En voor de echte man bestaat er uiteraard geen verschil tussen heel lief en gewoon vragen.. die moet altijd voor je klaar staanquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Alicey het volgende:
Maar wat als ik het nou heel lief zou vragen?
Zolang hij maar niet slaafs is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En voor de echte man bestaat er uiteraard geen verschil tussen heel lief en gewoon vragen.. die moet altijd voor je klaar staan![]()
Daar heb je dan ook familie voor...quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag het wel gewoon aan mijn broer dan, die wil het meestal wel doen.
natuurlijk, ik loop gewoon rond met een grote lijst met uitruilmiddelen in m'n hoofd; als jij de koelkast en de oven schoonmaakt, dan doe ik het toilet en bestel ik kaartjes voor het concert die je dan weer van mij krijgt in ruil voor het etentje van vorige week wat we hadden met die collega die voor mij dat rapport geredigeerd heeft, nadat ik hem thuis geholpen had met zijn computer, waarvoor ik een avond weg was en ik niet samen met jou naar de IKEA kon. zoiets dusquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:43 schreef Alicey het volgende:
Dat calculeer je al van te voren in?Dat is eik iets waar je natuurlijk zelf weer op moet aansturen.
Dat lijkt me wel ja, dat lijkt me welquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Alicey het volgende:
Zijn kennis is enorm, en daarom vind ik hem wel passen op C&H. Het is niet echt mijn lieverdje nee, maar er zijn afspraken over gemaakt met FA's naar ik heb begrepen.
Als ik je zo maar niet op straat tegenkomquote:
Ik las het iddquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:45 schreef Monus het volgende:
[..]
Lord_Vetinari
Het is wel handig dat je er voor gewaarschuwd bent![]()
Ik wil best voor een vrouw koken, de boodschappen doen... enz. Maar ik heb geen zin om die klusjes in het huis te doen (ik ga dus geen stekkers vervangen).quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat klinkt als het antwoorde van een luie ongeīnteresseerde man, je moet natuurlijk wel wat voor een vrouw over hebben![]()
Het zijn ook meenstal die soort traditionele vragen die ik dan krijg.quote:opvallend dat je het meteen op klusjes in huis betrekt, het traditionele domein van de huisvrouw
Ik ben doorgaans erg zelfstandig, maar soms wil ik dit ind wel eens gebruiken...en het werkt altijdquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat een gevaarlijk wapen dat vrouwen bezitten; een veleidelijke blik en een onzeker glimlachje gecombineerd met de woorden; "Ik weet echt niet hoe dat moet, kan jij het niet doen?", werkt bij de meeste mannen wel.... ook als je niet blond bent![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ligt aan de formulering van je antwoorden:
Als zij vraagt: "hoe laat gaat de trein terug"
Antwoord je niet: "om 13.38"
Maar zou ik antwoorden: "we gaan ons nog een half uur vermaken in de stad, voordat we de eerstvolgende trein nemen" dat je dan alsnog 1,5 uur in een schoenenwinkel terecht komt, moet je dan maar op de koop toenemen, dan had je maar duidelijk moeten zijn, wat je precies wilde doen
Wel lieve suckersquote:
soort vanquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:56 schreef OldJeller het volgende:
Dus TRU is toch van het forum afgeflikkerd..
Ik denk dat die balans er gewoon moet zijn. Forceren is denk ik niet echt goed..quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
natuurlijk, ik loop gewoon rond met een grote lijst met uitruilmiddelen in m'n hoofd; als jij de koelkast en de oven schoonmaakt, dan doe ik het toilet en bestel ik kaartjes voor het concert die je dan weer van mij krijgt in ruil voor het etentje van vorige week wat we hadden met die collega die voor mij dat rapport geredigeerd heeft, nadat ik hem thuis geholpen had met zijn computer, waarvoor ik een avond weg was en ik niet samen met jou naar de IKEA kon. zoiets dus
serieus: uit ervaring weet ik dat het de geven en nemen asynchroon kan raken bij een verkeerde opstelling in een relatie, maar ook door andere omstandigheden kan er een soort gewenning optreden in het verwachtingspatroon, waardoor de onbalans ook alleen maar groter wordt.
Dat hoeft ook niet. Stekkers vervangen kan ik zelf, als je maar IKEA-spul in elkaar kunt zetten enzo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:59 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik wil best voor een vrouw koken, de boodschappen doen... enz. Maar ik heb geen zin om die klusjes in het huis te doen (ik ga dus geen stekkers vervangen).
Wel vaak lieve suckersquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans erg zelfstandig, maar soms wil ik dit ind wel eens gebruiken...en het werkt altijd
Mannen zijn suckers![]()
Wij zijn mischien de suckers, maar de vrouwen gaan met die suckers om. Wat is erger.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans erg zelfstandig, maar soms wil ik dit ind wel eens gebruiken...en het werkt altijd
Mannen zijn suckers![]()
Dat doe je goed.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo allemaal.
Straks lekker bij pa & ma eten. En ik word gehaald en gebracht.
Je zou de laatste tijd inderdaad niet zeggen dat het zomer is nee.quote:Wat een kutweer is het, zeg! Ik heb mijn nieuwe rokjes deze zomer nog nauwelijks aangekund. En mijn nieuwe en erg dure bikini nog maar één keertje.
ow, maar over het algemeen ben ik gek op mannen hoor, zeker als ze een beetje suckers zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:41 schreef Monus het volgende:
[..]
Wij zijn mischien de suckers, maar de vrouwen gaan met die suckers om. Wat is erger.![]()
Dat soort mensen krijgt nou kinderen, en mensen die wel goed willen zorgen voor hun kind moeten er soms heel veel moeite voor doen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:21 schreef qu63 het volgende:
Nieuwe boot belangrijker dan baby
trieste mensen
Ik vond juist dat je zo leuk postte in OUDquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:32 schreef livEliveD het volgende:
m_m mod van onzin![]()
Ik denk dat ik nu zeker weet dat ik mod wil worden. Liefst van PTA ofzo![]()
Ik wil nu wel eens een keer het van de crew kant bekijken. Ff kijken wanneer er een plekje vrij komt waar ik iets mee kanquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:36 schreef Alicey het volgende:
Ik vond juist dat je zo leuk postte in OUD
die andere waren ook leuk hoorquote:
Moderator van MED? Is dat niets voor je?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wil nu wel eens een keer het van de crew kant bekijken. Ff kijken wanneer er een plekje vrij komt waar ik iets mee kan![]()
Nou weet je, FB lijkt me wel watquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:56 schreef Alicey het volgende:
Moderator van MED? Is dat niets voor je?
Dude, is u met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:
Even SA worden dan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou weet je, FB lijkt me wel watBeetje mensen informeren. Af en toe een slotje. Kan ik volgens mij wel goed.
de ontbrekende uitleg: er stonden eerst wat andere smilies, maar die waren wat minder toepasselijkquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dude, is u met het verkeerde been uit bed gestapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |