kan gebeurenquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik haalde even wat dingen door elkaar.
nee, dank je, daar is het nog wat te vroeg voorquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:28 schreef qu63 het volgende:
ouzo?
En waarom wil jij nou weer extra lastig zijn, vrouwen zijn al lastig genoeg...quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan me het beste voordoen als lieve schattige dame om lastig te zijn?
Oh, ik ben van nature ook wel lastig hoor, maar dat went ook in een half jaartje.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:38 schreef Monus het volgende:
[..]
En waarom wil jij nou weer extra lastig zijn, vrouwen zijn al lastig genoeg...![]()
wodka dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee, dank je, daar is het nog wat te vroeg voor
*helpt mee aan totale verwarring
Lord_Vetinariquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was al van te voren er voor gewaarschuwd
Betekent dat, dat er na een half jaar niemand meer naar je luistert, of dat iedereen gewoon doet wat je zegt ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
Oh, ik ben van nature ook wel lastig hoor, maar dat went ook in een half jaartje.
Hmm, lekker wodka ontbijtquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:40 schreef qu63 het volgende:
wodka dan?
Maar ondertussen wordt er dan wel als kat van je verwacht dat je alle muizen buitenhoudtquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:40 schreef Alicey het volgende:
Ik blijf jaloers op katten. Ik heb al een hoop verftroep opgeruimd en een flinke afwas gedaan, maar heb nog genoeg te doen, en zo'n kat ligt gewoon relax te slapen.
Vooral dat eerste eigenlijk. Het wordt allemaal genuanceerd dan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Betekent dat, dat er na een half jaar niemand meer naar je luistert, of dat iedereen gewoon doet wat je zegt ?![]()
Welnee, die muis interesseert haar niet eens.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar ondertussen wordt er dan wel als kat van je verwacht dat je alle muizen buitenhoudt
Over het algemeen is dat een gevaarlijk wapen dat vrouwen bezitten; een veleidelijke blik en een onzeker glimlachje gecombineerd met de woorden; "Ik weet echt niet hoe dat moet, kan jij het niet doen?", werkt bij de meeste mannen wel.... ook als je niet blond bentquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:
En zwakke mensen doen altijd wat ik zeg, en zetten me niet op mijn plaats. Het is een instinctief systeem dat mijn slachtoffers vindt.
Dat is weer iets anders. Dat is weer de tactiek voor mannen die zich niet alles laten zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat een gevaarlijk wapen dat vrouwen bezitten; een veleidelijke blik en een onzeker glimlachje gecombineerd met de woorden; "Ik weet echt niet hoe dat moet, kan jij het niet doen?", werkt bij de meeste mannen wel.... ook als je niet blond bent![]()
'het blijft een gevaarlijk volk, dat vrouwvolk'quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:01 schreef Alicey het volgende:
Dat is weer iets anders. Dat is weer de tactiek voor mannen die zich niet alles laten zeggen.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:03 schreef Monus het volgende:
Maar Aliceys natuurlijke haarkleur is blond...
Dan kijk ik altijd met een onschuldig gezicht terug, en zegt "Ik weet het ook niet." Dat werkt altijd.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat een gevaarlijk wapen dat vrouwen bezitten; een veleidelijke blik en een onzeker glimlachje gecombineerd met de woorden; "Ik weet echt niet hoe dat moet, kan jij het niet doen?", werkt bij de meeste mannen wel.... ook als je niet blond bent![]()
Maar wat als ik dan vraag of je soesjes hebt gegeten?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:18 schreef Monus het volgende:
[..]
Dan kijk ik altijd met een onschuldig gezicht terug, en zegt "Ik weet het ook niet." Dat werkt altijd.![]()
Daarom heb ik ook een sterke hand nodig om me te neutraliseren.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
'het blijft een gevaarlijk volk, dat vrouwvolk'![]()
Daar heb ik maar 1 antwoord op.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat als ik dan vraag of je soesjes hebt gegeten?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:18 schreef Monus het volgende:
Dan kijk ik altijd met een onschuldig gezicht terug, en zegt "Ik weet het ook niet." Dat werkt altijd.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
Ik heb alleen het idee dat je daarmee geen goede indruk maakt... want als echte man moet je toch alles kunnen en weten? maar niet alles willen eten (zoals bijvoorbeeld soesjes)![]()
Ik noem mezelf niet geemancipeerd, dus je hoeft dat niet verkapt te zeggen.quote:Mijn reactie is meestal: "Dan leg ik het nog één keer uit, dan kun je het de volgende keer zelf" dat is de mildere variant van: "en jij noemt jezelf geëmancipeerd?"![]()
Hij weet wel veel. Verder was ie niet echt het lieverdje van veel mods dus dat ze hem aannemen is op zich best positief.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:33 schreef Alicey het volgende:
Ik was al van te voren er voor gewaarschuwd
Als echte man laat jij je natuurlijk niet voor een karretje spannen, dat is meer iets voor slaafse mannen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
Ik heb alleen het idee dat je daarmee geen goede indruk maakt... want als echte man moet je toch alles kunnen en weten? maar niet alles willen eten (zoals bijvoorbeeld soesjes)![]()
Zijn kennis is enorm, en daarom vind ik hem wel passen op C&H. Het is niet echt mijn lieverdje nee, maar er zijn afspraken over gemaakt met FA's naar ik heb begrepen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hij weet wel veel. Verder was ie niet echt het lieverdje van veel mods dus dat ze hem aannemen is op zich best positief.
Maar wat als ik het nou heel lief zou vragen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:32 schreef Monus het volgende:
[..]
Als echte man laat jij je natuurlijk niet voor een karretje spannen, dat is meer iets voor slaafse mannen.
Dat ligt aan de formulering van je antwoorden:quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:32 schreef Monus het volgende:
Als echte man laat jij je natuurlijk niet voor een karretje spannen, dat is meer iets voor slaafse mannen.
Dan zal ik zeggen dat ik het wel wil doen maar een andere keer.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat als ik het nou heel lief zou vragen?
Dan blijft de wedervraag natuurlijk wat er tegenover staatquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Alicey het volgende:
Maar wat als ik het nou heel lief zou vragen?
Dat klinkt als het antwoorde van een luie ongeīnteresseerde man, je moet natuurlijk wel wat voor een vrouw over hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:38 schreef Monus het volgende:
Dan zal ik zeggen dat ik het wel wil doen maar een andere keer.
Ik haat gewoon de klusjes in huis.
Ik vraag het wel gewoon aan mijn broer dan, die wil het meestal wel doen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Dan zal ik zeggen dat ik het wel wil doen maar een andere keer.
Ik haat gewoon de klusjes in huis.
Dat calculeer je al van te voren in?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan blijft de wedervraag natuurlijk wat er tegenover staat
't is een kwestie van geven en nemen![]()
Ik denk dat Monus het niet heeft over huishoudelijke klusjes.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat klinkt als het antwoorde van een luie ongeīnteresseerde man, je moet natuurlijk wel wat voor een vrouw over hebben![]()
opvallend dat je het meteen op klusjes in huis betrekt, het traditionele domein van de huisvrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |