Euhm, ik ben 4 september op vakantie!quote:
Oktober komt mij beter uitquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:37 schreef miss_sly het volgende:
Euhm, ik ben 4 september op vakantie!
Ik heb nog wat vrije avonden in de weekenden tot die tijd, en dan wordt het toch echt oktober!
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:24 schreef qu63 het volgende:
meet?
geen idee, ben ook net terugquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Moggûh
![]()
Heb ik nog iets gemist hier?
Dan maar even willekeurig quoten uit het deel van het vorige topic dat we nog niet gelezen hebben en daar een verhaal van maken:quote:
quote:De vraag die hierbij opkomt is natuurlijk wie ik op de volgende WFL-meet dronken moet voeren.
quote:Ow, en ook een keer supergeil
Dat was dan weer wel erg leuk
quote:Maar je weet wat ze zeggen: een zatte vrouw is een engel in bed.
quote:Ik ben gewoon lastig omdat ik dat nou eenmaal ben
quote:Ik rook, ik blow, en soms drink ik tequila. Maar ik rook voornamelijk alleen joints. Andere drugs heb ik al tien jaar lang niet meer tot mij genomen (ook heel weinig gedaan).
quote:Je zou raar staan te kijken als iedereen op elke straathoek stond te rukken
Nou ja, zoals gewoonlijk geen touw aan vast te knopen op een tijdstip als ditquote:Monus heeft het trouwens vaak over soesjes, maar ik vraag me eik af of hij zelf wel raar weet met lastige dames
We kunnen ze ook nooit alleen latenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan maar even willekeurig quoten uit het deel van het vorige topic dat we nog niet gelezen hebben en daar een verhaal van maken:
[..]
Nou ja, zoals gewoonlijk geen touw aan vast te knopen op een tijdstip als dit
Ik weet heel goed hoe ik met lastige dames moet omgaan, alleen met de lieve en schattige dames heb ik soms problemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
Monus heeft het trouwens vaak over soesjes, maar ik vraag me eik af of hij zelf wel raar weet met lastige dames
Die quotes (wat moet de rest wel niet denkenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:49 schreef DutchTrain het volgende:
Dan maar even willekeurig quoten uit het deel van het vorige topic dat we nog niet gelezen hebben en daar een verhaal van maken:
[..]
Nou ja, zoals gewoonlijk geen touw aan vast te knopen op een tijdstip als dit
Het spel voor als je niet slapen kan vannacht is natuurlijk om de juiste persoon bij de quote te zoeken...quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die quotes (wat moet de rest wel niet denken)
![]()
Veel te gemakkelijkquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het spel voor als je niet slapen kan vannacht is natuurlijk om de juiste persoon bij de quote te zoeken...![]()
Dat van dat rukken was doffyquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:15 schreef DutchTrain het volgende:
Het spel voor als je niet slapen kan vannacht is natuurlijk om de juiste persoon bij de quote te zoeken...![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar dat spreekt toch voor zich.quote:alicey...
De vraag die hierbij opkomt is natuurlijk wie ik op de volgende WFL-meet dronken moet voeren.
miss...
Ow, en ook een keer supergeil
Dat was dan weer wel erg leuk
miss...
Maar je weet wat ze zeggen: een zatte vrouw is een engel in bed.
miss...
Ik ben gewoon lastig omdat ik dat nou eenmaal ben
monus...
Ik rook, ik blow, en soms drink ik tequila. Maar ik rook voornamelijk alleen joints. Andere drugs heb ik al tien jaar lang niet meer tot mij genomen (ook heel weinig gedaan).
doffie...
Je zou raar staan te kijken als iedereen op elke straathoek stond te rukken.
alicey...
Monus heeft het trouwens vaak over soesjes, maar ik vraag me eik af of hij zelf wel raar weet met lastige dames.
Dat zei ik ja.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:42 schreef miss_sly het volgende:
En Alicey zei ook te gaan slapen, in het vorige topic, toch?
Ook lekker slapen Alicey
Ik kan me het beste voordoen als lieve schattige dame om lastig te zijn?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik weet heel goed hoe ik met lastige dames moet omgaan, alleen met de lieve en schattige dames heb ik soms problemen.![]()
Dat scheelt alweer. Ik ben vooral met mijn broer bezig geweest met een kachel die niet aan wil blijven.quote:
En het is nog nodig ook, midden in de zomer.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:47 schreef Alicey het volgende:
Dat scheelt alweer. Ik ben vooral met mijn broer bezig geweest met een kachel die niet aan wil blijven.
Het is wel zo fijn om er nu achter te komen dat het ding een fixup nodig heeft dan dat het een keer -20 is ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En het is nog nodig ook, midden in de zomer.
Probeer je nu iets te insinueren?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
Het ding is trouwens in Friesland geproduceerd.
Het blijft verdacht dat het ding het niet doet.. Aan de andere kant trappen ze er in heel Europa in, dus zo heel erg slecht zal de fabrikant dan wel weer niet zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Probeer je nu iets te insinueren?![]()
Roosje zal het ook wel gaan herhalen als ik het op deze manier doe.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Wat lief
Dat doet Noppes nou ook altijd!
en nu ineens niet meerquote:Op zondag 7 augustus 2005 10:34 schreef qu63 het volgende:
ligt het nou aan mij of is de hele layout verneukt?
Lag niet aan jou, maar aan de developers.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:34 schreef qu63 het volgende:
ligt het nou aan mij of is de hele layout verneukt?
ah. dan ga ik maar even developers.fok.nl bekijkenquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lag niet aan jou, maar aan de developers.
kan gebeurenquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik haalde even wat dingen door elkaar.
nee, dank je, daar is het nog wat te vroeg voorquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:28 schreef qu63 het volgende:
ouzo?
En waarom wil jij nou weer extra lastig zijn, vrouwen zijn al lastig genoeg...quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan me het beste voordoen als lieve schattige dame om lastig te zijn?
Oh, ik ben van nature ook wel lastig hoor, maar dat went ook in een half jaartje.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:38 schreef Monus het volgende:
[..]
En waarom wil jij nou weer extra lastig zijn, vrouwen zijn al lastig genoeg...![]()
wodka dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee, dank je, daar is het nog wat te vroeg voor
*helpt mee aan totale verwarring
Lord_Vetinariquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was al van te voren er voor gewaarschuwd
Betekent dat, dat er na een half jaar niemand meer naar je luistert, of dat iedereen gewoon doet wat je zegt ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
Oh, ik ben van nature ook wel lastig hoor, maar dat went ook in een half jaartje.
Hmm, lekker wodka ontbijtquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:40 schreef qu63 het volgende:
wodka dan?
Maar ondertussen wordt er dan wel als kat van je verwacht dat je alle muizen buitenhoudtquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:40 schreef Alicey het volgende:
Ik blijf jaloers op katten. Ik heb al een hoop verftroep opgeruimd en een flinke afwas gedaan, maar heb nog genoeg te doen, en zo'n kat ligt gewoon relax te slapen.
Vooral dat eerste eigenlijk. Het wordt allemaal genuanceerd dan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Betekent dat, dat er na een half jaar niemand meer naar je luistert, of dat iedereen gewoon doet wat je zegt ?![]()
Welnee, die muis interesseert haar niet eens.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar ondertussen wordt er dan wel als kat van je verwacht dat je alle muizen buitenhoudt
Over het algemeen is dat een gevaarlijk wapen dat vrouwen bezitten; een veleidelijke blik en een onzeker glimlachje gecombineerd met de woorden; "Ik weet echt niet hoe dat moet, kan jij het niet doen?", werkt bij de meeste mannen wel.... ook als je niet blond bentquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:
En zwakke mensen doen altijd wat ik zeg, en zetten me niet op mijn plaats. Het is een instinctief systeem dat mijn slachtoffers vindt.
Dat is weer iets anders. Dat is weer de tactiek voor mannen die zich niet alles laten zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat een gevaarlijk wapen dat vrouwen bezitten; een veleidelijke blik en een onzeker glimlachje gecombineerd met de woorden; "Ik weet echt niet hoe dat moet, kan jij het niet doen?", werkt bij de meeste mannen wel.... ook als je niet blond bent![]()
'het blijft een gevaarlijk volk, dat vrouwvolk'quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:01 schreef Alicey het volgende:
Dat is weer iets anders. Dat is weer de tactiek voor mannen die zich niet alles laten zeggen.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:03 schreef Monus het volgende:
Maar Aliceys natuurlijke haarkleur is blond...
Dan kijk ik altijd met een onschuldig gezicht terug, en zegt "Ik weet het ook niet." Dat werkt altijd.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat een gevaarlijk wapen dat vrouwen bezitten; een veleidelijke blik en een onzeker glimlachje gecombineerd met de woorden; "Ik weet echt niet hoe dat moet, kan jij het niet doen?", werkt bij de meeste mannen wel.... ook als je niet blond bent![]()
Maar wat als ik dan vraag of je soesjes hebt gegeten?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:18 schreef Monus het volgende:
[..]
Dan kijk ik altijd met een onschuldig gezicht terug, en zegt "Ik weet het ook niet." Dat werkt altijd.![]()
Daarom heb ik ook een sterke hand nodig om me te neutraliseren.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
'het blijft een gevaarlijk volk, dat vrouwvolk'![]()
Daar heb ik maar 1 antwoord op.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat als ik dan vraag of je soesjes hebt gegeten?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:18 schreef Monus het volgende:
Dan kijk ik altijd met een onschuldig gezicht terug, en zegt "Ik weet het ook niet." Dat werkt altijd.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
Ik heb alleen het idee dat je daarmee geen goede indruk maakt... want als echte man moet je toch alles kunnen en weten? maar niet alles willen eten (zoals bijvoorbeeld soesjes)![]()
Ik noem mezelf niet geemancipeerd, dus je hoeft dat niet verkapt te zeggen.quote:Mijn reactie is meestal: "Dan leg ik het nog één keer uit, dan kun je het de volgende keer zelf" dat is de mildere variant van: "en jij noemt jezelf geëmancipeerd?"![]()
Hij weet wel veel. Verder was ie niet echt het lieverdje van veel mods dus dat ze hem aannemen is op zich best positief.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:33 schreef Alicey het volgende:
Ik was al van te voren er voor gewaarschuwd
Als echte man laat jij je natuurlijk niet voor een karretje spannen, dat is meer iets voor slaafse mannen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
Ik heb alleen het idee dat je daarmee geen goede indruk maakt... want als echte man moet je toch alles kunnen en weten? maar niet alles willen eten (zoals bijvoorbeeld soesjes)![]()
Zijn kennis is enorm, en daarom vind ik hem wel passen op C&H. Het is niet echt mijn lieverdje nee, maar er zijn afspraken over gemaakt met FA's naar ik heb begrepen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hij weet wel veel. Verder was ie niet echt het lieverdje van veel mods dus dat ze hem aannemen is op zich best positief.
Maar wat als ik het nou heel lief zou vragen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:32 schreef Monus het volgende:
[..]
Als echte man laat jij je natuurlijk niet voor een karretje spannen, dat is meer iets voor slaafse mannen.
Dat ligt aan de formulering van je antwoorden:quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:32 schreef Monus het volgende:
Als echte man laat jij je natuurlijk niet voor een karretje spannen, dat is meer iets voor slaafse mannen.
Dan zal ik zeggen dat ik het wel wil doen maar een andere keer.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat als ik het nou heel lief zou vragen?
Dan blijft de wedervraag natuurlijk wat er tegenover staatquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Alicey het volgende:
Dat klinkt als het antwoorde van een luie ongeïnteresseerde man, je moet natuurlijk wel wat voor een vrouw over hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:38 schreef Monus het volgende:
Dan zal ik zeggen dat ik het wel wil doen maar een andere keer.
Ik haat gewoon de klusjes in huis.
Ik vraag het wel gewoon aan mijn broer dan, die wil het meestal wel doen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Dan zal ik zeggen dat ik het wel wil doen maar een andere keer.
Ik haat gewoon de klusjes in huis.
Dat calculeer je al van te voren in?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan blijft de wedervraag natuurlijk wat er tegenover staat
't is een kwestie van geven en nemen![]()
Ik denk dat Monus het niet heeft over huishoudelijke klusjes.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat klinkt als het antwoorde van een luie ongeïnteresseerde man, je moet natuurlijk wel wat voor een vrouw over hebben![]()
opvallend dat je het meteen op klusjes in huis betrekt, het traditionele domein van de huisvrouw
En voor de echte man bestaat er uiteraard geen verschil tussen heel lief en gewoon vragen.. die moet altijd voor je klaar staanquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Alicey het volgende:
Zolang hij maar niet slaafs is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En voor de echte man bestaat er uiteraard geen verschil tussen heel lief en gewoon vragen.. die moet altijd voor je klaar staan![]()
Daar heb je dan ook familie voor...quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag het wel gewoon aan mijn broer dan, die wil het meestal wel doen.
natuurlijk, ik loop gewoon rond met een grote lijst met uitruilmiddelen in m'n hoofd; als jij de koelkast en de oven schoonmaakt, dan doe ik het toilet en bestel ik kaartjes voor het concert die je dan weer van mij krijgt in ruil voor het etentje van vorige week wat we hadden met die collega die voor mij dat rapport geredigeerd heeft, nadat ik hem thuis geholpen had met zijn computer, waarvoor ik een avond weg was en ik niet samen met jou naar de IKEA kon. zoiets dusquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:43 schreef Alicey het volgende:
Dat calculeer je al van te voren in?Dat is eik iets waar je natuurlijk zelf weer op moet aansturen.
Dat lijkt me wel ja, dat lijkt me welquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Alicey het volgende:
Zijn kennis is enorm, en daarom vind ik hem wel passen op C&H. Het is niet echt mijn lieverdje nee, maar er zijn afspraken over gemaakt met FA's naar ik heb begrepen.
Als ik je zo maar niet op straat tegenkomquote:
Ik las het iddquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:45 schreef Monus het volgende:
[..]
Lord_Vetinari
Het is wel handig dat je er voor gewaarschuwd bent![]()
Ik wil best voor een vrouw koken, de boodschappen doen... enz. Maar ik heb geen zin om die klusjes in het huis te doen (ik ga dus geen stekkers vervangen).quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat klinkt als het antwoorde van een luie ongeïnteresseerde man, je moet natuurlijk wel wat voor een vrouw over hebben![]()
Het zijn ook meenstal die soort traditionele vragen die ik dan krijg.quote:opvallend dat je het meteen op klusjes in huis betrekt, het traditionele domein van de huisvrouw
Ik ben doorgaans erg zelfstandig, maar soms wil ik dit ind wel eens gebruiken...en het werkt altijdquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ligt aan de formulering van je antwoorden:
Als zij vraagt: "hoe laat gaat de trein terug"
Antwoord je niet: "om 13.38"
Maar zou ik antwoorden: "we gaan ons nog een half uur vermaken in de stad, voordat we de eerstvolgende trein nemen" dat je dan alsnog 1,5 uur in een schoenenwinkel terecht komt, moet je dan maar op de koop toenemen, dan had je maar duidelijk moeten zijn, wat je precies wilde doen
Wel lieve suckersquote:
soort vanquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:56 schreef OldJeller het volgende:
Dus TRU is toch van het forum afgeflikkerd..
Ik denk dat die balans er gewoon moet zijn. Forceren is denk ik niet echt goed..quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
natuurlijk, ik loop gewoon rond met een grote lijst met uitruilmiddelen in m'n hoofd; als jij de koelkast en de oven schoonmaakt, dan doe ik het toilet en bestel ik kaartjes voor het concert die je dan weer van mij krijgt in ruil voor het etentje van vorige week wat we hadden met die collega die voor mij dat rapport geredigeerd heeft, nadat ik hem thuis geholpen had met zijn computer, waarvoor ik een avond weg was en ik niet samen met jou naar de IKEA kon. zoiets dus
serieus: uit ervaring weet ik dat het de geven en nemen asynchroon kan raken bij een verkeerde opstelling in een relatie, maar ook door andere omstandigheden kan er een soort gewenning optreden in het verwachtingspatroon, waardoor de onbalans ook alleen maar groter wordt.
Dat hoeft ook niet. Stekkers vervangen kan ik zelf, als je maar IKEA-spul in elkaar kunt zetten enzo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:59 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik wil best voor een vrouw koken, de boodschappen doen... enz. Maar ik heb geen zin om die klusjes in het huis te doen (ik ga dus geen stekkers vervangen).
Wel vaak lieve suckersquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans erg zelfstandig, maar soms wil ik dit ind wel eens gebruiken...en het werkt altijd
Mannen zijn suckers![]()
Wij zijn mischien de suckers, maar de vrouwen gaan met die suckers om. Wat is erger.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans erg zelfstandig, maar soms wil ik dit ind wel eens gebruiken...en het werkt altijd
Mannen zijn suckers![]()
Dat doe je goed.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo allemaal.
Straks lekker bij pa & ma eten. En ik word gehaald en gebracht.
Je zou de laatste tijd inderdaad niet zeggen dat het zomer is nee.quote:Wat een kutweer is het, zeg! Ik heb mijn nieuwe rokjes deze zomer nog nauwelijks aangekund. En mijn nieuwe en erg dure bikini nog maar één keertje.
ow, maar over het algemeen ben ik gek op mannen hoor, zeker als ze een beetje suckers zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:41 schreef Monus het volgende:
[..]
Wij zijn mischien de suckers, maar de vrouwen gaan met die suckers om. Wat is erger.![]()
Dat soort mensen krijgt nou kinderen, en mensen die wel goed willen zorgen voor hun kind moeten er soms heel veel moeite voor doen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:21 schreef qu63 het volgende:
Nieuwe boot belangrijker dan baby
trieste mensen
Ik vond juist dat je zo leuk postte in OUDquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:32 schreef livEliveD het volgende:
m_m mod van onzin![]()
Ik denk dat ik nu zeker weet dat ik mod wil worden. Liefst van PTA ofzo![]()
Ik wil nu wel eens een keer het van de crew kant bekijken. Ff kijken wanneer er een plekje vrij komt waar ik iets mee kanquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:36 schreef Alicey het volgende:
Ik vond juist dat je zo leuk postte in OUD
die andere waren ook leuk hoorquote:
Moderator van MED? Is dat niets voor je?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wil nu wel eens een keer het van de crew kant bekijken. Ff kijken wanneer er een plekje vrij komt waar ik iets mee kan![]()
Nou weet je, FB lijkt me wel watquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:56 schreef Alicey het volgende:
Moderator van MED? Is dat niets voor je?
Dude, is u met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:
Even SA worden dan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou weet je, FB lijkt me wel watBeetje mensen informeren. Af en toe een slotje. Kan ik volgens mij wel goed.
de ontbrekende uitleg: er stonden eerst wat andere smilies, maar die waren wat minder toepasselijkquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dude, is u met het verkeerde been uit bed gestapt?
* wil ook bankhangen, maar heeft op het moment geen bank en teveel andere dingen te doen, dus maar even op de achtergrond Top Gear aanquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:46 schreef Haushofer het volgende:
Nederland3, Zomergasten met Robbert Dijkgraaf. Erg leuk !
Niets anders om tegen aan te hangen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* wil ook bankhangen, maar heeft op het moment geen bank en teveel andere dingen te doen, dus maar even op de achtergrond Top Gear aan
Het is er nog steeds voorquote:
wat duurt dat lang danquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het is er nog steeds voorTot half twaalf, geloof ik.
Hij heeft ook veel te vertellenquote:
Mja eerst maar eens afwachten hoe morgen loopt. Wil iedereen even duimen morgen?quote:
Dan komt het goedquote:
quote:
Dat is ook goed voor je imago van hanggroepjongere.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
de lantaarnpaal voor de deur misschien
quote:
Werken.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:02 schreef livEliveD het volgende:
Ok: Wat zijn de plannen vandaag voor iedereen?
Geld verdienen dusquote:
Ja, hoewel ik vind dat ik het sowieso wel verdien. Verdienen is echter iets anders dan ontvangen.quote:
Vertel eens, hoe doe je dat?quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:12 schreef Yosomite het volgende:
Goedemorgen,
Hier proberen geld te verdienen zonder ervoor te werken![]()
quote:
Vanochtend AEX put opties gekocht op de beurs.quote:
Doe mij er voortaan ook een paarquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:20 schreef Yosomite het volgende:
Vanochtend AEX put opties gekocht op de beurs.
Ik kijk er naar en zie de beurs dalen en de put opties meer waard worden.
Ik vind het best leuk. Met een aantal collega's handelen we rechtstreeks op de beurs.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doe mij er voortaan ook een paar![]()
Heb ik ook aan zitten denkenquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:39 schreef Doffy het volgende:
Ah, dus Yoso trakteert bij de volgende WFL meet![]()
Handigquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, ik wil nog even zwaaien!* 1000 ofzo
Postkrikken heb ik nooit kunnen waarderenquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Heb je genoeg van de zwaaiende handjes, liv?
Hoe was het zaterdag. En beweer niet dat je niet naar die lekkere dingen bent gaan kijkenquote:
...quote:
Hoe durf je!quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
Postkrikken heb ik nooit kunnen waarderen![]()
Ik had er wel graag heen gewild, maar ik kon niet.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
Hoe was het zaterdag. En beweer niet dat je niet naar die lekkere dingen bent gaan kijken![]()
Tijd voor een groepsknuffelquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe durf je!Wij doen dan niet omdat we ons postaantal willen opkrikken, we doen 't omdat we elkaar
![]()
![]()
vinden!
Komt in de buurt: [M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #16quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had er wel graag heen gewild, maar ik kon niet.
...quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe durf je!Wij doen dan niet omdat we ons postaantal willen opkrikken, we doen 't omdat we elkaar
![]()
![]()
vinden!
Ik was de stad uit. Zowel bewust als onbewust.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
Hoe was het zaterdag. En beweer niet dat je niet naar die lekkere dingen bent gaan kijken![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:21 schreef livEliveD het volgende:
Komt in de buurt: [M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #16
Ja maar ..., wasquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:22 schreef Doffy het volgende:
Ik was de stad uit. Zowel bewust als onbewust.
Je hebt me gemist, begrijp ikquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:23 schreef livEliveD het volgende:
Ja maar ..., was, ja, maar,
, Oh ok
![]()
okquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nu hebben we livE wel genoeg geplaagd, Qutje!
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik het daar niet om doe hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Postkrikken heb ik nooit kunnen waarderen![]()
Jaquote:
Kwam die opmerking zo hard aanquote:
Gelukkig, je had je onderwater-zuurstofflessen bij je?!quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben niet aan het postopkrikkenik begroet jullie gewoon
en ik heb Dance Valley overleefd![]()
Dus of je had al een zwemdiploma, want je hebt het overleefd,quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Hoe was hetquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Het was wel erg nat, als de berichten hoor. maar behalve dat je het hebt overleefd, was het ook leuk?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef Doffy het volgende:
Trek het je niet aan joh, ik zie je snel weer op onze vaste parkeerplaats
nee, ik sla toch even over. ik wacht tot ze dichterbij zijnquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Wil je nog kaartjes voor coldplay? Ik heb er 2 over, 26 oktober in Antwerpen.
Ok, dan doe ik ze aan iemand anders overquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, ik sla toch even over. ik wacht tot ze dichterbij zijn
Brave poesquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kleine babymuis net vermoord door Banjer de poes:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef Doffy het volgende:
Trek het je niet aan joh, ik zie je snel weer op onze vaste parkeerplaats
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die poes is wel een stuk assertiever dan Roosje, dat wel. Roosje vond het voedsel in de kast interessanter dan de muis die er rond liep.quote:
Hij had een heel lief gezichtje en prachtige glanzende kraaloogjes.quote:
misschien moet je Banjer eens bij Alicey langssturenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[[url=http://i5.photobucket.com/albums/y178/Lupa_Solitaria/muisje.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik heb 'm uit het raam gegooid.
Oogjes zijn idd heel mooi van muizen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij had een heel lief gezichtje en prachtige glanzende kraaloogjes.
En ik heb 'm uit het raam gegooid.
Een kattenuitwisselingsprogramma (3 x woordwaarde).quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
misschien moet je Banjer eens bij Alicey langssturen
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:56 schreef Alicey het volgende:
Een kattenuitwisselingsprogramma (3 x woordwaarde).
hier alleen veel windquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:24 schreef miss_sly het volgende:
So far is het hier best lekker weer! Zou de zomer weer terugkomen?
Ik heb ergens gehoord dat augstus weer mooi moet worden!quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier alleen veel winden een beetje bewolking
ik denk niet dat de zomer nog terug komt hoor
als het met mijn verjaardag maar mooi isquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb ergens gehoord dat augstus weer mooi moet worden!
Ok, het was geen weerman ofzo, dus ik dnek niet dat je er veel belang aan moet hechten, maar ik hoop het stiekem wel!
Hollanders hequote:Op maandag 8 augustus 2005 12:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is net iemand gestorven en ze gaan het over het weer hebben.
Fok is een echte afspiegeling van de samenleving...ongeïnteresseerd....quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is net iemand gestorven en ze gaan het over het weer hebben.
Niet dat ik denk dat die luie randstadspoes van mij het gaat redden in het ruige Friesland, maar het gaat om het idee.quote:
Elke stormlooptopic word vakkundig en effectief tegengehouden door het fok en is de kroon op onze deltawerken.quote:
een collegaquote:
Het is inderdaad weer baggertraag.quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:05 schreef Monus het volgende:
[..]
Elke stormlooptopic word vakkundig en effectief tegengehouden door het fok en is de kroon op onze deltawerken.![]()
Ik weet niet waarom het zo traag is.quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
een collega
Waarom is Fok zo traaaaaag???
Bron: http://www.tiscali.nl/content/article/cmult/528872.htmquote:UTRECHT - 08/08/05 In de VS proberen undercover-agenten al jaren pedofielen te vangen door zich in chatrooms op het internet voor te doen als kinderen. De agenten maken een afspraak met de volwassene, en arresteren deze op de ontmoetingsplek. Een federale rechtbank in Kansas City heeft deze methode nu echter ongeldig verklaard.
Mjahquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:31 schreef Monus het volgende:
[..]
2 minuten wachten voor het laden van een pagina is wel erg traag.![]()
Het blijkt dus een aanval op de server tezijn. Ook wel logisch omdat er niet meer gebruikers zijn dan normaal.quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het zo traag is.
alles is al geboekt?quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:59 schreef miss_sly het volgende:
Het hotel waar we in Washington verblijven ziet er wel gaaf uit!
http://www.hotelhelix.com/heltalk/index.html
Ziet er inderdaad wel decent uit.quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:59 schreef miss_sly het volgende:
Stof: "Waarom schieten we zwervers niet dood?" geweldigquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kennen jullie het programma 'Stof' van de RVU? Echt geweldig leuk, een programma over filosofie. Ik kan de aflevering 'Mag je masturberen in de trein?' aanraden.
http://www.rvu.nl/rvu.php?i=4&l=0&n=127
hij is leuk!quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kennen jullie het programma 'Stof' van de RVU? Echt geweldig leuk, een programma over filosofie. Ik kan de aflevering 'Mag je masturberen in de trein?' aanraden.
http://www.rvu.nl/rvu.php?i=4&l=0&n=127
Een moderne inrichting.quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:59 schreef miss_sly het volgende:
Je moet het even zien.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:45 schreef Monus het volgende:
Stof: "Waarom schieten we zwervers niet dood?" geweldig
Die waren leuk ja.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:50 schreef Doffy het volgende:
Leuk programma! Erg droogkomisch, zeker die indianen-kindertjes
Alsof de eind conclusie enig verschil maakt over de uitzending.quote:
Ontpop jij je ineens als relifundi?quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:03 schreef Monus het volgende:
Alsof de eind conclusie enig verschil maakt over de uitzending.
Ik ben blij dat er nog een paar goede geestelijken in nederland woont.
Omdat ik blij ben dat een paar geestelijken nog iets doen voor daklozen? Ik heb nog nooit een religie aangehangen in mijn leven.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ontpop jij je ineens als relifundi?
Ik heb de uitzending gezien.quote:De conclusie is wel degelijk anders dan de vraag jou blijkbaar doet vermoeden.
Liever heel ander dingen dan filosoferen eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:15 schreef miss_sly het volgende:
Bas Haring is
Daar wil ik wel eens mee filosoferen
yeps, dat vond mijn vriendje prettiger. en misschien is dat in de steden ook wel zo handig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |