Kerel...!...gauw gauw biertjes grijpen en over tot de orde van de de dagquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het alternatief is wegblijvenEn dat gaat me niet meer vergeven worden voordat de zon opzwelt tot een rode reus en alle planeten tot en met Mars verzwolgen worden. Een blik op het astronomisch spoorboekje leert dat zoiets de eerstkomende 10 miljard jaar niet zal gebeuren. Kortom, ik lach wel even een paar uurtjes lief
er stond niet wat ik ging oefenenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:53 schreef passie66 het volgende:
[..]
Da's vlot voor een oefenpartijtje!
Ach jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:51 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nuja...goed bezig gewest dan maar laten we maar zeggen...als jij het naar je zin hebt gehad is het meest belangrijkst en tof voor je dan!
Laterzzzzz man...truste en swiet driems!quote:
Je hebt het maar zwaar, met al die belangstelling! Gelukkig kan je dan nog een beetje selecteren op topografie en zo! Anders werd het écht een gekkenhuis zeg!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haha![]()
Momenteel nog niks.
Alwel ik wel meiden achter me aan krijg maar ze wonen te ver wegno thnx
![]()
Beetje geslijm op de chat, mja trek er weinig van aan
Liefde moet van 2 kanten komen vind ikgewoon gezellig kletsen en dan zien of er wat uit komt
Ja man...der is een of ander oudhollands spreekwoord en dat luistert: familie kun je niet kiezen..,maar ik denk dan wel...ze zijn bezorgd om je...meer dan dat je lief is...tsja dat is dan op dat moment hun zin..maar ik weet zeker: Ze zijn blij geweest met je aanwezigheid!!...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Als je binnenkomt in een halflange zomerbroek met afritsbare pijpen en je wordt meteen door je moeder apart geroepen "zo kan je niet naar je werk hoor, hier, trek deze broek van pa maar aan."? Als dat iedere keer gebeurt?
Nee, mezelf zijn is duidelijk niet genoeg
Nou ja goed, ik slik het maar gewoon allemaal, hun dochter hebben ze al van zich vervreemd (hoewel ze precies weten hoe de slachtofferrol werkt etc). EN ik heb gewoon geen zin in al dat gezeik en complicaties. Niet.
Mag ook..voel jezelf vrij...je hebt me begrepen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Correctie:
Laterzzzzz man...truste en swiet driems!
Later man!!!!
Trusten en sweet dreams!
Ik heb het zeker zwaar met die belangstellende meidenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt het maar zwaar, met al die belangstelling! Gelukkig kan je dan nog een beetje selecteren op topografie en zo! Anders werd het écht een gekkenhuis zeg!!
Heeeej..was je der ook nog..ja truste man...morgen weer een lange dah!quote:
Ja, dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja man...der is een of ander oudhollands spreekwoord en dat luistert: familie kun je niet kiezen..,maar ik denk dan wel...ze zijn bezorgd om je...meer dan dat je lief is...tsja dat is dan op dat moment hun zin..maar ik weet zeker: Ze zijn blij geweest met je aanwezigheid!!...
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:04 schreef passie66 het volgende:
[..]
Mag ook..voel jezelf vrij...je hebt me begrepen!
Slaapwelquote:
Blijf je lekker nuchterquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel![]()
Maar geen bier dus vanavond, want toen ik terugkwam was de winkel al dichtOok weleens lekker
Kruidentheetje nog maar
Ik welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:08 schreef passie66 het volgende:
[..]
Blijf je lekker nuchter![]()
...nee, ik ben niet echt nuchter meer nee...
Speed, trouwens alle wel met die rare deksels die jou er een oor aan willen naaien?quote:
Ik hoor er momenteel ook even niks over.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh speedy hoe is het met je WOLvrienden afgelopen?hoor er maar niks meer van
vandaag niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:10 schreef passie66 het volgende:
@ D.Rose...beetje pingelen nog btw?
Jah...ik weet precies wat je bedoelt!!!....nee..., beter met een klap neervallen en braque wakker worden! Flash, je weet de waarheid weer goed te treffen in dezen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wellekker joh, morgen zo fit als een hoentje opstaan
Wat ik trouwens wel ontdekt heb: als je geen alcohol drinkt, heb je hele heldere dromen. Niet altijd even plezierig
Mja goed, ik snap dat je dan maar van het gezeik af wilt zijn, maar ik zou me nooit, waar dan ook en door wie dan ook, als volwassen mens zó laten behandelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Als je binnenkomt in een halflange zomerbroek met afritsbare pijpen en je wordt meteen door je moeder apart geroepen "zo kan je niet naar je werk hoor, hier, trek deze broek van pa maar aan."? Als dat iedere keer gebeurt?
Nee, mezelf zijn is duidelijk niet genoeg
Nou ja goed, ik slik het maar gewoon allemaal, hun dochter hebben ze al van zich vervreemd (hoewel ze precies weten hoe de slachtofferrol werkt etc). EN ik heb gewoon geen zin in al dat gezeik en complicaties. Niet.
such a nice surprise!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vandaag niet meer
morgen ook geen tijd, dus dat wordt donderdag
dromen is leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik trouwens wel ontdekt heb: als je geen alcohol drinkt, heb je hele heldere dromen. Niet altijd even plezierig
Waarom moeten ze eerst naar jou toe komen dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb het zeker zwaar met die belangstellende meiden
Ik hou daar nu wel rekening mee, liever zou ik niet verder willen gaan dan Friesland/Groningen.
Maar ja, als er een meisje tussen zit die bv in flevoland woond die echt voor me wil gaan dan moet ze eerst maar naar mij toe komen
Met een beetje geluk heeft ze dezelfde dag nog een personelijk "recht in haar ogen andwoord"
ah..wat of wie dan wel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dromen is leuk
afgelopen dagen wat afgedroomd
nee, geen Dude
Sjonge je weet hem flink te raken vanavond, istnie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:13 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jah...ik weet precies wat je bedoelt!!!....nee..., beter met een klap neervallen en braque wakker worden! Flash, je weet de waarheid weer goed te treffen in dezen!
ik las hoertjequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Euhquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:11 schreef passie66 het volgende:
[..]
Speed, trouwens alle wel met die rare deksels die jou er een oor aan willen naaien?
Jajaja...vooruit met de geit je leeft maar enen keer..!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjonge je weet hem flink te raken vanavond, istnie?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dromen is leuk
afgelopen dagen wat afgedroomd
nee, geen Dude
Ach, het is een beetje de minst kwade optie. Ze bedoelen het allemaal goed, dat is juist de ellende. Je kan er gewoon niks van zeggen of je bent een ondankbaar <<eindeloos jankverhaal>>.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mja goed, ik snap dat je dan maar van het gezeik af wilt zijn, maar ik zou me nooit, waar dan ook en door wie dan ook, als volwassen mens zó laten behandelen.
weeronline?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euh![]()
Duidelijker mag ook welwant weet niet waar je het nu over hebt
dan ga ik wel over jou dromenquote:
quote:
Omdat ik al minstens 1000/1500 euro aan reizen heb betaalt alleen om naar een vriendin toe te gaan wat gewoon bagger is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom moeten ze eerst naar jou toe komen dan?
Ja??quote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef passie66 het volgende:
Mjaah...ik zie het alweer..ik moet ook maar weer naar mijn mand...lieve mensen...tsjonge..het is leuk met jullie...welterusten allemaal!!!
O gelukkig. Ik balanceerde even op het randje tussen suïcide en toch maar weer doorgaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*aai over de bol geeft
ach, dat komt vast wel weer hoor
Kom ik op terug..voor nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja??
Dus??
Dan alsnog snap ik die hele zin niet
Ja het was een waar feest!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef passie66 het volgende:
Mjaah...ik zie het alweer..ik moet ook maar weer naar mijn mand...lieve mensen...tsjonge..het is leuk met jullie...welterusten allemaal!!!
wie ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |