quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, daar heb je het al, je moet ook niet baggeren
deze mensen waren wel beter dan die bekakte vrouw?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaaaaaaa, eerste bezichtiging achter de rug
Damn wat moeilijk is dat. Na vijf minuten was ik uitgeluld, maar ja, om ze dan weer de deur uit te zetten
Denk niet dat ze het doen trouwens, al vonden ze het huis echt erg gaaf. Maar ze waren een paar straten verder beland omdat ze verdwaald waren en tja, da's toch minder
Ah wel, de kop is erafMorgen weer een kandidaat!
Ja, het was nét iets onder de adelstand deze keerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
deze mensen waren wel beter dan die bekakte vrouw?
ik wil je niet opnaaien, maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
150 dan maar?
Pentium 150 MHZquote:
Erg mee, eigenlijk alleen maar wat geholpen hier en daar en informele mini vergaderingen gehouden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Sandertje, en? Viel het mee of tegen?
Erg lekker!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
En hoe was het sapje?
Heeft het iets te maken met master and servant ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
zoals ik al zei boeit het me niet zo. of het er nou staat of niet
en ik heb nikky nog nooit gezien, dus hoe ze eruit ziet weet ik ook niet
quote:
Hai trutjequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond Bengel
@ Passie: Hoe staat het met de oprichting van de Fok!-band?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |