quote:
Vanochtend AEX put opties gekocht op de beurs.quote:
Doe mij er voortaan ook een paarquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:20 schreef Yosomite het volgende:
Vanochtend AEX put opties gekocht op de beurs.
Ik kijk er naar en zie de beurs dalen en de put opties meer waard worden.
Ik vind het best leuk. Met een aantal collega's handelen we rechtstreeks op de beurs.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doe mij er voortaan ook een paar![]()
Heb ik ook aan zitten denkenquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:39 schreef Doffy het volgende:
Ah, dus Yoso trakteert bij de volgende WFL meet![]()
Handigquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, ik wil nog even zwaaien!* 1000 ofzo
Postkrikken heb ik nooit kunnen waarderenquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Heb je genoeg van de zwaaiende handjes, liv?
Hoe was het zaterdag. En beweer niet dat je niet naar die lekkere dingen bent gaan kijkenquote:
...quote:
Hoe durf je!quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
Postkrikken heb ik nooit kunnen waarderen![]()
Ik had er wel graag heen gewild, maar ik kon niet.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
Hoe was het zaterdag. En beweer niet dat je niet naar die lekkere dingen bent gaan kijken![]()
Tijd voor een groepsknuffelquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe durf je!Wij doen dan niet omdat we ons postaantal willen opkrikken, we doen 't omdat we elkaar
![]()
![]()
vinden!
Komt in de buurt: [M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #16quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had er wel graag heen gewild, maar ik kon niet.
...quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe durf je!Wij doen dan niet omdat we ons postaantal willen opkrikken, we doen 't omdat we elkaar
![]()
![]()
vinden!
Ik was de stad uit. Zowel bewust als onbewust.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
Hoe was het zaterdag. En beweer niet dat je niet naar die lekkere dingen bent gaan kijken![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:21 schreef livEliveD het volgende:
Komt in de buurt: [M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #16
Ja maar ..., wasquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:22 schreef Doffy het volgende:
Ik was de stad uit. Zowel bewust als onbewust.
Je hebt me gemist, begrijp ikquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:23 schreef livEliveD het volgende:
Ja maar ..., was, ja, maar,
, Oh ok
![]()
okquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nu hebben we livE wel genoeg geplaagd, Qutje!
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik het daar niet om doe hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Postkrikken heb ik nooit kunnen waarderen![]()
Jaquote:
Kwam die opmerking zo hard aanquote:
Gelukkig, je had je onderwater-zuurstofflessen bij je?!quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben niet aan het postopkrikkenik begroet jullie gewoon
en ik heb Dance Valley overleefd![]()
Dus of je had al een zwemdiploma, want je hebt het overleefd,quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben niet aan het postopkrikkenik begroet jullie gewoon
en ik heb Dance Valley overleefd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |