Iemand die 1 post in VBL heeft gezet en volgens mij verder toch niet komt opdagen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef VoreG het volgende:
wie is naffel?
Misschien wel, maar als het maar gezellig wordt, dat kan ook met een kleine groepquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef pascalheister het volgende:
wordt weer een kleine opkomst zeker
dat weet ik al wel uit eigen ervaringquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar als het maar gezellig wordt, dat kan ook met een kleine groep![]()
Okéquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat weet ik al wel uit eigen ervaring
Maar ik zeg uit ervaring dat dat niet gebeurdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:26 schreef VoreG het volgende:
als iedereen van 'komt zeker' komt, is het geen kleine groep
dat zou gezellig zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef dndiek het volgende:
Doe mij maar bij de misschieners.... (aub)
Meen je dat?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:12 schreef popolon het volgende:
Ik kom misschien.
wanneer kom je weer?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:29 schreef popolon het volgende:
Mischien is misschien.
Ben net iets te laat voor dit in Nederland dit jaar.
Wanneer ben je er dan? Als jij langskomt bij de pub dan kom ik ook langsquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:29 schreef popolon het volgende:
Mischien is misschien.
Ben net iets te laat voor dit in Nederland dit jaar.
Vraag meteen ff aan Nick of je langer op mag blijven dan de vorige keer, dan is de kans groot dat ik je ook nog ff meetquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:01 schreef SCH het volgende:
Ik kom alleen als Noca komt
Prima moment voor een VBL meetquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:19 schreef popolon het volgende:
Ik ben er met kerst en oud en nieuw.
Dagje of 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |