van gedachte veranderdquote:
We kunnen naar de camping gaan waar de FOK!meet 2004 gehouden isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik mezelf gaan quoten om antwoord te krijgen
Imberr is ook zóó uitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik mezelf gaan quoten om antwoord te krijgen
jongenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:54 schreef freiss het volgende:
Hoi iedereen!
dan pas ik zoiezo...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:38 schreef Eix het volgende:
Of we kunnen met zn allen naar Lowlands gaan.
(daar trek ik wel de beurs voor).
huhe jongen. vakantie 14.gif. Mijn moeder vond het trouwens raar van mijn vaders schatting dat we met zijn 3en totaal 7 kratten doorheen jagenquote:
hoe lang ga je?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:57 schreef freiss het volgende:
[..]
huhe jongen. vakantie 14.gif. Mijn moeder vond het trouwens raar van mijn vaders schatting dat we met zijn 3en totaal 7 kratten doorheen jagen
mijn ma vind me al alcoholist als ik 4+ biertjes drinkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:04 schreef freiss het volgende:
een week met zijn 3en, tja... mijn moeder..
hehe, precies hetzelfde hierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:11 schreef joupee het volgende:
[..]
mijn ma vind me al alcoholist als ik 4+ biertjes drink![]()
Dude, gebruik wat meer interpunctie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:58 schreef B_BOY het volgende:
nou jongens. net druk bezig geweest met meet-topic dus ik ben er nu pas weer. jullie komen toch ook allemaal word gezellig. (hoop ik tenminste)
net nog hard gewerkt ik dan.
ik moest me al inhoudenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dude, gebruik wat meer interpunctie.
Iedereen zit in het topic over de meet aangezien men daar nogal vol van is. Oh en we hebben ook ge-IRC-ed trouwens.quote:
Waar kan je je aanmelden?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:54 schreef joupee het volgende:
zalk eens wat zeggen...
heb al 11 dollar bij elkaar..
Jag.. hoor je het.. 11 dollar![]()
ik doe het op mrbookmakerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:23 schreef BaggerUser het volgende:
pacific poker ofzo is goed
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:19 schreef justme_Jur het volgende:
zoo imberr vroeg slapen? nee dat kan niet...
Dat is een goed idee. Ik wil morgen nog wat zien van mijn reis. Dus, verwijder me niet uit de OP willen jullie, en tot over een kleine 2 weken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:18 schreef Imberr het volgende:
Hitchen ik ga zo slapen.. morgen drukke dag
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:24 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Ik wil morgen nog wat zien van mijn reis. Dus, verwijder me niet uit de OP willen jullie, en tot over een kleine 2 weken.Voor Imberr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |