* wil ook bankhangen, maar heeft op het moment geen bank en teveel andere dingen te doen, dus maar even op de achtergrond Top Gear aanquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:46 schreef Haushofer het volgende:
Nederland3, Zomergasten met Robbert Dijkgraaf. Erg leuk !
Niets anders om tegen aan te hangen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* wil ook bankhangen, maar heeft op het moment geen bank en teveel andere dingen te doen, dus maar even op de achtergrond Top Gear aan
Het is er nog steeds voorquote:
wat duurt dat lang danquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het is er nog steeds voorTot half twaalf, geloof ik.
Hij heeft ook veel te vertellenquote:
Mja eerst maar eens afwachten hoe morgen loopt. Wil iedereen even duimen morgen?quote:
Dan komt het goedquote:
quote:
Dat is ook goed voor je imago van hanggroepjongere.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
de lantaarnpaal voor de deur misschien
quote:
Werken.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:02 schreef livEliveD het volgende:
Ok: Wat zijn de plannen vandaag voor iedereen?
Geld verdienen dusquote:
Ja, hoewel ik vind dat ik het sowieso wel verdien. Verdienen is echter iets anders dan ontvangen.quote:
Vertel eens, hoe doe je dat?quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:12 schreef Yosomite het volgende:
Goedemorgen,
Hier proberen geld te verdienen zonder ervoor te werken![]()
quote:
Vanochtend AEX put opties gekocht op de beurs.quote:
Doe mij er voortaan ook een paarquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:20 schreef Yosomite het volgende:
Vanochtend AEX put opties gekocht op de beurs.
Ik kijk er naar en zie de beurs dalen en de put opties meer waard worden.
Ik vind het best leuk. Met een aantal collega's handelen we rechtstreeks op de beurs.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doe mij er voortaan ook een paar![]()
Heb ik ook aan zitten denkenquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:39 schreef Doffy het volgende:
Ah, dus Yoso trakteert bij de volgende WFL meet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |