we komen toch allemaal op de uitzwaai-meetquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:01 schreef appelsientje het volgende:
oke ik kom dus niet.. maar dat hadden jullie al door denk ik
wel jammer..
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
En die Erik heel de tijd zuipen zeker?? Sandman, als ik kom zal ik een handtekening van Human mee nemen voor je.
ahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
award winnaars zijn verplicht om te komen
trek jij dan een vitesseshirt aan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 07:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En dan zeker allemaal in het voetbalshirt getooid?
neem jij de aansteker mee ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
trek jij dan een vitesseshirt aan?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 12:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neem jij de aansteker mee ?
Is wel leuk voor de herkenbaarheidquote:Op maandag 29 augustus 2005 07:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En dan zeker allemaal in het voetbalshirt getooid?
k wil best in mijn mooie PSV shirt komenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is wel leuk voor de herkenbaarheid
bestaan die danquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:17 schreef rubbereend het volgende:
k wil best in mijn mooie PSV shirt komen
deze gaat wel:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het eerste jaar dat ze Nike hadden, dat was wel een mooi shirt vond ik. Volgens mij was dat '95/ '96 maar ik kan me vergissen.
Als ik al zou gaan, dan lijkt het me nog niet verstandig om daar in Utrecht met een Vitesseshirt te lopen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
trek jij dan een vitesseshirt aan?
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:gaat iedereen nou serieus ineens in voetbalshirts komen?
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:gaat iedereen nou serieus ineens in voetbalshirts komen?
was het niet van plan deze keer, heb misschien wat anders in pettoquote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:gaat iedereen nou serieus ineens in voetbalshirts komen?
Ga je het toch doen? Alleen die sok om je lul? Lijkt me ook niet zo'n goed plan hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was het niet van plan deze keer, heb misschien wat anders in petto
leuk jurkje? Klederdracht?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan in de polonaisequote:Op donderdag 1 september 2005 13:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor SCH trek ik speciaal mijn boerenkiel aan
Al vaak genoeg gedaan, dus nu ws wel weer eens iets andersquote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:gaat iedereen nou serieus ineens in voetbalshirts komen?
in een jurkje deze keerquote:Op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Al vaak genoeg gedaan, dus nu ws wel weer eens iets anders
Niet weer als Pascalle Heister hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kom jij nou maar eerst een keer op een meetquote:Op donderdag 1 september 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet weer als Pascalle Heister hoor.
in een voetbalcafe ben je idd echt herkenbaar aan een voetbalshirtquote:Op donderdag 1 september 2005 23:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met de shirts zijn we tenminste wel herkenbaar als VBL-ers en niet het zoveelste groepje zuiplappen. En daarbij, wie kent je nou in Utrecht?
quote:
jij leest echt nooit hequote:Op vrijdag 2 september 2005 07:48 schreef DIGGER het volgende:
![]()
Waar haal je die perverse ideeen toch vandaan joh?
Omdat we daar al vanuit gaan......quote:Op maandag 5 september 2005 14:56 schreef Bjoro het volgende:
Jammer dat er nog geen apart "komt later" in de OP staat met mijn naam erbij
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
ach gooi mij maar omhoog naar zeker, het pokertoernooi gaat hoe dan ook niet naar 22 oktober, daar zorg k wel voor
En anders word je nooit een Mod natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
ach gooi mij maar omhoog naar zeker, het pokertoernooi gaat hoe dan ook niet naar 22 oktober, daar zorg k wel voor
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En anders word je nooit een Mod natuurlijk
het grote afzeggen heb je bij elke meeting. Ik verbaas me er ook altijd over hoor. Kijk, mij kan ook iets gebeuren waardoor ik ECHT niet kan, maar voor de rest heb ik dit nu afgesproken en als ik kan ben ik er.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:50 schreef Bjoro het volgende:
Gaat goed met de aanmeldingen !!
echter het aantal op-het-laatste-moment-afmeldingen zal wel weer drastich toenemen
Golfer, noteer je even: Geen doorzettingsvermogen en krabbelt niet op na tegenslagen.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]die ambitie heb k allang in de ijskast gezet
k speel hard to get, misschien werkt datquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Golfer, noteer je even: Geen doorzettingsvermogen en krabbelt niet op na tegenslagen.
Grote meidquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja, ik moest op de misschienlijst van Bluezz
Bij deze dus.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grote meid
Oh enneh, je komt toch wel voor mij en niet voor dat hete wijf he
niet voor mijquote:
eng kliekje die blauwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet voor mij![]()
jij komt zeker alleen maar voor ouwe blauwe
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:04 schreef Blumchen het volgende:
Heb ik even slecht nieuws..Ik moet helaas afzeggen.. Ik zit namelijk op dat moment in Frankrijk
Jaja Mel gaat samen met t vriendje op vakantie
Ik vind het echt heel jammer dat ik er niet bij kan zijn.. Maar de volgende keer ben ik er vast en zeker wel bij!
tEGEN die tijd is het vast alweeier autquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:04 schreef Blumchen het volgende:
Heb ik even slecht nieuws..Ik moet helaas afzeggen.. Ik zit namelijk op dat moment in Frankrijk
Jaja Mel gaat samen met t vriendje op vakantie
Ik vind het echt heel jammer dat ik er niet bij kan zijn.. Maar de volgende keer ben ik er vast en zeker wel bij!
quote:Op woensdag 14 september 2005 05:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
tEGEN die tijd is het vast alweeier aut
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Jammer Blumchen.
Maar het scheelt mij wel weer een paar blauwe bijtplekken van jou.
Anders leer je even schrijvenquote:Op woensdag 14 september 2005 05:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
tEGEN die tijd is het vast alweeier aut
Ik ga jou ook missen hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 10:02 schreef Bjoro het volgende:
stuur je toch gewoon wat geld op Blummie !
nemen we daar een rondje van !
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:59 schreef rubbereend het volgende:eendje blijft dus nog ff in zeeland
heb m liever van jouquote:Op woensdag 14 september 2005 20:01 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ik vind t ook t allerjammerst.. maar vakantie is ook erg leuk
Ik kan t eendje wel aan jap mee geven. als je zeker weet dat je komt
Dat is liefquote:
stuur je die kerel van je naar de VBL-meet en dan gaan wij samen op vakantiequote:
Whehe.. dat zal je wel willen hequote:Op donderdag 15 september 2005 09:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stuur je die kerel van je naar de VBL-meet en dan gaan wij samen op vakantie
jij toch stiekum ook wel ?quote:
doe je goedquote:Nee ik ga lekker met hem![]()
yep dat dacht ik ook!quote:
Ik moet meequote:Op donderdag 15 september 2005 01:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was toch ook een VBLmeeting of heb ik dat mis? Nou ja, ik las ook dat MissBliss komt... we zien het allemaal wel.
Van die andere blauwequote:
Ach,een "VBL"-meeting is het allang niet meerquote:Op donderdag 15 september 2005 01:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was toch ook een VBLmeeting of heb ik dat mis? Nou ja, ik las ook dat MissBliss komt... we zien het allemaal wel.
Was die eerste meet het dan wel een VBL meet?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,een "VBL"-meeting is het allang niet meer![]()
jawelquote:Op donderdag 15 september 2005 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was die eerste meet het dan wel een VBL meet?
Het zijn toch bijna allemaal VBL-users die er komen of niet?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,een "VBL"-meeting is het allang niet meer![]()
Ik zie het verschil niet zo goed, leg uit...quote:
daarom kijkt hij ook altijd zo uit naar de meetsquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
met Vaduz en Golfer op de meet en DG in Engeland heeft Tong wel de vrije hand in VBL
én hij krijgt iedereen altijd even aan de lijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:00 schreef Bjoro het volgende:
daarom kijkt hij ook altijd zo uit naar de meets
Misschien komt tong ook welquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
met Vaduz en Golfer op de meet en DG in Engeland heeft Tong wel de vrije hand in VBL
quote:ASWH - Delta Sport wordt 22/10 uitgespeeld
De competitieleider heeft besloten het restant van de wedstrijd ASWH - Delta Sport op zaterdag 22 oktober uit te laten spelen. Er moest nog 20 minuten worden gespeeld toen de wedstrijd werd gestaakt vanwege de donder en bliksem waardoor het onverantwoord werd om verder te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |