Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:gaat iedereen nou serieus ineens in voetbalshirts komen?
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:gaat iedereen nou serieus ineens in voetbalshirts komen?
was het niet van plan deze keer, heb misschien wat anders in pettoquote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:gaat iedereen nou serieus ineens in voetbalshirts komen?
Ga je het toch doen? Alleen die sok om je lul? Lijkt me ook niet zo'n goed plan hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was het niet van plan deze keer, heb misschien wat anders in petto
leuk jurkje? Klederdracht?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan in de polonaisequote:Op donderdag 1 september 2005 13:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor SCH trek ik speciaal mijn boerenkiel aan
Al vaak genoeg gedaan, dus nu ws wel weer eens iets andersquote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:gaat iedereen nou serieus ineens in voetbalshirts komen?
in een jurkje deze keerquote:Op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Al vaak genoeg gedaan, dus nu ws wel weer eens iets anders
Niet weer als Pascalle Heister hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kom jij nou maar eerst een keer op een meetquote:Op donderdag 1 september 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet weer als Pascalle Heister hoor.
in een voetbalcafe ben je idd echt herkenbaar aan een voetbalshirtquote:Op donderdag 1 september 2005 23:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met de shirts zijn we tenminste wel herkenbaar als VBL-ers en niet het zoveelste groepje zuiplappen. En daarbij, wie kent je nou in Utrecht?
quote:
jij leest echt nooit hequote:Op vrijdag 2 september 2005 07:48 schreef DIGGER het volgende:
![]()
Waar haal je die perverse ideeen toch vandaan joh?
Omdat we daar al vanuit gaan......quote:Op maandag 5 september 2005 14:56 schreef Bjoro het volgende:
Jammer dat er nog geen apart "komt later" in de OP staat met mijn naam erbij
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
ach gooi mij maar omhoog naar zeker, het pokertoernooi gaat hoe dan ook niet naar 22 oktober, daar zorg k wel voor
En anders word je nooit een Mod natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
ach gooi mij maar omhoog naar zeker, het pokertoernooi gaat hoe dan ook niet naar 22 oktober, daar zorg k wel voor
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En anders word je nooit een Mod natuurlijk
het grote afzeggen heb je bij elke meeting. Ik verbaas me er ook altijd over hoor. Kijk, mij kan ook iets gebeuren waardoor ik ECHT niet kan, maar voor de rest heb ik dit nu afgesproken en als ik kan ben ik er.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:50 schreef Bjoro het volgende:
Gaat goed met de aanmeldingen !!
echter het aantal op-het-laatste-moment-afmeldingen zal wel weer drastich toenemen
Golfer, noteer je even: Geen doorzettingsvermogen en krabbelt niet op na tegenslagen.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]die ambitie heb k allang in de ijskast gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |