Dan dien je toch achteraf gewoon een rekening inquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat ik al minstens 1000/1500 euro aan reizen heb betaalt alleen om naar een vriendin toe te gaan wat gewoon bagger is.
Ivp dat ze even eerlijk zijn en gewoon tegen me zeggen van: het wordt niks of zow dan vind ik het best, maar daar zijn ze veel te laf voor.
Kortom, als een meisje naar me toe komt en ze vind me leuk, oke dan accepteer ik dan ook wel maar dan moeten ze het nog maar even laten bewijzen.
Ik heb al te veel verspeeld aan die reizen zooi en wat krijg ik er voor terug?
Niks!
ojee, wat breng ik allemaal teweegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O gelukkig. Ik balanceerde even op het randje tussen suīcide en toch maar weer doorgaan.![]()
En dat ga je elk meisje daarna kwalijk nemen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat ik al minstens 1000/1500 euro aan reizen heb betaalt alleen om naar een vriendin toe te gaan wat gewoon bagger is.
Ivp dat ze even eerlijk zijn en gewoon tegen me zeggen van: het wordt niks of zow dan vind ik het best, maar daar zijn ze veel te laf voor.
Kortom, als een meisje naar me toe komt en ze vind me leuk, oke dan accepteer ik dan ook wel maar dan moeten ze het nog maar even laten bewijzen.
Ik heb al te veel verspeeld aan die reizen zooi en wat krijg ik er voor terug?
Niks!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ojee, wat breng ik allemaal teweeg
ik ga maar naar bed nu, dromen enzo
welterusten allen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan dien je toch achteraf gewoon een rekening inje vordert gewoon die 108 euro van het laatste retourtje, en dan ga je dreigen dat dat nog maar het tipje van de sluier is
Wie weet raken ze in paniek, stromen de knaken binnen
Zelflerend vermogen moet je nog een beetje aan werken Speedy
Whahahahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan dien je toch achteraf gewoon een rekening inje vordert gewoon die 108 euro van het laatste retourtje, en dan ga je dreigen dat dat nog maar het tipje van de sluier is
Wie weet raken ze in paniek, stromen de knaken binnen
Zelflerend vermogen moet je nog een beetje aan werken Speedy
Nou hier, ik ben de beroerdste nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Whahahahaha
OMG!!!!!!!!
Hoe geweldig
Tja goed idee
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier, ik ben de beroerdste niet
Je had toch wel ergens een disclaimer op je site staan dat je liefde niet overdraagbaar is of zo he?![]()
dit gaat helemaal de verkeerde kant op....
Ja oke, mja dan nog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dat ga je elk meisje daarna kwalijk nemen?
Is het gewoon niet een beetje dom van jezelf dat je zoveel geld uitgaf aan die eerdere meisjes? Bovendien is het wat flauw om elk meisje dat bij ontmoeting niet op jou bleek te vallen, als onkostenpost te rekenen.![]()
Het lijkt me dat je misschien íets minder fel van leer moet trekken Speed, wil je aan de verkering komen![]()
Ik spiegel alleen maar de geschiedenisquote:
Whahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier, ik ben de beroerdste niet
Je had toch wel ergens een disclaimer op je site staan dat je liefde niet overdraagbaar is of zo he?![]()
dit gaat helemaal de verkeerde kant op....
Helemaal mee eensquote:
Je laat het wel erg van de andere partij afhangen hč?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja oke, mja dan nog.
Bv ik loop met een meisje te chatten en paar weken later zegt ze ineens tegen mij van: Ik vind je leuk, tja dan weet ik het zonet nog niet, en vooral als ze het dan ook nog even niet laat merken of zow
Mja van die andere bitch heb ik trouwens nog steeds niks van gehoort.
Hehe eindelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je laat het wel erg van de andere partij afhangen hč?
Nooit bedacht dat verliefd worden op elkaar iets is dat je samen doet, en het niet zo is dat de dame bepaalt of er 'verkering komt'?
Damn, waarom zit ik dit uit te leggen![]()
Laat maar![]()
Nee de welhaast ironische wrangheid is onmiskenbaar aanwezig jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik spiegel alleen maar de geschiedenisniks zelf aan bedacht hoor
Nou... vaker niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Nooit bedacht dat verliefd worden op elkaar iets is dat je samen doet,
Wat is er qu?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:48 schreef qu63 het volgende:
met die gedichten kon ik al niet meedoen en nu komt er weer niks in me op
Wrang? Nee hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee de welhaast ironische wrangheid is onmiskenbaar aanwezig ja![]()
Dat is dan erg persoonsafhankelijk. Ik ken het als iets dat je samen doet en eerlijk gezegd zie ik het in mijn omgeving ook niet anders (sinds mijn 14e en dat je dan 'op' iemand wasquote:
he?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is er qu?
Je zoekt inspiratie?
Dichten is toch makkelijk?
Stop erin en 't stopt gelijk!
Sluwheid? Och, daar wilde ik je niet van betichtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wrang? Nee hoorIk dacht meer aan "leep"
Mooi zoquote:
Dichten is een heerlijk woordquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Dichten is toch makkelijk?
Stop erin en 't stopt gelijk!
och, ik heb wel eens iemand achter een boom verstopt naar mijn huis loerend betrapt. Ik kan je vertellen, dat was niet wederzijdsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is dan erg persoonsafhankelijk. Ik ken het als iets dat je samen doet en eerlijk gezegd zie ik het in mijn omgeving ook niet anders (sinds mijn 14e en dat je dan 'op' iemand was)
ja, maar ik snapte je post al nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je wilde toch meedoen in de gedichten en zo?
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dichten is een heerlijk woord
als je dicht zoals het hoort
zorg gewoon dat als je vrouw lekt
ze wat harder aan je pik trekt
Als je 'm in haar lek propt
Ben je zeker: 't soppen stopt
Dan zou ik daar uiteraard "elkaar" verwachtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is dan erg persoonsafhankelijk. Ik ken het als iets dat je samen doet en eerlijk gezegd zie ik het in mijn omgeving ook niet anders (sinds mijn 14e en dat je dan 'op' iemand was)
Als je maar wel beseftquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me begrijpt
* Pijpt
Djen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
och, ik heb wel eens iemand achter een boom verstopt naar mijn huis loerend betrapt. Ik kan je vertellen, dat was niet wederzijds![]()
![]()
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O jee dan is het wel heel erg
![]()
Op je 14e had je nog van die afstandsliefdes. Ik was op Don Johnson en hij ook op mij alleen weet hij dat nog steeds nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik daar uiteraard "elkaar" verwachten
Wanneer ga je die aardbeien-lipgloss-geschreven brief nou eens opsturen dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op je 14e had je nog van die afstandsliefdes. Ik was op Don Johnson en hij ook op mij alleen weet hij dat nog steeds niet
bestond dat toen alquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer ga je die aardbeien-lipgloss-geschreven brief nou eens opsturen dan?Treuzelkont
Echt welquote:
thanx mate!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Djen!
Nog gefeliciteerd!
Ik had je in het topic van Dago al gefeliciteer, maar nu nog maar een keer
die heeft die brief wel verstuurd zekerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Mijn zus was ook op Don Johnson
*laatste slipje aangeeft*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Alle rondslingerende lingerie bijeen raapt
* Slaapt
Truste iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |