Nou, dat maakt natuurlijk heel weinig uit, of ze het uit handen geven of niet. Daar spelen altijd andere dingen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Die twintig minuten moet je maar laten schieten, lijkt me niet dat ASWH het nog uit handen geeft.
ik gok z'n verjaardagquote:Op maandag 19 september 2005 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor feessie SJ ?
mijn eigen, zie profielquote:Op maandag 19 september 2005 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor feessie SJ ?
Incl mijn fa-bu-leuze bijdagequote:
that's truequote:Op maandag 19 september 2005 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Je jaardag SJ
Ook leuk om in een ierse pub te vieren
Heetwijf, hij kan er nog bij
Jammer, volgende keer beter inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef DeTolk het volgende:
Ik kom niet, heb het te druk met projecten etc.
Volgende keer beter
Die stond er gewoon in toch? Of heb ik het voor niets naar SCH gestuurd??quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Die stond er gewoon in toch? Of heb ik het voor niets naar SCH gestuurd??
Volgens mij ben jij maar 1x geweest.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:34 schreef ErikT het volgende:
Nog een maandje he. Als ik tijd heb, kom ik langs. Vond het die ene keer wel leuk. Ben ik eigenlijk 1 keer geweest? Twee keer geloof ik zelfs. Lekker geheugenIk weet het gewoon echt niet meer.
De rest van de keren was je bij mij thuisquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:34 schreef ErikT het volgende:
Nog een maandje he. Als ik tijd heb, kom ik langs. Vond het die ene keer wel leuk. Ben ik eigenlijk 1 keer geweest? Twee keer geloof ik zelfs. Lekker geheugenIk weet het gewoon echt niet meer.
Dat verklaart dan dat ik die andere keer niet meer weetquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij maar 1x geweest.
Knetterbrakquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:44 schreef ErikT het volgende:
De keer daarvoor vertrok ik naar Zwitserland, en toch heb ik het idee dat ik twee keer geweest ben. Hoe kan dat nou?
Ja want de eerste keer hebben we in de Mick gegeten (dat was in Januari 2004, na een verjaardagsfeest, toen was ik knetterbrak) en die andere keer in die snackbar.
Ben je de sleutel kwijt?quote:Op zondag 25 september 2005 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Terug van het voetballen. Mijn linkerknie zit een beetje op slot
Anders ik wel. Nog een mooie award voor gekregenquote:Op zondag 25 september 2005 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Knetterbrak
Ik herinner me je postgedrag de avond voor de meet nog wel
had je toen niet je koelkast ofzo bij Bluezz opgehaaldquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:44 schreef ErikT het volgende:
De keer daarvoor vertrok ik naar Zwitserland, en toch heb ik het idee dat ik twee keer geweest ben. Hoe kan dat nou?
Ja want de eerste keer hebben we in de Mick gegeten (dat was in Januari 2004, na een verjaardagsfeest, toen was ik knetterbrak) en die andere keer in die snackbar.
had het belachelijk gevonden als je gewoon doodleuk had langsgekomenquote:Op maandag 26 september 2005 13:44 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat bij de volgers van Hools iig wel duidelijk is dat ik om vervelende omstandigheden niet van de partij zal zijn helaas. Liever een volgende keer als pappa van 2 gezonde kids.
Lijkt mij logisch dat je er niet bij kunt zijn. Ik haal je van de lijst af.quote:Op maandag 26 september 2005 13:44 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat bij de volgers van Hools iig wel duidelijk is dat ik om vervelende omstandigheden niet van de partij zal zijn helaas. Liever een volgende keer als pappa van 2 gezonde kids.
20 minuten toch maar?quote:Op maandag 26 september 2005 20:32 schreef methodmich het volgende:
Ik sta op misschien, maar er is voetbal, dus het zal van afgelasting afhangen.
Hij mag naar de Mac lopen of een broodje mario halen. Wij gaan toch niet zijn eten regelenquote:Op maandag 26 september 2005 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Is een mogelijkheid, wie belt de snackbar om de hoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |