Nou, dat maakt natuurlijk heel weinig uit, of ze het uit handen geven of niet. Daar spelen altijd andere dingen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Die twintig minuten moet je maar laten schieten, lijkt me niet dat ASWH het nog uit handen geeft.
ik gok z'n verjaardagquote:Op maandag 19 september 2005 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor feessie SJ ?
mijn eigen, zie profielquote:Op maandag 19 september 2005 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor feessie SJ ?
Incl mijn fa-bu-leuze bijdagequote:
that's truequote:Op maandag 19 september 2005 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Je jaardag SJ
Ook leuk om in een ierse pub te vieren
Heetwijf, hij kan er nog bij
Jammer, volgende keer beter inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef DeTolk het volgende:
Ik kom niet, heb het te druk met projecten etc.
Volgende keer beter
Die stond er gewoon in toch? Of heb ik het voor niets naar SCH gestuurd??quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Die stond er gewoon in toch? Of heb ik het voor niets naar SCH gestuurd??
Volgens mij ben jij maar 1x geweest.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:34 schreef ErikT het volgende:
Nog een maandje he. Als ik tijd heb, kom ik langs. Vond het die ene keer wel leuk. Ben ik eigenlijk 1 keer geweest? Twee keer geloof ik zelfs. Lekker geheugenIk weet het gewoon echt niet meer.
De rest van de keren was je bij mij thuisquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:34 schreef ErikT het volgende:
Nog een maandje he. Als ik tijd heb, kom ik langs. Vond het die ene keer wel leuk. Ben ik eigenlijk 1 keer geweest? Twee keer geloof ik zelfs. Lekker geheugenIk weet het gewoon echt niet meer.
Dat verklaart dan dat ik die andere keer niet meer weetquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij maar 1x geweest.
Knetterbrakquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:44 schreef ErikT het volgende:
De keer daarvoor vertrok ik naar Zwitserland, en toch heb ik het idee dat ik twee keer geweest ben. Hoe kan dat nou?
Ja want de eerste keer hebben we in de Mick gegeten (dat was in Januari 2004, na een verjaardagsfeest, toen was ik knetterbrak) en die andere keer in die snackbar.
Ben je de sleutel kwijt?quote:Op zondag 25 september 2005 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Terug van het voetballen. Mijn linkerknie zit een beetje op slot
Anders ik wel. Nog een mooie award voor gekregenquote:Op zondag 25 september 2005 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Knetterbrak
Ik herinner me je postgedrag de avond voor de meet nog wel
had je toen niet je koelkast ofzo bij Bluezz opgehaaldquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:44 schreef ErikT het volgende:
De keer daarvoor vertrok ik naar Zwitserland, en toch heb ik het idee dat ik twee keer geweest ben. Hoe kan dat nou?
Ja want de eerste keer hebben we in de Mick gegeten (dat was in Januari 2004, na een verjaardagsfeest, toen was ik knetterbrak) en die andere keer in die snackbar.
had het belachelijk gevonden als je gewoon doodleuk had langsgekomenquote:Op maandag 26 september 2005 13:44 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat bij de volgers van Hools iig wel duidelijk is dat ik om vervelende omstandigheden niet van de partij zal zijn helaas. Liever een volgende keer als pappa van 2 gezonde kids.
Lijkt mij logisch dat je er niet bij kunt zijn. Ik haal je van de lijst af.quote:Op maandag 26 september 2005 13:44 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat bij de volgers van Hools iig wel duidelijk is dat ik om vervelende omstandigheden niet van de partij zal zijn helaas. Liever een volgende keer als pappa van 2 gezonde kids.
20 minuten toch maar?quote:Op maandag 26 september 2005 20:32 schreef methodmich het volgende:
Ik sta op misschien, maar er is voetbal, dus het zal van afgelasting afhangen.
Hij mag naar de Mac lopen of een broodje mario halen. Wij gaan toch niet zijn eten regelenquote:Op maandag 26 september 2005 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Is een mogelijkheid, wie belt de snackbar om de hoek?
Heel veel Guinness dan wel, he?quote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef HeatWave het volgende:
Het eten bij Mick is ook wel te doen, opzich, na veel Guinness
Uiteraard, het is toch een VBL meeting??quote:
in dat geval moet ik ook voetballen want wij waren de 1e wedstrijd van het seizoen niet aanwezig, maar ik heb mijn competitieschema op mijn laptop staan en die ligt op mn studieadresquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Op de 22ste is voor de meesten een inhaalronde gepland. (ook bij mij)
Maar ja dat hoeft je er niet van te weerhouden om dan later te komen. Zeker niet als je in Utrecht moet ballen, lijkt mequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
in dat geval moet ik ook voetballen want wij waren de 1e wedstrijd van het seizoen niet aanwezig, maar ik heb mijn competitieschema op mijn laptop staan en die ligt op mn studieadres
Als ik een thuis wedstrijd heb is die om 10.00 uur dus dan haal ik het wel :=quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja dat hoeft je er niet van te weerhouden om dan later te komen. Zeker niet als je in Utrecht moet ballen, lijkt me
Okéquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ik een thuis wedstrijd heb is die om 10.00 uur dus dan haal ik het wel :=
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:36 schreef Suijk het volgende:
Dresscode? Als ik zo eens om me heen keek de vorige keer, gewoon zo pauper mogelijk.
Ik had me dan ook goed aangepast.quote:
te herkennen aan een Barry v Galen onderbroek ?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zet mij maar bij Komt zeker!
Men heeft het over een inhaalprogramma, maar er valt voor ons weinig in te halen volgens mij. Met andere woorden: een vrije zaterdag! Dit sociale hoogtepunt lijkt me een uiterst aangename besteding van de dag.
Kun je mij dab bij misschien zetten Vaduz?quote:
Ja logisch als je na je 7e pint door je glas guinness heen naar mensen gaat turenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:36 schreef Suijk het volgende:
Dresscode? Als ik zo eens om me heen keek de vorige keer, gewoon zo pauper mogelijk.
Kan ik dat hele stuk met een krat beugels gaan sjouwenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben een misschiener...
Doe geen moeite, want het zit er na enkele pints toch zo weer aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* Elke dag rondjes rennen gaat
Dr moet nog wat af hiero
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
<span class="me">* Elke dag rondjes rennen gaat</span>
Dr moet nog wat af hiero
Eend zal wel een natuurlijk dik rubberen zwembandje rond zijn middel hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend heeft een dikke speklaag?
Inderdaad de PUB-meet bij de Mac is ook die dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
22 oktober ben ik toevallig in Utrecht( andere meet ) misschien zie ik jullie nog.
Laten we het maar niet over zwembadjes hebben...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eend zal wel een natuurlijk dik rubberen zwembandje rond zijn middel hebben![]()
PUB MEETquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
22 oktober ben ik toevallig in Utrecht( andere meet ) misschien zie ik jullie nog.
Moet je geen 18 zijn in een Ierse Pubquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:21 schreef VoreG het volgende:
Krijgen we straks al die krengen op bezoek.
Ik heb al gezegt dat ik meegingquote:
Heeft ie zich aangemeld voor de verkeerde 'PUB'quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al gezegt dat ik meeging
wat wintervet, laat de vorst maar komenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend heeft een dikke speklaag?
die mogen de kroeg niet inquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:21 schreef VoreG het volgende:
Krijgen we straks al die krengen op bezoek.
Je komt geen tent binnen met een horde 12 jarigequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wij verzamelen alleen bij de MC!
Daarna blijven we weg tot in de late avond.
De late avond voor die bende, is dat slapengaan net na sesamstraat ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wij verzamelen alleen bij de MC!
Daarna blijven we weg tot in de late avond.
De oudere komen jongste 16 jaar en oudste 23quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je komt geen tent binnen met een horde 12 jarige
Die 16 jarige ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De oudere komen jongste 16 jaar en oudste 23
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |