Mischien dat ik hem nog ga bestellen, lijkt me wel lachenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:51 schreef Elvi het volgende:
Ik heb de nieuwe dvd (dubbel-dvd) al besteld bij BNN. Wie nog meer?
Inderdaad. Alhoewel ik die pijpscene maar naadje vond. Dat is zo gemakkelijk op de lach spelen. Bij theatersport wordt er een rode kaart voor gegevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:57 schreef Tito het volgende:
Ruben was helemaal sterk vandaag!
Het was meer grappig door wat er bij gezegd werd enzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. Alhoewel ik die pijpscene maar naadje vond. Dat is zo gemakkelijk op de lach spelen. Bij theatersport wordt er een rode kaart voor gegeven![]()
Zaterdag is de uitzending en zondag is de herhaling van zaterdagquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:39 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat is dat nou weer voor bullshit, opde zondag.![]()
Wanneer is de herhaling dan.![]()
Vanaf nu is het elke keer p zondagquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zaterdag is de uitzending en zondag is de herhaling van zaterdag
Jawel maar iedereen kent arie al, zowieso altijd grappig, de rest kan je nog wel eens verassen met een uitspraak of actie ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:19 schreef skiczukie het volgende:
Vindt niemand Arie grappig? Die vind ik wel op Ruben na het tofst.
![]()
Vanavond is dan dus nog de herhaling van gisteren.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:39 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat is dat nou weer voor bullshit, opde zondag.![]()
Wanneer is de herhaling dan.![]()
Er is er altijd 1 nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:34 schreef Shirley het volgende:
Ik vond Ruben erg sterk inderdaad gister. Ik heb erg gelachen om sommige stukken. Alleen mis ik Ruben Nicolai toch..waar is hij gebleven? En ik denk dat ik de dvd ook ga bestellen...
Ja, ik weet dat er altijd 1 niet is. Maar meestal is Ruben er altijd bij, en vorige week was hij er ook al niet. Net als dat Arie vorig seizoen er ook een aantal weken niet was.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Er is er altijd 1 niet
Dus volgende week zal die wel terug zijn denk ik.
Vakantie, te druk met zijn eigen show, ziek? Kan van alles zijn natuurlijkquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:34 schreef Shirley het volgende:
Ik vond Ruben erg sterk inderdaad gister. Ik heb erg gelachen om sommige stukken. Alleen mis ik Ruben Nicolai toch..waar is hij gebleven? En ik denk dat ik de dvd ook ga bestellen...
Dat tolereer ik niet! De Lama's zijn toch de Lama's niet helemaal zonder Ruben Nicolai. Maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vakantie, te druk met zijn eigen show, ziek? Kan van alles zijn natuurlijk
Oké....volgende week eis ik dus dat ie terug is!quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:39 schreef Elvi het volgende:
Hij was op vakantie in de week dat de afleveringen met Giel en Floortje gemaakt werden.
Tijl zal niet snel weg gaan omdat hij mede vrantwoordelijk is voor he tprogrammaquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:24 schreef =HellFire= het volgende:
Zou me niks verbazen als ie er de volgende keer niet meer zal zijn.
Dude, in die 'scene' was dat Tijl z'n rolquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:36 schreef =HellFire= het volgende:
Er mankeerde wel iets met die Tijl tijdens deze aflevering. Beetje pissig ofzo. Alsof er iets was gebeurt vlak voor de opnames... of dat hij nog niet was bekomen van de afzeik-ronde van vorige keer zeker... jammer want hierdoor heeft ie het wel een beetje verspeelt bij het Nederlandse publiek. Door het publiek en de gast van die avond af te kraken door beetje na te praten e.d. maak je het natuurlijk niet gemakkelijker op voor jezelf.
Sowieso had ik het idee dat Tijl en Giel Beelen elkaar niet kunnen uitstaan.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:24 schreef kitkat het volgende:
in onze (veronica)gids staat achter de uitzending van zondag nummer 5, terwijl er achter de uitzending van zaterdag nummer 4 staat. Zondag avond is toch altijd de HH te zien?
Nee, dat hebben ze veranderd!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:05 schreef Sammetje het volgende:
Klopt! De uitzending van zondag is herhaling van zaterdag en dat was gister ook echt zo!! Heb het ff snel gecheckt...stel dat ik een aflevering mis!!!
quote:
LET OP! Vanaf volgende week verschuiven De Lama's van zaterdag naar zondag. Vanaf 14 augustus dus op zondag om 22.10 op Ned. 2: De Lama's!
Wat is dat nou voor onmogelijke tijd? Waarom verschuiven? Raar. Stom.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, dat hebben ze veranderd!
Van de site:
[..]
Nou, hij kwam echt ge-ergerd over, bijna geen improvisatie meer.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dude, in die 'scene' was dat Tijl z'n rol
Dat napraten was juist grappig, echt zoiets kinderachtigs voor mensen met een relatie die ruzie hebben
En Tijl is inderdaad medeverantwoordelijk.
Hahaha ja dat was echt superquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:37 schreef roepdeman het volgende:
Nee die kerel uit het publiek aanpakken dat was een meesterlijke zet! Zo ga je van theater naar Stand up Comedy...Interactiviteit:)
Op de Savanne: "Ja wie verzint dit nou?"
Inderdaad aad!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef amokjeeh het volgende:
Sara is voor het eerst een beetje grappig of zou die büste een hoop goed maken
Och, mijn lul hangt er momenteel ook gewoon bij;quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef VoreG het volgende:
Ze heeft hangtieten
Jij staat echt lang droog he?quote:
Vorige week was ze ook lekker op dreef hoor, beter dan tijlquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef amokjeeh het volgende:
Sara is voor het eerst een beetje grappig of zou die büste een hoop goed maken
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geef maar toe jij kijkt er ook naar
Ik ook niet. Die datingshow is duidelijk het leukst altijdquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef VoreG het volgende:
ik vind die bedscene nooit goed..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geef maar toe jij kijkt er ook naar
Dildo is inderdaad compleet van rubber. Raar dat hij niet weet wat een dildo is.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:41 schreef Nouk het volgende:
Een dildo trilt niet drol.
Aardige vent die Sunchaser: http://forum.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?&action=viewtopic&what=6841&group=1quote:
Arie en Patrick niet danquote:
Het zag er idd behoorlijk goed uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Aardige vent die Sunchaser: http://forum.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?&action=viewtopic&what=6841&group=1
Maar wel gejat van 456 hier eerder in dit topicquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zag er idd behoorlijk goed uit.
Nee.quote:
Dan moet ik ook even..quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee.
Even een top 4 van mijn favo Lama's:
1. Ruben N.
2. Arie
3. Ruben v/d Meer/Tijl
4. Sara
Niet eens de moeite genomen om dat plaatje zelf op een ftp te knallenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Aardige vent die Sunchaser: http://forum.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?&action=viewtopic&what=6841&group=1
Behalve dan dat hij de drijvende kracht achter de Lama's en Laughing Matters is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:53 schreef lambrusco_bianco het volgende:
1 ARIE
2 RUBEN N
3 ANDERE RUBEN
4 SARA
TIJL? WHO? Die man kan niet veel
Zoals het hoort, kwaliteit bovenaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Wow... gister 1.132.000 kijkers!![]()
Het best bekeken programma van Ned2, laat het WK atletiek, Studio sport & zelfs het 8 uur journaal achter zich!![]()
dRIJVENDE KRACHT? HM PRIMA. maar die man moet zelf niet mee doen aan de improvisaties. Ik vind hem niet sterk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:30 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij de drijvende kracht achter de Lama's en Laughing Matters is.![]()
Dat kan ook niet, want zaterdag was het nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:16 schreef DaCybrSrfr het volgende:
(en dan bedoel ik niet dat ik zaterdag EN zondag heb gekeken)
Niet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want zaterdag was het niet.
Stond wel in de Veronica Gids dat het een herhaling was. Dus dat zal ook wel de nodige kijkers gekost hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:19 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Niet?
ow... dacht dat ik zondag naar de herhaling zat te kijken..
Het is voortaan op zondagquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
Godverdomme, vanavond weer geen Lama's.
Waarom godverdomme?quote:
Omdat de zendercoördinator van Nederland 2 een ander programma op dat tijdslot wilde hebben neem ik aan.quote:
Wat een aap.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:34 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Omdat de zendercoördinator van Nederland 2 een ander programma op dat tijdslot wilde hebben neem ik aan.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:05 schreef pberends het volgende:
In Oldenzaal wonen alleen maar zuurpruimen. Die moderator "Oldenzaaltjuhhhhhhh" van de FP is ook al zo'n zure man.
Wist ik ook niet eerlijk gezegd in eerste instantiequote:Op zondag 21 augustus 2005 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ruben van der Meer die niet wist dat het de Beatles waren
Sugar Lee Hooper grappen
Zelfde hier, al deed Ringo ergens wel een belletje rinkelen :>.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wist ik ook niet eerlijk gezegd in eerste instantie.
Gelukkig heb je in Oldenzaal helemaal geen kakkers.......quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:19 schreef Nory het volgende:
[..]
Nee, Utrecht is lekker met al die kakkers die er rond lopen. In Oldenzaal weten ze tenminste nog hoe je een beetje moet feesten
Was dit de laatste aflevering? Of bedoel je dat deze aflevering afgelopen is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Jammer dat het al weer afgelopen is.
Was de laatste dacht ik.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:48 schreef Flem het volgende:
[..]
Was dit de laatste aflevering? Of bedoel je dat deze aflevering afgelopen is.
Het is natuurlijk ook jammer dat de aflevering weer afgelopen is maar dit was inderdaad de laatste aflevering alweer van dit seizoen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:48 schreef Flem het volgende:
[..]
Was dit de laatste aflevering? Of bedoel je dat deze aflevering afgelopen is.
wel besteld, nog niet binnen.......quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:45 schreef Kleintje het volgende:
Heeft iemand die dvd al?
Staat er echt nog wat extra's op wat niet op tv is geweest?
Welke John dacht hij eerste te zijn? Dat was mij niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:49 schreef OMG het volgende:
De aflevering van gisteren was een stuk leuker dan vorige week.
Vooral dat Ruben (die kale) niet snapte dat hij John Lennon was tijdens de dating ronde was erg grappig. Nou ja, die ronde was in zijn geheel sterker dan normaal.
Ik dacht dat het gewoon willekeurige namen waren. Vroeg me al af hoe je dat kon gaan gaan overbrengen... Misschien dacht hij ook zo iets?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Welke John dacht hij eerste te zijn? Dat was mij niet helemaal duidelijk.
Wat hij precies zei, weet ik niet meer, maar het ging iig over een tsunami.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef WheeleE het volgende:
Watik oo kniet goed kon verstaan was wat Tijl eruit brabbelde met die boot. Hij gooide dat ding weg en brabbelde iets wat ik niet echt kon verstaan.
De Mol.... John de Mol welteverstaan, tenminste, dat kon ik er uit op makenquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Welke John dacht hij eerste te zijn? Dat was mij niet helemaal duidelijk.
Dat had ik eerst ook. Maar als je het gewoon een keer gaat kijken blijkt het echt geweldig te zijn hoor. Af en toe wel mindere afleveringen maar die van gister was echt geweldig!quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:26 schreef Luutgaert het volgende:
Ik moest gisteren het einde van dit programma kijken omdat het voor Hugo kwam... lijkt me echt geen reet aan dit programma.![]()
Dat is idd niet verkeerdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:43 schreef roepdeman het volgende:
Echt waar ik reageer weer laat maar ik negeer dit topic dan ook volledig voordat ik de aflevering heb gezien
Tijl is meesterlijk echt waar...Al is het alleen maar omdat hij (volgens mij) het minste toneelervaring heeft en alsnog zo adrem is!
Die DVD Iedereen lid worden van BNN!! ¤12,50 = DVD + Jaar lid zijn....altijd goed om BNN te steunen lijkt mij!
http://nermal.bnn.nl/factsheets/archief_popup.php?id=59quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zondag was echt een geweldige aflevering! Ik heb ze nog maar 4 of 5 keer gezien maar ik vind ze geweldig en ben vanaf nu fan van ze!![]()
Maar is het echt de laatste aflevering van het seizoen?![]()
En weet iemand of je die afleveringen kan downloaden ergens?(vooral die van gister) Want op limewire enzo vind ie ze niet. Of heeft iemand ze gacaptured?
Thnx mij
Ey bedankt man!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:15 schreef kitkat het volgende:
[..]
http://nermal.bnn.nl/factsheets/archief_popup.php?id=59
Zijn ze trouwens volgens mij niet allemaal
3 apr.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:32 schreef roepdeman het volgende:
Wanneer is dat dan??
Aldus de site van BNN.quote:De Lama's zijn weer afgelopen. Voorlopig even geen Lama's op tv dus, maar je kunt alle afleveringen hier nog bekijken, plus bonusmateriaal natuurlijk.
5, 12 en 19 september worden de shows van Arie & Sylvester uitgezonden (aldus wederom de BNN site).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:24 schreef MrMoon het volgende:
Ik vind Tijl na Arie het coolst eigenlijk. Ruben N. vind ik eigenlijk helemaal niks, maar goed dat kan aan mij liggen.
Tijl maakt de opmerking en Ruben staat erbijquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ik heb een discussie /weddenschap afgesloten over wie de grap maakte over die "k3 dildo" ?
Is dat nou Tijl of Ruben van de meer?
Weet iemand dat? Ik denk dus Tijl en de andere persoon dus Ruben...
Lijkt me sterk, die grap dateert nog van het vorig seizoen (zomer 2004). Toen was Ruben vd Meer nog geen lama.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Tijl maakt de opmerking en Ruben staat erbij
Andere ruben, weet je wel..quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:59 schreef Boefjetim het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, die grap dateert nog van het vorig seizoen (zomer 2004). Toen was Ruben vd Meer nog geen lama.
Op de site staat de aflevering nu al:quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:46 schreef Love_My_Baby het volgende:
[..]
Andere ruben, weet je wel..
Lama´s op lowlands waren trouwens erg leuk, zaten een paar erg sterke dingen bij. Maar nu moet ik er wel bij zeggen dat bijna iedereen die in die tent zat, minstens een uur heeft staan wachten, omdat het enorm druk was, dus daar wordt je ook al aardig melig van.
Wordt dat nou uitgezonden op tv of staat het op de site?
Heb je voor de deur van de schouwburg gelegen? Wou dat eerst doen , maar ik weet niet. Vond het toch niet echt waard om 05:00 uur voor de deur te gaan zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:54 schreef Johan-Derksen het volgende:dinsdag 6 december ga ik naar de Lama's in Nijmegen
Nee, ik had een kater want was om 04.00 uur thuis maar de vriendin lag er welquote:Op zondag 4 september 2005 12:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb je voor de deur van de schouwburg gelegen? Wou dat eerst doen , maar ik weet niet. Vond het toch niet echt waard om 05:00 uur voor de deur te gaan zitten.
(al 2 keer gedaan voor bert visscher)
Ruben v/d Meer keek bij de datingshow alleen naar zijn eigen bordje en had de rest niet eens bekeken, zo overtuigd was hij dat er bedoeld werd dat hij john de mol was, ach het maakte het wel grappig. Ik heb me rotgelachen om die datingshow in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Vamos het volgende:
Ik vind Ruben van der Meer dus echt niet goed. Hij heeft wel zijn mimiek mee, maar mijn god, wat een totaal gebrek aan adrem zijn. Als ze met zijn 2en iets moeten doen, wacht hij vaak op wat de ander doet, maar komt zelf met vrijwel niets (op een paar uitzonderingen na).
De laatste aflevering gaf hij ook al niet echt blijk van veel intelligentie. Hij herkende de Beatles niet en het was overduidelijk dat hij niet wist wat een anesthesist doet. Staat ie een beetje vreemd naar Ruben N te kijken waarom hij op de grond ging liggen. "euhmmmm...wat doet ie daar nou?" zie je hem denken. "nou ja, dan doe ik maar een pizzajongen na". Als hij namelijk wel had geweten wat een anesthesist was, had hij wel een opmerking gemaakt over de operatie ofzo en een dokter uitgebeeld.
Nee, hij viel pijnlijk door de mand.
Ik krijg hem toegestuurd via BNN omdat ik lid ben, dus zal hem ook één dezer dagen binnen krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 17:16 schreef NJ het volgende:
Deze week komt de DVD uit. Iemand die hem al heeft?
heb hem wel besteld via bnn, dus zal hem wel binnenkort krijgenquote:Op maandag 19 september 2005 17:16 schreef NJ het volgende:
Deze week komt de DVD uit. Iemand die hem al heeft?
Ik ook!quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maandag naar opnames van De Lama's in Arnhem
Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen dan???quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik kom net van de opnames thuis, en 't was echt gaaf!
Lange Frans en Baas B. waren te gast, niet echt super, vooral die Baas B. is maar een slome lul. Lange Frans is wel weer droog, en die heeft ook wel goede humor. D'r zaten érg goede scènes in, en ook wat harde scènes, heb me in elk geval erg goed vermaakt
En waarschijnlijk ben ik ook nog een aantal keer vól op tv, aangezien ik schuin achter de presentatietafel zat.
Welke lama's waren er?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik kom net van de opnames thuis, en 't was echt gaaf!
Lange Frans en Baas B. waren te gast, niet echt super, vooral die Baas B. is maar een slome lul. Lange Frans is wel weer droog, en die heeft ook wel goede humor. D'r zaten érg goede scènes in, en ook wat harde scènes, heb me in elk geval erg goed vermaakt
En waarschijnlijk ben ik ook nog een aantal keer vól op tv, aangezien ik schuin achter de presentatietafel zat.
Mooiquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op het schema dat ik zag stonden er 6 opnames gepland... ik denk dat ze begin van 't nieuwe jaar komen.
Dus ik neem aan dat het een kerstaflevering was?quote:De Lama's komen terug!
Op kerstavond (24-12-2005) komt de eerste aflevering van een spiksplinternieuwe serie op de buis. Nog heel even geduld voor vers Lama-materiaal dus...
20 min om naar de wc te gaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:22 schreef pekel het volgende:
Najib Amhali: Most Wanted
Nederland 3
19.30 - 21.00
De Lama's
Nederland 2
21.00 - 21.40
De Wedstrijden: Kerstspecial
Talpa
22.00 - 23.00
Strakke planning
boeiend, je ken toch genoeg doen met die titelquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
Wie kent die film in Godsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |