quote:
Bnq ofzoiets (maikel) en gabry zitten nu nog op msn.. en ik dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
------------------------------------
Maarre waar is iedereen tis wel stil zoZitten jullie nu nog allemaal op msn te ouwehoeren of slapen jullie al ?
Bnq ? Komt die hier ook ? Ken ik nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
Bnq ofzoiets (maikel) en gabry zitten nu nog op msn.. en ik dus
Zoals het hoort op dit goddelijke tijdstipquote:
PUB SlowChat #85 het niveau van de jeugd. drank sex en fok!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bnq ? Komt die hier ook ? Ken ik niet
Ik ben er over een uurtje ofzo pas
Owquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:19 schreef Imberr het volgende:
verwijzing naar deeltje 86 en als je erop klikt je naar 85 gaat?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
OwDie bedoelde ik niet eens
Ik bedoelde de laatste avatar, daar waren ze een ] vergeten
Nummertje ga ik ook even aanpassen
.
Hoiquote:
Doeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:27 schreef DaMook het volgende:
Ik ga uitloggenTot over een goei uurtje
Waarom reageer je niet op msnquote:
Nog een reactie op gisteren (in vorig topic ook gegeven maar daar was je toen al niet meerquote:
Wat doe je nu?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog een reactie op gisteren (in vorig topic ook gegeven maar daar was je toen al niet meer)
Ja serieus ik werk echt al 4 jaar alleen maar nachten, alleen tijdens mijn vrije dagen leef ik (min of meer) overdag
.
En dat kan best zijn dat overstappen van de nacht zo naar dag moeilijk wordt, maar ik ben het wel van plan op niet al te lange termijnben namelijk opzoek naar nieuw werk
.
Economie in Amsterdam. Bij zo'n spel van de ABN kwam dit eruitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:40 schreef Casparovvv het volgende:
de_ananas. behoorlijke ambities heb je staan.
wat studeer je/ga je studeren?
moet ik ook maar eens zoiets gaan doen danquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Economie in Amsterdam. Bij zo'n spel van de ABN kwam dit eruit![]()
Beveiliging, maar mijn bedrijf heeft geen dingen voor overdag, en het zal vast wel in strijd zijn met de arbo/cao, maar daar trekt mijn baas zich niet veel van aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat doe je nu?
ik wist niet dat het kon, niet in strijd met de arbo enzo?
Mwah als ik 2 dagen vrij ben moet ik binnen 3 dagen overstappen van nacht naar dag naar nacht en dat gaat redelijk (al zit ik dan meestal wel nog vrij laat online).quote:heel je lichaam zit in dat ritme, zal je wel wat slapeloze nachtjes bezorgen als je overstapt.
En ja, vorige topic was ik weg. Meestal slaap ik s'nachts
Er moet later iemand zijn die mensen kan ontslaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
moet ik ook maar eens zoiets gaan doen dan![]()
* Casparovvv wil IBA aan het Erasmus gaan doen.
Ik had het goed onthouden hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:20 schreef joupee het volgende:
jeujjj![]()
damook.. topgozer![]()
goeiemorgen allemaal trouwens![]()
Verbinding met hun haperde ontzettend, terwijl het met Rabry de vorige keer perfect was.quote:Gisteravond schreef Jaguarized in het vorige topic:
[..]
Precies. Zo te horen was het niet gelukt op de radio?
Is goed bola, dan kunnen we het vanmiddag meteen testen op kwaliteitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:20 schreef B_BOY het volgende:
ey ananas pak jij trouwens het kado voor mol in en geef je dat dan aan hem. ik laat nog wel weten hoelaat ik kom en of ik met jou meegaa. moet ff zien man.
Ach zo, baggerverbinding in die studio ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Verbinding met hun haperde ontzettend, terwijl het met Rabry de vorige keer perfect was.
Wtf is IBA?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
moet ik ook maar eens zoiets gaan doen dan![]()
* Casparovvv wil IBA aan het Erasmus gaan doen.
3-dubbel-cd? Platinum editie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:14 schreef hollander76 het volgende:
Ow....... en mijn bestelde Queen CD is eindelijk binnen
Freddy!
Maar ik ben op vakantiequote:B_BOY
rofl. volgens mij was ik er vannacht wel en jij niet. en volgens mij ga ik tog ook al wat delen mee. en volgens mij was de vorige uit deze reeks een naamtopic.
Nee, Made in Heavenquote:
Jup, supergoed album is dat. Heb hem zelf ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nee, Made in Heaven![]()
Mooie CD, en die 3dubbel CD..... is dat de CD met Greatest Hits I, II & (Queen +) III?
Had alle 3 delen al los, dus is het vrij zinloos om die CD-set nog te kopen..... vooral II is goed!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup, supergoed album is dat. Heb hem zelf ook.![]()
HoiHoiquote:
En léuk dat het wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
HoiHoi
-Mo- is nu aan het chillen met zn denkbeeldige vrienden enzo![]()
Hier ben ik alquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:16 schreef pekel het volgende:
GOEIEMORGÛH!
Waar zijn de vaste PUB'bers?
Hier noobquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:16 schreef pekel het volgende:
GOEIEMORGÛH!
Waar zijn de vaste PUB'bers?
So is Ayaxolaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik had het tegen Ayaxola
Mo is bekend
quote:
Laat me raden: iemand van allochtone afkomst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:41 schreef Eix het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver...![]()
Heeft zo'n tyfuskankerkutvotloakigeos geprobeerd mn fiets bij de bieb te jatten, is mn slot nu helemaal kaput aan de buitenkant.![]()
Die Os heeft niet eens mn normale slot opengekregen, laat staan de ketting die om mn wiel ligt.![]()
![]()
Ik was net bij die bieb binnen, mn oma woont ertegenover en die kwam naar binnen lopen. Hey Nick, er loopt een raar type rond buiten, ik vertrouw t niet helemaal. Maar je fiets was nog ok.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Laat me raden: iemand van allochtone afkomst..
Ik was trouwens gewoon hier in Zwolle hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:41 schreef Eix het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver...![]()
Heeft zo'n tyfuskankerkutvotloakigeos geprobeerd mn fiets bij de bieb te jatten, is mn slot nu helemaal kaput aan de buitenkant.![]()
Die Os heeft niet eens mn normale slot opengekregen, laat staan de ketting die om mn wiel ligt.![]()
![]()
Oh...ik wist niet dat dat aanstond, dat men het kon zien...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:06 schreef pekel het volgende:
Mal in de warre.
Mo: Nelly Furtado - Helden van Oranje![]()
Ga zelf pompen hoer...van mij pompen kost veel dure minuten sletquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh...ik wist niet dat dat aanstond, dat men het kon zien...
Anyway...hilarisch mp3'tje... lekker dat geschreeuw van Jack v. Gelder, tijden Zweden - Nederland
Pijpen slet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ga zelf pompen hoer...van mij pompen kost veel dure minuten slet
hash/weed en dat alles gratisquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:20 schreef pekel het volgende:
Vanaaf party in Emmen
100.000 mensjes
bier
gezelligheid
wielrennen
bier
vrouwen
bier
(sterke drank!!!)
Wat wil je nog meer?
was je nou al weer zo zat dat je moest slapenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:57 schreef Gabry het volgende:
Mn vader maakte me wakker..
omdat et avondeten klaar was....![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:15 schreef B_BOY het volgende:
vanaf party bij duder
Bier
weed
hash
vrouwen
(sterke drank???)
De_Ananas
wat wil je nog meer![]()
zeer zekertquote:
jezus wat heb je gedaan gisteravondquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:57 schreef Gabry het volgende:
Mn vader maakte me wakker..
omdat et avondeten klaar was....![]()
hetgeen elke jongere hoort te doen.quote:
ben ik een beetje vanaf getapt. ik wezen karten gisteravond. Ben helemaal kapot. Zij-binnenkant van men knieën liggen open. 2 dike schuurwonden op mijn rug. Stijve nek van hier tot drente. En linker dij is blauwquote:
Het ging wel doderquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dus het viel geeneens dood toen ik wegging?
Mwua als mn ouders niet gaan zeike...quote:
Ow d8 jouw nog te herkennen in die rijquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mwua als mn ouders niet gaan zeike...![]()
Trouwens.. Geile Duitse vrouwen naaien 116 mannen echt ranzig![]()
Weer een goede daad verichtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:25 schreef Casparovvv het volgende:
'avond mensen.
* Casparovvv heeft vandaag zijn oma geholpen
Zo te horen heb je dus weer 50 euro verdient?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:28 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ow d8 jouw nog te herkennen in die rij![]()
hoeveel kreeg je ervoor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:25 schreef Casparovvv het volgende:
'avond mensen.
* Casparovvv heeft vandaag zijn oma geholpen
Nouja bedoelde eigenlijk foto van de rij. Heb mijn 50 euro zondag al verdientquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zo te horen heb je dus weer 50 euro verdient?![]()
Sinds wanneer vind jij zoiets ranzig?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mwua als mn ouders niet gaan zeike...![]()
Trouwens.. Geile Duitse vrouwen naaien 116 mannen echt ranzig![]()
Waarom heb je een foto van die rij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nouja bedoelde eigenlijk foto van de rij. Heb mijn 50 euro zondag al verdient![]()
Ik ga dus echt niks neuken waar 50 piemels in hebben gezeten, de afgelopen paar uurquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sinds wanneer vindt jij zoiets ranzig?
Kusje er op?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:12 schreef BObNL het volgende:
[..]
ben ik een beetje vanaf getapt. ik wezen karten gisteravond. Ben helemaal kapot. Zij-binnenkant van men knieën liggen open. 2 dike schuurwonden op mijn rug. Stijve nek van hier tot drente. En linker dij is blauw![]()
Wat?quote:
erg lekker man!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:52 schreef justme_Jur het volgende:
Zo,
ik ben lekker 48 uur gebanned van het frontpage Fok reageer functie
quote:
Ik stond er ook als eerstequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niks neuken waar 50 piemels in hebben gezeten, de afgelopen paar uur![]()
Man F5 duurt al 2 minuten , wat was er nou met het forum lichte ddos aanval ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:17 schreef -Mo- het volgende:
FASTCHAT!
msnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
Man F5 duurt al 2 minuten , wat was er nou met het forum lichte ddos aanval ofzo![]()
sorry hoor.. ik ga wel weer wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:29 schreef Imberr het volgende:
gvd!is die vent er wéér he!!
![]()
dattie ff een leven gaat zoeken ofzo!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
sorry hoor.. ik ga wel weer weg![]()
Ik wist toch ook niet dat je je zo aan mij ergerde?![]()
Schelden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:29 schreef Imberr het volgende:
gvd!is die vent er wéér he!!
![]()
dattie ff een leven gaat zoeken ofzo!!!
![]()
![]()
Mohammed is oke! 14.gifquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
sorry hoor.. ik ga wel weer weg![]()
Ik wist toch ook niet dat je je zo aan mij ergerde?![]()
Als ie me een biertje geeft olleej olleej. bier.gifquote:
Ik kreeg toch van jou een biertje op 16 september?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Als ie me een biertje geeft olleej olleej. bier.gif
Dat stond er al voordat jij dat zei, en ik heb gewoon een (té) hoge dunk van mijzelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Topgozer is ook wat overdreven trouwens
Zeker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet daar gaan zeuren over de vriend van me moeder?
Mag ik meezeuren over mijn moeder zelf?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet daar gaan zeuren over de vriend van me moeder?
Maak er een topic over aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mag ik meezeuren over mijn moeder zelf?
Wat is jouw skype-adres?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mag ik meezeuren over mijn moeder zelf?
Neen dank jequote:
Ach, dan bedenk je er toch wat posts bij.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, dan bedenk je er toch wat posts bij.![]()
moet een bbq bijquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:10 schreef Ayaxola het volgende:
Schapen!
A.F.C.Aquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:35 schreef justme_Jur het volgende:
Ik wil jullie een leven geven![]()
![]()
voor -Mo-:
Dit bedoel ik niet serieus...
Morgen nieuwe lakens + dekbed kopen en nu lekker gaan pitten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef joupee het volgende:
* joupee probeert uit te vinden hoe hij in godsnaam gaat slapen vanacht
open arm.. wat nog steeds bloed
mag niet verbonden worden
heb wel mijn slaap nodig
iemand tips?
eerst had ik een sprintje getrokken en was onderuit gegaan.. (zonder alcohol opquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:20 schreef hollander76 het volgende:
Joupee wat heb je in godsnaam gedaan?
mag niet van mamsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Morgen nieuwe lakens + dekbed kopen en nu lekker gaan pitten?![]()
neuh.. teveel risico genomenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:40 schreef -Mo- het volgende:
Ik word nu tegenwoordig van élk misdrijf beschuldigd
En Joep...nog wat geld verdient?
Hey, tis in Zwolle hè. Dat verandert de zaak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:40 schreef -Mo- het volgende:
Ik word nu tegenwoordig van élk misdrijf beschuldigd
En Joep...nog wat geld verdient?
Sinds vandaag ook weer eens even geinstalleerd. Lang geleden dat ik dat gebruikt heb.quote:
FC Zwolle tegen NAC?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:16 schreef -Mo- het volgende:
THUIS TEGEN NAC! WHAHAHAH
geniaal zeg...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:16 schreef -Mo- het volgende:
THUIS TEGEN NAC! WHAHAHAH
jag.. met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:19 schreef Jaguarized het volgende:
Ah dat wordt dus een eitje voor NAC.
op de supporterssite van NACquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:19 schreef Jaguarized het volgende:
Is die loting al op internet trouwens?
winterstop vorig seizoen hebben jullie er zelfs 5-1 van gemaakt..quote:
Even realistisch blijven, Joepquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:23 schreef joupee het volgende:
[..]
winterstop vorig seizoen hebben jullie er zelfs 5-0 van gemaakt..
deze keer zet ik het op 0-4 voor NAC
NAC Cupfighters![]()
iedereen huilt inderdaad, omdat het weer eenuitwedstrijd isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:23 schreef -Mo- het volgende:
Huilt iedereen trouwens al op de NAC-supporterssite dat ze zo'n moeilijke uitwedstrijd hebben?
Tuurlijk, FC Zwolle hakkelt altijd onderaan dus dat wordt helemaal niks. Laat ze maar eens naar BV Veendam komen, dat wordt pas een giller.quote:
hmmz.. wie zet je op het koppel pierre/victorquote:
Vroeger zou ik zeggen:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:26 schreef joupee het volgende:
[..]
hmmz.. wie zet je op het koppel pierre/victor![]()
en welke speler kan dan diba/vonlanthen van scoren afhouden![]()
en welke spits heeft een makkie aan penders/zwaanswijk![]()
even realisitisch blijven Mo![]()
vroeger..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Vroeger zou ik zeggen:
Maar wij hebben Bert Zuurman
Crazy Bertjuuuhhhquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Vroeger zou ik zeggen:
Maar wij hebben Bert Zuurman
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:26 schreef joupee het volgende:
[..]
hmmz.. wie zet je op het koppel pierre/victor![]()
Remco Schol & Mauro Almeida![]()
en welke speler kan dan diba/vonlanthen van scoren afhouden![]()
Je weet zelf ook dat dát er veel zijn
en welke spits heeft een makkie aan penders/zwaanswijk![]()
Wij doen niet aan spitsen in Zwolle
even realisitisch blijven Mo![]()
Dat waren nog eens tijden joh!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:29 schreef joupee het volgende:
[..]
vroeger..
vroeger.. is niet meer....
Wij zijn meer van het middenveldquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:32 schreef Jaguarized het volgende:
Als je niet aan spitsen doet in Zwolle dan wordt het een héél zwaar duel.
Van mij mag iequote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:33 schreef joupee het volgende:
[..]
domingus.. wat gaat die een schoppen krijgen van vidmar![]()
Scoren vanuit het middenveld?quote:
Zo, Veendam tegen Volendam, en nog uit ook. Gelukkig maar, krijgen we die palingsnuivers uit CokeDam ook niet hier.quote:
Die middenvelder van Zwolle durven zelfs naar de 16 te lopen!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Scoren vanuit het middenveld?![]()
Met backup zeker?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die middenvelder van Zwolle durven zelfs naar de 16 te lopen!
als ze vandaar ook schieten maak je kans...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die middenvelder van Zwolle durven zelfs naar de 16 te lopen!
ja.. enig ideequote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:43 schreef -Mo- het volgende:
Maar enig idee Joep, of je er heen gaat?
De stakkers.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, anders durven ze natuurlijk niet
Dames zijn weg, lekker rustig.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:44 schreef joupee het volgende:
[..]
ja.. enig idee
nee.. ik ga niet![]()
waar zijn trouwens die dames gebleven![]()
Ik ken er maar 2 ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:44 schreef joupee het volgende:
[..]
ja.. enig idee
nee.. ik ga niet![]()
waar zijn trouwens die dames gebleven![]()
is ze ziekquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ken er maar 2 ofzo
Inge ging zowaar vroeg slapen
En Sarah al die tijd hier niet gezien![]()
Heerlijk he, tis net de zondagochtend op de bridgeclub.quote:
Nét wat ik nodig hebquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heerlijk he, tis net de zondagochtend op de bridgeclub.![]()
Hoe is het met die verwarming?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb verdomme een hersenschudding omdat ik met mn pauperhoofd tegen de verwarming aangeflikkerd ben. Tiefus zeg
Op de xrayz was niks te zien.. dus die is weer naar huis gestuurd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe is het met die verwarming?![]()
![]()
geeft niet hoor.. ik kan ook niet slapenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb verdomme een hersenschudding omdat ik met mn pauperhoofd tegen de verwarming aangeflikkerd ben. Tiefus zeg
Gelukkig maar, zou zonde zijn van de verwarming! Machtig mooie dingen zijn dat toch.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:52 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Op de xrayz was niks te zien.. dus die is weer naar huis gestuurd.![]()
Heb je verder nog wel tijd gehad om het hele msnmassagesprek te lezen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Chanandler het volgende:
haha nee, ik lag de hele tijd op bed enzo. En ik was volgens mij verwijdert omdat ik niet actief wasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb je verder nog wel tijd gehad om het hele msnmassagesprek te lezen?
Oh...bij mij stond je er de hele tijd nog bijquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:54 schreef Chanandler het volgende:
[..]
haha nee, ik lag de hele tijd op bed enzo. En ik was volgens mij verwijdert omdat ik niet actief was![]()
Nee hoor, ma_jojo is aan het werk in Zwitserland ofzo. (Of heeft ze mij ook verwijdert??quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:56 schreef Jaguarized het volgende:
Nu we het toch over verwijderen hebben, ma_jojo heeft mij ook verwijderd uit haar msn lijst. Dat komt vast doordat die geej van een El_Maikel met een pauper opmerking kwam van dat ik elk meisje uit de SC aan het versieren was.
Ze is in Zwitserland ja maar met mijn AMSN zag ik dat ze me verwijderd had. Er stond iets in de zin van "You're not on his/her contact list".quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:57 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee hoor, ma_jojo is aan het werk in Zwitserland ofzo. (Of heeft ze mij ook verwijdert??![]()
)
En de waarheid was te hard voor Ma_jojo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:56 schreef Jaguarized het volgende:
Nu we het toch over verwijderen hebben, ma_jojo heeft mij ook verwijderd uit haar msn lijst. Dat komt vast doordat die geej van een El_Maikel met een pauper opmerking kwam van dat ik elk meisje uit de SC aan het versieren was.
cleverquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:58 schreef Jaguarized het volgende:
Heb namelijk AMSN en de gewone MSN naast mekaar lopen.
Ik weet hoe je je voelt Joep...ik weet hetquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:00 schreef joupee het volgende:
[..]
clever![]()
waarom heb je mij nog niet toegevoegd![]()
You tell me?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:00 schreef joupee het volgende:
[..]
clever![]()
waarom heb je mij nog niet toegevoegd![]()
Dat van El_Maikel was dik gelul, die vent schreeuwde maar wat in het rond. Relschopper.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En de waarheid was te hard voor Ma_jojo?![]()
das A-relaxt mênquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:01 schreef Chanandler het volgende:
A-MSN?
Oh...okay....als jij het zegtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat van El_Maikel was dik gelul, die vent schreeuwde maar wat in het rond. Relschopper.![]()
Ja, dat is zo'n opensource programmatje te vinden op www.sourceforge.net zoekterm AMSN.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:01 schreef Chanandler het volgende:
A-MSN?
Tuurlijk, ik ga toch ook niet dingen in het rond lopen schreeuwen als ik niet eens weet of het wel waar is? Heb nog nooit met die hele vent gesproken dus het slaat nergens op.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga toch ook niet dingen in het rond lopen schreeuwen als ik niet eens weet of het wel waar is? Heb nog nooit met die hele vent gesproken dus het slaat nergens op.![]()
Zo, dat lucht op.nu eerst een bavaria
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:07 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zal deel 87 eens klaarzetten. Lang geleden.
daar zal ik dan in ontbreken...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:07 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zal deel 87 eens klaarzetten. Lang geleden.
Wat een inkoppertje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:09 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Noem em: De verwarming maakt het goed
Truste Joepquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:09 schreef joupee het volgende:
[..]
daar zal ik dan in ontbreken...
ik gok erop dat alles droog is.. en anders.. ja.. morgen bed aftrekken en nieuwe overtrek aanschaffen![]()
trusten allemaal.. enne.. neem een voorbeeld aan inge![]()
![]()
Ga jij je bed aftrekken?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:09 schreef joupee het volgende:
[..]
daar zal ik dan in ontbreken...
ik gok erop dat alles droog is.. en anders.. ja.. morgen bed aftrekken en nieuwe overtrek aanschaffen![]()
trusten allemaal.. enne.. neem een voorbeeld aan inge![]()
![]()
quote:
Dude, das echt smerig hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:11 schreef joupee het volgende:
[..]
als ik het nat gemaakt heb wel he![]()
Alsof jij nooit eens een glas water morst in bed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |