Maar ik ben op vakantiequote:B_BOY
rofl. volgens mij was ik er vannacht wel en jij niet. en volgens mij ga ik tog ook al wat delen mee. en volgens mij was de vorige uit deze reeks een naamtopic.
Nee, Made in Heavenquote:
Jup, supergoed album is dat. Heb hem zelf ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nee, Made in Heaven![]()
Mooie CD, en die 3dubbel CD..... is dat de CD met Greatest Hits I, II & (Queen +) III?
Had alle 3 delen al los, dus is het vrij zinloos om die CD-set nog te kopen..... vooral II is goed!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup, supergoed album is dat. Heb hem zelf ook.![]()
HoiHoiquote:
En léuk dat het wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
HoiHoi
-Mo- is nu aan het chillen met zn denkbeeldige vrienden enzo![]()
Hier ben ik alquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:16 schreef pekel het volgende:
GOEIEMORGÛH!
Waar zijn de vaste PUB'bers?
Hier noobquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:16 schreef pekel het volgende:
GOEIEMORGÛH!
Waar zijn de vaste PUB'bers?
So is Ayaxolaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik had het tegen Ayaxola
Mo is bekend
quote:
Laat me raden: iemand van allochtone afkomst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:41 schreef Eix het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver...![]()
Heeft zo'n tyfuskankerkutvotloakigeos geprobeerd mn fiets bij de bieb te jatten, is mn slot nu helemaal kaput aan de buitenkant.![]()
Die Os heeft niet eens mn normale slot opengekregen, laat staan de ketting die om mn wiel ligt.![]()
![]()
Ik was net bij die bieb binnen, mn oma woont ertegenover en die kwam naar binnen lopen. Hey Nick, er loopt een raar type rond buiten, ik vertrouw t niet helemaal. Maar je fiets was nog ok.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Laat me raden: iemand van allochtone afkomst..
Ik was trouwens gewoon hier in Zwolle hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:41 schreef Eix het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver...![]()
Heeft zo'n tyfuskankerkutvotloakigeos geprobeerd mn fiets bij de bieb te jatten, is mn slot nu helemaal kaput aan de buitenkant.![]()
Die Os heeft niet eens mn normale slot opengekregen, laat staan de ketting die om mn wiel ligt.![]()
![]()
Oh...ik wist niet dat dat aanstond, dat men het kon zien...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:06 schreef pekel het volgende:
Mal in de warre.
Mo: Nelly Furtado - Helden van Oranje![]()
Ga zelf pompen hoer...van mij pompen kost veel dure minuten sletquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh...ik wist niet dat dat aanstond, dat men het kon zien...
Anyway...hilarisch mp3'tje... lekker dat geschreeuw van Jack v. Gelder, tijden Zweden - Nederland
Pijpen slet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ga zelf pompen hoer...van mij pompen kost veel dure minuten slet
hash/weed en dat alles gratisquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:20 schreef pekel het volgende:
Vanaaf party in Emmen
100.000 mensjes
bier
gezelligheid
wielrennen
bier
vrouwen
bier
(sterke drank!!!)
Wat wil je nog meer?
was je nou al weer zo zat dat je moest slapenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:57 schreef Gabry het volgende:
Mn vader maakte me wakker..
omdat et avondeten klaar was....![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:15 schreef B_BOY het volgende:
vanaf party bij duder
Bier
weed
hash
vrouwen
(sterke drank???)
De_Ananas
wat wil je nog meer![]()
zeer zekertquote:
jezus wat heb je gedaan gisteravondquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:57 schreef Gabry het volgende:
Mn vader maakte me wakker..
omdat et avondeten klaar was....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |