ben ik een beetje vanaf getapt. ik wezen karten gisteravond. Ben helemaal kapot. Zij-binnenkant van men knieën liggen open. 2 dike schuurwonden op mijn rug. Stijve nek van hier tot drente. En linker dij is blauwquote:
Het ging wel doderquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dus het viel geeneens dood toen ik wegging?
Mwua als mn ouders niet gaan zeike...quote:
Ow d8 jouw nog te herkennen in die rijquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mwua als mn ouders niet gaan zeike...![]()
Trouwens.. Geile Duitse vrouwen naaien 116 mannen echt ranzig![]()
Weer een goede daad verichtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:25 schreef Casparovvv het volgende:
'avond mensen.
* Casparovvv heeft vandaag zijn oma geholpen
Zo te horen heb je dus weer 50 euro verdient?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:28 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ow d8 jouw nog te herkennen in die rij![]()
hoeveel kreeg je ervoor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:25 schreef Casparovvv het volgende:
'avond mensen.
* Casparovvv heeft vandaag zijn oma geholpen
Nouja bedoelde eigenlijk foto van de rij. Heb mijn 50 euro zondag al verdientquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zo te horen heb je dus weer 50 euro verdient?![]()
Sinds wanneer vind jij zoiets ranzig?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mwua als mn ouders niet gaan zeike...![]()
Trouwens.. Geile Duitse vrouwen naaien 116 mannen echt ranzig![]()
Waarom heb je een foto van die rij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nouja bedoelde eigenlijk foto van de rij. Heb mijn 50 euro zondag al verdient![]()
Ik ga dus echt niks neuken waar 50 piemels in hebben gezeten, de afgelopen paar uurquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sinds wanneer vindt jij zoiets ranzig?
Kusje er op?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:12 schreef BObNL het volgende:
[..]
ben ik een beetje vanaf getapt. ik wezen karten gisteravond. Ben helemaal kapot. Zij-binnenkant van men knieën liggen open. 2 dike schuurwonden op mijn rug. Stijve nek van hier tot drente. En linker dij is blauw![]()
Wat?quote:
erg lekker man!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:52 schreef justme_Jur het volgende:
Zo,
ik ben lekker 48 uur gebanned van het frontpage Fok reageer functie
quote:
Ik stond er ook als eerstequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niks neuken waar 50 piemels in hebben gezeten, de afgelopen paar uur![]()
Man F5 duurt al 2 minuten , wat was er nou met het forum lichte ddos aanval ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:17 schreef -Mo- het volgende:
FASTCHAT!
msnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
Man F5 duurt al 2 minuten , wat was er nou met het forum lichte ddos aanval ofzo![]()
sorry hoor.. ik ga wel weer wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:29 schreef Imberr het volgende:
gvd!is die vent er wéér he!!
![]()
dattie ff een leven gaat zoeken ofzo!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
sorry hoor.. ik ga wel weer weg![]()
Ik wist toch ook niet dat je je zo aan mij ergerde?![]()
Schelden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:29 schreef Imberr het volgende:
gvd!is die vent er wéér he!!
![]()
dattie ff een leven gaat zoeken ofzo!!!
![]()
![]()
Mohammed is oke! 14.gifquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
sorry hoor.. ik ga wel weer weg![]()
Ik wist toch ook niet dat je je zo aan mij ergerde?![]()
Als ie me een biertje geeft olleej olleej. bier.gifquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |