Volgens mij was dit toch een redelijke, Jury???quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, met deze snelheid heb je welliswaar de tijd om met kwaliteitsposts te komen maar aan de andere kant juist weer niet omdat het té langzaam gaat..
Volgens kieskeurig is de dvd (6 stuks) het goedkoopst bij de wehkamp..40 euro! mquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klinkt geweldig!![]()
Ik zal het wel eens op DVD aanschaffen (zodra ik een DVD-speler heb)
Dat was echt geen kwaliteitspost hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:53 schreef passie66 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit toch een redelijke, Jury???
Altijd, daar sta ik om bekendquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah kijk, weer een kwaliteitspost met toegevoegde waarde
![]()
zo streng zijn we hier niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat was echt geen kwaliteitspost hoorHet tweede deel van de zin kwam niet helemaal lekker uit de verf
![]()
![]()
Zeg toch eens @%@% wat je wil man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's gelijk weer het andere uiterste
Jij misschien nietquote:
Waaromquote:
Dank je wel pop, dat is aardig dat je het even hebt opgezochtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef passie66 het volgende:
[..]
Volgens kieskeurig is de dvd (6 stuks) het goedkoopst bij de wehkamp..40 euro! m
ik kan het wel proberen uit te leggen, maar je snapt het waarschijnlijk toch nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg toch eens @%@% wat je wil man.![]()
Vrouwen kunnen onduidelijk zijn, maar jij kan er ook wat van.![]()
Dat wordt je allang niet meer kwalijk genomen, hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij misschien nietMaar het aantal échte kwaliteitsposts van mijn hand is nog niet bepaald hoog te noemen
kan zijn, maar de norm ligt hier wat lagerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij misschien nietMaar het aantal échte kwaliteitsposts van mijn hand is nog niet bepaald hoog te noemen
Kan je dat vervelende sarcasme niet even uitleven op iemand anders, ik begin het zat te wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wordt je allang niet meer kwalijk genomen, hoor.![]()
Dat vaak, valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom. Ik doe vaak genoeg serieus, maar.... nu even niet
.
Dan leg het ook eens wat minder kinderachtig uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kan het wel proberen uit te leggen, maar je snapt het waarschijnlijk toch niet
Noem je dat sarcasme? Ik eerlijkheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan je dat vervelende sarcasme niet even uitleven op iemand anders, ik begin het zat te worden
Maar goed, ga nu toch film kijken
Ja maar dat komt dan ook dat de serie best een enorme indruk heeft gemaakt, check http://www.hbo.com/carnivale/quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank je wel pop, dat is aardig dat je het even hebt opgezocht![]()
Jammer...nuja..welterusten Bengeltje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |