Get real zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Fles/D_h: het heeft er geen reet mee te maken of ik blauw ben of niet. Dit is niet de eerste keer dat ik er over val hoe jullie posten. Ik snap niet dat jullie geen enkele zelfreflectie hebben. Beetje lopen klagen over die lui die het forum nu aanvallen en hoe zielig het is dat ze daarop rukken. En vervolgens gaan lopen geilen op weet-ik-hoeveel-dubbele posts. Stelletje sneue pubers zijn jullie wat mij betreft. Als je zo baalt van de traagheid en je je verveelt, ga dan niet lopen zieken hier maar get a life en kom gewoon over een paar uurtjes weer eens kijken.
dagquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik ga er vandoor VriendenPa is jarig, tot vanavond laat misschien nog ff
Ja en bedankt, hou ook van jou!quote:Stelletje sneue pubers zijn jullie wat mij betreft.
niet gaan wijzen hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Get real zegik doe het toevallig eens 6 of 7 posts. Loop ik daarop te geilen?
Bengel en D zijn minstens zo schuldig, maar die reageren niet op je, dus die blijven uit de wind. Ook niet helemaal reëel natuurlijk. Maar goed, kan me best voorstellen dat je je eraan ergert. We zijn er ook meteen weer mee gekapt zoals je zag. Niks aan de hand. En nou gaan we weer gezellig verder posten
tsk tsk tskquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Fles/D_h: het heeft er geen reet mee te maken of ik blauw ben of niet. Dit is niet de eerste keer dat ik er over val hoe jullie posten. Ik snap niet dat jullie geen enkele zelfreflectie hebben. Beetje lopen klagen over die lui die het forum nu aanvallen en hoe zielig het is dat ze daarop rukken. En vervolgens gaan lopen geilen op weet-ik-hoeveel-dubbele posts. Stelletje sneue pubers zijn jullie wat mij betreft. Als je zo baalt van de traagheid en je je verveelt, ga dan niet lopen zieken hier maar get a life en kom gewoon over een paar uurtjes weer eens kijken.
Zo, dat lucht op.
En sta ik op NR 3quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:38 schreef dolle_hond het volgende:
B: 30 keer
SGJ: 12 keer
d_h: 47 keer
d_f: 6 keer
150 wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
150 dan maar?
Veel plezier!quote:
Laat het rustenquote:
Hoi Qu...waarom staat er achter je naam (owned by nikky)quote:
dat vond nikky leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:30 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hoi Qu...waarom staat er achter je naam (owned by nikky)
N - E - E -quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:36 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Dubbelpoooost. :|
of het komt onder het kopje baggerposts en dan mag je alsnog wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, het is irritant wel, maar het wordt nergens verboden..
mij boeit het niet zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en jij ook
het komt nogal triest over
dat doe je perongeluk.quote:
zoals ik al zei boeit het me niet zo. of het er nou staat of nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zou eisen dat ze het weghalen
sowieso, nikky is
kennelijk boeit het je wel, anders was het er nooit gekomenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
zoals ik al zei boeit het me niet zo. of het er nou staat of niet
en ik heb nikky nog nooit gezien, dus hoe ze eruit ziet weet ik ook niet
Rustigquote:
dat laatste dus wel hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kennelijk boeit het je wel, anders was het er nooit gekomen
Ik heb het bijv. niet en verwacht ook niet dat ze er 'zomaar' iets neerzetten
tja, daar heb je het al, je moet ook niet baggerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat laatste dus wel hoor
en het is bij mij gekomen na een nachtje baggeren. was een topic over Natalie en Nikky..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, daar heb je het al, je moet ook niet baggeren
deze mensen waren wel beter dan die bekakte vrouw?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaaaaaaa, eerste bezichtiging achter de rug
Damn wat moeilijk is dat. Na vijf minuten was ik uitgeluld, maar ja, om ze dan weer de deur uit te zetten
Denk niet dat ze het doen trouwens, al vonden ze het huis echt erg gaaf. Maar ze waren een paar straten verder beland omdat ze verdwaald waren en tja, da's toch minder
Ah wel, de kop is erafMorgen weer een kandidaat!
Ja, het was nét iets onder de adelstand deze keerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
deze mensen waren wel beter dan die bekakte vrouw?
ik wil je niet opnaaien, maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
150 dan maar?
Pentium 150 MHZquote:
Erg mee, eigenlijk alleen maar wat geholpen hier en daar en informele mini vergaderingen gehouden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Sandertje, en? Viel het mee of tegen?
Erg lekker!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
En hoe was het sapje?
Heeft het iets te maken met master and servant ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
zoals ik al zei boeit het me niet zo. of het er nou staat of niet
en ik heb nikky nog nooit gezien, dus hoe ze eruit ziet weet ik ook niet
quote:
Hai trutjequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond Bengel
@ Passie: Hoe staat het met de oprichting van de Fok!-band?
Boos op je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai trutje![]()
Ben je nog boos op me.![]()
Lijkt me niet handig met losse vingers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:10 schreef passie66 het volgende:
Minor swing, Djangology, Douce ambiance, Manoir de mes reves, Rose room, Dark eyes...en een of ander dingetje ...ik weet niet eens hoe dat heet, om je vingers los te maken! De hele riedel dus
Weet ik niet ...hoi Duderinnetje!...neenee..dat weet ik niet...nee, maar hoe is het met jouw zingen gesteld ook weer? Nog genoeg zangzaad gehad het weekend?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond Bengel
@ Passie: Hoe staat het met de oprichting van de Fok!-band?
Jazeker ondanks dat ik vind dat het maar oefenen en oefenen en nog eens oefenen is gaat het echt wel goed voorruit vind ik zelf!quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:13 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
* D. Rose aanwezig. [V] zet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:13 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
Haha...hiervan een recuutje maakt!quote:
Hij meldt zich wel netjes, jij vergeet dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:18 schreef passie66 het volgende:
[..]
Haha...hiervan een recuutje maakt!
Och dat! Welnee. Jij bent nu ook niet echt notoir in dat soort dingen, dus het ging me niet om jou specifiek. Ik kan gewoon niet tegen dat gebagger, zeker als het keer op keer weer gebeurtquote:
Moet kunnen vind ik! Ik was gister best wel sjagerijnig en niemand die me daarvan weerhoud! Ieder mag toch zeggen wat ie denkt,voelt of wat dan ook!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och dat! Welnee. Jij bent nu ook niet echt notoir in dat soort dingen, dus het ging me niet om jou specifiek. Ik kan gewoon niet tegen dat gebagger, zeker als het keer op keer weer gebeurt![]()
Maar er zijn belangrijkere zaken hoor, ik was het al weer vergeten. Bovendien maakt het in feite geen zier uit wat ik ervan vindt en iedereen doet verder maar wat hij wil. Maar ik was de ergernis in elk geval even kwijt![]()
O daar schijn ik heel veel aan gemist te hebben hoorde ik al eens... Jammer dat ik het nooit heb gezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:22 schreef passie66 het volgende:
Ik had zojuist nog even deel 2 van Carnivāle gekeken...geweldig mooie serie was dat...
Ja, okee...maar je ziet me toch vanzelf als ik een berichtje heb ingetikt, dat is ook een vorm van melden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij meldt zich wel netjes, jij vergeet dat.![]()
ik spem niet hier, en dat had ik van jou ook niet verwachtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, ik heb jouw honderd nog bij lange niet ingehaald schat.![]()
hai D.
![]()
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind een mening uiten, en chagrijnig zijn en mensen afzeiken (ik zeg niet dat jij dat hebt gedaan!) bijvoorbeeld twee verschillende zaken. Dus álles mogen zeggen? Denk dat we dan een hele nare wereld zouden krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:25 schreef passie66 het volgende:
[..]
Moet kunnen vind ik! Ik was gister best wel sjagerijnig en niemand die me daarvan weerhoud! Ieder mag toch zeggen wat ie denkt,voelt of wat dan ook!
Dan voel ik me ook niet schuldig dat het mij ook niet boeide.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och dat! Welnee. Jij bent nu ook niet echt notoir in dat soort dingen, dus het ging me niet om jou specifiek. Ik kan gewoon niet tegen dat gebagger, zeker als het keer op keer weer gebeurt![]()
Maar er zijn belangrijkere zaken hoor, ik was het al weer vergeten. Bovendien maakt het in feite geen zier uit wat ik ervan vindt en iedereen doet verder maar wat hij wil. Maar ik was de ergernis in elk geval even kwijt![]()
Ja geweldige serie..ja ik weet zeker dat jij dat mooi zal vinden...het is een serie met geweldige personages en een geweldig plot...het gaat eigenlijk om een strijd tuseen het goede en het kwade dat woedde in het jaar '34.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O daar schijn ik heel veel aan gemist te hebben hoorde ik al eens... Jammer dat ik het nooit heb gezien![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:13 schreef passie66 het volgende:
[..]
Weet ik niet ...hoi Duderinnetje!...neenee..dat weet ik niet...nee, maar hoe is het met jouw zingen gesteld ook weer? Nog genoeg zangzaad gehad het weekend?
lekker hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan voel ik me ook niet schuldig dat het mij ook niet boeide.![]()
Soms heb ik daar gewoon zin in.
Don't push it babyquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan voel ik me ook niet schuldig dat het mij ook niet boeide.![]()
Soms heb ik daar gewoon zin in.
Nee afzeiken...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind een mening uiten, en chagrijnig zijn en mensen afzeiken (ik zeg niet dat jij dat hebt gedaan!) bijvoorbeeld twee verschillende zaken. Dus álles mogen zeggen? Denk dat we dan een hele nare wereld zouden krijgen.
Klinkt geweldig!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:30 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja geweldige serie..ja ik weet zeker dat jij dat mooi zal vinden...het is een serie met geweldige personages en een geweldig plot...het gaat eigenlijk om een strijd tuseen het goede en het kwade dat woedde in het jaar '34.
Och, ik had eerlijk gezegd niet eens verwacht dat het met een modem ook zo makkelijk ging.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik spem niet hier, en dat had ik van jou ook niet verwacht
Hmm..hihih...tsja...en toen wilde ik iets zeggen maar durfde niet!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Do Re Mi Fa Sol La Si Doooooooo!![]()
O precies ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:35 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nee afzeiken......nee, dat bedoelde ik daar nou ook weer niet mee (aan die mogelijkheid dacht ik niet eens), want dat is iets waar je jezelf alleen maar neerhaalt, maar vind wel dat als ik dan bijvoorbeeld me chagrijnig voel, wel ff kan zeggen van:
laat mij lekker ffkes!
ok, whateverquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och, ik had eerlijk gezegd niet eens verwacht dat het met een modem ook zo makkelijk ging.
Verder mwa . Ik hoef niet altijd aan iemands verwachtingen te voldoen.
Haha, jij bent toch ook een portretquote:
Gelijk mijn hele goede humeur naar de klote.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
* Gizmore sluit zich hier volledig bij aan
Mooi, nu het nog verder verpesten dat je in een depressie raakt en jezelf opknooptquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelijk mijn hele goede humeur naar de klote.
Dat lukt jou toch niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mooi, nu het nog verder verpesten dat je in een depressie raakt en jezelf opknoopt![]()
ik krijg de indruk dat er maar weinig mensen begaan zijn met de kwaliteit van deze reeksquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Irl, is het wat anders, Fok zit er tussen in.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik krijg de indruk dat er maar weinig mensen begaan zijn met de kwaliteit van deze reeks
Bij jezelf misschien, omdat het niet lukt iemand anders zover te krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als ik maar lang genoeg blijf hangen komt dat vanzelf wel
Ach ja, met deze snelheid heb je welliswaar de tijd om met kwaliteitsposts te komen maar aan de andere kant juist weer niet omdat het té langzaam gaat..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik krijg de indruk dat er maar weinig mensen begaan zijn met de kwaliteit van deze reeks
Ja ja, op dat soort momenten zwaai ik eventjes en ren dan hard door!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O precies ja.
Aan de andere kant: als je je niet lekker in je vel voelt, kun je je soms beter op een bepaald moment maar even terugtrekken. Anders verpest je soms ook nog eens het humeur van anderen en dat is natuurlijk nergens voor nodig.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dank je B!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij jezelf misschien, omdat het niet lukt iemand anders zover te krijgen.
da's gelijk weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]mja, je zou best eens gelijk kunnen hebben.
Ik ga wel serieus doen.
Volgens mij was dit toch een redelijke, Jury???quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, met deze snelheid heb je welliswaar de tijd om met kwaliteitsposts te komen maar aan de andere kant juist weer niet omdat het té langzaam gaat..
Volgens kieskeurig is de dvd (6 stuks) het goedkoopst bij de wehkamp..40 euro! mquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klinkt geweldig!![]()
Ik zal het wel eens op DVD aanschaffen (zodra ik een DVD-speler heb)
Dat was echt geen kwaliteitspost hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:53 schreef passie66 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit toch een redelijke, Jury???
Altijd, daar sta ik om bekendquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah kijk, weer een kwaliteitspost met toegevoegde waarde
![]()
zo streng zijn we hier niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat was echt geen kwaliteitspost hoorHet tweede deel van de zin kwam niet helemaal lekker uit de verf
![]()
![]()
Zeg toch eens @%@% wat je wil man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's gelijk weer het andere uiterste
Jij misschien nietquote:
Waaromquote:
Dank je wel pop, dat is aardig dat je het even hebt opgezochtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef passie66 het volgende:
[..]
Volgens kieskeurig is de dvd (6 stuks) het goedkoopst bij de wehkamp..40 euro! m
ik kan het wel proberen uit te leggen, maar je snapt het waarschijnlijk toch nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg toch eens @%@% wat je wil man.![]()
Vrouwen kunnen onduidelijk zijn, maar jij kan er ook wat van.![]()
Dat wordt je allang niet meer kwalijk genomen, hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij misschien nietMaar het aantal échte kwaliteitsposts van mijn hand is nog niet bepaald hoog te noemen
kan zijn, maar de norm ligt hier wat lagerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij misschien nietMaar het aantal échte kwaliteitsposts van mijn hand is nog niet bepaald hoog te noemen
Kan je dat vervelende sarcasme niet even uitleven op iemand anders, ik begin het zat te wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wordt je allang niet meer kwalijk genomen, hoor.![]()
Dat vaak, valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom. Ik doe vaak genoeg serieus, maar.... nu even niet
.
Dan leg het ook eens wat minder kinderachtig uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kan het wel proberen uit te leggen, maar je snapt het waarschijnlijk toch niet
Noem je dat sarcasme? Ik eerlijkheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan je dat vervelende sarcasme niet even uitleven op iemand anders, ik begin het zat te worden
Maar goed, ga nu toch film kijken
Ja maar dat komt dan ook dat de serie best een enorme indruk heeft gemaakt, check http://www.hbo.com/carnivale/quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank je wel pop, dat is aardig dat je het even hebt opgezocht![]()
Jammer...nuja..welterusten Bengeltje!quote:
Tot zo, jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef D.Rose het volgende:
*ik ben ook ff weg
moet ff mijn oefeningen doen
tot zo
Zal wel meevallen toch...zu zullen blij zijn dat je bent geweest...hoi Flashquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuiswas gezellig hoor, maar een beetje decorum zitten spelen voor steeds weer dezelfde vrienden van m'n ouders...
Zo mag ik het horen Speedy, vertel eens hoe was jouw leuke dag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Superdeluxetienduizendbommenengranaten,
Ik heb wel een leuke dag gehad hoor bengeltje
En jij dan?
Daar hoef je toch niet aan mee te doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuiswas gezellig hoor, maar een beetje decorum zitten spelen voor steeds weer dezelfde vrienden van m'n ouders...
Hoiquote:
Het alternatief is wegblijvenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet aan mee te doen?
Welkom back
Mijn dag was erg leuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen Speedy, vertel eens hoe was jouw leuke dag?
Wel gaan maar jezelf zijn is geen optie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het alternatief is wegblijvenEn dat gaat me niet meer vergeven worden voordat de zon opzwelt tot een rode reus en alle planeten tot en met Mars verzwolgen worden. Een blik op het astronomisch spoorboekje leert dat zoiets de eerstkomende 10 miljard jaar niet zal gebeuren. Kortom, ik lach wel even een paar uurtjes lief
Ah! Hoe heet ze en wanneer begint de verkering?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn dag was erg leuk.
Heb me kapot verveelt.
Vandaag met mijn website aan de gang maar totaal geen zin in gehad.
Daarnaast heb ik lekker zitten te chatten![]()
en ga je haar wel ontmoeten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah! Hoe heet ze en wanneer begint de verkering?
Nuja...goed bezig gewest dan maar laten we maar zeggen...als jij het naar je zin hebt gehad is het meest belangrijkst en tof voor je dan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn dag was erg leuk.
Heb me kapot verveelt.
Vandaag met mijn website aan de gang maar totaal geen zin in gehad.
Daarnaast heb ik lekker zitten te chatten![]()
Da's vlot voor een oefenpartijtje!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef D.Rose het volgende:
en weer terug
Hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah! Hoe heet ze en wanneer begint de verkering?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Wel gaan maar jezelf zijn is geen optie?
Kerel...!...gauw gauw biertjes grijpen en over tot de orde van de de dagquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het alternatief is wegblijvenEn dat gaat me niet meer vergeven worden voordat de zon opzwelt tot een rode reus en alle planeten tot en met Mars verzwolgen worden. Een blik op het astronomisch spoorboekje leert dat zoiets de eerstkomende 10 miljard jaar niet zal gebeuren. Kortom, ik lach wel even een paar uurtjes lief
Kerel...!...gauw gauw biertjes grijpen en over tot de orde van de de dagquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er stond niet wat ik ging oefenenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:53 schreef passie66 het volgende:
[..]
Da's vlot voor een oefenpartijtje!
Ach jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:51 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nuja...goed bezig gewest dan maar laten we maar zeggen...als jij het naar je zin hebt gehad is het meest belangrijkst en tof voor je dan!
Laterzzzzz man...truste en swiet driems!quote:
Je hebt het maar zwaar, met al die belangstelling! Gelukkig kan je dan nog een beetje selecteren op topografie en zo! Anders werd het écht een gekkenhuis zeg!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haha![]()
Momenteel nog niks.
Alwel ik wel meiden achter me aan krijg maar ze wonen te ver wegno thnx
![]()
Beetje geslijm op de chat, mja trek er weinig van aan
Liefde moet van 2 kanten komen vind ikgewoon gezellig kletsen en dan zien of er wat uit komt
Ja man...der is een of ander oudhollands spreekwoord en dat luistert: familie kun je niet kiezen..,maar ik denk dan wel...ze zijn bezorgd om je...meer dan dat je lief is...tsja dat is dan op dat moment hun zin..maar ik weet zeker: Ze zijn blij geweest met je aanwezigheid!!...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Als je binnenkomt in een halflange zomerbroek met afritsbare pijpen en je wordt meteen door je moeder apart geroepen "zo kan je niet naar je werk hoor, hier, trek deze broek van pa maar aan."? Als dat iedere keer gebeurt?
Nee, mezelf zijn is duidelijk niet genoeg
Nou ja goed, ik slik het maar gewoon allemaal, hun dochter hebben ze al van zich vervreemd (hoewel ze precies weten hoe de slachtofferrol werkt etc). EN ik heb gewoon geen zin in al dat gezeik en complicaties. Niet.
Mag ook..voel jezelf vrij...je hebt me begrepen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Correctie:
Laterzzzzz man...truste en swiet driems!
Later man!!!!
Trusten en sweet dreams!
Ik heb het zeker zwaar met die belangstellende meidenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt het maar zwaar, met al die belangstelling! Gelukkig kan je dan nog een beetje selecteren op topografie en zo! Anders werd het écht een gekkenhuis zeg!!
Heeeej..was je der ook nog..ja truste man...morgen weer een lange dah!quote:
Ja, dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja man...der is een of ander oudhollands spreekwoord en dat luistert: familie kun je niet kiezen..,maar ik denk dan wel...ze zijn bezorgd om je...meer dan dat je lief is...tsja dat is dan op dat moment hun zin..maar ik weet zeker: Ze zijn blij geweest met je aanwezigheid!!...
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:04 schreef passie66 het volgende:
[..]
Mag ook..voel jezelf vrij...je hebt me begrepen!
Slaapwelquote:
Blijf je lekker nuchterquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel![]()
Maar geen bier dus vanavond, want toen ik terugkwam was de winkel al dichtOok weleens lekker
Kruidentheetje nog maar
Ik welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:08 schreef passie66 het volgende:
[..]
Blijf je lekker nuchter![]()
...nee, ik ben niet echt nuchter meer nee...
Speed, trouwens alle wel met die rare deksels die jou er een oor aan willen naaien?quote:
Ik hoor er momenteel ook even niks over.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh speedy hoe is het met je WOLvrienden afgelopen?hoor er maar niks meer van
vandaag niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:10 schreef passie66 het volgende:
@ D.Rose...beetje pingelen nog btw?
Jah...ik weet precies wat je bedoelt!!!....nee..., beter met een klap neervallen en braque wakker worden! Flash, je weet de waarheid weer goed te treffen in dezen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wellekker joh, morgen zo fit als een hoentje opstaan
Wat ik trouwens wel ontdekt heb: als je geen alcohol drinkt, heb je hele heldere dromen. Niet altijd even plezierig
Mja goed, ik snap dat je dan maar van het gezeik af wilt zijn, maar ik zou me nooit, waar dan ook en door wie dan ook, als volwassen mens zķ laten behandelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Als je binnenkomt in een halflange zomerbroek met afritsbare pijpen en je wordt meteen door je moeder apart geroepen "zo kan je niet naar je werk hoor, hier, trek deze broek van pa maar aan."? Als dat iedere keer gebeurt?
Nee, mezelf zijn is duidelijk niet genoeg
Nou ja goed, ik slik het maar gewoon allemaal, hun dochter hebben ze al van zich vervreemd (hoewel ze precies weten hoe de slachtofferrol werkt etc). EN ik heb gewoon geen zin in al dat gezeik en complicaties. Niet.
such a nice surprise!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vandaag niet meer
morgen ook geen tijd, dus dat wordt donderdag
dromen is leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik trouwens wel ontdekt heb: als je geen alcohol drinkt, heb je hele heldere dromen. Niet altijd even plezierig
Waarom moeten ze eerst naar jou toe komen dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb het zeker zwaar met die belangstellende meiden
Ik hou daar nu wel rekening mee, liever zou ik niet verder willen gaan dan Friesland/Groningen.
Maar ja, als er een meisje tussen zit die bv in flevoland woond die echt voor me wil gaan dan moet ze eerst maar naar mij toe komen
Met een beetje geluk heeft ze dezelfde dag nog een personelijk "recht in haar ogen andwoord"
ah..wat of wie dan wel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dromen is leuk
afgelopen dagen wat afgedroomd
nee, geen Dude
Sjonge je weet hem flink te raken vanavond, istnie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:13 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jah...ik weet precies wat je bedoelt!!!....nee..., beter met een klap neervallen en braque wakker worden! Flash, je weet de waarheid weer goed te treffen in dezen!
ik las hoertjequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Euhquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:11 schreef passie66 het volgende:
[..]
Speed, trouwens alle wel met die rare deksels die jou er een oor aan willen naaien?
Jajaja...vooruit met de geit je leeft maar enen keer..!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjonge je weet hem flink te raken vanavond, istnie?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dromen is leuk
afgelopen dagen wat afgedroomd
nee, geen Dude
Ach, het is een beetje de minst kwade optie. Ze bedoelen het allemaal goed, dat is juist de ellende. Je kan er gewoon niks van zeggen of je bent een ondankbaar <<eindeloos jankverhaal>>.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mja goed, ik snap dat je dan maar van het gezeik af wilt zijn, maar ik zou me nooit, waar dan ook en door wie dan ook, als volwassen mens zķ laten behandelen.
weeronline?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euh![]()
Duidelijker mag ook welwant weet niet waar je het nu over hebt
dan ga ik wel over jou dromenquote:
quote:
Omdat ik al minstens 1000/1500 euro aan reizen heb betaalt alleen om naar een vriendin toe te gaan wat gewoon bagger is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom moeten ze eerst naar jou toe komen dan?
Ja??quote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef passie66 het volgende:
Mjaah...ik zie het alweer..ik moet ook maar weer naar mijn mand...lieve mensen...tsjonge..het is leuk met jullie...welterusten allemaal!!!
O gelukkig. Ik balanceerde even op het randje tussen suīcide en toch maar weer doorgaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*aai over de bol geeft
ach, dat komt vast wel weer hoor
Kom ik op terug..voor nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja??
Dus??
Dan alsnog snap ik die hele zin niet
Ja het was een waar feest!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef passie66 het volgende:
Mjaah...ik zie het alweer..ik moet ook maar weer naar mijn mand...lieve mensen...tsjonge..het is leuk met jullie...welterusten allemaal!!!
wie ik?quote:
Dan dien je toch achteraf gewoon een rekening inquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat ik al minstens 1000/1500 euro aan reizen heb betaalt alleen om naar een vriendin toe te gaan wat gewoon bagger is.
Ivp dat ze even eerlijk zijn en gewoon tegen me zeggen van: het wordt niks of zow dan vind ik het best, maar daar zijn ze veel te laf voor.
Kortom, als een meisje naar me toe komt en ze vind me leuk, oke dan accepteer ik dan ook wel maar dan moeten ze het nog maar even laten bewijzen.
Ik heb al te veel verspeeld aan die reizen zooi en wat krijg ik er voor terug?
Niks!
ojee, wat breng ik allemaal teweegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O gelukkig. Ik balanceerde even op het randje tussen suīcide en toch maar weer doorgaan.![]()
En dat ga je elk meisje daarna kwalijk nemen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat ik al minstens 1000/1500 euro aan reizen heb betaalt alleen om naar een vriendin toe te gaan wat gewoon bagger is.
Ivp dat ze even eerlijk zijn en gewoon tegen me zeggen van: het wordt niks of zow dan vind ik het best, maar daar zijn ze veel te laf voor.
Kortom, als een meisje naar me toe komt en ze vind me leuk, oke dan accepteer ik dan ook wel maar dan moeten ze het nog maar even laten bewijzen.
Ik heb al te veel verspeeld aan die reizen zooi en wat krijg ik er voor terug?
Niks!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ojee, wat breng ik allemaal teweeg
ik ga maar naar bed nu, dromen enzo
welterusten allen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan dien je toch achteraf gewoon een rekening inje vordert gewoon die 108 euro van het laatste retourtje, en dan ga je dreigen dat dat nog maar het tipje van de sluier is
Wie weet raken ze in paniek, stromen de knaken binnen
Zelflerend vermogen moet je nog een beetje aan werken Speedy
Whahahahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan dien je toch achteraf gewoon een rekening inje vordert gewoon die 108 euro van het laatste retourtje, en dan ga je dreigen dat dat nog maar het tipje van de sluier is
Wie weet raken ze in paniek, stromen de knaken binnen
Zelflerend vermogen moet je nog een beetje aan werken Speedy
Nou hier, ik ben de beroerdste nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Whahahahaha
OMG!!!!!!!!
Hoe geweldig
Tja goed idee
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier, ik ben de beroerdste niet
Je had toch wel ergens een disclaimer op je site staan dat je liefde niet overdraagbaar is of zo he?![]()
dit gaat helemaal de verkeerde kant op....
Ja oke, mja dan nog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dat ga je elk meisje daarna kwalijk nemen?
Is het gewoon niet een beetje dom van jezelf dat je zoveel geld uitgaf aan die eerdere meisjes? Bovendien is het wat flauw om elk meisje dat bij ontmoeting niet op jou bleek te vallen, als onkostenpost te rekenen.![]()
Het lijkt me dat je misschien íets minder fel van leer moet trekken Speed, wil je aan de verkering komen![]()
Ik spiegel alleen maar de geschiedenisquote:
Whahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier, ik ben de beroerdste niet
Je had toch wel ergens een disclaimer op je site staan dat je liefde niet overdraagbaar is of zo he?![]()
dit gaat helemaal de verkeerde kant op....
Helemaal mee eensquote:
Je laat het wel erg van de andere partij afhangen hč?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja oke, mja dan nog.
Bv ik loop met een meisje te chatten en paar weken later zegt ze ineens tegen mij van: Ik vind je leuk, tja dan weet ik het zonet nog niet, en vooral als ze het dan ook nog even niet laat merken of zow
Mja van die andere bitch heb ik trouwens nog steeds niks van gehoort.
Hehe eindelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je laat het wel erg van de andere partij afhangen hč?
Nooit bedacht dat verliefd worden op elkaar iets is dat je samen doet, en het niet zo is dat de dame bepaalt of er 'verkering komt'?
Damn, waarom zit ik dit uit te leggen![]()
Laat maar![]()
Nee de welhaast ironische wrangheid is onmiskenbaar aanwezig jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik spiegel alleen maar de geschiedenisniks zelf aan bedacht hoor
Nou... vaker niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Nooit bedacht dat verliefd worden op elkaar iets is dat je samen doet,
Wat is er qu?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:48 schreef qu63 het volgende:
met die gedichten kon ik al niet meedoen en nu komt er weer niks in me op
Wrang? Nee hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee de welhaast ironische wrangheid is onmiskenbaar aanwezig ja![]()
Dat is dan erg persoonsafhankelijk. Ik ken het als iets dat je samen doet en eerlijk gezegd zie ik het in mijn omgeving ook niet anders (sinds mijn 14e en dat je dan 'op' iemand wasquote:
he?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is er qu?
Je zoekt inspiratie?
Dichten is toch makkelijk?
Stop erin en 't stopt gelijk!
Sluwheid? Och, daar wilde ik je niet van betichtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wrang? Nee hoorIk dacht meer aan "leep"
Mooi zoquote:
Dichten is een heerlijk woordquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Dichten is toch makkelijk?
Stop erin en 't stopt gelijk!
och, ik heb wel eens iemand achter een boom verstopt naar mijn huis loerend betrapt. Ik kan je vertellen, dat was niet wederzijdsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is dan erg persoonsafhankelijk. Ik ken het als iets dat je samen doet en eerlijk gezegd zie ik het in mijn omgeving ook niet anders (sinds mijn 14e en dat je dan 'op' iemand was)
ja, maar ik snapte je post al nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je wilde toch meedoen in de gedichten en zo?
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dichten is een heerlijk woord
als je dicht zoals het hoort
zorg gewoon dat als je vrouw lekt
ze wat harder aan je pik trekt
Als je 'm in haar lek propt
Ben je zeker: 't soppen stopt
Dan zou ik daar uiteraard "elkaar" verwachtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is dan erg persoonsafhankelijk. Ik ken het als iets dat je samen doet en eerlijk gezegd zie ik het in mijn omgeving ook niet anders (sinds mijn 14e en dat je dan 'op' iemand was)
Als je maar wel beseftquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me begrijpt
* Pijpt
Djen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
och, ik heb wel eens iemand achter een boom verstopt naar mijn huis loerend betrapt. Ik kan je vertellen, dat was niet wederzijds![]()
![]()
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O jee dan is het wel heel erg
![]()
Op je 14e had je nog van die afstandsliefdes. Ik was op Don Johnson en hij ook op mij alleen weet hij dat nog steeds nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik daar uiteraard "elkaar" verwachten
Wanneer ga je die aardbeien-lipgloss-geschreven brief nou eens opsturen dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op je 14e had je nog van die afstandsliefdes. Ik was op Don Johnson en hij ook op mij alleen weet hij dat nog steeds niet
bestond dat toen alquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer ga je die aardbeien-lipgloss-geschreven brief nou eens opsturen dan?Treuzelkont
Echt welquote:
thanx mate!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Djen!
Nog gefeliciteerd!
Ik had je in het topic van Dago al gefeliciteer, maar nu nog maar een keer
die heeft die brief wel verstuurd zekerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Mijn zus was ook op Don Johnson
*laatste slipje aangeeft*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Alle rondslingerende lingerie bijeen raapt
* Slaapt
Truste iedereen!
en dan iets wat rijmt op "geeft"quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
*laatste slipje aangeeft*
* qu63 gaat ook slapen
* Dat aan zijn kin kleeftquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan iets wat rijmt op "geeft"of zag je dat ook over het hoofd??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |