quote:
Bnq ofzoiets (maikel) en gabry zitten nu nog op msn.. en ik dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
------------------------------------
Maarre waar is iedereen tis wel stil zoZitten jullie nu nog allemaal op msn te ouwehoeren of slapen jullie al ?
Bnq ? Komt die hier ook ? Ken ik nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
Bnq ofzoiets (maikel) en gabry zitten nu nog op msn.. en ik dus
Zoals het hoort op dit goddelijke tijdstipquote:
PUB SlowChat #85 het niveau van de jeugd. drank sex en fok!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bnq ? Komt die hier ook ? Ken ik niet
Ik ben er over een uurtje ofzo pas
Owquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:19 schreef Imberr het volgende:
verwijzing naar deeltje 86 en als je erop klikt je naar 85 gaat?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
OwDie bedoelde ik niet eens
Ik bedoelde de laatste avatar, daar waren ze een ] vergeten
Nummertje ga ik ook even aanpassen
.
Hoiquote:
Doeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:27 schreef DaMook het volgende:
Ik ga uitloggenTot over een goei uurtje
Waarom reageer je niet op msnquote:
Nog een reactie op gisteren (in vorig topic ook gegeven maar daar was je toen al niet meerquote:
Wat doe je nu?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog een reactie op gisteren (in vorig topic ook gegeven maar daar was je toen al niet meer)
Ja serieus ik werk echt al 4 jaar alleen maar nachten, alleen tijdens mijn vrije dagen leef ik (min of meer) overdag
.
En dat kan best zijn dat overstappen van de nacht zo naar dag moeilijk wordt, maar ik ben het wel van plan op niet al te lange termijnben namelijk opzoek naar nieuw werk
.
Economie in Amsterdam. Bij zo'n spel van de ABN kwam dit eruitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:40 schreef Casparovvv het volgende:
de_ananas. behoorlijke ambities heb je staan.
wat studeer je/ga je studeren?
moet ik ook maar eens zoiets gaan doen danquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Economie in Amsterdam. Bij zo'n spel van de ABN kwam dit eruit![]()
Beveiliging, maar mijn bedrijf heeft geen dingen voor overdag, en het zal vast wel in strijd zijn met de arbo/cao, maar daar trekt mijn baas zich niet veel van aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat doe je nu?
ik wist niet dat het kon, niet in strijd met de arbo enzo?
Mwah als ik 2 dagen vrij ben moet ik binnen 3 dagen overstappen van nacht naar dag naar nacht en dat gaat redelijk (al zit ik dan meestal wel nog vrij laat online).quote:heel je lichaam zit in dat ritme, zal je wel wat slapeloze nachtjes bezorgen als je overstapt.
En ja, vorige topic was ik weg. Meestal slaap ik s'nachts
Er moet later iemand zijn die mensen kan ontslaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
moet ik ook maar eens zoiets gaan doen dan![]()
* Casparovvv wil IBA aan het Erasmus gaan doen.
Ik had het goed onthouden hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:20 schreef joupee het volgende:
jeujjj![]()
damook.. topgozer![]()
goeiemorgen allemaal trouwens![]()
Verbinding met hun haperde ontzettend, terwijl het met Rabry de vorige keer perfect was.quote:Gisteravond schreef Jaguarized in het vorige topic:
[..]
Precies. Zo te horen was het niet gelukt op de radio?
Is goed bola, dan kunnen we het vanmiddag meteen testen op kwaliteitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:20 schreef B_BOY het volgende:
ey ananas pak jij trouwens het kado voor mol in en geef je dat dan aan hem. ik laat nog wel weten hoelaat ik kom en of ik met jou meegaa. moet ff zien man.
Ach zo, baggerverbinding in die studio ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Verbinding met hun haperde ontzettend, terwijl het met Rabry de vorige keer perfect was.
Wtf is IBA?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
moet ik ook maar eens zoiets gaan doen dan![]()
* Casparovvv wil IBA aan het Erasmus gaan doen.
3-dubbel-cd? Platinum editie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:14 schreef hollander76 het volgende:
Ow....... en mijn bestelde Queen CD is eindelijk binnen
Freddy!
Maar ik ben op vakantiequote:B_BOY
rofl. volgens mij was ik er vannacht wel en jij niet. en volgens mij ga ik tog ook al wat delen mee. en volgens mij was de vorige uit deze reeks een naamtopic.
Nee, Made in Heavenquote:
Jup, supergoed album is dat. Heb hem zelf ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nee, Made in Heaven![]()
Mooie CD, en die 3dubbel CD..... is dat de CD met Greatest Hits I, II & (Queen +) III?
Had alle 3 delen al los, dus is het vrij zinloos om die CD-set nog te kopen..... vooral II is goed!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup, supergoed album is dat. Heb hem zelf ook.![]()
HoiHoiquote:
En léuk dat het wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
HoiHoi
-Mo- is nu aan het chillen met zn denkbeeldige vrienden enzo![]()
Hier ben ik alquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:16 schreef pekel het volgende:
GOEIEMORGÛH!
Waar zijn de vaste PUB'bers?
Hier noobquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:16 schreef pekel het volgende:
GOEIEMORGÛH!
Waar zijn de vaste PUB'bers?
So is Ayaxolaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik had het tegen Ayaxola
Mo is bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |