Nee, niet meer. In het vorige topic is er met meerderheid van stemmen voor deze datum gekozen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:12 schreef Suijk het volgende:
Dan kan ik niet, is september ook een optie?
Nee, maar wil er wel 1tje kopen voor jequote:Op maandag 8 augustus 2005 01:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die heb je ook?
Sorry,ben verhinderdquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
De Wedstijden:
Arsenal v Man City, 15:00
Zelfde geld voor mijquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:32 schreef pascalheister het volgende:
kan ik eindelijk dat rare konijn ontmoeten
22 oktober ben ik nog vrij dus zet mij maar bij aanwezig
Hoe vaak?quote:
ik ga mn best doen, maar heb nu eenmaal beloofd dat t pokertoernooi hier thusi is als mn ouders op vakantie zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vaker dan je ooit gezien hebt vriend
Eend,
ben je goed?quote:
ssssst anders wil de rest ook komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:56 schreef pascalheister het volgende:
strippokeren was het toch eend ?
Da's mooi, das al 1 van de Zeeuwse brigade...quote:
Zuurtjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:53 schreef HeatWave het volgende:
Als ik kan kom ik ook wel weer eens voorbij. Is alweer een tijd geleden
.
Die zal ik een dezer dagen eens een mail sturenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef VoreG het volgende:
Neem je tony weer mee?
mooiquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die zal ik een dezer dagen eens een mail sturen
Ik zet je dus voorlopig ook maar even op de 'misschien'-lijst.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:30 schreef DeTolk het volgende:
Ik zal ff kijken of ik op die datum niks te doen heb.
het zal toch niet gebeuren he, dat de identiteit van de illustere MM aan het licht komt !quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:08 schreef methodmich het volgende:
Zet me voor de zekerheid op misschien, maar met de aantekening dat ik 90 % zeker wel kom. Je weet echter nooit wat er kan gebeuren, vandaar.
ik hoop het niet voor hemquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Toch benieuwd of ie op zijn foto lijkt
Mooi waark!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef Suijk het volgende:
Bluezz zoent iedereen altijd meerdere keren.
toch niet met tong hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef Suijk het volgende:
Bluezz zoent iedereen altijd meerdere keren.
Ik kan ook andere dingen. Weliswaar niet net zo goed, maar toch. Trouwens, die George Best award ben ik kwijt toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
En die Erik heel de tijd zuipen zeker?? Sandman, als ik kom zal ik een handtekening van Human mee nemen voor je.
Ja aan Vom.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik kan ook andere dingen. Weliswaar niet net zo goed, maar toch. Trouwens, die George Best award ben ik kwijt toch?
Ja, er zijn inmiddels nieuwe verkiezingen gehouden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Trouwens, die George Best award ben ik kwijt toch?
Mwah, ik deed een kroegentocht en ik had ng een uur de tijd en moest nog 9 stempels halenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:57 schreef pascalheister het volgende:
Dan weet je de weg tenminste
Ik heb voor 5 euro (wat ben ik een hollander.. ze waren oorsponkelijk voor 10 euroquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Stempels? Vo3eG?
10 minuutjes lopen,makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het ver van CS?
Valt mee, loopafstandquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het ver van CS?
Via gemeentehuis is makkelijkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Valt mee, loopafstand
Gewoon richting de Dom lopen en verder vragen, niet te missen.
Whehe ik ken er een heleboelquote:
Newbee!!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:25 schreef VoreG het volgende:
Ik ken er geen 1
Klopt, trouwens route-beschrijving staat in de OP.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het zit toch in zo'n zijstraatje?
Je leert ons SCHnel genoeg kennenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:25 schreef VoreG het volgende:
Ik ken er geen 1
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef clauwheee het volgende:
Stond ik al met Noca bij de misschientjes?![]()
![]()
award winnaars zijn verplicht om te komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef clauwheee het volgende:
![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
award winnaars zijn verplicht om te komen
Als jij misschientjes speeltquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Ze moeten die meets nog verder in ENderland houden ...quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als jij misschientjes speelt
speel ik padvindertje
In grun
we komen toch allemaal op de uitzwaai-meetquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:01 schreef appelsientje het volgende:
oke ik kom dus niet.. maar dat hadden jullie al door denk ik
wel jammer..
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
En die Erik heel de tijd zuipen zeker?? Sandman, als ik kom zal ik een handtekening van Human mee nemen voor je.
ahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
award winnaars zijn verplicht om te komen
trek jij dan een vitesseshirt aan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 07:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En dan zeker allemaal in het voetbalshirt getooid?
neem jij de aansteker mee ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
trek jij dan een vitesseshirt aan?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 12:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neem jij de aansteker mee ?
Is wel leuk voor de herkenbaarheidquote:Op maandag 29 augustus 2005 07:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En dan zeker allemaal in het voetbalshirt getooid?
k wil best in mijn mooie PSV shirt komenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is wel leuk voor de herkenbaarheid
bestaan die danquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:17 schreef rubbereend het volgende:
k wil best in mijn mooie PSV shirt komen
deze gaat wel:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het eerste jaar dat ze Nike hadden, dat was wel een mooi shirt vond ik. Volgens mij was dat '95/ '96 maar ik kan me vergissen.
Als ik al zou gaan, dan lijkt het me nog niet verstandig om daar in Utrecht met een Vitesseshirt te lopen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
trek jij dan een vitesseshirt aan?
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:gaat iedereen nou serieus ineens in voetbalshirts komen?
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:gaat iedereen nou serieus ineens in voetbalshirts komen?
was het niet van plan deze keer, heb misschien wat anders in pettoquote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:gaat iedereen nou serieus ineens in voetbalshirts komen?
Ga je het toch doen? Alleen die sok om je lul? Lijkt me ook niet zo'n goed plan hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was het niet van plan deze keer, heb misschien wat anders in petto
leuk jurkje? Klederdracht?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan in de polonaisequote:Op donderdag 1 september 2005 13:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor SCH trek ik speciaal mijn boerenkiel aan
Al vaak genoeg gedaan, dus nu ws wel weer eens iets andersquote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:gaat iedereen nou serieus ineens in voetbalshirts komen?
in een jurkje deze keerquote:Op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Al vaak genoeg gedaan, dus nu ws wel weer eens iets anders
Niet weer als Pascalle Heister hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kom jij nou maar eerst een keer op een meetquote:Op donderdag 1 september 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet weer als Pascalle Heister hoor.
in een voetbalcafe ben je idd echt herkenbaar aan een voetbalshirtquote:Op donderdag 1 september 2005 23:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met de shirts zijn we tenminste wel herkenbaar als VBL-ers en niet het zoveelste groepje zuiplappen. En daarbij, wie kent je nou in Utrecht?
quote:
jij leest echt nooit hequote:Op vrijdag 2 september 2005 07:48 schreef DIGGER het volgende:
![]()
Waar haal je die perverse ideeen toch vandaan joh?
Omdat we daar al vanuit gaan......quote:Op maandag 5 september 2005 14:56 schreef Bjoro het volgende:
Jammer dat er nog geen apart "komt later" in de OP staat met mijn naam erbij
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
ach gooi mij maar omhoog naar zeker, het pokertoernooi gaat hoe dan ook niet naar 22 oktober, daar zorg k wel voor
En anders word je nooit een Mod natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
ach gooi mij maar omhoog naar zeker, het pokertoernooi gaat hoe dan ook niet naar 22 oktober, daar zorg k wel voor
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En anders word je nooit een Mod natuurlijk
het grote afzeggen heb je bij elke meeting. Ik verbaas me er ook altijd over hoor. Kijk, mij kan ook iets gebeuren waardoor ik ECHT niet kan, maar voor de rest heb ik dit nu afgesproken en als ik kan ben ik er.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:50 schreef Bjoro het volgende:
Gaat goed met de aanmeldingen !!
echter het aantal op-het-laatste-moment-afmeldingen zal wel weer drastich toenemen
Golfer, noteer je even: Geen doorzettingsvermogen en krabbelt niet op na tegenslagen.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]die ambitie heb k allang in de ijskast gezet
k speel hard to get, misschien werkt datquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Golfer, noteer je even: Geen doorzettingsvermogen en krabbelt niet op na tegenslagen.
Grote meidquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja, ik moest op de misschienlijst van Bluezz
Bij deze dus.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grote meid
Oh enneh, je komt toch wel voor mij en niet voor dat hete wijf he
niet voor mijquote:
eng kliekje die blauwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet voor mij![]()
jij komt zeker alleen maar voor ouwe blauwe
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:04 schreef Blumchen het volgende:
Heb ik even slecht nieuws..Ik moet helaas afzeggen.. Ik zit namelijk op dat moment in Frankrijk
Jaja Mel gaat samen met t vriendje op vakantie
Ik vind het echt heel jammer dat ik er niet bij kan zijn.. Maar de volgende keer ben ik er vast en zeker wel bij!
tEGEN die tijd is het vast alweeier autquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:04 schreef Blumchen het volgende:
Heb ik even slecht nieuws..Ik moet helaas afzeggen.. Ik zit namelijk op dat moment in Frankrijk
Jaja Mel gaat samen met t vriendje op vakantie
Ik vind het echt heel jammer dat ik er niet bij kan zijn.. Maar de volgende keer ben ik er vast en zeker wel bij!
quote:Op woensdag 14 september 2005 05:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
tEGEN die tijd is het vast alweeier aut
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Jammer Blumchen.
Maar het scheelt mij wel weer een paar blauwe bijtplekken van jou.
Anders leer je even schrijvenquote:Op woensdag 14 september 2005 05:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
tEGEN die tijd is het vast alweeier aut
Ik ga jou ook missen hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 10:02 schreef Bjoro het volgende:
stuur je toch gewoon wat geld op Blummie !
nemen we daar een rondje van !
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:59 schreef rubbereend het volgende:eendje blijft dus nog ff in zeeland
heb m liever van jouquote:Op woensdag 14 september 2005 20:01 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ik vind t ook t allerjammerst.. maar vakantie is ook erg leuk
Ik kan t eendje wel aan jap mee geven. als je zeker weet dat je komt
Dat is liefquote:
stuur je die kerel van je naar de VBL-meet en dan gaan wij samen op vakantiequote:
Whehe.. dat zal je wel willen hequote:Op donderdag 15 september 2005 09:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stuur je die kerel van je naar de VBL-meet en dan gaan wij samen op vakantie
jij toch stiekum ook wel ?quote:
doe je goedquote:Nee ik ga lekker met hem![]()
yep dat dacht ik ook!quote:
Ik moet meequote:Op donderdag 15 september 2005 01:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was toch ook een VBLmeeting of heb ik dat mis? Nou ja, ik las ook dat MissBliss komt... we zien het allemaal wel.
Van die andere blauwequote:
Ach,een "VBL"-meeting is het allang niet meerquote:Op donderdag 15 september 2005 01:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was toch ook een VBLmeeting of heb ik dat mis? Nou ja, ik las ook dat MissBliss komt... we zien het allemaal wel.
Was die eerste meet het dan wel een VBL meet?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,een "VBL"-meeting is het allang niet meer![]()
jawelquote:Op donderdag 15 september 2005 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was die eerste meet het dan wel een VBL meet?
Het zijn toch bijna allemaal VBL-users die er komen of niet?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,een "VBL"-meeting is het allang niet meer![]()
Ik zie het verschil niet zo goed, leg uit...quote:
daarom kijkt hij ook altijd zo uit naar de meetsquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
met Vaduz en Golfer op de meet en DG in Engeland heeft Tong wel de vrije hand in VBL
én hij krijgt iedereen altijd even aan de lijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:00 schreef Bjoro het volgende:
daarom kijkt hij ook altijd zo uit naar de meets
Misschien komt tong ook welquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
met Vaduz en Golfer op de meet en DG in Engeland heeft Tong wel de vrije hand in VBL
quote:ASWH - Delta Sport wordt 22/10 uitgespeeld
De competitieleider heeft besloten het restant van de wedstrijd ASWH - Delta Sport op zaterdag 22 oktober uit te laten spelen. Er moest nog 20 minuten worden gespeeld toen de wedstrijd werd gestaakt vanwege de donder en bliksem waardoor het onverantwoord werd om verder te spelen.
Nou, dat maakt natuurlijk heel weinig uit, of ze het uit handen geven of niet. Daar spelen altijd andere dingen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Die twintig minuten moet je maar laten schieten, lijkt me niet dat ASWH het nog uit handen geeft.
ik gok z'n verjaardagquote:Op maandag 19 september 2005 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor feessie SJ ?
mijn eigen, zie profielquote:Op maandag 19 september 2005 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor feessie SJ ?
Incl mijn fa-bu-leuze bijdagequote:
that's truequote:Op maandag 19 september 2005 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Je jaardag SJ
Ook leuk om in een ierse pub te vieren
Heetwijf, hij kan er nog bij
Jammer, volgende keer beter inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef DeTolk het volgende:
Ik kom niet, heb het te druk met projecten etc.
Volgende keer beter
Die stond er gewoon in toch? Of heb ik het voor niets naar SCH gestuurd??quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Die stond er gewoon in toch? Of heb ik het voor niets naar SCH gestuurd??
Volgens mij ben jij maar 1x geweest.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:34 schreef ErikT het volgende:
Nog een maandje he. Als ik tijd heb, kom ik langs. Vond het die ene keer wel leuk. Ben ik eigenlijk 1 keer geweest? Twee keer geloof ik zelfs. Lekker geheugenIk weet het gewoon echt niet meer.
De rest van de keren was je bij mij thuisquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:34 schreef ErikT het volgende:
Nog een maandje he. Als ik tijd heb, kom ik langs. Vond het die ene keer wel leuk. Ben ik eigenlijk 1 keer geweest? Twee keer geloof ik zelfs. Lekker geheugenIk weet het gewoon echt niet meer.
Dat verklaart dan dat ik die andere keer niet meer weetquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij maar 1x geweest.
Knetterbrakquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:44 schreef ErikT het volgende:
De keer daarvoor vertrok ik naar Zwitserland, en toch heb ik het idee dat ik twee keer geweest ben. Hoe kan dat nou?
Ja want de eerste keer hebben we in de Mick gegeten (dat was in Januari 2004, na een verjaardagsfeest, toen was ik knetterbrak) en die andere keer in die snackbar.
Ben je de sleutel kwijt?quote:Op zondag 25 september 2005 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Terug van het voetballen. Mijn linkerknie zit een beetje op slot
Anders ik wel. Nog een mooie award voor gekregenquote:Op zondag 25 september 2005 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Knetterbrak
Ik herinner me je postgedrag de avond voor de meet nog wel
had je toen niet je koelkast ofzo bij Bluezz opgehaaldquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:44 schreef ErikT het volgende:
De keer daarvoor vertrok ik naar Zwitserland, en toch heb ik het idee dat ik twee keer geweest ben. Hoe kan dat nou?
Ja want de eerste keer hebben we in de Mick gegeten (dat was in Januari 2004, na een verjaardagsfeest, toen was ik knetterbrak) en die andere keer in die snackbar.
had het belachelijk gevonden als je gewoon doodleuk had langsgekomenquote:Op maandag 26 september 2005 13:44 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat bij de volgers van Hools iig wel duidelijk is dat ik om vervelende omstandigheden niet van de partij zal zijn helaas. Liever een volgende keer als pappa van 2 gezonde kids.
Lijkt mij logisch dat je er niet bij kunt zijn. Ik haal je van de lijst af.quote:Op maandag 26 september 2005 13:44 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat bij de volgers van Hools iig wel duidelijk is dat ik om vervelende omstandigheden niet van de partij zal zijn helaas. Liever een volgende keer als pappa van 2 gezonde kids.
20 minuten toch maar?quote:Op maandag 26 september 2005 20:32 schreef methodmich het volgende:
Ik sta op misschien, maar er is voetbal, dus het zal van afgelasting afhangen.
Hij mag naar de Mac lopen of een broodje mario halen. Wij gaan toch niet zijn eten regelenquote:Op maandag 26 september 2005 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Is een mogelijkheid, wie belt de snackbar om de hoek?
Heel veel Guinness dan wel, he?quote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef HeatWave het volgende:
Het eten bij Mick is ook wel te doen, opzich, na veel Guinness
Uiteraard, het is toch een VBL meeting??quote:
in dat geval moet ik ook voetballen want wij waren de 1e wedstrijd van het seizoen niet aanwezig, maar ik heb mijn competitieschema op mijn laptop staan en die ligt op mn studieadresquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Op de 22ste is voor de meesten een inhaalronde gepland. (ook bij mij)
Maar ja dat hoeft je er niet van te weerhouden om dan later te komen. Zeker niet als je in Utrecht moet ballen, lijkt mequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
in dat geval moet ik ook voetballen want wij waren de 1e wedstrijd van het seizoen niet aanwezig, maar ik heb mijn competitieschema op mijn laptop staan en die ligt op mn studieadres
Als ik een thuis wedstrijd heb is die om 10.00 uur dus dan haal ik het wel :=quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja dat hoeft je er niet van te weerhouden om dan later te komen. Zeker niet als je in Utrecht moet ballen, lijkt me
Okéquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ik een thuis wedstrijd heb is die om 10.00 uur dus dan haal ik het wel :=
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:36 schreef Suijk het volgende:
Dresscode? Als ik zo eens om me heen keek de vorige keer, gewoon zo pauper mogelijk.
Ik had me dan ook goed aangepast.quote:
te herkennen aan een Barry v Galen onderbroek ?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zet mij maar bij Komt zeker!
Men heeft het over een inhaalprogramma, maar er valt voor ons weinig in te halen volgens mij. Met andere woorden: een vrije zaterdag! Dit sociale hoogtepunt lijkt me een uiterst aangename besteding van de dag.
Kun je mij dab bij misschien zetten Vaduz?quote:
Ja logisch als je na je 7e pint door je glas guinness heen naar mensen gaat turenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:36 schreef Suijk het volgende:
Dresscode? Als ik zo eens om me heen keek de vorige keer, gewoon zo pauper mogelijk.
Kan ik dat hele stuk met een krat beugels gaan sjouwenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben een misschiener...
Doe geen moeite, want het zit er na enkele pints toch zo weer aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* Elke dag rondjes rennen gaat
Dr moet nog wat af hiero
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
<span class="me">* Elke dag rondjes rennen gaat</span>
Dr moet nog wat af hiero
Eend zal wel een natuurlijk dik rubberen zwembandje rond zijn middel hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend heeft een dikke speklaag?
Inderdaad de PUB-meet bij de Mac is ook die dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
22 oktober ben ik toevallig in Utrecht( andere meet ) misschien zie ik jullie nog.
Laten we het maar niet over zwembadjes hebben...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eend zal wel een natuurlijk dik rubberen zwembandje rond zijn middel hebben![]()
PUB MEETquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
22 oktober ben ik toevallig in Utrecht( andere meet ) misschien zie ik jullie nog.
Moet je geen 18 zijn in een Ierse Pubquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:21 schreef VoreG het volgende:
Krijgen we straks al die krengen op bezoek.
Ik heb al gezegt dat ik meegingquote:
Heeft ie zich aangemeld voor de verkeerde 'PUB'quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al gezegt dat ik meeging
wat wintervet, laat de vorst maar komenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend heeft een dikke speklaag?
die mogen de kroeg niet inquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:21 schreef VoreG het volgende:
Krijgen we straks al die krengen op bezoek.
Je komt geen tent binnen met een horde 12 jarigequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wij verzamelen alleen bij de MC!
Daarna blijven we weg tot in de late avond.
De late avond voor die bende, is dat slapengaan net na sesamstraat ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wij verzamelen alleen bij de MC!
Daarna blijven we weg tot in de late avond.
De oudere komen jongste 16 jaar en oudste 23quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je komt geen tent binnen met een horde 12 jarige
Die 16 jarige ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De oudere komen jongste 16 jaar en oudste 23
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |