Volgens mij was dit toch een redelijke, Jury???quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, met deze snelheid heb je welliswaar de tijd om met kwaliteitsposts te komen maar aan de andere kant juist weer niet omdat het té langzaam gaat..
Volgens kieskeurig is de dvd (6 stuks) het goedkoopst bij de wehkamp..40 euro! mquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klinkt geweldig!![]()
Ik zal het wel eens op DVD aanschaffen (zodra ik een DVD-speler heb)
Dat was echt geen kwaliteitspost hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:53 schreef passie66 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit toch een redelijke, Jury???
Altijd, daar sta ik om bekendquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah kijk, weer een kwaliteitspost met toegevoegde waarde
![]()
zo streng zijn we hier niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat was echt geen kwaliteitspost hoorHet tweede deel van de zin kwam niet helemaal lekker uit de verf
![]()
![]()
Zeg toch eens @%@% wat je wil man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's gelijk weer het andere uiterste
Jij misschien nietquote:
Waaromquote:
Dank je wel pop, dat is aardig dat je het even hebt opgezochtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef passie66 het volgende:
[..]
Volgens kieskeurig is de dvd (6 stuks) het goedkoopst bij de wehkamp..40 euro! m
ik kan het wel proberen uit te leggen, maar je snapt het waarschijnlijk toch nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg toch eens @%@% wat je wil man.![]()
Vrouwen kunnen onduidelijk zijn, maar jij kan er ook wat van.![]()
Dat wordt je allang niet meer kwalijk genomen, hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij misschien nietMaar het aantal échte kwaliteitsposts van mijn hand is nog niet bepaald hoog te noemen
kan zijn, maar de norm ligt hier wat lagerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij misschien nietMaar het aantal échte kwaliteitsposts van mijn hand is nog niet bepaald hoog te noemen
Kan je dat vervelende sarcasme niet even uitleven op iemand anders, ik begin het zat te wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wordt je allang niet meer kwalijk genomen, hoor.![]()
Dat vaak, valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom. Ik doe vaak genoeg serieus, maar.... nu even niet
.
Dan leg het ook eens wat minder kinderachtig uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kan het wel proberen uit te leggen, maar je snapt het waarschijnlijk toch niet
Noem je dat sarcasme? Ik eerlijkheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan je dat vervelende sarcasme niet even uitleven op iemand anders, ik begin het zat te worden
Maar goed, ga nu toch film kijken
Ja maar dat komt dan ook dat de serie best een enorme indruk heeft gemaakt, check http://www.hbo.com/carnivale/quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank je wel pop, dat is aardig dat je het even hebt opgezocht![]()
Jammer...nuja..welterusten Bengeltje!quote:
Tot zo, jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef D.Rose het volgende:
*ik ben ook ff weg
moet ff mijn oefeningen doen
tot zo
Zal wel meevallen toch...zu zullen blij zijn dat je bent geweest...hoi Flashquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuiswas gezellig hoor, maar een beetje decorum zitten spelen voor steeds weer dezelfde vrienden van m'n ouders...
Zo mag ik het horen Speedy, vertel eens hoe was jouw leuke dag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Superdeluxetienduizendbommenengranaten,
Ik heb wel een leuke dag gehad hoor bengeltje
En jij dan?
Daar hoef je toch niet aan mee te doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuiswas gezellig hoor, maar een beetje decorum zitten spelen voor steeds weer dezelfde vrienden van m'n ouders...
Hoiquote:
Het alternatief is wegblijvenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet aan mee te doen?
Welkom back
Mijn dag was erg leuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen Speedy, vertel eens hoe was jouw leuke dag?
Wel gaan maar jezelf zijn is geen optie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het alternatief is wegblijvenEn dat gaat me niet meer vergeven worden voordat de zon opzwelt tot een rode reus en alle planeten tot en met Mars verzwolgen worden. Een blik op het astronomisch spoorboekje leert dat zoiets de eerstkomende 10 miljard jaar niet zal gebeuren. Kortom, ik lach wel even een paar uurtjes lief
Ah! Hoe heet ze en wanneer begint de verkering?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn dag was erg leuk.
Heb me kapot verveelt.
Vandaag met mijn website aan de gang maar totaal geen zin in gehad.
Daarnaast heb ik lekker zitten te chatten![]()
en ga je haar wel ontmoeten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah! Hoe heet ze en wanneer begint de verkering?
Nuja...goed bezig gewest dan maar laten we maar zeggen...als jij het naar je zin hebt gehad is het meest belangrijkst en tof voor je dan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn dag was erg leuk.
Heb me kapot verveelt.
Vandaag met mijn website aan de gang maar totaal geen zin in gehad.
Daarnaast heb ik lekker zitten te chatten![]()
Da's vlot voor een oefenpartijtje!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef D.Rose het volgende:
en weer terug
Hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah! Hoe heet ze en wanneer begint de verkering?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Wel gaan maar jezelf zijn is geen optie?
Kerel...!...gauw gauw biertjes grijpen en over tot de orde van de de dagquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het alternatief is wegblijvenEn dat gaat me niet meer vergeven worden voordat de zon opzwelt tot een rode reus en alle planeten tot en met Mars verzwolgen worden. Een blik op het astronomisch spoorboekje leert dat zoiets de eerstkomende 10 miljard jaar niet zal gebeuren. Kortom, ik lach wel even een paar uurtjes lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |