k speel hard to get, misschien werkt datquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Golfer, noteer je even: Geen doorzettingsvermogen en krabbelt niet op na tegenslagen.
Grote meidquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja, ik moest op de misschienlijst van Bluezz
Bij deze dus.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grote meid
Oh enneh, je komt toch wel voor mij en niet voor dat hete wijf he
niet voor mijquote:
eng kliekje die blauwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet voor mij![]()
jij komt zeker alleen maar voor ouwe blauwe
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:04 schreef Blumchen het volgende:
Heb ik even slecht nieuws..Ik moet helaas afzeggen.. Ik zit namelijk op dat moment in Frankrijk
Jaja Mel gaat samen met t vriendje op vakantie
Ik vind het echt heel jammer dat ik er niet bij kan zijn.. Maar de volgende keer ben ik er vast en zeker wel bij!
tEGEN die tijd is het vast alweeier autquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:04 schreef Blumchen het volgende:
Heb ik even slecht nieuws..Ik moet helaas afzeggen.. Ik zit namelijk op dat moment in Frankrijk
Jaja Mel gaat samen met t vriendje op vakantie
Ik vind het echt heel jammer dat ik er niet bij kan zijn.. Maar de volgende keer ben ik er vast en zeker wel bij!
quote:Op woensdag 14 september 2005 05:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
tEGEN die tijd is het vast alweeier aut
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Jammer Blumchen.
Maar het scheelt mij wel weer een paar blauwe bijtplekken van jou.
Anders leer je even schrijvenquote:Op woensdag 14 september 2005 05:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
tEGEN die tijd is het vast alweeier aut
Ik ga jou ook missen hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 10:02 schreef Bjoro het volgende:
stuur je toch gewoon wat geld op Blummie !
nemen we daar een rondje van !
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:59 schreef rubbereend het volgende:eendje blijft dus nog ff in zeeland
heb m liever van jouquote:Op woensdag 14 september 2005 20:01 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ik vind t ook t allerjammerst.. maar vakantie is ook erg leuk
Ik kan t eendje wel aan jap mee geven. als je zeker weet dat je komt
Dat is liefquote:
stuur je die kerel van je naar de VBL-meet en dan gaan wij samen op vakantiequote:
Whehe.. dat zal je wel willen hequote:Op donderdag 15 september 2005 09:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stuur je die kerel van je naar de VBL-meet en dan gaan wij samen op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |