Handigquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, ik wil nog even zwaaien!* 1000 ofzo
Postkrikken heb ik nooit kunnen waarderenquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Heb je genoeg van de zwaaiende handjes, liv?
Hoe was het zaterdag. En beweer niet dat je niet naar die lekkere dingen bent gaan kijkenquote:
...quote:
Hoe durf je!quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
Postkrikken heb ik nooit kunnen waarderen![]()
Ik had er wel graag heen gewild, maar ik kon niet.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
Hoe was het zaterdag. En beweer niet dat je niet naar die lekkere dingen bent gaan kijken![]()
Tijd voor een groepsknuffelquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe durf je!Wij doen dan niet omdat we ons postaantal willen opkrikken, we doen 't omdat we elkaar
![]()
![]()
vinden!
Komt in de buurt: [M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #16quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had er wel graag heen gewild, maar ik kon niet.
...quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe durf je!Wij doen dan niet omdat we ons postaantal willen opkrikken, we doen 't omdat we elkaar
![]()
![]()
vinden!
Ik was de stad uit. Zowel bewust als onbewust.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
Hoe was het zaterdag. En beweer niet dat je niet naar die lekkere dingen bent gaan kijken![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:21 schreef livEliveD het volgende:
Komt in de buurt: [M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #16
Ja maar ..., wasquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:22 schreef Doffy het volgende:
Ik was de stad uit. Zowel bewust als onbewust.
Je hebt me gemist, begrijp ikquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:23 schreef livEliveD het volgende:
Ja maar ..., was, ja, maar,
, Oh ok
![]()
okquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nu hebben we livE wel genoeg geplaagd, Qutje!
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik het daar niet om doe hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Postkrikken heb ik nooit kunnen waarderen![]()
Jaquote:
Kwam die opmerking zo hard aanquote:
Gelukkig, je had je onderwater-zuurstofflessen bij je?!quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben niet aan het postopkrikkenik begroet jullie gewoon
en ik heb Dance Valley overleefd![]()
Dus of je had al een zwemdiploma, want je hebt het overleefd,quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Hoe was hetquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Het was wel erg nat, als de berichten hoor. maar behalve dat je het hebt overleefd, was het ook leuk?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef Doffy het volgende:
Trek het je niet aan joh, ik zie je snel weer op onze vaste parkeerplaats
nee, ik sla toch even over. ik wacht tot ze dichterbij zijnquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Wil je nog kaartjes voor coldplay? Ik heb er 2 over, 26 oktober in Antwerpen.
Ok, dan doe ik ze aan iemand anders overquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, ik sla toch even over. ik wacht tot ze dichterbij zijn
Brave poesquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kleine babymuis net vermoord door Banjer de poes:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |