Doe geen moeite, want het zit er na enkele pints toch zo weer aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* Elke dag rondjes rennen gaat
Dr moet nog wat af hiero
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
<span class="me">* Elke dag rondjes rennen gaat</span>
Dr moet nog wat af hiero
Eend zal wel een natuurlijk dik rubberen zwembandje rond zijn middel hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend heeft een dikke speklaag?
Inderdaad de PUB-meet bij de Mac is ook die dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
22 oktober ben ik toevallig in Utrecht( andere meet ) misschien zie ik jullie nog.
Laten we het maar niet over zwembadjes hebben...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eend zal wel een natuurlijk dik rubberen zwembandje rond zijn middel hebben![]()
PUB MEETquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
22 oktober ben ik toevallig in Utrecht( andere meet ) misschien zie ik jullie nog.
Moet je geen 18 zijn in een Ierse Pubquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:21 schreef VoreG het volgende:
Krijgen we straks al die krengen op bezoek.
Ik heb al gezegt dat ik meegingquote:
Heeft ie zich aangemeld voor de verkeerde 'PUB'quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al gezegt dat ik meeging
wat wintervet, laat de vorst maar komenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend heeft een dikke speklaag?
die mogen de kroeg niet inquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:21 schreef VoreG het volgende:
Krijgen we straks al die krengen op bezoek.
Je komt geen tent binnen met een horde 12 jarigequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wij verzamelen alleen bij de MC!
Daarna blijven we weg tot in de late avond.
De late avond voor die bende, is dat slapengaan net na sesamstraat ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wij verzamelen alleen bij de MC!
Daarna blijven we weg tot in de late avond.
De oudere komen jongste 16 jaar en oudste 23quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je komt geen tent binnen met een horde 12 jarige
Die 16 jarige ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De oudere komen jongste 16 jaar en oudste 23
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |