Dat doe je goed.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo allemaal.
Straks lekker bij pa & ma eten. En ik word gehaald en gebracht.
Je zou de laatste tijd inderdaad niet zeggen dat het zomer is nee.quote:Wat een kutweer is het, zeg! Ik heb mijn nieuwe rokjes deze zomer nog nauwelijks aangekund. En mijn nieuwe en erg dure bikini nog maar één keertje.
ow, maar over het algemeen ben ik gek op mannen hoor, zeker als ze een beetje suckers zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:41 schreef Monus het volgende:
[..]
Wij zijn mischien de suckers, maar de vrouwen gaan met die suckers om. Wat is erger.![]()
Dat soort mensen krijgt nou kinderen, en mensen die wel goed willen zorgen voor hun kind moeten er soms heel veel moeite voor doen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:21 schreef qu63 het volgende:
Nieuwe boot belangrijker dan baby
trieste mensen
Ik vond juist dat je zo leuk postte in OUDquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:32 schreef livEliveD het volgende:
m_m mod van onzin![]()
Ik denk dat ik nu zeker weet dat ik mod wil worden. Liefst van PTA ofzo![]()
Ik wil nu wel eens een keer het van de crew kant bekijken. Ff kijken wanneer er een plekje vrij komt waar ik iets mee kanquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:36 schreef Alicey het volgende:
Ik vond juist dat je zo leuk postte in OUD
die andere waren ook leuk hoorquote:
Moderator van MED? Is dat niets voor je?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wil nu wel eens een keer het van de crew kant bekijken. Ff kijken wanneer er een plekje vrij komt waar ik iets mee kan![]()
Nou weet je, FB lijkt me wel watquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:56 schreef Alicey het volgende:
Moderator van MED? Is dat niets voor je?
Dude, is u met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:
Even SA worden dan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou weet je, FB lijkt me wel watBeetje mensen informeren. Af en toe een slotje. Kan ik volgens mij wel goed.
de ontbrekende uitleg: er stonden eerst wat andere smilies, maar die waren wat minder toepasselijkquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dude, is u met het verkeerde been uit bed gestapt?
* wil ook bankhangen, maar heeft op het moment geen bank en teveel andere dingen te doen, dus maar even op de achtergrond Top Gear aanquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:46 schreef Haushofer het volgende:
Nederland3, Zomergasten met Robbert Dijkgraaf. Erg leuk !
Niets anders om tegen aan te hangen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* wil ook bankhangen, maar heeft op het moment geen bank en teveel andere dingen te doen, dus maar even op de achtergrond Top Gear aan
Het is er nog steeds voorquote:
wat duurt dat lang danquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het is er nog steeds voorTot half twaalf, geloof ik.
Hij heeft ook veel te vertellenquote:
Mja eerst maar eens afwachten hoe morgen loopt. Wil iedereen even duimen morgen?quote:
Dan komt het goedquote:
quote:
Dat is ook goed voor je imago van hanggroepjongere.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
de lantaarnpaal voor de deur misschien
quote:
Werken.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:02 schreef livEliveD het volgende:
Ok: Wat zijn de plannen vandaag voor iedereen?
Geld verdienen dusquote:
Ja, hoewel ik vind dat ik het sowieso wel verdien. Verdienen is echter iets anders dan ontvangen.quote:
Vertel eens, hoe doe je dat?quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:12 schreef Yosomite het volgende:
Goedemorgen,
Hier proberen geld te verdienen zonder ervoor te werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |