Get real zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Fles/D_h: het heeft er geen reet mee te maken of ik blauw ben of niet. Dit is niet de eerste keer dat ik er over val hoe jullie posten. Ik snap niet dat jullie geen enkele zelfreflectie hebben. Beetje lopen klagen over die lui die het forum nu aanvallen en hoe zielig het is dat ze daarop rukken. En vervolgens gaan lopen geilen op weet-ik-hoeveel-dubbele posts. Stelletje sneue pubers zijn jullie wat mij betreft. Als je zo baalt van de traagheid en je je verveelt, ga dan niet lopen zieken hier maar get a life en kom gewoon over een paar uurtjes weer eens kijken.
dagquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik ga er vandoor VriendenPa is jarig, tot vanavond laat misschien nog ff
Ja en bedankt, hou ook van jou!quote:Stelletje sneue pubers zijn jullie wat mij betreft.
niet gaan wijzen hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Get real zegik doe het toevallig eens 6 of 7 posts. Loop ik daarop te geilen?
Bengel en D zijn minstens zo schuldig, maar die reageren niet op je, dus die blijven uit de wind. Ook niet helemaal reëel natuurlijk. Maar goed, kan me best voorstellen dat je je eraan ergert. We zijn er ook meteen weer mee gekapt zoals je zag. Niks aan de hand. En nou gaan we weer gezellig verder posten
tsk tsk tskquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Fles/D_h: het heeft er geen reet mee te maken of ik blauw ben of niet. Dit is niet de eerste keer dat ik er over val hoe jullie posten. Ik snap niet dat jullie geen enkele zelfreflectie hebben. Beetje lopen klagen over die lui die het forum nu aanvallen en hoe zielig het is dat ze daarop rukken. En vervolgens gaan lopen geilen op weet-ik-hoeveel-dubbele posts. Stelletje sneue pubers zijn jullie wat mij betreft. Als je zo baalt van de traagheid en je je verveelt, ga dan niet lopen zieken hier maar get a life en kom gewoon over een paar uurtjes weer eens kijken.
Zo, dat lucht op.
En sta ik op NR 3quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:38 schreef dolle_hond het volgende:
B: 30 keer
SGJ: 12 keer
d_h: 47 keer
d_f: 6 keer
150 wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
150 dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |