bash-storm op mn 's-Hertogenbosch voorstel.
Uit een ander topique..quote:
neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:06 schreef cyberrobin het volgende:
Mensen mensen mensen.. blijf nou niet zeuren..er is toch al besloten dat het Utrecht word..
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
Hoeveel kost dat lasergamen en waar is t?
Trouwes, mss stom idee maar is 's-Hertogenbosch geen idee?
(w8 op bash reactie).
7,50 voor 20 minuten, hier in de stad, misschien goedkoper + langer als we met een grote groep zijn (groepsarrangement)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
ik zeg.. kom volgende week allemaal nar renessequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
Trouwes, mss stom idee maar is 's-Hertogenbosch geen idee?
(w8 op bash reactie).
Ja daag, met lasergamen vul je dus niet eens de hele dag.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:08 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
7,50 voor 20 minuten, hier in de stad, misschien goedkoper + langer als we met een grote groep zijn (groepsarrangement)
Je vroeg het toch zelf..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja daag, met lasergamen vul je dus niet eens de hele dag.![]()
quote:
Paintballen in Beusichem (nabij Culemborg en de A2 (25 minuten ten zuiden van Utrecht)) bij Paintball Power kost:quote:pakket ROYALE ¤ 30,- p.p.
Inclusief:
• 4 uur the Paintball Game
• Begeleiding door vakbekwame instructeurs
• Overall, masker en paintball wapen
• 50 paint-ballen
Kost wel iets meer, maar erg leuk! (tis maar een ideetje?)quote:Gedurende 2 uur (voor grotere groepen wordt minimaal 3 uur uitgetrokken) worden er verschillende sessies gespeeld met iedere keer een wisselende opdracht..... uiteraard kunt u gebruik maken van een complete uitrusting, die bestaat uit;
* Camouflage overall
* Masker om het gezicht te beschermen
* Tippmann semi-automatisch wapen
* co2 fles,
* 100 paintballs in koker
* Schoonmaak art.
paintballquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:16 schreef cyberrobin het volgende:
Paintballen kan btw ook hier:
Paintballen in Amersfoort bij The Paintball Game kost:
[..]
Paintballen in Beusichem (nabij Culemborg en de A2 (25 minuten ten zuiden van Utrecht)) bij Paintball Power kost:
Vrijdag en zaterdag ¤ 27,50 per persoon
[..]
Kost wel iets meer, maar erg leuk! (tis maar een ideetje?)
moet ik mezelf gaan quoten om antwoord te krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:09 schreef Imberr het volgende:
wat valt er in Utrecht allemaal te doen dan?
van gedachte veranderdquote:
We kunnen naar de camping gaan waar de FOK!meet 2004 gehouden isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik mezelf gaan quoten om antwoord te krijgen
Imberr is ook zóó uitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik mezelf gaan quoten om antwoord te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |