Jazeker ondanks dat ik vind dat het maar oefenen en oefenen en nog eens oefenen is gaat het echt wel goed voorruit vind ik zelf!quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:13 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
* D. Rose aanwezig. [V] zet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:13 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
Haha...hiervan een recuutje maakt!quote:
Hij meldt zich wel netjes, jij vergeet dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:18 schreef passie66 het volgende:
[..]
Haha...hiervan een recuutje maakt!
Och dat! Welnee. Jij bent nu ook niet echt notoir in dat soort dingen, dus het ging me niet om jou specifiek. Ik kan gewoon niet tegen dat gebagger, zeker als het keer op keer weer gebeurtquote:
Moet kunnen vind ik! Ik was gister best wel sjagerijnig en niemand die me daarvan weerhoud! Ieder mag toch zeggen wat ie denkt,voelt of wat dan ook!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och dat! Welnee. Jij bent nu ook niet echt notoir in dat soort dingen, dus het ging me niet om jou specifiek. Ik kan gewoon niet tegen dat gebagger, zeker als het keer op keer weer gebeurt![]()
Maar er zijn belangrijkere zaken hoor, ik was het al weer vergeten. Bovendien maakt het in feite geen zier uit wat ik ervan vindt en iedereen doet verder maar wat hij wil. Maar ik was de ergernis in elk geval even kwijt![]()
O daar schijn ik heel veel aan gemist te hebben hoorde ik al eens... Jammer dat ik het nooit heb gezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:22 schreef passie66 het volgende:
Ik had zojuist nog even deel 2 van Carnivāle gekeken...geweldig mooie serie was dat...
Ja, okee...maar je ziet me toch vanzelf als ik een berichtje heb ingetikt, dat is ook een vorm van melden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij meldt zich wel netjes, jij vergeet dat.![]()
ik spem niet hier, en dat had ik van jou ook niet verwachtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, ik heb jouw honderd nog bij lange niet ingehaald schat.![]()
hai D.
![]()
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind een mening uiten, en chagrijnig zijn en mensen afzeiken (ik zeg niet dat jij dat hebt gedaan!) bijvoorbeeld twee verschillende zaken. Dus álles mogen zeggen? Denk dat we dan een hele nare wereld zouden krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:25 schreef passie66 het volgende:
[..]
Moet kunnen vind ik! Ik was gister best wel sjagerijnig en niemand die me daarvan weerhoud! Ieder mag toch zeggen wat ie denkt,voelt of wat dan ook!
Dan voel ik me ook niet schuldig dat het mij ook niet boeide.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och dat! Welnee. Jij bent nu ook niet echt notoir in dat soort dingen, dus het ging me niet om jou specifiek. Ik kan gewoon niet tegen dat gebagger, zeker als het keer op keer weer gebeurt![]()
Maar er zijn belangrijkere zaken hoor, ik was het al weer vergeten. Bovendien maakt het in feite geen zier uit wat ik ervan vindt en iedereen doet verder maar wat hij wil. Maar ik was de ergernis in elk geval even kwijt![]()
Ja geweldige serie..ja ik weet zeker dat jij dat mooi zal vinden...het is een serie met geweldige personages en een geweldig plot...het gaat eigenlijk om een strijd tuseen het goede en het kwade dat woedde in het jaar '34.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O daar schijn ik heel veel aan gemist te hebben hoorde ik al eens... Jammer dat ik het nooit heb gezien![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:13 schreef passie66 het volgende:
[..]
Weet ik niet ...hoi Duderinnetje!...neenee..dat weet ik niet...nee, maar hoe is het met jouw zingen gesteld ook weer? Nog genoeg zangzaad gehad het weekend?
lekker hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan voel ik me ook niet schuldig dat het mij ook niet boeide.![]()
Soms heb ik daar gewoon zin in.
Don't push it babyquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan voel ik me ook niet schuldig dat het mij ook niet boeide.![]()
Soms heb ik daar gewoon zin in.
Nee afzeiken...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind een mening uiten, en chagrijnig zijn en mensen afzeiken (ik zeg niet dat jij dat hebt gedaan!) bijvoorbeeld twee verschillende zaken. Dus álles mogen zeggen? Denk dat we dan een hele nare wereld zouden krijgen.
Klinkt geweldig!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:30 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja geweldige serie..ja ik weet zeker dat jij dat mooi zal vinden...het is een serie met geweldige personages en een geweldig plot...het gaat eigenlijk om een strijd tuseen het goede en het kwade dat woedde in het jaar '34.
Och, ik had eerlijk gezegd niet eens verwacht dat het met een modem ook zo makkelijk ging.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik spem niet hier, en dat had ik van jou ook niet verwacht
Hmm..hihih...tsja...en toen wilde ik iets zeggen maar durfde niet!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Do Re Mi Fa Sol La Si Doooooooo!![]()
O precies ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:35 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nee afzeiken......nee, dat bedoelde ik daar nou ook weer niet mee (aan die mogelijkheid dacht ik niet eens), want dat is iets waar je jezelf alleen maar neerhaalt, maar vind wel dat als ik dan bijvoorbeeld me chagrijnig voel, wel ff kan zeggen van:
laat mij lekker ffkes!
ok, whateverquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och, ik had eerlijk gezegd niet eens verwacht dat het met een modem ook zo makkelijk ging.
Verder mwa . Ik hoef niet altijd aan iemands verwachtingen te voldoen.
Haha, jij bent toch ook een portretquote:
Gelijk mijn hele goede humeur naar de klote.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
* Gizmore sluit zich hier volledig bij aan
Mooi, nu het nog verder verpesten dat je in een depressie raakt en jezelf opknooptquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelijk mijn hele goede humeur naar de klote.
Dat lukt jou toch niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mooi, nu het nog verder verpesten dat je in een depressie raakt en jezelf opknoopt![]()
ik krijg de indruk dat er maar weinig mensen begaan zijn met de kwaliteit van deze reeksquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Irl, is het wat anders, Fok zit er tussen in.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik krijg de indruk dat er maar weinig mensen begaan zijn met de kwaliteit van deze reeks
Bij jezelf misschien, omdat het niet lukt iemand anders zover te krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als ik maar lang genoeg blijf hangen komt dat vanzelf wel
Ach ja, met deze snelheid heb je welliswaar de tijd om met kwaliteitsposts te komen maar aan de andere kant juist weer niet omdat het té langzaam gaat..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik krijg de indruk dat er maar weinig mensen begaan zijn met de kwaliteit van deze reeks
Ja ja, op dat soort momenten zwaai ik eventjes en ren dan hard door!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O precies ja.
Aan de andere kant: als je je niet lekker in je vel voelt, kun je je soms beter op een bepaald moment maar even terugtrekken. Anders verpest je soms ook nog eens het humeur van anderen en dat is natuurlijk nergens voor nodig.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dank je B!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij jezelf misschien, omdat het niet lukt iemand anders zover te krijgen.
da's gelijk weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]mja, je zou best eens gelijk kunnen hebben.
Ik ga wel serieus doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |