Pentium 150 MHZquote:
Erg mee, eigenlijk alleen maar wat geholpen hier en daar en informele mini vergaderingen gehouden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Sandertje, en? Viel het mee of tegen?
Erg lekker!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
En hoe was het sapje?
Heeft het iets te maken met master and servant ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
zoals ik al zei boeit het me niet zo. of het er nou staat of niet
en ik heb nikky nog nooit gezien, dus hoe ze eruit ziet weet ik ook niet
quote:
Hai trutjequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond Bengel
@ Passie: Hoe staat het met de oprichting van de Fok!-band?
Boos op je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai trutje![]()
Ben je nog boos op me.![]()
Lijkt me niet handig met losse vingers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:10 schreef passie66 het volgende:
Minor swing, Djangology, Douce ambiance, Manoir de mes reves, Rose room, Dark eyes...en een of ander dingetje ...ik weet niet eens hoe dat heet, om je vingers los te maken! De hele riedel dus
Weet ik niet ...hoi Duderinnetje!...neenee..dat weet ik niet...nee, maar hoe is het met jouw zingen gesteld ook weer? Nog genoeg zangzaad gehad het weekend?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond Bengel
@ Passie: Hoe staat het met de oprichting van de Fok!-band?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |