neuh.. teveel risico genomenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:40 schreef -Mo- het volgende:
Ik word nu tegenwoordig van élk misdrijf beschuldigd
En Joep...nog wat geld verdient?
Hey, tis in Zwolle hè. Dat verandert de zaak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:40 schreef -Mo- het volgende:
Ik word nu tegenwoordig van élk misdrijf beschuldigd
En Joep...nog wat geld verdient?
Sinds vandaag ook weer eens even geinstalleerd. Lang geleden dat ik dat gebruikt heb.quote:
FC Zwolle tegen NAC?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:16 schreef -Mo- het volgende:
THUIS TEGEN NAC! WHAHAHAH
geniaal zeg...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:16 schreef -Mo- het volgende:
THUIS TEGEN NAC! WHAHAHAH
jag.. met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:19 schreef Jaguarized het volgende:
Ah dat wordt dus een eitje voor NAC.
op de supporterssite van NACquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:19 schreef Jaguarized het volgende:
Is die loting al op internet trouwens?
winterstop vorig seizoen hebben jullie er zelfs 5-1 van gemaakt..quote:
Even realistisch blijven, Joepquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:23 schreef joupee het volgende:
[..]
winterstop vorig seizoen hebben jullie er zelfs 5-0 van gemaakt..
deze keer zet ik het op 0-4 voor NAC
NAC Cupfighters![]()
iedereen huilt inderdaad, omdat het weer eenuitwedstrijd isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:23 schreef -Mo- het volgende:
Huilt iedereen trouwens al op de NAC-supporterssite dat ze zo'n moeilijke uitwedstrijd hebben?
Tuurlijk, FC Zwolle hakkelt altijd onderaan dus dat wordt helemaal niks. Laat ze maar eens naar BV Veendam komen, dat wordt pas een giller.quote:
hmmz.. wie zet je op het koppel pierre/victorquote:
Vroeger zou ik zeggen:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:26 schreef joupee het volgende:
[..]
hmmz.. wie zet je op het koppel pierre/victor![]()
en welke speler kan dan diba/vonlanthen van scoren afhouden![]()
en welke spits heeft een makkie aan penders/zwaanswijk![]()
even realisitisch blijven Mo![]()
vroeger..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Vroeger zou ik zeggen:
Maar wij hebben Bert Zuurman
Crazy Bertjuuuhhhquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Vroeger zou ik zeggen:
Maar wij hebben Bert Zuurman
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:26 schreef joupee het volgende:
[..]
hmmz.. wie zet je op het koppel pierre/victor![]()
Remco Schol & Mauro Almeida![]()
en welke speler kan dan diba/vonlanthen van scoren afhouden![]()
Je weet zelf ook dat dát er veel zijn
en welke spits heeft een makkie aan penders/zwaanswijk![]()
Wij doen niet aan spitsen in Zwolle
even realisitisch blijven Mo![]()
Dat waren nog eens tijden joh!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:29 schreef joupee het volgende:
[..]
vroeger..
vroeger.. is niet meer....
Wij zijn meer van het middenveldquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:32 schreef Jaguarized het volgende:
Als je niet aan spitsen doet in Zwolle dan wordt het een héél zwaar duel.
Van mij mag iequote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:33 schreef joupee het volgende:
[..]
domingus.. wat gaat die een schoppen krijgen van vidmar![]()
Scoren vanuit het middenveld?quote:
Zo, Veendam tegen Volendam, en nog uit ook. Gelukkig maar, krijgen we die palingsnuivers uit CokeDam ook niet hier.quote:
Die middenvelder van Zwolle durven zelfs naar de 16 te lopen!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Scoren vanuit het middenveld?![]()
Met backup zeker?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die middenvelder van Zwolle durven zelfs naar de 16 te lopen!
als ze vandaar ook schieten maak je kans...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die middenvelder van Zwolle durven zelfs naar de 16 te lopen!
ja.. enig ideequote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:43 schreef -Mo- het volgende:
Maar enig idee Joep, of je er heen gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |